Auteur Topic: ER (Emergency Room)  (gelezen 54480 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ER (Emergency Room)
« Gepost op: 12-10-2003, 21:14:09 »
De (in mijn ogen) beste ziekenhuisserie. Altijd wordt je enorm meegesleept in de belevenissen van de verschillende doktoren en zusters. Het zijn voor mij de verhaallijnen om het ziekenhuisgebeuren heen, die de serie zo aangrijpend maken.
Bijvoorbeeld toen Dr. Ross en Carol nog net niets met elkaar hadden en toch stiekem bijna iets, dan zit ik zo van: Zoen nou! Je weet toch dat je elkaar leuk vindt! Kom op!

Iedere werkdag rond 18.30u op Net5, dit zijn de herhalingen.
Binnenkort weer op Nederland 1.

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2003, 00:28:05 »
Bijvoorbeeld toen Dr. Ross en Carol nog net niets met elkaar hadden en toch stiekem bijna iets, dan zit ik zo van: Zoen nou! Je weet toch dat je elkaar leuk vindt! Kom op!

Zeg Anne, het zijn acteurs hoor! ;) (Dus zodra de camera's uit zijn kunnen ze niet meer van elkaar afblijven...)

Maar ik geef het toe, ik heb die serie ooit best fanatiek gevolgd, volgens mij heb ik ook vanwege deze serie WIDM ontdekt, want het werd toen ook bij de avro op vrijdagavond uitgezonden...

Maar op een gegeven moment was ineens de magie weg en nu kijk ik het nooit meer...

Edit: spelfout er niet snel genoeg uitgehaald... (mogen we niet wat meer tijd?)
« Laatst bewerkt op: 13-10-2003, 00:31:16 door bertha531 »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2003, 09:40:49 »
Zeg Anne, het zijn acteurs hoor! ;) (Dus zodra de camera's uit zijn kunnen ze niet meer van elkaar afblijven...)

Ow! Toch niet ;D

Maar ik geef het toe, ik heb die serie ooit best fanatiek gevolgd, volgens mij heb ik ook vanwege deze serie WIDM ontdekt, want het werd toen ook bij de avro op vrijdagavond uitgezonden...

Zo ben ik dus ook op WIDM gekomen, want dat kwam er altijd voor en er was toch nooit iets anders leuks op televisie.

Maar op een gegeven moment was ineens de magie weg en nu kijk ik het nooit meer...

Inderdaad, het wordt wel iets minder, maar het afgelopen seizoen heb ik toch wel met tranen in m'n ogen naar de laatste twee afleveringen zitten kijken. En die gaan ze nu weer opnieuw uitzenden!

*pakt tissues

Ik zit er klaar voor!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2003, 10:37:22 »
ik heb ook de serie een aantal jaren gevolgd, maar toen alle leuke dokters eruit werden geschreven was voor mij de lol eraf. het werd ook steeds meer 'soapachtig' , ongeloofwaardig. zoals dokter marc met die hersentumor enzowwww. jeah right!

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #4 Gepost op: 14-10-2003, 10:50:58 »
Het is meestal zo dat als een serie langer draait dat de sfeer van het begin een beetje verdwijnt. Dat is met ER kennelijk ook gebeurd.
Maar zolang Sjors er nog bij is, zit ik elke dag voor de buis te zwijmelen!!

...en dan heb je het toch gevolgd, dus als ie dan eenmaal weg is,  :'( dan blijf je toch kijken.. :-\

we're back :(

Offline Sammie

  • Forumlid
  • Sammie is back
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #5 Gepost op: 16-10-2003, 17:07:48 »
De (in mijn ogen) beste ziekenhuisserie. Altijd wordt je enorm meegesleept in de belevenissen van de verschillende doktoren en zusters. Het zijn voor mij de verhaallijnen om het ziekenhuisgebeuren heen, die de serie zo aangrijpend maken.
Bijvoorbeeld toen Dr. Ross en Carol nog net niets met elkaar hadden en toch stiekem bijna iets, dan zit ik zo van: Zoen nou! Je weet toch dat je elkaar leuk vindt! Kom op!

Iedere werkdag rond 18.30u op Net5, dit zijn de herhalingen.
Binnenkort weer op Nederland 1.

