Auteur Topic: Slagzinwedstrijd  (gelezen 13432 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Slagzinwedstrijd
« Gepost op: 5-10-2003, 15:45:58 »
Ik heb al sinds het voorjaar een idee "op de plank" liggen. Het kwam er maar steeds niet van, er kwamen ook andere spelletjes/kwissen tussendoor.

Een slagzin op het WIDM-forum zal uiteraard bij voorkeur Wie is de mol als thema moeten hebben. Maar aangezien er meerdere programma's worden ondersteund vanuit deze site, houd ik het thema algemeen. En zullen de te zoeken letters ook op meerdere forums te vinden zijn.

Wat is de bedoeling? Zoek de door mij geplaatste letters bij elkaar, en maak daar een slagzin van. Als je het berichtje gevonden hebt, kan je de letter haast niet ontgaan.

Per dag zullen er vier letters verschijnen, verdeeld over mijn berichtjes van die dag. Houd dus de datum in de gaten. Als je op een bepaalde datum dus 4 letters gevonden hebt, noteer die, met de betreffende datum, want die heb je later allemaal nodig.

Ik kan wel alvast zeggen dat de letters niet in de juiste volgorde zullen verschijnen, en dat je niet in gedachten al een zin van de losse letters zult kunnen maken.

Om het gemakkelijk te maken: Hierbij de eerste letter

[size=16]R[/size]

Verder dan 5 oktober hoeven jullie niet terug te zoeken. Per dag 4 letters, de laatste 4 verschijnen 12 oktober. Daarna is er nog enkele dagen de tijd om de oplossing in te sturen. Degene die het snelste met de juiste oplossing komt, wint de wedstrijd. Dat is logisch, toch?
« Laatst bewerkt op: 5-10-2003, 17:30:59 door bodejosm43 »

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #1 Gepost op: 5-10-2003, 16:49:58 »
Zucht, nou ja, dan doen we hier ook maar aan mee, ik hoop dat ik niet vergeet waar ik allemaal aan mee doe ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #2 Gepost op: 5-10-2003, 17:03:32 »
Dat bedoelde ik dus: het ligt bij mij al sinds april op de plank, het idee dan. Er kwamen steeds kwissen en spellen tussendoor, dus dat van mij schoof steeds op.

Maar het kost je echt niet zoveel tijd. Binnen anderhalve week is er een winnaar, als het goed is. En als je een dagje gemist hebt, is dat in dit geval geen probleem. Houd de letters die per dag verschijnen wel goed in de gaten, je moet er dus steeds 4 hebben.

Ja, ik weet het, het stond er al. :o

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #3 Gepost op: 5-10-2003, 19:53:12 »
Sorrie ,Jos

Hou niet van spelletjes.
              ;D
Vooral niet van slagzinnen maken. ;)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2003, 11:31:49 »
Jos?  Met alle respect hoor... maar om hier aan mee te doen, moet ik dus al jouw berichtjes gaan lezen, iedere dag tot 12 oktober? Is het de bedoeling dat ik (lees wij) jouw persoonlijke stalker word ofzo?

Ik wil best een spelletje doen, maar nu vraag je wel een beetje veel van me! Sorry!  :-\
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2003, 15:35:44 »
Jos?  Met alle respect hoor... maar om hier aan mee te doen, moet ik dus al jouw berichtjes gaan lezen, iedere dag tot 12 oktober? Is het de bedoeling dat ik (lees wij) jouw persoonlijke stalker word ofzo?

Ik wil best een spelletje doen, maar nu vraag je wel een beetje veel van me! Sorry!  :-\

doe nu gewoon niets, en ga op 12 oktober naar de laatste berichten van jos
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2003, 15:51:30 »
Jos?  Met alle respect hoor... maar om hier aan mee te doen, moet ik dus al jouw berichtjes gaan lezen, iedere dag tot 12 oktober? Is het de bedoeling dat ik (lees wij) jouw persoonlijke stalker word ofzo?

