Auteur Topic: ER (Emergency Room)  (gelezen 54478 keer)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #200 Gepost op: 7-02-2005, 17:02:28 »
Eerstvolgende uitzending: vrijdag 29 april om 20.27 uur op Nederland 3.
Mooi :) Kan ik het weer volgen ::) Wie Is De Mol is dan afgelopen...
Smiling isn't a crime..

Offline Buskruid

  • Forumlid
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #201 Gepost op: 8-02-2005, 23:56:06 »
Ahhhh daar ben ik ook heel blij mee, want k volg het al vanaf seizoen 1 en onze video kan niet opnemen :@ dus echt mooi dat het ff niet meer komt :D

En k wist allang dat romano dood zou gaan want me oom woont in duitsland daar loopt alles voor :)
maar kvond het vet zielig, omdat niemand hem miste int begin

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #202 Gepost op: 3-03-2005, 21:14:10 »
Fans van ER kunnen opgelucht ademhalen. De ziekenhuisserie wordt vanaf zondag 13 maart aanstaande om 20.55 uur bij de AVRO op Nederland 2 gecontinueerd.

Op vrijdag 28 januari jl. werd deze populaire Amerikaanse serie, die in Nederland al tien jaar door de AVRO op de buis wordt gebracht, onderbroken in verband met een tijdelijke programmawisseling op Nederland 3.

Deze onderbreking van drie maanden leverde volgens de omroep vele duizenden boze telefoontjes, brieven en e-mails van ER kijkers op, die het geschipper met de uitzendtijdstippen en -dagen meer dat zat waren en zijn.

De AVRO is verheugd dat de kijkers nu, door goed overleg hierover met het netmanagement van de Publieke Omroep, toch eerder dan gepland de ontwikkelingen en verwikkelingen in het County General Hospital weer kunnen zien. Ook is de AVRO blij met het nieuwe tijdstip. De serie is vanaf 13 maart om 20.55 uur te zien en is weer terug op AVRO’s thuisnet Nederland 2.

AVRO-directeur Gerben Eggink: “We hopen dat we de kijkers hiermee tevreden kunnen stemmen en ook dat de trouwe fans van ER de afleveringen op het nieuwe tijdstip weer weten te vinden en te waarderen. Het was en is voor de AVRO een hele principiële zaak om (mede)zeggenschap en duidelijkheid te hebben en te houden over de programmering van onze AVRO-programma’s en -series. Mede in het belang van de kijkers hebben we er alles aan gedaan om voor ER een betere plek en een beter uitzendtijdstip te realiseren en de continuïteit van de serie te bevorderen.”

De AVRO had overigens al eerder aangegeven te overwegen een rechtszaak aan te spannen om dit bij de top van de Publieke Omroep af te dwingen. Eggink: “Voor de AVRO zijn dit soort zaken echt heel principieel. En we zullen de komende tijd wat dat betreft ook de vinger aan de pols houden, mede in het belang van de kijker. We willen geen speelbal meer zijn, maar speler. Dat verwachten onze leden ook van ons.”

Zie ook: AVRO wil van rechter beter uitzendtijdstip ER en Netcoördinator: 'Gewoon doorgaan met ER'

http://mediakrant.web-log.nl/log/1982380
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #203 Gepost op: 3-03-2005, 23:04:20 »
 ::ok:: dat is mooi!
When God created man, she was only joking!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #204 Gepost op: 5-03-2005, 15:02:30 »
Joop Daalmeijer, netcoördinator van Nederland 2, is het niet eens met de wijze waarop AVRO-directeur Gerben Eggink zich heeft uitgelaten over de verplaatsing van de Amerikaanse ziekenhuisserie ER naar Nederland 2.

Op vrijdag 28 januari jl. werd ER op Nederland 3 onderbroken in verband met een tijdelijke programmawisseling en dat leverde volgens de AVRO veel klachten op en de AVRO eiste een beter uitzendtijdstip. Donderdag meldde de AVRO dat ER wordt verplaatst naar de zondagavond op Nederland 2.

Gerben Eggink reageerde: "We hopen dat we de kijkers hiermee tevreden kunnen stemmen en ook dat de trouwe fans van ER de afleveringen op het nieuwe tijdstip weer weten te vinden en te waarderen. Het was en is voor de AVRO een hele principiële zaak om (mede)zeggenschap en duidelijkheid te hebben en te houden over de programmering van onze AVRO-programma’s en -series. Mede in het belang van de kijkers hebben we er alles aan gedaan om voor ER een betere plek en een beter uitzendtijdstip te realiseren en de continuïteit van de serie te bevorderen."

Op Mediakrant reageert Joop Daalmeijer op deze uitspraak:

"Ik zou het bijzonder op prijs stellen als je aan alle trouwe kijkers van ER en de AVRO vanaf nu zou willen melden dat de verplaatsing een gezamenlijke actie is van de netcoördinatoren N2 en N3. En dat de TROS op N2 plaats heeft gemaakt voor de serie, door een TROS-programma tijdelijk uit het schema te halen. De inspanning van de AVRO bestond slechts (alle prachtige uitspraken over principes en medezeggenschap ten spijt) uit het heel kort reageren op een voorstel van mijn kant. De AVRO-tekst was:

'Wat mij betreft is dat prima, ook al omdat de AVRO in het kader van het verbeterde thuisnetmodel tóch zoveel mogelijk naar Ned. 2 moet. Voor zover ik kan nagaan, heeft dit geen nadelige gevolgen voor de andere netbespelers. Maar het lijkt me zinnig als de netcoördinatoe dat nog even bij de andere bespelers van Ned. 2 checkt.'

