Auteur Topic: The Guardian  (gelezen 3264 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
The Guardian
« Gepost op: 12-10-2003, 21:05:17 »
Een nieuwe serie op Net5 over een advocaat die betrapt werd met drugs en nu 1500 uur moet werken als kinderadvocaat. Iedere maandag om 22.45u op Net5 dus.

Citaat
Opgroeiend als de zoon van de prominente bedrijfsjurist Burton Fallin heeft het Nick Fallin niet beschermd tegen het feit dat hij de prijs moet betalen voor zijn botsing met Justitie. Hij is veroordeeld tot een taakstraf van 1500 uur bij de gemeente, omdat hij betrokken is geweest bij een drugsdeal. Terwijl Nick, ambitieus als hij is, voor ogen heeft partner te worden in zijn vaders advocatenpraktijk.

Rolverdeling: Nick Fallin - Simon Baker; Burton Fallin - Dapney Coleman; Alvin Masterson - Alan Rosenberg; Amanda Bowles - Erica Leerhsen; James Mooney -Charles Malik Whitfield e.a.

Ik heb vorige week de eerste aflevering gekeken, meer omdat ik op Will&Grace zat te wachten, maar het is wel een hele goede serie! Heeft iemand anders deze serie ook gezien?

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:The Guardian
« Reactie #1 Gepost op: 22-10-2003, 23:12:16 »
Jaaaaaaaaaaa en ik vind m leuk!
Eigenlijk ben ik m gaan kijken door t liedje waarmee t geintroduceerd werd, zoooooooo mooi, maar de serie is leuk!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:The Guardian
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2003, 09:08:18 »
Jaaaaaaaaaaa en ik vind m leuk!
Eigenlijk ben ik m gaan kijken door t liedje waarmee t geintroduceerd werd, zoooooooo mooi, maar de serie is leuk!
ja hoe heet dat nummer ook alweer?

Offline Sammie

  • Forumlid
  • Sammie is back
Re:The Guardian
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2003, 14:05:29 »
Als ik de voor stukjes bekijk dan lijkt me een mooie aflevering, maar het wordt zo laat uit gezonden. Elke keer neem ik me voor dat ik er na ga kijken. En elke keer vergeet ik 't. :-[

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:The Guardian
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2003, 14:53:06 »
Men neme: een videorecorder en een (bij voorkeur) lege videoband. ;)
Ik heb het gister ook gemist, omdat ik lag te slapen.