Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
262 gasten en 12 vaste bezoekers (hulpdakdekker, kwkw, -ELISE-, Gupp, Convans, G-root, FrankLapidus, Molduck, Nieky, D*N, de_witte, Lukie4)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
Schrijf je nu in!
RN GameNight: 30 Seconds!
9 September
Tweestrijd Online
Pagina's: 1 ... 43 44 45 [46] 47 48
  Print  
Auteur Topic: Kijktips voor vanavond  (gelezen 235746 keer)
Duncton

Geslacht: Man

« Antwoord #900 Gepost op: 1.05.2016, 10:22:42 »

Duimen omhoog!

If I was a haircut would you wear a hat?
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #901 Gepost op: 23.11.2016, 15:04:48 »

Net 'Onzichtbaar Nederland' gezien, van afgelopen donderdag.
Een serie van ongeveer 6 afleveringen, waarvan vorige week de eerste was.
Over hoe Nederland is verandert in de afgelopen paar eeuwen. Uitermate leerzaam en interessant Bravo! Bravo!

Afleveringen van ongeveer 35 minuten, met (afgaande op de eerste aflevering) ongeveer 4-5 kleinere items.
Dus bijvoorbeeld de eerste aflevering ging over communicatie/transport.

Over hoe iemand slechts 150 jaar geleden, nog anderhalve dag bezig was om van Zeeland naar Nijmegen te komen.
En de ingenieuze communicatiemasten die Napoleon introduceerde.
De opkomst van de spoorlijnen. De opkomst van de autotelefoon.
En hoe dergelijke dingen soms pas een paar jaar later alweer worden gestopt.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
MollenvangR-Art
Winnaar ER-pool 2012

Brocco brocco li

« Antwoord #902 Gepost op: 23.11.2016, 16:33:02 »

Over hoe Nederland is verandert in de afgelopen paar eeuwen. Uitermate leerzaam en interessant Bravo! Bravo!

Afleveringen van ongeveer 35 minuten, met (afgaande op de eerste aflevering) ongeveer 4-5 kleinere items.
Dus bijvoorbeeld de eerste aflevering ging over communicatie/transport.

Over hoe iemand slechts 150 jaar geleden, nog anderhalve dag bezig was om van Zeeland naar Nijmegen te komen.
En de ingenieuze communicatiemasten die Napoleon introduceerde.
De opkomst van de spoorlijnen. De opkomst van de autotelefoon.
En hoe dergelijke dingen soms pas een paar jaar later alweer worden gestopt.
Toevallig dit weekend de eerste aflevering gekeken (ook van de makers van Nederland van Boven) inderdaad zeer interessante serie  Snappie? Duimen omhoog!

Widm online 2019...? Niet is wat het lijkt...
Duncton

« Antwoord #903 Gepost op: 23.11.2016, 18:40:33 »

Die moet ik ook nog terugkijken. Misschien vanavond even. Smiley

Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #904 Gepost op: 23.11.2016, 19:43:03 »

Bedankt voor de tip. Was zeer interessant.
 respect  respect

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon mr. X!
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #905 Gepost op: 10.12.2016, 17:39:40 »

Het kennelijke gevecht van de eeuw, waar zoveel over te doen is geweest: Badr Hari vs. Rico Verhoeven vanavond. Rond 22:00 begint het (volgens mij) officieël, maar er zijn ook nog andere gevechten (met o.a een Nederlandse wereldkampioen die zijn wereldtitel moet verdedigen) alvorens zij aan de beurt zijn. Wel alleen te bekijken op Ziggo of een betaalde internationale live-stream.

Ik hou niet van sport, maar dit móét ik zien.

Ben benieuwd wie wint, Badr is er lang uit geweest maar heeft hard getraind en als ik zag hoe agressief hij was... het stoom kwam bijna uit z'n oren en neus bij de zogenoemde "staredown" gisteren, het personeel kwam er maar voor de zekerheid preventief tussen voordat het uit de hand liep. Ik denk dat hij niet afwacht maar er vol opgaat, beide denk ik maar Badr zeker. Maar mócht Badr eventueel op grote achterstand komen te staan, voor het zelfde geldt gaat hij dan weer natrappen o.i.d (= verboden) dus dan heeft hij i.i.g een excuus om te zeggen 'waarom hij niet gewonnen heeft' (alhoewel, ze krijgen beide een half miljoen voor dit gevecht, Badr zegt altijd dat hij een broodvechter is, dus misschien interesseert verliezen hem geeneens, en wil hij gewoon een half miljoen pakken) maar daarvoor is de innerlijke eer té groot denk ik, daarvoor zit er té veel eer vast aan dit gevecht. Die willen beide kosten wat het kost winnen.

Hebben jullie een lichtelijke voorkeur voor één van beide? Ik kan er niks aan doen, bij het zien van Rico raak ik altijd ietwat afgeleid Tandpasta Smiley
kwkw
winnaar voetbaltoto '17/'18

« Antwoord #906 Gepost op: 10.12.2016, 19:05:30 »

Ik ga ook kijken, wordt hopelijk een spannend gevecht. Geen voorkeur, beide nog nooit live of in herhaling gezien eerlijk gezegd.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #907 Gepost op: 10.12.2016, 19:56:23 »

Ik ga ook kijken, wordt hopelijk een spannend gevecht. Geen voorkeur, beide nog nooit live of in herhaling gezien eerlijk gezegd.