De laatste toevoeging was overigens overbodig, omdat de mail waarop door de AVRO gereageerd werd ook verzonden was aan de TROS. Het zou beter zijn als je je wat minder op de borst zou kloppen in het kader van deze verplaatsing. Alsof jij dat hebt bewerkstelligd. Dat is namelijk klinkklare onzin en opsnijderij. Het staat leuk naar buiten en naar het AVRO-bedrijf verbetert het wellicht je positie nog meer, maar het heeft met de harde werkelijkheid niks te maken.

http://mediakrant.web-log.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #205 Gepost op: 19-03-2005, 21:55:21 »
Nou.. wie heeft het allemaal gezien afgelopen zondag??

Ik vond het als vanouds weer een geweldige aflevering! :) Al die arme baby'tjes.. Abby blijft echt mijn favoriet.. ze moet maar met Kovac krijgen ofzo. En verder, Kerry en haar vriendin dan eindelijk een baby. :D Kijk alweer uit naar morgen, hoewel ik er dan niet ben.. opnemen dan maar. :-\\
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #206 Gepost op: 25-03-2005, 10:16:27 »
ik moet het telkens opnemen, dus meestal kan ik pas vrijdag zeggen wat ik er van vond!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Mpje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #207 Gepost op: 27-03-2005, 14:47:28 »
Dit is echt zo'n gave serie! ::jaja::

Wat vond ik het jammer toen Carol wegging, net toen ze wat had met Luka. ::ohno::

Neela BTW is echt lekker! ::tandpastasmiley::
Leuk dat Sam en Luka wat met mekaar hebben. ::trots::

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #208 Gepost op: 4-04-2005, 18:35:30 »
Kom op mensen.. zijn er nog meer trouwe ER-fans/kijkers?

Ik heb gister ff twee afleveringen gezien dus loop weer helemaal bij.. Carter eindelijk z'n baard eraf! Veeel beter! ::tandpastasmiley::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #209 Gepost op: 4-04-2005, 21:15:38 »
Ja hier  ::jaja:: fan en balend!

De video hield er gister mee op (er opgenomen ivm al die andere leuke programma's op zondagavond) en kweet niet hoe het is afgelopen  :(

Neela werd ziek in die luchtcabine en toen..?

Please please please tell me  ::bravo::
Did I make the right mistake...?

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #210 Gepost op: 8-04-2005, 14:19:17 »
Neela werd ziek in die luchtcabine en toen..?
Ohwkeej.. ehm, even in mijn geheugen graven. ;)

Neela werd idd ziek in de luchtcabine-ding, eerst was die baby redelijk stabiel en een verpleegster zou haar aflossen. Toen ze op het punt stond weer 'omhoog' te gaan (luchtdruk enzo) ging er iets fout met de baby en haar aflosser was er nog niet dus ging Neela weer terug en ondanks haar gestres en paniek had ze de baby min of meer gered. (er moest weer een 'tube' ingedingesd worden) Later (ik weet het niet helemaal precies meer) toen de tijd eindelijk op was gingen ze dus weer stijgen zodat Neela er eindelijk uitkwam.. maar wat bleek: ze gingen te snel omhoog en Neela's oor ging bloeden. Om te verkomen dat ze zo'n ziekte zou krijgen moest Neela nog een uur in dat ding blijven wat ze uiteraard heel erg leuk vond.. not.

Toen ze er dan eindelijk uitmocht ging ze helemaal panisch door het ziekenhuis heen rennen totdat ze buiten in de frisse lucht was.

Verder.. wat er nog meer gebeurde.. pf, ik weet niet precies wat je wel en niet gezien hebt maar iig; ohwja hij eindigde volgens mij toen Susan en Chuck hadden afgesproken met Susans vader in een café om te vertellen dat Susan zwanger is. Haar vader reageerde zoiets als "ohw gaan jullie nu trouwen?"... "dat werd tijd". Niet echt geinteresseerd dus.. (dat was toch deze aflev? khad zondag nml twee afleveringen achter elkaar gekeken dus ben btje in de war)

Nou dat was het wel zo'n beetje, ik hoop dat je 't snapt. ;)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #211 Gepost op: 12-04-2005, 16:52:25 »
dankjewel  ::trots::
Did I make the right mistake...?