Ik wil best een spelletje doen, maar nu vraag je wel een beetje veel van me! Sorry!  :-\

Zoveel werk is het niet hoor. Je gaat naar al zijn geschreven berichten en je ziet vanzelf de letters staan.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2003, 17:59:41 »
Okee... in dat geval  ;)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2003, 18:35:48 »
Zo gemakkelijk komen jullie niet van mij af............. ;D

Ik was eerst van plan jullie een verdeelsleutel te geven, maar dan zouden alleen de mensen die zondag de 12e online zijn, een kans maken. Nu krijgt iedereen een eerlijke kans.

Ik heb niet gezegd dat het heeeel erg moeilijk zou zijn, al zal iedereen er toch wel even mee zoet zijn, als alle 32 letters er zijn.

Het komt er gewoon op aan, wie het snelste de zin hier heeft staan, die ik op mijn papiertje heb. Het blijft een aardigheidje.  ;)



Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #9 Gepost op: 6-10-2003, 19:34:09 »
een aardigheidje, ellebogenwerk wordt het, ratseklats als eerste die zin ontrafelen. Een aardigheidje tss...Ik ga d'r voor!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #10 Gepost op: 6-10-2003, 19:48:48 »
Je mag alvast oefenen. Er is ook nog altijd geen oplossing voor de laatste opgave van SCHUIVEN MET WOORDEN.

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #11 Gepost op: 7-10-2003, 09:29:00 »
een aardigheidje, ellebogenwerk wordt het, ratseklats als eerste die zin ontrafelen. Een aardigheidje tss...Ik ga d'r voor!
Een aardigheidje ?? Oorlog is het ! Strijden tot het bittere eind, tot de laatste druppel ! Laat komen die letters ! 8)
Ik heb er sinds 5 october nog maar 1 kunnen vinden  ???
« Laatst bewerkt op: 7-10-2003, 09:41:42 door Baziel Flauwtie »
En niets lijkt wat het is...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #12 Gepost op: 7-10-2003, 21:41:13 »
Lees de tips van o.a. elise_is_de_mol en limone in dit topic er nog maar eens op na, vind je ze vast allemaal. Er staan er toch echt 12, nu. Ik moet het zelf ook goed bijhouden, want anders zet ik per ongeluk de verkeerde letters neer, of letters die er al staan. En dat kunnen we niet hebben, natuurlijk.

Maak jullie borst(en) maar nat, volgende week mogen jullie echt gaan puzzelen.  :D ;D ;D :D
« Laatst bewerkt op: 8-10-2003, 07:25:40 door bodejosm43 »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #13 Gepost op: 7-10-2003, 22:58:46 »


Maak jullie borst(en) maar nat, volgende week mogen jullie echt gaan puzzelen.  :D ;D ;D :D
Citaat

Jos toch..wat zijn dat nou weer voor 'n fratsen!!!!! ;) ;) ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #14 Gepost op: 8-10-2003, 07:22:48 »
Het is gewoon aan jullie allen gericht: meerdere forummers, dus ook meer dan 1 borst ;) :D


Dacht jij aan iets anders, dan? ;D

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #15 Gepost op: 8-10-2003, 08:57:22 »



Dacht jij aan iets anders, dan? ;D
Citaat

Uhhhh...Tuurlijk niet! ;)

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #16 Gepost op: 8-10-2003, 13:23:43 »
Dacht jij aan iets anders, dan? ;D

In mijn toestand? Ja!!  ::) ;D

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #17 Gepost op: 8-10-2003, 13:25:29 »
Wauw!... ben je zwanger? 8)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #18 Gepost op: 8-10-2003, 13:27:51 »
Yeppers, kan er dus niet omheen :-X

(Wel grappig dat je dat meteen in de gaten hebt.. LOL  ;D)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slagzinwedstrijd
« Reactie #19 Gepost op: 8-10-2003, 13:43:49 »
Komt dat ik zelf een baby van 3 maanden heb... dan heb je daar een neus voor!  ;)

 
Gefeliciteerd

Mag ik vragen hoe lang en of het je eerste is?  ???
Augurken zijn net krokodillen!!!