Poll

op de schaal van 1 t/m 10 krijgt Masterplan een:

1 doe mij maar dan liever 'de Bar'
0 (0%)
2 ik heb nog nooit zo iets slechts gezien
0 (0%)
3 ik vind het niks...
1 (12.5%)
4 niet echt mijn soort programma
0 (0%)
5 ach ja.....wat zal ik zeggen.
0 (0%)
6 ik ken leukere programma's
1 (12.5%)
7 ik vind het leuk, jippie!
1 (12.5%)
8 ik wil geen aflevering missen..
2 (25%)
9 helemaal, helemaal the best!
1 (12.5%)
10 beste ooit! waar was het al die jaren?
2 (25%)

Totaal aantal stemmen: 8

Auteur Topic: Wat vinden jullie van het programma?  (gelezen 11718 keer)

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #20 Gepost op: 2-10-2003, 16:51:00 »
Hier nog eentje.. Weet nameliujk echt nog niet wat ik ervan moet zeggen, vind het tot nu toe nogal vaag en aangezien ik geen van beide players leuk vind, is mijn aandacht ook nogal snel weg... Ook de opdrachten (0 en 2 vreemde, bijna lijkend op doorgestoken kaart) konden me nog niet echt aanspreken. Hoop dus op beter en meer vanavond!!

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #21 Gepost op: 2-10-2003, 20:06:00 »
Mensen bekijk eens de film The game  met sean penn en Michael Douglas, dacht ik.

Hierin krijgt een broer van zijn broer een spel kado, hoe het begint en heo hets peelt weet men niet. Vanaf dat moment verandert zijn leven, alles is werkelijk en alles is slechts schijn.

Dit heeft als opstap gediend voor masterplan, dus verwacht niet snel dat er veel duidelijk zal zijn over hoe iemand level up bereikt of wat hij/zij nu exact moet doen. 

The master schept voorwaarden voor, het is aan de player hoe hiermee om te springen. (bv Michel moet aanbellen voor de gasmeter, maar niet per se daar. Dat doet hij echter wel(omdat mensen lui zijn van nature) en komt zo in het plan van de master).

Ik denk als je heel nuchter bent, je heel ver gaat geraken, want je kunt met veel rekening houden maar niet met alles, Veel is veranderbaar en hanteerbaar maar niet alles.

En niets is wat het lijkt en toch is alles werkelijkheid.

Ik heb het heel moeilijk om een oordeel te vellen. Ik vind het gegeven en de sfeer geweldig, de presentatie van Peter subliem, maar de eerste aflevering liep niet lekker(traag, saaie mensen).

Ik kijk zeker verder. :D
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #22 Gepost op: 3-10-2003, 08:39:33 »
ik vond aflevering 2 toch veeeeel beter. wat molle zegt: de sfeer. prachtig gefilmd allemaal, veel symboliek, en van die kleine dingetjes erin die het zo mysterieus maken zoals opeens boudewijn de groot in de kerk, en die dan alleen even gefilmd wordt. mooi!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #23 Gepost op: 3-10-2003, 10:26:13 »
Ik vond aflevering 2 ook een stuk leuker!

Er werd meer duidelijk hoe de master te werk gaat. Het was boeiender en minder traag.
En het commentaar van Peter Tuinman: subliem!

Voorlopig blijf ik het zeker volgen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #24 Gepost op: 3-10-2003, 10:49:32 »
Het leuke eraan is niet zozeer dat ze allerlei opdrachten moeten doen, maar het psychologische karakter ervan. Dat vind ik ook veel mooier. De stukjes met Peter Tuinman zijn heel sterk, goed geschreven, heel goed gefilmt en hij is er ook de perfecte persoon voor. Ik moet toegeven dat ik ook wel een brok in mijn keel had, toen Jordys moeder ging janken en hij toen ook bijna. Het is gewoon de onmacht die je dan hebt, hij speelt het spel, maar sleept zijn omgeving erin mee en kdenk dat zijn moeder de helft er niet van snapt, lijkt me erg moeilijk, vooral ook omdat hij zijn testament oplas en verplicht werd te zien dat zijn familie er naar keek. Alleen niet zo slim om die kinderen erin mee te nemen vind ik  :-\. Dat stukje met dat meisje vond ik erg vaag, eerst dat er tas werd gestolen, wat middenin werd afgekapt  ??? en toen de eerste opdracht (eitje vgl met de rest) haakte ze al af. Kende ze het spel wel?  ???

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #25 Gepost op: 3-10-2003, 11:03:11 »
ja dat was idd wel een hele snelle afvaller.....exit marieke. kon niet eens drie uur zwijgen....jomanda wel een half jaar.  ;D

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #26 Gepost op: 3-10-2003, 14:58:58 »
ik heb de 2e afl. niet gezien.....eigelijk omdat ik de eerste zooooo traag vond, en echt heel saai. maar nu met al die verhalen van jullie denk ik dat ik toch maar eens moet gaan kijken  8)
ik zal zaterdag dus naar de uitzending kijken, en dan zie ik wel of ik het verder nog ga volgen .........of niet  ;D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #27 Gepost op: 3-10-2003, 19:30:23 »
Ik wil mijn zeven van de vorige aflevering inruilen voor een acht. Jammer dat ik al gestemd had ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #28 Gepost op: 3-10-2003, 19:58:25 »
Ik wil mijn zeven van de vorige aflevering inruilen voor een acht. Jammer dat ik al gestemd had ;D
Idem
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #29 Gepost op: 7-10-2003, 15:45:42 »
Ik ben er gisteren ook eindelijk aan toe gekomen om aflevering 2 te bekijken en ik moet zeggen dat ik blij verrast was dat ik geboeid naar 't scherm zat te kijken! De eerste aflevering viel ik haast in slaap, maar nu zat ik de hele aflevering erg geinteresseerd te kijken. 't was dan ook 'n stuk interessanter en er gebeurde veel meer in.  :) En dan nog 't beste: ik bleef dit keer niet met zoveel vragen zitten als de vorige keer.  ;D

Nu de derde aflevering nog kijken (heb ik ook moeten missen gisteren) en ik ben definitief verslaafd.  ;)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #30 Gepost op: 7-10-2003, 15:56:38 »
2e ronde we kunnen weer opnieuw stemmen...  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #31 Gepost op: 7-10-2003, 16:35:27 »
Ik geef voorlopig 'n 7. Na de 3de aflevering gezien te hebben, wordt 't waarschijnlijk 'n 8.  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat vinden jullie van het programma?
« Reactie #32 Gepost op: 8-10-2003, 10:16:45 »
je moet natuurlijk wel zorgen dat je een beetje up-to-date bent..  ::) :P