Auteur Topic: Player Michel was here  (gelezen 33477 keer)

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #60 Gepost op: 9-10-2003, 23:32:06 »
Ik eigenlijk niet zo. Ik word al helemaal zenuwachtig als ik eraan denk. Mocht men het programma willen laten stoppen, laat dit dan de laatste aflevering geweest zijn!  :-\

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #61 Gepost op: 9-10-2003, 23:34:36 »
Michel foei! Ik hoef nog maar 15 kilootjes hoor  ::) Vervelend ventje.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #62 Gepost op: 9-10-2003, 23:34:44 »
Nou Pep,

Een echt debuut is het niet, of was jij dat niet van die ramkraak vorige week bij "opsporing verzocht"...


Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #63 Gepost op: 9-10-2003, 23:37:05 »
Michel, Sander en ik hadden je willen vragen als voogd. Helaas, deze kans heb je zojuist verspeeld.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Michel was here
« Reactie #64 Gepost op: 9-10-2003, 23:46:29 »
* Compuart wrijft z'n handen
leuk! een reallife soap hier ter plekke ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #65 Gepost op: 9-10-2003, 23:47:03 »
Dat wilde je toch niet doen omdat je mij geen stabiele persoonlijkheid vindt en je mij niet vertrouwt voor wat betreft het bijbrengen van normen en waarden bij Jasmijn, mocht dat nodig zijn.

Ik denk dat ik de afgelopen weken wel heb aangetoond dat ik:

- Ik mensen graag in hokjes plaats, dat is wel zo overzichtelijk
- Ik geld belangrijker vind dan liefde, want dat kun je niet vasthouden
- Ik absoluut geen normen en waarden heb, maar wel veel geldschulden
- Ik heeeeeel intelligent ben, ik zeg het immers zelf

Kortom, de ideale voogd.
Jij schiet denk ik tekort als ouder door dat niet in te zien ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Michel was here
« Reactie #66 Gepost op: 10-10-2003, 09:39:12 »
ik heb me rot gelachen gister met die bejaardenopdracht..  ;D ;D
spareribs.......wie bedenkt zoiets????  :P

wel leuk dat juist jij die opdracht kreeg van de master.....goed afgestemd op de persoon dus.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #67 Gepost op: 10-10-2003, 10:07:10 »
Ik vond het inderdaad echt lachen met die spareribs, al had ik niet het idee dat die oudjes het raar vonden dat ze dit voorgeschoteld kregen. Sommigen wisten alleen niet wat het was..

Ik denk ook dat ze die opdracht voor mij hebben bedacht omdat ik in het dagelijks leven een echte "regelneef" ben. Ik vul mijn dag met dit soort dingen. Ik vond dit ook met afstand het leukste level.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #68 Gepost op: 11-10-2003, 00:23:05 »
Ik vond het met afstand de leukste uitzending ook.  ;D Heb me naar gelachen om Michel met de oudjes en hoe die Harry zich laat meeslepen... wel met enig verweer, maar daarna weer dik knuffelend met dat mens bij het afscheid  :-\

Chapeau, Michel, goed geregeld allemaal, ik had niet gedacht dat je het er zo vanaf zou brengen! Blijkt wel uit, Patty, dat je je dochter met ome Michel best leuk kunt laten bingo-en :D en misschien krijgt zij dan ook wel spare-ribs toe... 

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #69 Gepost op: 11-10-2003, 14:32:35 »
Hahaha.. Thanx Sammy ;D

Offline GSXR

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #70 Gepost op: 16-10-2003, 18:34:57 »
He Michel,

Weet je eigenlijk ben ik best wel een beetje jarloers op je. Jij bent tenslotte wel een player geweest. Ik was er helemaal klaar voor en zou dus vandaag gaan beginnen met mijn tv debuut. Maar helaas, nadat ik vrijdag nog aan de tafel heb gezeten bij Hummie dacht ik dat het niet meer mis kon gaan en dat inderdaad heel Nederland even moest wennen. Is er een kans dat het echt helemaal van de buis gaat, NEE hoor we gaan zeker gewoon door want wij hebben er alle vertrouwen in, dat was wat ik te horen kreeg. En toen maandag dat K bericht. Slecht nieuws het stopt definitief!!! Ik baal omdat ik zo dicht bij was, jij zal wel balen omdat je al zo ver bent (of moet ik zeggen was) of ben je al klaar? Nou ik vond het in ieder geval super gaaf om naar je te kijken op tv, was errug benieuwd wat ze voor mij in petto gehad hadden, maar dat zullen we helaas nooit weten. Ik hoop dat je een leuke periode hebt gehad en dat het een gave ervaring is geweest dat Masterplan. Zoalang het nog duurt zit ik wel voor de buis dus tot vanavond dan maar!