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #212 Gepost op: 25-04-2005, 22:00:29 »
ER was weer dramatisch! :(

Sandy die doodging doordat een gebouw instortte, Kerry's zoontje Henry die nu ingepikt wordt door Sandy's familie, Gallant die uitgezonden werd naar Irak en misschien nog in problemen komt met de dood van die patiënt, Neela die nu alleen gelaten wordt en de ex-man (?) van Sam die ineens weer terug is. :-\\ ohwja.. en Susan die 5 weken bedarrest heeft omdat 't anders niet goed gaat met haar zwangerschap.. :-X Ben ik nog wat vergeten? ;)

Maar hallo, kijkt hier verder nog iemand ?? Annuh... ?
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #213 Gepost op: 30-04-2005, 23:01:36 »
Kneem het braaf elke zondag op (teveel leuke programma's  ::jaja::)

Kvond vorige week echt een stomme aflevering (denk je trouwens dat Gallant echt naar Irak uit moest worden gezonden?) Echt dat verdiend Kerry toch niet??

Kben erg benieuwd of t morgen een iets leukere aflevering gaat worden (en dat niet nog meer karakters op de een of andere manier uit de serie gaan voor korte tijd of dat het alleen maar zo lijkt)

kijkse morgen!  ::trots::
Did I make the right mistake...?

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #214 Gepost op: 6-05-2005, 20:20:32 »
denk je trouwens dat Gallant echt naar Irak uit moest worden gezonden?
Nee het was me niet helemaal duidelijk.. Maar het zit er op zich wel in dat hij er idd zelf voor gekozen heeft vanwege alle omstandigheden enzo. Het lijkt me niet dat ze een dokter in 't leger (zoiets was hij toch?) ineens oproepen ofzo.

Kben erg benieuwd of t morgen een iets leukere aflevering gaat worden (en dat niet nog meer karakters op de een of andere manier uit de serie gaan voor korte tijd of dat het alleen maar zo lijkt)
Jah het was wel een 'leukere' aflevering toch? ;)
Even kijken waar die ook alweer over ging.. ohwjah, Sam die ineens weer aan haar ex-man vastzit en Kovac beetje laat zitten. ::niet-ok:: Carter die weer terug is, jeuhjj! Abby met haar psychiatrische patiënten en miss haar toekomstige vriend? :) Kerry die haar baby iig in het weekend mag zien.. en Cheng die met haar lastige vader zit. En pff wat met een paar patiënten.. ohwja Pratt met z'n "tube" (oid) en iets met een meisje..

Ik vond het wel een leuke aflevering, niet zo dramatisch maar das ook wel eens goed. :)
Ik kijk wel uit naar zondag, ik heb zo'n vermoeden dat Susan wel eens kan gaan bevallen ;D
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #215 Gepost op: 9-05-2005, 18:06:25 »
volgens mij duurt dat van susan nog wel even als je kijkt '5 weken platliggen' = 5 weken. Maar goed, het blijft natuurlijk televisie.

Kvond de aflevering van gister wel goed, ben erg benieuwd ok Neela op die aflevering blijft aangezien ze het zo leuk vindt.

Er mag van mij wel weer een nieuw karakter bij komen om de boel op stelten te zetten ofzo, iets nieuws  ::jaja::

Ben benieuwd!
Did I make the right mistake...?

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #216 Gepost op: 14-05-2005, 20:55:59 »
Jah tuurlijk als 5 weken echt 5 weken zijn.. duurt het nog wel ff ;) Maar das meestal niet zo.

Ik hoop niet dat Neela naar die afdeling gaat... :-\\ Wel leuk voor haar miss maar kvind haar altijd wel leuk! Verder.. ben ik ook benieuwd hoe het nou met Elizabeth en haar 2 vrienden gaat... ;D
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #217 Gepost op: 15-05-2005, 23:44:44 »
Maar hallo, kijkt hier verder nog iemand ?? Annuh... ?

 ::zwaai::

Arme Carter!! Ik vind het echt zoooo ontzettend zielig voor hem! En wat stond er nou op het diploma van Abby: in behandeling?? Beetje lullig om zo je diploma te krijgen ;) .
Ik heb maar de helft kunnen zien, PE was spannender en ma wilde per se een film opnemen ::) .

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #218 Gepost op: 16-05-2005, 00:38:27 »
weer gemist ::ohno::
zondagavond, das toch ook gewoon geen tijd voor ER, belachelijk >:(
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: ER (Emergency Room)
« Reactie #219 Gepost op: 16-05-2005, 12:59:20 »
weer gemist ::ohno::
zondagavond, das toch ook gewoon geen tijd voor ER, belachelijk >:(

neem het dan op! Ik kijk het ook pas vrijdag, voor Lost..

Drive   
 
 
Seizoen: 10
Aflevering: 22
Titel: Drive
Uitzenddatum: 22 mei 2005

Onderweg helpt Kovac een gestrande vrouw en haar zoontje. Dan wordt het kind gegrepen door een auto en raakt ernstig gewond. Kovac vecht om het kind in leven te houden.

Neela verlaat het County General voor een baan aan de universiteit van Michigan. De collega's van Chen maken zich zorgen over de blauwe plekken in haar gezicht.

Pratt behandelt een jonge hartpatiënt. Weaver hoopt weer de zorg voor haar zoon op zich te mogen nemen. En Sam onderneemt actie nu Steve niet van plan is te vertrekken en een negatieve invloed uitoefent op hun zoon Alex.
 
laatste aflevering seizoen 10 is dat
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!