Auteur Topic: Loïs & Clarke  (gelezen 7548 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Loïs & Clarke
« Gepost op: 9-10-2003, 19:33:05 »
OF ik ben geweldig bijziend, OF het staat er nog niet bij:

De fans van de nieuwe (nou ja, al enkele keren herhaald) avonturen van Loïs & Clarke, gespeeld door Teri Hatcher en Dean Cane. Ofwel: Superman. Ik was er altijd een fan van, heb kortgeleden ontdekt dat het weer op televisie terug is. Altijd even kijken of ik de betreffende aflevering niet toevallig al heb gezien.

Ik meen dat het op Yorin is in het weekend, maar ik kan me vergissen.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Loïs & Clarke
« Reactie #1 Gepost op: 9-10-2003, 20:31:49 »
't is elke dag op Veronica. Ze zitten nog in de eerste serie, waarin Jimmy Olsen nog door Michael Landes wordt gespeeld. Veel afleveringen heb ik al gezien, maar 't blijft een leuke serie ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Loïs & Clarke
« Reactie #2 Gepost op: 9-10-2003, 21:02:15 »
Ik keek 't voor 'n jaar of 5 geleden altijd...op zaterdag was dat toen geloof ik zo rond 18.00 uur. Erg leuke serie, maar ik vond 't wel erg ongeloofwaardig dat niemand zag dat Clarke Kent en Superman een en dezelfde man waren, terwijl dat zo overduidelijk te zien was aan 't uiterlijk.  ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Loïs & Clarke
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2003, 21:17:40 »
Wat een beetje gel in je haar toch kan doen he Han? Ik keek overigens meer vanwege Loïs.

Weet iemand of Teri Hatcher nou vanwege de rol als Loïs die rol in een James Bond-film heeft gekregen, of was dat juist andersom? Ik heb eigenlijk nooit echt geweten wanneer die serie is opgenomen.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Loïs & Clarke
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2003, 21:21:40 »
Welke James Bond film?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Loïs & Clarke
« Reactie #5 Gepost op: 9-10-2003, 21:30:20 »
Er is er een geweest, waarin ook Daphne Deckers een kleine rol heeft gespeeld. DIE James Bond-film. Ik ben dus de naam kwijt (Live and let Die, kan dat?).



[size=16]L[/size]

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Loïs & Clarke
« Reactie #6 Gepost op: 11-10-2003, 01:39:52 »
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer eens gekeken. Lois en Clark blijft een leuke serie. Beide karrakters zijn mooi neergezet. Tsja, dat niemand ziet dat Clark superman is... ::) Wij zien het lekker wel.  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Loïs & Clarke
« Reactie #7 Gepost op: 11-10-2003, 20:54:07 »
Maar wij zien de aftiteling. Dat zien die anderen niet, zou het dat misschien zijn??? :D

Tomorrow never Dies uit 1997 was trouwens de James Bond film die ik bedoelde. Gezien het jaartal, moet het wel haast zo zijn, dat de serie Loïs en Clarke ervoor moet zijn opgenomen, en dat de filmrol van Teri Hatcher daarop gevolgd is
« Laatst bewerkt op: 11-10-2003, 21:08:45 door bodejosm43 »