Auteur Topic: Player Michel was here  (gelezen 33524 keer)

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #20 Gepost op: 5-10-2003, 12:48:44 »
Ben er ook bang voor dat je nog heel wat over je heen gaat krijgen. Als je maar weet dat wij iig erg trots op je zijn. Je bent een geweldige broer en een fantastische oom. :-*
« Laatst bewerkt op: 5-10-2003, 12:53:02 door Patty »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #21 Gepost op: 5-10-2003, 13:11:16 »
Hai, Patty

Wat leuk dat je het zo opneemt voor je broer.
Had ik ook gedaan, hoor!
Jammer voor Michel dat ze hem zo verkeerd hebben neergezet op tv.
Vooral als je er iedere keer op aangesproken wordt.
            :)

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #22 Gepost op: 5-10-2003, 13:26:47 »
Hoi Katja,

Het is natuurlijk niet zo dat ze me COMPLEET verkeerd neerzetten.

Zaken worden echter wel behoorlijk uitvergroot. De uitspraken die getoond werden heb ik natuurlijk wel gedaan, alleen de context wordt weggelaten en er is behoorlijk in geknipt.

Ik ben de laatste die zal ontkennen dat ik best een beetje arrogant ben en mensen soms kwets, dat is nou eenmaal wie ik ben. Ik kan daar prima mee leven, net als de mensen in mijn omgeving (hoop ik). Ik kan ook goed tegen de kritiek die dat bij mensen oproept, daar ben ik in de loop der jaren wel aan gewend geraakt.

Het is alleen een beetje vreemd dat mensen die je nog nooit hebt gesproken of gezien een mening over je hebben op basis van 3 of 4 "onhandige" uitspraken die achter elkaar zijn gezet. Daar moet ik wel even aan wennen.

Hoewel ik de mening van vreemden niet verschrikkelijk belangrijk vind, hoop ik wel dat Endemol me, in de loop van het prograamma, de kans geeft om aan Nederland te laten zien dat ik meer ben dan een grote bek waar kwetsende uitspraken uit komen.

Of dat zichtbaar gaat worden in MP.....geen idee

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #23 Gepost op: 5-10-2003, 13:38:23 »
Hai Katja,

Ik neem het niet alleen voor Michel op omdat hij mijn broer is maar omdat het echt een goede jongen is. Een jongen die af en toe wat minder mag praten, maar goed. Ik hoop dat in de volgende afleveringen de "echte Michel" ook wordt getoond zodat iedereen ziet dat Michel in werkelijkheid niet helemaal is zoals hij wordt neergezet.
   :)
« Laatst bewerkt op: 5-10-2003, 13:41:32 door Patty »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #24 Gepost op: 5-10-2003, 13:59:25 »
Ik ben nu in ieder geval nieuwsgierig genoeg om het te blijven volgen.

Groetjes Katja    ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel was here
« Reactie #25 Gepost op: 5-10-2003, 14:03:38 »
Alleen aan de reacties van Michel hier blijkt dat het beeld op tv niet klopt. Twas ook wel een beetje min van ze om Michel op een bepaalde manier neer te zetten. De reden waarom hij 'het verdient' is nooit op tv gezegd en toen vond ik het ook arro, maar nu snap ik het wel en gun ik het hem ook.

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #26 Gepost op: 5-10-2003, 14:06:29 »
Hai Katja,

Je moet zeker blijven kijken.

Groetjes.
:D

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #27 Gepost op: 5-10-2003, 14:07:08 »
Thanx Chriz,

Ik hoop ook dat ik gewonnen heb....hahaha ;D

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #28 Gepost op: 5-10-2003, 14:09:04 »
Mich,

Ik hoop ook dat je gewonnen hebt, is er tenminste weer een feessie binnenkort.  :P

Kus  :-*

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Player Michel was here
« Reactie #29 Gepost op: 5-10-2003, 14:39:24 »
Het berichtje over de kijkcijfers heeft mijn aandacht getrokken. Inmiddels ben ik door hetgeen Michel en Patty schrijft ook iets anders tegen het programma aan gaan kijken. Wie weet, ga ik het nog leuk vinden om het te volgen. Ik blijf natuurlijk van mening dat sommige opdrachten akelig ver gaan, maar aan de andere kant: het is aan jezelf om daarin mee te gaan of niet. Doe je het niet, dan lig je eruit.

Ik zou het persoonlijk dus echt heel moeilijk hebben bij onomkeerbare opdrachten. Als je wint, en je krijgt en flinke som geld mee, dan draag je toch je hele leven met je mee dat je je ziel aan de duivel hebt verkocht. Misschien wat overdreven, maar als het om heel persoonlijke zaken gaat, vind ik het daar wel iets van weg hebben. Win je niet, terwijl je die opdracht hebt uitgevoerd, dan zou je weleens met een levensgrote kater kunnen blijven zitten.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #30 Gepost op: 5-10-2003, 14:53:41 »
Dat klopt volkomen Jos.

De Master zal altijd die opdrachten geven waarvan hij verwacht dat het een dilemma oplevert, anders zou het wel erg makkelijk worden om te winnen.

Als je bijvoorbeeld 5 levels haalt en vervolgens faalt, is het mogelijk dat je de littekens levenslang met je meedraagt. Win je wel heb je letterlijk je leven verkocht voor 100.000 euro.

Natuurlijk heb ik, en ik verwacht ook dat de andere players dat hebben gedaan, vooraf de afweging gemaakt wat ik wel en vooral niet zou doen voor 100.000 euro. Daar zit ook een stukje van in het programma.

