Auteur Topic: The Walking Dead  (gelezen 42075 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
The Walking Dead
« Gepost op: 17-03-2014, 22:12:43 »
Weet niet of er heel veel mensen hier The Walking Dead kijken, maar ik wilde even zeggen dat ik dit seizoen echt supertof vind, vooral na de mid-seasons stop  :D Ook al is er weinig verhaallijn, ik vind het echt leuk om te zien dat er best veel nadruk wordt gelegd op verschillende karakters...

En ik moet ook even iets op het forum posten over the Walking Dead om de shock van afgelopen aflevering te verwerken  ::oink::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: The Walking Dead
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2014, 22:16:56 »
TWD ::bravo:: ::bravo:: :D


Afgelopen aflevering was inderdaad echt heel erg heftig ::oink::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2014, 22:27:29 »
Ik flipte 'm hier helemaal achter m'n computer, niet normaal  :-[

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: The Walking Dead
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2014, 22:34:56 »
Ik moet bekennen dat ik het nog nooit gekeken heb. Waar gaat het over?? ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: The Walking Dead
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2014, 22:37:20 »
Ik flipte 'm hier helemaal achter m'n computer, niet normaal  :-[


Ja ik ook, maar dat zag je wel op whatsapp ::hypocriet::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2014, 22:43:43 »
Ik moet bekennen dat ik het nog nooit gekeken heb. Waar gaat het over?? ???

TWD gaat over een wereld na een zombie-apocalypse. De wereld is bezet vol met zombies en er komen er steeds meer bij. Het gaat over een groep mensen die telkens probeert te overleven in deze wereld, maar bij niet iedereen lukt dat  ::) Het mooie aan de serie vind ik dat het wel soms echt goor is, maar dat de focus toch wel ligt op de karakters en het overleven en niet op de zombies. De zombies hebben een ondergeschikte rol in een groot deel van de afleveringen. Zelf vind ik het ook mooi dat het verhaal ook op een of ander manier verschillende kanten laat zien over hoe mensen in zo'n situatie reageren. En de karakters vind ik gewoon best wel leuk  ::trots:: Op Carl na

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Walking Dead
« Reactie #6 Gepost op: 18-03-2014, 09:11:17 »
The Walking Dead is toch wel één van de slechtere series die ik volg/gezien heb..

Het begon goed met seizoen 1 en 2, maar het wordt steeds minder  ::ohno::

Het grootste probleem vind ik dat het gewoon niet opschiet. Dit hele seizoen is gewoon niet goed. Ik was echt blij dat ze eindelijk uit die gevangenis gingen, dat vorderde ook al niet. Maar nu zijn ze on the road en schieten ze alweer weet ik hoeveel afleveringen niks op.

En de onnozele dingen die zo vaak terug komen. Altijd weer laten zien hoe ze huizen uitruimen.. en als er veel Walkers zijn dan is er weinig aan de hand. Maar dan ineens komt er weer 1 Walker die iemand pakt, uit het niets. één! Ik noem een [SPOILER ALERT] ...... Dale (zo heette die oudere kerel toch?), die dan in z'n eentje daar buiten loopt en hoppaa.. dood.

Het steekt allemaal gewoon niet zo goed in elkaar. En het acteren laat soms ook te wensen over..

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Walking Dead
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2014, 11:32:44 »
Je moet ervan houden. Ik volg 'm wel en vind het ook wel een aardige serie.
Dit seizoen gaat wat op en neer, er zitten hele goede, maar ook hele slechte afleveringen tussen. Wat ik een beetje mis is focus, waar willen ze naar toe met de serie, het gaat een beetje alle kanten op.

Overigens volg ik ook de comic en die is een heel stuk heftiger... laat ik het zo zeggen, vergeleken met de comic is de serie heel vriendelijk. En als jullie de governor erg vonden... Negan... auw. Nu ja, ik hoop niet dat Negan in de serie geschreven wordt.

Ze missen alleen nog een tijger! ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Walking Dead
« Reactie #8 Gepost op: 18-03-2014, 13:37:58 »
Ik vond de serie aan het begin echt super leuk en goed. De eerste twee seizoenen waren verre weg het beste. Daarna werd het saai en nu vind ik het weer een stuk leuker. De afleveringen na de winterstop vind ik weer erg leuk. Ik denk ook grotendeels omdat het meer focust op de individuele personages.

Oh en OMG OMG afgelopen aflevering 0o.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #9 Gepost op: 5-10-2014, 16:00:13 »
Over een week begint het nieuwe seizoen in de VS  :)



Eindelijk duidelijkheid over Terminus, neem ik aan  :D 

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Walking Dead
« Reactie #10 Gepost op: 5-10-2014, 17:51:39 »
::hyper::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Walking Dead
« Reactie #11 Gepost op: 5-10-2014, 18:03:44 »
Over een week begint het nieuwe seizoen in de VS  :)



Eindelijk duidelijkheid over Terminus, neem ik aan  :D 

VOlgens mij zag ik in een reclame dat het volgende seizoen hier ook op FOx begint op 13 oktober... Dus dat loopt redelijk gelijk op met de V.S. dan :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #12 Gepost op: 13-10-2014, 20:57:34 »
Wat een awesome seizoensopening  :D Lekker veel actie en zo.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Walking Dead
« Reactie #13 Gepost op: 13-10-2014, 21:04:55 »
Ik vond het een leuke episode maar wel minder leuk dat ik me kan herinneren dat TWD was :P.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: The Walking Dead
« Reactie #14 Gepost op: 13-10-2014, 22:09:13 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 ::jaja:: had niet verwacht dat die vent nog zou opduiken
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Walking Dead
« Reactie #15 Gepost op: 13-10-2014, 23:27:43 »
Geweldige aflevering, makkelijk de beste van de laatste paar seizoenen!

(mogelijke) spoiler
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: The Walking Dead
« Reactie #16 Gepost op: 15-10-2014, 21:50:49 »

(mogelijke) spoiler
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: The Walking Dead
« Reactie #17 Gepost op: 16-10-2014, 00:43:17 »
Geweldige aflevering, makkelijk de beste van de laatste paar seizoenen!

(mogelijke) spoiler
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Heb het opgezocht, het is hem niet.
De man in die flashback waar je het over hebt is dezelfde man met de lange baard die aan het eind uit zo'n container wordt gehaald en wordt neergeschoten.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Walking Dead
« Reactie #18 Gepost op: 16-10-2014, 12:03:40 »
Heb het opgezocht, het is hem niet.
De man in die flashback waar je het over hebt is dezelfde man met de lange baard die aan het eind uit zo'n container wordt gehaald en wordt neergeschoten.

Je hebt gelijk. Er waren blijkbaar zoveel mensen die hetzelfde dachten dat Kirkman  zelf (een van de auteurs van de comic en bedenker van twd) een tweet de lucht in heeft gedaan om het te ontkennen.

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: The Walking Dead
« Reactie #19 Gepost op: 17-10-2014, 22:57:15 »
Ik kom tot de ontdekking dat ik een hele dvd box van The Walking Dead in mijn bezit heb.
Jammer dat mijn dvd speler het niet doet :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.