Is ook het beste, want objectief gezien moet de beste natuurlijk gewoon winnen.

Ik heb er ook geen verstand van, maar volgens kenners staat Badr er statistisch i.i.g beter voor en ziet het kwa kansberekening dus niet goed uit voor Rico:  statistieken-badr-hari-vs-rico-verhoeven-ziet-er-niet-goed-uit-voor-rico ("Badr: 118 partijen, 106 gewonnen, 92 op knock-out, Rico: 49 winst en 10 verlies") maar de kwaliteit en het niveau is kennelijk niet meer zoals het vroeger was, Badr heeft tegen grootheden gestaan en gewonnen, Rico is meermaals wereldkampioen maar schijnt tegen een lager niveau dan vroeger te vechten dus het is niet te vergelijken volgens kenners. Vandaar is dit gevecht ook zo belangrijk, in de kickboxwereld heeft Rico zich pas bewezen als hij deze, tegen iemand van het vroegere oude hogere niveau, wint. Hier trouwens een gratis live-stream.
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014

« Antwoord #908 Gepost op: 20.01.2017, 16:28:25 »

Homeland

Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #909 Gepost op: 20.01.2017, 19:01:42 »

Homeland
is dat niet op zondag Huh

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Daisy
Global Moderator

« Antwoord #910 Gepost op: 20.01.2017, 19:16:53 »

Volgende week zondag zie ik nu idd Huh

Ik dacht echt ergens 20 januari te hebben gelezen Schaam

Daisy
Global Moderator

« Antwoord #911 Gepost op: 29.01.2017, 19:41:15 »

Vanavond wel Homeland Cheesy

(ik hoop dat ik t haal)

Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

« Antwoord #912 Gepost op: 29.01.2017, 22:50:18 »

nou het was nog niet geweldig. Wordt het weer zo'n net niet seizoen of geven we het nog 2 afleveringen een kans Grin

Daisy
Global Moderator

« Antwoord #913 Gepost op: 29.01.2017, 22:55:28 »

Ik kan er ook nog niks van maken op dit moment.

Schulz

« Antwoord #914 Gepost op: 14.03.2017, 20:25:48 »

De film Weiner vanavond. Fantastisch, hilarisch. KIJKEN!

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
Duncton

« Antwoord #915 Gepost op: 14.03.2017, 20:28:37 »

Ik neem 'm op. Volmondig Ja

Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #916 Gepost op: 15.05.2017, 17:54:09 »

Speciaal voor alle Feyenoordfans:
Vanavond om 21.15 uur op NPO 1: Feyenoord op 1, waarin Rutger Castricum meeleeft met fans in de laatste weken van Feyenoord op weg naar het kampioenschap.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Juulx1

« Antwoord #917 Gepost op: 20.06.2017, 15:46:35 »

De eerste aflevering is al geweest, maar nog leuk voor de liefhebbers; Er is een nieuw seizoen Ranking The Stars gestart, met veel oud-Moldeelnemers. Thomas, Immanuelle, Soundos en Richard doen dit seizoen mee.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #918 Gepost op: 21.06.2017, 19:35:23 »

Jensen treed vanavond aan in RTL Late Night en word (voor het eerst ooit op de Nederlandse tv) geïnterviewd. Er gaan geruchten dat zijn beruchte talkshow 'Jensen!' wellicht terugkeert. Ik vind zijn eenmalige nieuwe programma 'Jensen USA' (na zijn lange sabattical) i.i.g totaal niet vernieuwend, vrij saai, niet spectaculair, en een herhaling van zetten (o.a de, in ieder aflevering terugkerende, totaal niet grappige imitator van Trump. Alleen het stukje met Regilio Tuur vond ik nog enigszins grappig, die opeens geen Nederlands meer zegt te spreken, waarover veel te doen was haha) maar Jensen zelf blijft wel een uniek (en ergens mysterieus) figuur natuurlijk. Én hij was als geen ander in staat internationale gasten in goed Engels te ontvangen en in te pakken. 

De eerste aflevering is al geweest, maar nog leuk voor de liefhebbers; Er is een nieuw seizoen Ranking The Stars gestart, met veel oud-Moldeelnemers. Thomas, Immanuelle, Soundos en Richard doen dit seizoen mee.

Ik vind dat zo'n oppervlakkig, triest programma zonder niveau (I know, de show 'Jensen!' was dat ook) wat alleen maar (ook nog eens geforceerd) draait om het afzeiken en omlaag halen van elkaar. Waar ze dan (net als bij 'de Roast') schijnheilig mee lachen als er een beledigende (en soms zelfs denigrerende) grap over ze word gemaakt, terwijl uit de gemaakte rancuneuze sneren terug blijkt dat het hen (vaak) diep van binnen wel degelijk raakt. Anderen zullen het misschien als geweldige humor ervaren, maar ik kan er niet om lachen.
Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

« Antwoord #919 Gepost op: 11.09.2017, 19:34:46 »

Kijktip: Mag een gekaapt vliegtuig neergeschoten worden
om te voorkomen dat het neerstort op een vol voetbalstadion? http://www.nationalgeographic.nl/video/tv/verdict

Pagina's: 1 ... 43 44 45 [46] 47 48
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005