Auteur Topic: BNN  (gelezen 3342 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
BNN
« Gepost op: 25-10-2003, 22:54:51 »
Ik ben net lid geworden van BNN. Ok niet voor alle programma's behoor ik tot de doelgroep, maar een programma als "je zal het maar hebben" van Patrick Lodiers moet gewoon op de buis blijven!!

Kost maar €5,73 per jaar!!

www.bnn.nl

zo gepiept.. je computer staat nu toch al aan...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:BNN
« Reactie #1 Gepost op: 25-10-2003, 23:15:00 »
Okee... was het toch al van plan... ga me nu gelijk aanmelden
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:BNN
« Reactie #2 Gepost op: 25-10-2003, 23:49:35 »
Ook maar effe lid geworden.
De tas van "bjeurn"er gelijk maar bij gedaan. ;)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:BNN
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2003, 17:03:56 »
BNN lijkt 'uit de shit'

Het ziet ernaar uit dat jongerenomroep BNN gered is. De omroep heeft voor 1 maart 2004 150.000 leden nodig om ook na volgend jaar te mogen blijven uitzenden. Gisteravond kwam BNN via een ledenwerfshow aan dat aantal.

Tot voor kort had BNN 100.000 leden. Om aan het vereiste aantal van 150.000 leden te komen, voerde de zender campagne onder het motto "We zitten in de shit, dus word lid!". In de afgelopen weken werden al 30.000 leden geworven.

Tijdens de ledenwerfshow van gisteravond, waarbij mensen zich telefonisch en via internet konden aanmelden, kwamen daar nog eens ruim 20.000 leden bij. Volgens BNN zijn er nu 154.000 mensen lid en dat is genoeg om te blijven bestaan.

Het Commissariaat voor de Media moet de ledenaanwas nog controleren. Als blijkt dat BNN inderdaad 150.000 leden heeft, krijgt de omroep ook meer zendtijd.

De omroep gaat de komende weken door met de ledenwerfactie om een buffer op te bouwen. Volgens een woordvoerster van BNN heeft de praktijk namelijk geleerd dat er altijd weer mensen afvallen.

(bron: nosnieuws.nl - 28-10-2003)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:BNN
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2003, 12:33:18 »
Ledenwerfconcert op de Universiteit Twente (UT)

BNN, zelfde bloedgroep

'We zitten in de shit dus word lid!' Met deze inmiddels overbekende slogan probeert BNN al weken nieuwe leden te werven om te voorkomen dat de stekker eruit gaat. Afgelopen maandag zond de omroep de Grote Ledenwerfshow uit, terwijl tegelijkertijd overal in het land zieltjes werden gewonnen. Een van de lokaties: de Vrijhof op de UT met optredens van Sita, Soulvation en DJ's Wipneus en Pim.

De 300 liefhebbers die op het concert afkomen moeten wel eerst even BNN-lid worden! 'Het is de bedoeling dat we er vanavond gewoon een leuk feestje van maken en dat de ledenteller omhoog gaat' vertelt presentator Eddy Zoëy in zijn kleedkamer voordat het concert begint. 'We switchen vanuit Enschede een paar keer live over naar de studio in Amsterdam want dit concert is onderdeel van onze Grote Ledenwerfshow'.

Ondertussen kijkt hij geamuseerd naar zijn camera- en geluidsman die relaxed een jointje staan te draaien. 'Als je straks rare camerabeelden ziet, weet je waardoor het komt,' lacht hij.

Zoëy hoopt dat veel studenten lid worden van BNN. 'Studenten hebben weinig geld, dat weet ik. Maar wij maken wel als enige zender programma's speciaal voor jongeren. Wij hebben dezelfde bloedgroep als studenten, daarom spreken onze programma's een jong publiek aan!.'

De presentator is aan het begin van de avond nog niet heel optimistisch: 'Ik weet niet of het gaat lukken om nog voor het eind van het jaar 25.000 nieuwe leden te werven', zegt hij. 'Als het niet lukt? Ja dat zou kut zijn. Dan ga ik maar weer bij TV-Oost werken.'

Zoëy kan een paar uurtjes later opgelucht ademhalen. Het concert in de Vrijhof valt in de smaak bij het publiek. Na een kort optreden van Sita brengt dance-live-act Soulvation de stemming er goed in. Studentes Linda Wisseling en Janke Rademaker (beiden WB): 'Ja, we vermaken ons hier zeker! Dit concert is toch wel de extra push om vanavond lid te worden van BNN.' En dat vinden meer mensen. De ledenteller staat aan het eind van de avond op 153.980. Maar pas na 1 maart wordt door het Commissariaat voor de Media bekend gemaakt of BNN ook daadwerkelijk over voldoende leden beschikt om een uitzendlicentie voor de periode 2005-2010 te verkrijgen.


POP in het kader van het uitbundinge ledenwerfactie deed het bnn-circus afgelopen maandag de ut aan met een popconcert.


Zangeres Sita tijdens het bnn-ledenwerfconcert in de vrijhof.

bron: UT-Nieuws 30-10-2003