Petra

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Jordy
« Reactie #71 Gepost op: 16-10-2003, 22:15:01 »
Jammer Michel. Level 6, met de haven in zicht maak je een foutje. Dat je niet zou stranden op je wilskracht was wel duidelijk, maar dit is toch wel balen... :-\

Overigens ben ik nu natuurlijk wel erg benieuwd welke levels je allemaal nog hebt voorgeschoteld gekregen. Dat mag je nu toch wel vertelling mag ik hopen?

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Jordy
« Reactie #72 Gepost op: 16-10-2003, 22:21:34 »
Ik ga niet te veel zeggen over het laatste level, maar het is in de verste verte niet gegaan zoals het werd getoond. Ik heb naast het strippen (voor heel veel vrouwen waaronder mijn ex vriendin) ook nog posters in heel Utrecht (ouders, schoonouders, ex, peter, andrea's werk)opgehangen waarop ik sta met mijn ex. En daarna moest ik sollicitatiebrieven sturen met een foto van mezelf in mijn blootje naar 200 grote Nederlandse bedrijven....Allemaal gedaan natuurlijk

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Michel was here
« Reactie #73 Gepost op: 16-10-2003, 22:27:34 »
Ze hadden sowieso de afloop nog wel wat langer mogen laten zien, maar ik ben in elk geval blij dat we te zien krijgen hoe het afliep. Het had me niets verbaasd als ze doodleuk een aflevering gemaakt hadden zonder dat ze aandacht besteed zouden hebben aan dat het de laatste aflevering was.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Wassi

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #74 Gepost op: 16-10-2003, 22:46:41 »
Zonde dat je het einde niet gehaald heb Michel.   :'(
Wel grappig om te zien dat tv iemand kan maken!

Klopt het nou dat Jordy helemaal niks krijgt omdat het programma voortijdig is gestopt?

Jij in ieder geval veel sterkte met wat je verder gaat doen!




Offline jordykoningh

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #75 Gepost op: 16-10-2003, 22:50:09 »
hola mich,

hoor alleen maar om me heen dat iedereen het nu nog cooler vind en niet begrijpen waarom waarom...?! is er verkeerd gegokt.

nu dus uiteindelijk diegene die "niks" om geld geeft....
Was jouw ook gegund....

 gr jor

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #76 Gepost op: 16-10-2003, 22:52:56 »
He Jor,

Hij is je flink gegund gozer...

Check nog ff je privé box

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Michel was here
« Reactie #77 Gepost op: 16-10-2003, 22:56:34 »
Wat balen dat je 't net niet gehaald hebt Michel!  :-[

Ik ga niet te veel zeggen over het laatste level, maar het is in de verste verte niet gegaan zoals het werd getoond. Ik heb naast het strippen (voor heel veel vrouwen waaronder mijn ex vriendin) ook nog posters in heel Utrecht (ouders, schoonouders, ex, peter, andrea's werk)opgehangen waarop ik sta met mijn ex. En daarna moest ik sollicitatiebrieven sturen met een foto van mezelf in mijn blootje naar 200 grote Nederlandse bedrijven....Allemaal gedaan natuurlijk

Wat 'n durf heb jij zeg! Ik denk dat er niet veel mensen zijn die dit allemaal gedaan hadden. Daarom vind ik 't extra knap van je!  :)

Ik ben ook blij dat we iig nu weten hoe 't jullie vergaan is. Ik vond 't namelijk toch wel erg vervelend dat we niet wisten hoe ver jullie gekomen zijn. Dat is net zoiets als 'n film vlak voor 't einde afzetten, zodat je nooit weet of de hoofdrolspelers nog bij elkaar komen of wie de moord gepleegd heeft.  :-\

Michel, je kunt iig trots op jezelf zijn dat je zo ver gekomen bent! Denk er vooral maar aan wat voor bijzondere ervaring dit is geweest en hoe uniek 't was dat juist jij 't allemaal mocht meemaken!  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Michel was here
« Reactie #78 Gepost op: 17-10-2003, 09:51:37 »
hardstikke zonde, dat je het net niet gehaald hebt michel, maar je heb alles gegeven, blijkbaar. je kan iig trots zijn op jezelf.
heel jammer dat we niet alles te zien kregen, ik had graag die stripaflevering in z'n geheel willen zien....  ;D ;D :D
bedankt iig voor toch wat uren kijk en internetplezier!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Player Michel was here
« Reactie #79 Gepost op: 17-10-2003, 10:37:31 »
Zijn er nog foto's van? ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.