Is dit seizoen 1 of inmiddels seizoen 2? Ik ben het gaan volgen nadat ze zelfmoord had gepleegd.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #6 Gepost op: 16-10-2003, 23:12:14 »
Dit is seizoen 2 waar ze nu mee bezig zijn, de zelfmoord is al geweest.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #7 Gepost op: 17-10-2003, 15:36:24 »
ER; ja ook ik heb het jaren gevolgd maar toen  de verhaallijn Carol-Doug weg waren was het uit en over..(ik heb lang gedacht dat nog terug zou komen)  Carter was leuk, lucy ook, Marc had ik niks mee. Rocket Romano was mijn favoriet maar kwam veel te weinig in beeld.

Soap gehalte , dat heb ik er nooit echt vaak in gezien. het werd de laatste jaren wel erg gerekt allemaal en als je dat soap vindt, kan ik daar inkomen. In eerste series was het verhaaltje vaak in 1 afl gedaan, nu duurde sommige lijnen een heel seizoen(wat je eik al in 1 afl had zien aankomen, bv dood van Marc)
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #8 Gepost op: 17-10-2003, 16:12:17 »
Zo ben ik dus ook op WIDM gekomen, want dat kwam er altijd voor en er was toch nooit iets anders leuks op televisie.

Zo ben ik juist bij ER terechtgekomen. Ik keek naar WIDM en ben daarna blijven hangen bij ER. Jammer dat het er nu eventjes niet is, maar zodra het er weer is, zit ik aan de buis gekluisterd. Hetzelfde heb ik met The District. Kwam na ER. Ook zo'n goede serie!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Sammie

  • Forumlid
  • Sammie is back
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #9 Gepost op: 17-10-2003, 16:22:32 »
Dit is seizoen 2 waar ze nu mee bezig zijn, de zelfmoord is al geweest.

Ik ben nu ook pas voor 't eerst een vervente kijkers, heb dus alleen een klein beetje seizoen 1 gemist?

En neit al te veel spoilers weg gaan geven hierzo 8)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #10 Gepost op: 17-10-2003, 17:22:41 »
Ok, dan zal ik niets meer van seizoen 1 weggeven! Er is helemaal geen zelfmoord geweest hoor ;D  :-X .

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #11 Gepost op: 18-10-2003, 17:30:05 »
De leukste seizoenen waren toch mèt Dokter Ross (very very big duh), maar toch bleef het daarna wel boeiend, door de verhalen en zo.
Maar nu dr. Green dood is, is bijna de ganse originele cast verschwunden, dus van nog een seizoen na het laatste verwacht ik niet veel.


No Milk today???

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #12 Gepost op: 18-10-2003, 21:36:08 »
Er is altijd nog Carter, die altijd pech heeft, en Susan Lewis, maar dan houdt het inderdaad wel op. Rocket Romano blijft trouwens altijd leuk ;D

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #13 Gepost op: 19-10-2003, 12:41:16 »
Er is altijd nog Carter, die altijd pech heeft, en Susan Lewis, maar dan houdt het inderdaad wel op. Rocket Romano blijft trouwens altijd leuk ;D

Ja ok, maar Carter zijn rol wordt ook minder (ook kwa tijd, dat wilde ie zelf), Susan telt niet, want die is weggeweest  :P.
En Romano, ja die is koel, maar dat kan niet verhullen (oh nee? Nee) dat het einde van de serie ontzettend nadert/genaderd is/vul zelf maar in  8)
No Milk today???

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #14 Gepost op: 19-10-2003, 22:41:36 »
De serie is bezig zijn einde te naderen ;)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:ER (Emergency Room)
« Reactie #15 Gepost op: 20-10-2003, 11:20:39 »
Dank U.
No Milk today???

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #16 Gepost op: 10-01-2004, 17:45:56 »
Het is weer begonnen afgelopen donderdag, Nederland 2 om half tien. :)

Wie heeft 't ook gezien?
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #17 Gepost op: 10-01-2004, 21:49:12 »
Jaaa ikke! leuk programma is dat.
Die gozer die zn arm eraf had was grappig ;D

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #18 Gepost op: 10-01-2004, 22:33:43 »
Owja, dat had ik gemist!! :o

Offline alathea

  • Forumlid
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #19 Gepost op: 10-01-2004, 22:38:00 »
Dat ga je niet menen.
Heb ik dus gemist.
Hoeveel afleveringen heb ik al gemist nu?
Is het de moeite nog waard om te kijken en waarom hebben ze geen reclame gemaakt of iets.
He, bah
It's not  that easy beeing green