Auteur Topic: Player Harry  (gelezen 4797 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Player Harry
« Gepost op: 6-10-2003, 21:53:06 »
In dit topic alles over Harry.

HARRY is 37 jaar en al 13 jaar gelukkig getrouwd met Vera.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Player Harry
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2003, 22:11:09 »
Ze pakken 'm wel meteen hard aan. Maar betekend het eigenlijk dat als er een derde player bijkomt, dat er dan één moet afvallen? Of kunnen er meerdere players, meerdere afleveringen meedoen?
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Harry
« Reactie #2 Gepost op: 7-10-2003, 09:27:31 »
ik denk dat er meerdere players mee kunnen doen. waarschijnlijk betekent dat nu michel level 2 heeft gehaald, we donderdag meer van Harry zullen zien.

het lijkt me overigens wel dat hij het moeilijker krijgt omdat hij een gezin heeft. de echte 'ingrijpende' opdrachten neem je toch makkelijker als je dat niet hebt.

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Player Harry
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2003, 00:09:11 »
Harry wordt inderdaad hard aangepakt. Wel erg mooi gedaan van de makers hoe Harry in verwarring wordt gebracht door die berichtjes op tv en radio. En Harry maar zoeken in die Edah naar die vrouw waar hij naar toe moet komen. Ben benieuwd hoe hij die vrouw uiteindelijk gaat vinden.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Harry
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2003, 16:45:34 »
Harry heeft zich inmiddels al gemeld op 't forum van Mediawatchers. Kunnen we 'm niet ook naar dit veel leukere forum lokken?  ;D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Harry
« Reactie #5 Gepost op: 9-10-2003, 19:36:01 »
HARRY is 37 jaar en al 13 jaar gelukkig getrouwd met Vera.
Harry heeft een zoontje: Rowdy

Harry heeft het overlijden van zijn vader, 16 jaar geleden, nog duidelijk niet verwerkt. Al jaren worstelt hij met vragen waar hij van denkt dat alleen zijn vader hem het antwoord kan geven. 
Volgens Peter Tuinman moet Harry zelf de antwoorden vinden waarnaar hij op zoek is, hij moet de doden met rust laten. Om zijn vader te ontmoeten zal Harry zijn diepste angsten onder ogen moeten zien.

In de supermarkt ontmoet hij medium Yvonne, zij zal hem de antwoorden helpen vinden die hij nu nog op zijn vragen zoekt. Hij zal haar weer ontmoeten, wanneer is echter nog niet duidelijk.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Harry
« Reactie #6 Gepost op: 10-10-2003, 09:42:02 »
wat een moeilijke opdracht gaat harry volgende week krijgen. een echt dilemma.....  ???

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Harry
« Reactie #7 Gepost op: 10-10-2003, 17:15:36 »
Jammer dat Harry zulke verdedingingsmechanismes hanteerde bij de sessies met Yvonne. Hij is er dus blijkbaar nog niet aan toe om dingen m.b.t. het overlijden van zijn vader (en de gevolgen daarvan voor hem in relatie met zijn familie, vrienden en buren) onder ogen te zien.
De Master lijkt nu een harder plan te gaan gebruiken, nml. 'iets' doen met het schilderij van zijn vader. Als Harry die konfrontatie aan durft te gaan zal hem dat een heel eind verder helpen in zijn verwerkingsproces denk ik. Het zou me echter niet verbazen (gezien zijn afwerende reakties bij Yvonne) dat hij deze confrontatie uit de weg gaat.

En zijn claustrofobie die hij aangegeven heeft in voorgesprekken en waar tijdens deze uitzending helemaal niets van bleek: zou de Master hier nog wat mee gaan doen? Ik verwacht het eerlijk gezegd wel.

Kortom: het nodigt mij weer uit om verder te kijken.