Auteur Topic: Aflevering van Zondag is afgelast  (gelezen 4951 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Aflevering van Zondag is afgelast
« Gepost op: 3-10-2003, 18:39:09 »
Volgens de yorin-site van Masterplan komt er zondag géén Masterplan, in tegenstelling van wat ze ons eerst vertelde...  :-\

Zal met de lage kijkcijfers te maken hebben, denk ik..
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Aflevering van Zondag is afgelast
« Reactie #1 Gepost op: 3-10-2003, 19:45:32 »
Als dat zou komen door de kijkcijfers zou dat dan wel een hele snelle reactie zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze na twee uitzendingen al besluiten om terug te schakelen naar een twee-wekelijks uitzendschema. Maar goed, het is mogelijk dat onze nieuwe HMG baas Fons van Westerloo niet van halve maatregelen houdt en dat dit z'n eerste snoeimaatregel is.

Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat er door een of ander juridisch conflict niet uitgezonden mag worden of dat de montage niet op tijd klaar was. Allemaal giswerk. Zeker is in elk geval dat het niet ligt aan de vervanger, 'The Best of Hot Shots'. Klinkt meer als zendtijdvulling dan prime-time tv...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aflevering van Zondag is afgelast
« Reactie #2 Gepost op: 3-10-2003, 20:05:01 »
ik weet niet in hoeverre recent die afleveringen zijn... misschien is hij gewoon niet klaar..  :-\

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Aflevering van Zondag is afgelast
« Reactie #3 Gepost op: 3-10-2003, 22:01:26 »
Jammer dat de aflevering van zondag komt te vervallen.

Het heeft echter ook een voordeel: nu kunnen we Expeditie Robinson tenminste helemaal zien  ;)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Aflevering van Zondag is afgelast
« Reactie #4 Gepost op: 4-10-2003, 01:55:11 »
Toch de kijkercijfers kennelijk. Dit stond op RTL boulevard:
Citaat
Yorin zendt zondag geen nieuwe aflevering uit van Masterplan. Omdat na twee uitzendingen de kijkcijfers zo enorm tegenvallen, proberen Yorin en producent Endemol het programma te veranderen en daarvoor is tijd nodig. De geplande uitzending op maandag gaat wel door en hierin hopen de makers een nieuwe start hopen te maken. Hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek zal alle zeilen moeten bijzetten om het programma een succes te maken, de kijkcijfers van donderdag scoorden een nu al historisch dieptepunt met 158.000 kijkers.

Gehakt
"De kijkcijfers zijn niet zoals wij gehoopt hadden", geeft een Yorin-woordvoerster toe. Voor producent Endemol zijn het extra zware tijden. Niet alleen Masterplan, maar ook het groots opgezette Sterrenbeurs voldoet niet aan de verwachtingen. SBS nam in het geval van Sterrenbeurs al eerder maatregelen en heeft het

Dus we krijgen vanaf maandag een aangepast type spel. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat de veranderingen ten goede zijn...
« Laatst bewerkt op: 4-10-2003, 11:17:08 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Aflevering van Zondag is afgelast
« Reactie #5 Gepost op: 4-10-2003, 08:39:08 »
Dus we krijgen vanaf maandag een aangepast type spel. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat de veranderingen ten goed zijn...

Dat hoop ik ook, al vind ik het nu ook al een leuk programma. Misschien moeten ze er tóch wat meer tempo in brengen.
En laten we vooral ook hopen dat het programma niet voortijdig van de buis verdwijnt.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering van Zondag is afgelast
« Reactie #6 Gepost op: 4-10-2003, 11:36:53 »
De man die verantwoordelijk was voor de programmering bij 'RTL Nederland' zei dat het lag aan de tegenvallende kijkcijfers en liet ook doorschemeren dat ie het niet eens was met de uitwerking, ook al was het concept meesterlijk (en dat vind ik ook, gaat te traag)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aflevering van Zondag is afgelast
« Reactie #7 Gepost op: 4-10-2003, 12:18:18 »
bij B&vD zei van der Goot dat ze het nog twee weken aan gingen kijken...... er werken namelijk dag een nacht 60 mensen aan.  :-\