Auteur Topic: Het grote feedback topic  (gelezen 15025 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2015, 21:00:01 »

En oja, Lukie werd aangespoord mee te doen, omdat anders misschien zou opvallen. Een mol heeft geen jokers nodig zoals ie zelf zegt.

Mijn eerste gedachte was dat de mol nooit een weekopdracht zou meedoen, dus daarop inspelen was wel goed.

Alleen jokermagneet Wouter vond er weer eentje natuurlijk ;D (dat ter zijde).

Ik had maar 11 jokers over het hele spel. Zoveel is dat toch niet?  ::tandpastasmiley::
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #21 Gepost op: 1-04-2015, 21:07:46 »
ik had de eerste twee wel meegedaan hoor :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #22 Gepost op: 2-04-2015, 09:11:37 »
En max drie opdrachten in de week, vier, zoals in afl. 2 is teveel, want dan kom je in tijdnood. Zoals t vanaf week 3 ging was t perfect! ::ok::
Daar heb je gelijk in. En daar zijn we mede door jullie input ook achter gekomen, dus in principe zou er bij een volgende editie gewoon 3 opdrachten per week gaan komen.

Die voordeeltjes bij Jeopardy waren misschien niet nodig, maar uiteindelijk hebben er door Pjotrs opgave niks aangehad.
Die had ik er juist ingestopt om te proberen dat iedereen zou meedoen. Dat het inderdaad bijna een eenmansfestival werd had ik nooit kunnen denken bij het maken van de vragen, omdat ze volgens mij juist allemaal heel verschillend waren.

Dus ik vond het niet zo eerlijk dat daar voordeeltjes aan verbonden waren.
Dat is natuurlijk altijd een afweging. Wanneer moet je wel en wanneer moet je geen voordeeltjes geven? Wij hadden ook eerlijk gezegd verwacht dat meerderen de voordeeltjes zouden krijgen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #23 Gepost op: 2-04-2015, 11:31:58 »
Even iets anders qua feedback, meer een vraag: Als er een volgende serie komt, waar moet die dan plaatsvinden? Welk(e) land(en)? Welk werelddeel? 1 land? Meerdere landen?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #24 Gepost op: 2-04-2015, 11:34:24 »
Gewoon hier
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2015, 13:46:30 »
In Nederland bedoel je?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2015, 17:38:51 »
Daar heb je gelijk in. En daar zijn we mede door jullie input ook achter gekomen, dus in principe zou er bij een volgende editie gewoon 3 opdrachten per week gaan komen.

Die afleveringen met vier opdrachten (waren er ook maar twee of zo toch?) vond ik wel meevallen. Dat was vooral een kwestie van plannen. Af en toe een aflevering met 2 grote + 2 kleine opdrachten is wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

-edit- Land maakt mij niet uit. Daar waar jullie de beste opdrachten kunnen verzinnen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2015, 22:45:28 »
Even iets anders qua feedback, meer een vraag: Als er een volgende serie komt, waar moet die dan plaatsvinden? Welk(e) land(en)? Welk werelddeel? 1 land? Meerdere landen?

Ik vind het bij WIDM altijd het leukst als er één land wordt gebruikt  ::jaja:: Geeft meer sfeer aan het spel en meer eenheid in het gevoel van het seizoen.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #28 Gepost op: 2-04-2015, 23:11:18 »


Bij Pjotr hebben we ook in dubio gezeten. Maar we vonden dit toch de eerlijkste oplossing omdat het na afloop van het spel anders toch wel uit zou zijn gekomen. Zeker ook omdat Pjotr iets later alsnog de test had ingeleverd en verre van de slechtste test had gemaakt.



Mag ik eigenlijk weten wie er had uit gelegen als ik mijn test op tijd had ingeleverd?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het grote feedback topic
« Reactie #29 Gepost op: 2-04-2015, 23:12:50 »
Test aflevering 4
Duncton: 20 punten
Nys-Fan: 15 punten
Wouterv: 14 punten
Sjoeter: 13 punten
Starlight: 10 punten
Bubbles: 9 punten
Nextgp: 7 punten
Catshee: 6 punten (5 + 1 joker)
Pjotr: Geen test ingeleverd...

LET OP: DE ZWARTE VRIJSTELLING IS INGEZET!

Catshee had dus hier geluk... en de spelleiders raakten in paniek. Wij werden echt echt echt heel erg overvallen door de exit van Pjotr. Ik heb Aapje nog gepmt met de vraag of ze 'm wilde appen. Er was echt een soort sprake van paniek, helemaal vanwege die extra antwoordopties en ook nog eens die zwarte vrijstelling...
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.