Auteur Topic: Kijktips voor vanavond  (gelezen 386076 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Kijktips voor vanavond
« Gepost op: 28-10-2003, 19:47:15 »
In dit topic kun je tips voor leuke televisieprogramma's, die er de bewuste avond op zullen komen, met elkaar delen.  :)

Gelijk maar 'n eerste kijktip van mij: vanavond om 22.00 uur op Yorin 't eerste deel van 'Robbie Williams - Live at Knebworth'. Dit is de registratie van 't concert dat Robbie gaf in 't Knebworth Park, waar muzieklegendes als The Rolling Stones, Paul McCartney en Elton John ook optraden.

Ik zit vanavond om 22.00 uur iig startklaar om dit concert te bekijken en op te nemen!  :)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2003, 19:52:20 »
Ik kijk op dinsdag avond altijd rtl 4: 20.30 Woonbrigade, 21.00 TV-makelaar, en 21.30 In holland staat een huis. Ik vind dat altijd wel leuke progamma's (maar dat is mijn smaak)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #2 Gepost op: 28-10-2003, 19:53:26 »
He, Dit is een rubriek in mijn radio-programma Lc's Avond Show [reclamemode] Elke Avond behalve Woensdag en Maandag op Radio Xtreme[/reclamemode]


Maaruh, Vanavond The Mummy op Veronica.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #3 Gepost op: 29-10-2003, 09:47:17 »
Vanavond voor 't eerst op Yorin om 20.30 uur:

America's next topmodel 
docusoap waarin tien jonge vrouwen worden gevolgd die alles in huis lijken te hebben om een succesvol model te worden. Alle tien hebben zij één droom: het winnen van de titel America's next topmodel. Dit programma laat zien hoe deze beauty's zich voorbereiden op een leven als topmodel. Eén van hen zal uiteindelijk winnares worden.

't lijkt me best 'n aardig programma, dus ik ga 't vanavond maar 'n kans geven denk ik.  :)  (Ik geef toe dat 't 'n soort van 2de keuze is, want ik wilde eigenlijk 'n DVD gaan kijken vanavond, maar helaas is onze DVD-speler kapot.  :-[ )

Iemand anders nog leuke kijktips voor vanavond?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #4 Gepost op: 29-10-2003, 09:49:28 »
Vanavond voor 't eerst op Yorin om 20.30 uur:

America's next topmodel 

ja hier ga ik ook naar kijken! lekker al die arrogante mokkels..  ;D

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #5 Gepost op: 29-10-2003, 12:32:54 »
Misschien dat ik morgen dan weer eens iets in het Chickstopic kan plaatsen...  ::) :P
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #6 Gepost op: 29-10-2003, 15:18:09 »
ook vavanond:



   
   
 
Scherpe vragen voor Curry en De Waal
Met behulp van een opvallende interviewmethode, die continu wisselt tussen begrip en kritiek, proberen Booij en Albrecht (foto) in vijfentwintig minuten te achterhalen wat de ambities en drijfveren zijn in het leven van hun gasten. In elke aflevering gaan twee in het oog springende gasten, bekend uit de politiek, het bedrijfsleven of de wereld van kunst en cultuur, zowel met elkaar als met Booij en Albrecht de discussie aan. De regie is net als de afgelopen twee series wederom in handen van Theo van Gogh.

Ook in deze derde serie van Krachtstroom zullen er weer unieke duo's plaatsnemen in de studio, zoals Freek de Jonge samen met zijn vrouw Hella en LPF-blikvanger Joost Eerdmans samen met PvdA-politica Fatima Elatik. Meer informatie, ook over de uitzendingen in het vorige seizoen, is te vinden op onderstaande site.


Website van Krachtstroom


Krachtstroom Nederland 1, 23:17
 

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #7 Gepost op: 30-10-2003, 12:56:53 »
ik denk dat ik dit maar eens ga kijken vanavond:

Programma: Without a trace Zender: SBS 6 Tijdstip: 30-10-2003
21:35-22:35 Genre: Misdaad Inhoud: misdaadserie



Het wordt de agenten wel heel moeilijk gemaakt als ze Eve moeten opsporen. Deze vrouw verandert haar uiterlijk met zeer grote regelmaat voor haar model- en acteeropdrachten. Tijdens het onderzoek blijkt niemand haar ook echt te kennen, inclusief haar kamergenoot die haar als vermist opgaf omdat Eve haar zeer geliefde kat al dagen niet had gevoed. Naast een half ingepakte koffer vinden Jack en zijn team maar bar weinig andere aanknopingspunten. Totdat ze met mensen praten die iets te maken hebben met het modellenbureau waarvoor Eve het laatst heeft gewerkt .

Titel aflevering: Between the cracks Rolverdeling: Jack Malone: Anthony LaPaglia. Samantha Spade: Poppy Montgomery. Vivian Johnson: Marianne Jean-Baptiste. Danny Taylor: Enrique Murciano. Martin Fitzgerald: Eric Close e.a
 
 
« Laatst bewerkt op: 30-10-2003, 12:58:25 door Cora Bora »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #8 Gepost op: 30-10-2003, 16:35:04 »
Ik ga vanavond iig naar De Bauers op RTL4 om 21.00 uur kijken. 't belooft weer 'n leuke uitzending te worden. (zie hier in 't 'De Bauers'-topic.)

Grease wordt trouwens ook weer 'ns uitgezonden vanavond om 20.30 uur op Net5. Dat blijft gewoon 'n echte leuke 'feel-good'-movie.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #9 Gepost op: 31-10-2003, 13:38:33 »
Vanavond zijn er 'n aantal echte Halloween films op!

