Poll

Waar gaar Jordy naartoe?

naar zweden
naar belgie
naar engeland
naar duitsland
hij blijft in nederland
geen idee..

Auteur Topic: Player Jordy  (gelezen 14013 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Player Jordy
« Reactie #20 Gepost op: 3-10-2003, 15:01:07 »
hoi jordy, gezellig dat je even komt kijken :)

wat zeg jij han....kun je de uitzending ook online kijken?? waar dan?
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Jordy
« Reactie #21 Gepost op: 3-10-2003, 15:03:22 »
 
hoi jordy, gezellig dat je even komt kijken :)

wat zeg jij han....kun je de uitzending ook online kijken?? waar dan?

 ::)ik geef een hint: forumtopic  ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Player Jordy
« Reactie #22 Gepost op: 3-10-2003, 16:20:09 »
Welkom Jordy,....wat leuk dat je de weg naar onze site hebt gevonden.
Misschien is het leuk dat je een heel klein beetje achtergrond info hier kunt plaatsen. Niet over de voortgang van het programma, laat dat alsjeblieft een verrassing blijven, maar bijvoorbeeld  hoe de selectie in zijn werk is gegaan en op welke kriteria men iemand uitkoos, of je kontakt hebt/had met de andere kandidaten etc. etc.

We hopen je zeker nog vaker te zien, hier op het forum of op de chat (#huiskamer)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Jordy
« Reactie #23 Gepost op: 7-10-2003, 13:08:04 »
Jordy,

In de aflevering van maandag 6 oktober word je naar Ziekenhuis Hilversum gebracht als ik het goed gezien heb. Dat lijkt me nou niet echt in de buurt liggen van waar je vandaan kwam. Enig idee waarom dit zo was...?
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Jordy
« Reactie #24 Gepost op: 10-10-2003, 09:49:27 »
Ben erg beniewd waar Jordy naar toe gaat...
Ik vond dat hij in level 2 nogal een makkie had, qua opdracht.

Offline Joost_b1

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Jordy
« Reactie #25 Gepost op: 10-10-2003, 16:40:10 »
Ik weet wel waar Jordy naar toe gaat, zag 'm vanmiddag nog in de trein van Den Haag naar Leiden zitten namelijk. Erg verdacht om zich heen kijken. Heeft alleen z'n haar eraf, staat wel beter zo..!!

Of was het toch iemand anders ??

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Jordy
« Reactie #26 Gepost op: 10-10-2003, 17:08:41 »
Ik heb begrepen dat de opnames van MP al achter de rug zijn, dus dat je hem in de trein gezien hebt zegt niets over zijn a.s. bestemming in MP.

Hij gaat niet zover als ie denkt was het commentaar van Peter Tuinman, dus hij zal niet naar Australie gaan denk ik. Misschien vliegt ie wel naar een ander nederlands vliegveld? Ik heb echt geen idee.

Ik ben wel heel benieuwd hoe Jordy het, weg van zijn vrienden, gaat redden. Tot nu toe heeft hij natuurlijk veel steun van hun gehad. Het zou leuk zijn als hij nu een opdracht krijgt die hij helemaal los van zijn vrienden/familie moet doen, dus ook geen telefoonkontakt e.d. met hun.

En wat ik me afvraag: wie heeft die bbq betaald? Jordy vast niet, want die heeft toch geen geld?

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Jordy
« Reactie #27 Gepost op: 10-10-2003, 18:09:40 »
Als de Master wil dat jij een bbq geeft, dan betaalt hij dat d.m.v. de Masterpas. Als je zelf beslist een bbq te geven, dan is het voor eigen kosten. Het is dus duidelijk wie er een bbq wilde geven.....

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Jordy
« Reactie #28 Gepost op: 10-10-2003, 20:35:05 »
Als de Master wil dat jij een bbq geeft, dan betaalt hij dat d.m.v. de Masterpas. Als je zelf beslist een bbq te geven, dan is het voor eigen kosten. Het is dus duidelijk wie er een bbq wilde geven.....
Behalve bij de Masterpas van jou dan... ;D

(heeft daar ooit wel geld op gestaan?)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Jordy
« Reactie #29 Gepost op: 10-10-2003, 23:35:14 »
Één keer was het wel jammer dat er geen geld op stond. Ik moest gaan winkelen, dat was op tv. Ik dacht toen, ik ga het er even van nemen....
Dat bleek niet de bedoeling van de Master. Een andere keer stond er gelukkig wel geld op, toen ik ging drinken in een café met vrienden. De rekening, zo'n 200 euro had ik niet zelf kunnen betalen.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Jordy
« Reactie #30 Gepost op: 11-10-2003, 00:24:47 »
LOL  ;D

Heb je daar achteraf nog commentaar op gehad van Hummie of is er niets over gezegd??

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Jordy
« Reactie #31 Gepost op: 11-10-2003, 14:35:26 »
Ik heb daar niets meer over gehoord, maar ik denk dat Hummie in haar handen wreef toen ze mij al die kleren zag "inlaaien". Zij wist natuurlijk dat er helemaal niks op die rekening stond. Ik kreeg best wel een rooie kop, enerzijds omdat ik eigenlijk het idee had dat ik iets "stiekems" aan het doen was, anderzijds omdat zij dat wellicht voorzien hadden en ik dus voor "lul" stond in die winkel...

Offline jordykoningh

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Jordy
« Reactie #32 Gepost op: 16-10-2003, 22:43:21 »
he allemaal.....

bizar toch dit was de beste aflevering en ik hoop een beetje ergens in m'n achterhoofd dat dit op de een of andere manier toch niet het einde was.

zoveel meegemaakt en zoveel coole dingen te vertellen....

 
Mich, je had het moeten halen....die kiteles staat...balen gozer iedereen bij jullie de groeten, je meisje ook natuurlijk...als de echte mensen om je heen maar weten hoe het zit.....?!!

Har, een kijkje in jezelf kan nooit kwaad toch, het is een factor om je heen geweest waardoor het niet gelukt is.....geen wijs gel*l hier!!!

petra, wilde je nog steeds meedoen......

iedereen bedankt,!!!

   Elk einde...nieuw begin...
Ik ga wat kites kopen en neem m'n ouders mee op vakantie...voor de rest weet ik het nog niet

hoop dat we een miljoen kijkers hadden..............hahahaha

  gr jor






Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Jordy
« Reactie #33 Gepost op: 16-10-2003, 23:27:04 »
Jordy, van harte. Je hebt er een voor hoop bizarre dingen voor moeten doen. Je hebt het verdiend. Na het geintje dat ze michel geflikt hebben was ik er van overtuigd dat het plan was dat niemand mocht winnen, gelukkig had ik het verkeerd. Heel veel geluk en koop er een paar mooie kites van.

Groetjes,
Patty (zusje van Michel).

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Jordy
« Reactie #34 Gepost op: 17-10-2003, 11:48:22 »
Gefeliciteerd Jordy (gabber!  ;D ). Was wel heavy vooral dat verraden van die vriend lijkt me heavy. Kun je daar wat meer over vertellen of mag dat nie? En hoe heb je nu uiteindelijk dat geld bij elkaar gesprokkelt? 500 euro in 5 dagen is errug lastig.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Jordy
« Reactie #35 Gepost op: 17-10-2003, 14:25:18 »
Jordy, gefeliciteerd!

Ik heb van jou én je levensinstelling genoten!

Jammer dat je niet in alle levels hebben kunnen zien. Hopelijk wil je er hier wat meer over vertellen.

En: heeft Masterplan nu echt een definitieve verandering in je leven gebracht?