Mij werd de vraag gesteld of ik had nagedacht over de mogelijke opdrachten die ik zou krijgen. Ik gaf toen aan dat ik verwachtte dat ik mijn baan moest opzeggen, mijn huis verkopen en mijn relatie met Andrea moest verbreken. Toen werd me gevraagd of ik zo ver zou gaan om te winnen. Ik heb toen aangegeven dat ik dat in een oogwenk zou doen, mede om mijn mogelijke zwaktes niet prijs te geven....


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Player Michel was here
« Reactie #31 Gepost op: 5-10-2003, 16:56:01 »
Ik vind dat dus wel heel moedig hoor, maar het blijkt dat er door de makers heel goed over nagedacht is. Ik ben blij dat ik zelf niet voor die keuzes heb gestaan, maar wie weet, zal dat ooit in andere omstandigheden toch ervan komen.

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #32 Gepost op: 5-10-2003, 17:19:00 »
Heeft iemand een idee wat de kijkcijfers waren van de compilatie gisteren?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Player Michel was here
« Reactie #33 Gepost op: 5-10-2003, 19:08:23 »
Normaalgesproken zouden die op Nos-teletekst 218 moeten staan, maar volgens mij gaat het daar alleen om cijfers van de publieke omroepen, dus daar heb je niet veel aan.

Waar heb je de vorige gevonden?


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Michel was here
« Reactie #34 Gepost op: 5-10-2003, 19:14:54 »
Kijkcijfers zijn te vinden op www.kijkcijfers.nl. Die van gisteren staan er echter nog niet op. Ze zullen morgen wel komen.  :)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Player Michel was here
« Reactie #35 Gepost op: 6-10-2003, 01:14:43 »
Hoi...

ff snel voor de originaliteit: Leuk dat je op het forum bent!

Maar ik wilde, om met de deur in huis te vallen, eigenlijk wel een paar vraagjes tellen aan je...

Is het nu niet zo, dat de, ervan uitgaande dat het geen acteurs zijn, mensen die je voor de gek houdt  zoals in afl. 1 zo erg beinvloedt worden door de cameraman, geluidsman etc. etc. dat de "durf" van de opdracht wegvalt...

Ik bedoel maar... Als er bij mij iemand voor de deur staat met een camerploeg erachter (of iig in de buurt), dan weet ik ook wel dat dat de gasmeteropnemer niet is...

Verder, waarom denk je dat juist jij door de selectie bent gekomen?

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #36 Gepost op: 6-10-2003, 22:56:31 »
Hoi,

In sommige gevallen zal het absoluut zo zijn geweest dat mensen anders gereageerd hebben omdat er camera's in de buurt waren. Dat was ook een van de dingen waar ik me aan vast dacht te kunnen houden gedurende de opnames. Als mensen heel normaal reageren, dan horen ze bij de Master, als mensen heel opgelaten en vreemd reageren, dan kan het best eens echt zijn. Ook hierin heeft de schijn de werkelijkheid bedrogen en andersom.

Bijvoorbeeld.
De vrouw in de winkel bij het baantje (dat ik zojuist voor mezelf heb geregeld) reageerde heel  vreemd op de camera. Ik moest haar echt uitleggen waarom ik gefilmd werd. Ik verzon een smoes en vertelde dat ik meedeed aan een onderzoek van de UvA over communicatie en vocabulair.
Die vrouw blijkt achteraf onderdeel van het spel te zijn.

Die russen in de tweede aflevering filmden mij met verborgen camera's die ik zelf niet kon zien. Hierdoor was het heel moeilijk niet te geloven dat het echt was. Het bleek onderdeel van het spel.

Die mensen van de meterstanden, hebben de camera pas gezien toen ik beneden aankwam. Er werd van grote afstand gefilmd en ik had een verborgen camera in mijn borstzak. Die mensen gingen ook door het lint toen ze de camera's zagen, daarom kwam de politie ook. Ik heb de hele tijd gedacht dat dit nep was, het bleek allemaal echt.

Zo zie je maar. Schijn bedriegt de werkelijkheid én andersom.

Ik denk dat ik door de selectieprocedure ben gekomen omdat ik toch wel een beetje een "typetje" ben. Snelle jongen in driedelig zwart met een goede baan, goed salaris, leuk huis, mooie vriendin etc... Daarnaast heb ik danig grote mond dat het wel errug leuk is om mij een keer flink op mijn muil te laten gaan. Ik heb behoorlijk wat meegemaakt in mijn leven, waardoor ik behalve mentaal sterk ook duidelijke zwakke plekken heb, die door de Master tegen me gebruikt kunnen worden..

Daarnaast heeft Hummie me verteld dat ze me wel een lekkere vent vindt..hahaha. Maar of dat van invloed is geweest????


Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #37 Gepost op: 6-10-2003, 23:07:13 »
He Mich,

Hummie heeft geen smaak hoor  ;D

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Michel was here
« Reactie #38 Gepost op: 6-10-2003, 23:27:10 »
De reactie van die vrouw van het reisbureau leek redelijk echt. Maar het sollicitatiegesprek weer veel minder echt. Ook wel vreemd dat ze over een nacht ijs gaan en direct de eerste de beste sollicitant aannemen... :P
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Player Michel was here
« Reactie #39 Gepost op: 7-10-2003, 01:45:46 »
He Mich,

Hummie heeft geen smaak hoor  ;D


Haha dat ben ik met je eens Patty. ;D Wel leuk trouwens om de players (en familie) hier te ontmoeten. Ik kijk tot nu toe trouw elke keer. Ik snap echt niet dat de kijkcijfers zo laag zijn, want voor mij vliegt de uitzending om.
En Michel maak je maar niet zo druk om hoe ze je neerzetten. De kracht van het snijden van beelden is groot. Gelukkig weten een aantal mensen dat wel...  ;)
Geniet nooit met mate...