20.30 Veronica   Halloween Night: Arachnophobia
(/1990) Amerikaanse thriller met Jeff Daniels, Harley Jane Kozak, John Goodman, Julian Sands, Stuart Pankin e.a. Regie: Frank Marshall
In het Venezolaanse regenwoud ontdekt een expeditie onder aanvoering van de wereldberoemde entomoloog dr. James Atherton een nieuwe spinnensoort die uiterst dodelijk is. Het eerste slachtoffer is de fotograaf Jerry Manley, wiens lichaam wordt overgebracht naar zijn geboorteplaats Canaima in Californie. Het team merkt echter niet dat een van de spinnen zich toegang heeft verschaft tot Manley's kist. In Cainama vestigt zich intussen een nieuwe arts Ross Jennings met zijn familie. Ross neemt een kleine praktijk over van een pensioengerechtigde huisarts en merkt dat hij slechts een patient heeft. Wanneer deze Margaret Hollins tijdens een tuinfeest dood wordt aangetroffen, blijft Ross achter zonder patienten en met vraagtekens rond haar onbekende doodsoorzaak....

22:00 Yorin   Halloween: The Addams family      
  Amerikaanse filmkomedie uit 1991 van Barry Sonnenfeld. Met Anjelica Houston, Raul Julia, Christopher Lloyd, Elizabeth Wilson.
De aparte familie Addams bewoont een spookachtig huis in een even zo spookachtige buurt. De buren moeten niets van deze vreemde kostgangers hebben, maar dat maakt de bewoners niets uit. Zij hebben genoeg aan hun eigen sores. Dit gaat helemaal op wanneer de doodgewaande oom Fester plotseling zijn entree maakt. De familie is geschokt, maar dolblij dat oom Fester weer terug is. Alleen de jongste dochter Addams heeft zo haar twijfels over deze oom. Want de oom is wel heel happig op het miljoenenkapitaal van haar familie.

22.55 Veronica    Halloween Night: Friday the 13th
(/1980) Amerikaanse horror met Betsy Palmer, Adrienne King, Harry Crosby, Laurie Bartram, Jeannine Taylor e.a. Regie: Sean S. Cunningham
Elf jaar geleden is een jongetje verdronken terwijl hij op zomerkamp was aan Crystal Lake. Het kamp werd kort daarna gesloten maar wordt nu heropend door een jong stel. De plaatselijke bevolking is nog niet over het drama heen en waarschuwt de nieuwe eigenaren hun plan niet door te zetten. Tijdens de voorbereidingen om het kamp te openen beginnen de werknemers een voor een te verdwijnen.


23:50 Yorin    Halloween H20: 20 Years later    
  Amerikaanse horrorfilm uit 1998 van Steve Miner. Met Jamie Lee Curtis, Josh Hartnett, Michelle Williams, LL Cool J, Adam Arkin.
Op Halloween in 1963 vermoordt Michael Myers zijn zus Judith. In 1978 ontsnapt hij uit de gevangenis om zijn andere zus Laurie te vermoorden. Zij ontsnapt op het nippertje aan de dood, maar haar vrienden leggen allemaal het loodje. Jaren later zet ze haar dood in scène zodat hij haar niet kan vinden. Toch slaat de moordenaar na twintig jaar opnieuw toe. Myers ontdekt dat Laurie samen met haar zoon onder een nieuwe naam op een privé-school vertoeft. Nu is het de taak aan Laurie om hem voorgoed uit haar leven te bannen.

Genoeg keuze lijkt me zo!  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #10 Gepost op: 31-10-2003, 13:41:42 »
voor de schaatsliefhebbers:  :)

Startschot schaatsseizoen

De NK Afstanden Schaatsen vinden plaats van 31 oktober tot en met 2 november aanstaande in Heerenveen. Vandaag staan de 500 meter (dames en heren) en de 5000 meter (heren) op het programma van de extra lange uitzending van NOS Studio Sport. In de maand november is er veel aandacht voor de strijd om de Wereldbeker.
NOS-Studio Sport Nederland 2, 22:50 
In de journaals
 


NOS-Studio Sport
Nederland 2, 22:50-00:05
Schaatsseizoen van start



maapie

  • Gast
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #11 Gepost op: 1-11-2003, 17:39:29 »
Vanavond natuurlijk Kopspijkers!

Altijd wel grappig! vooral het cabaret en de gouden knuppel :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #12 Gepost op: 2-11-2003, 19:58:34 »
Kijktips voor vanavond: om 20.30 uur op Net5 natuurlijk Expeditie Robinson!  :D

En om 21.00 uur op Yorin de Bachelorette! (voor meer daarover zie topic Bachelorette)

Ze zijn dus helaas niet allebei te volgen, omdat ze zich overlappen. Een van de twee maar opnemen dan!  :)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #13 Gepost op: 4-11-2003, 12:38:12 »
Vanavond op Veronica: eerst 'the making of' van de derde Matrix film en daarna het eerste deel van the Matrix. Heb nu de eerste twee delen gezien, maar vind toch de eerste nog steeds de beste.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #14 Gepost op: 4-11-2003, 13:10:33 »
Vanavond ook 't tweede deel van 't geweldige concert van Robbie:
vanavond om 22.00 uur op Yorin 'Robbie Williams - Live at Knebworth' deel 2.  :D

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #15 Gepost op: 4-11-2003, 21:00:41 »
Vanavond??? Dat kwam toch zaterdag??? Goed dat je het zegt, ga ik meteen de video instellen!!

EDIT: video is ingesteld!! Yummie ;D
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 21:09:11 door Annuh »

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #16 Gepost op: 4-11-2003, 21:08:05 »
Ik kijk op dinsdag avond altijd rtl 4: 20.30 Woonbrigade, 21.00 TV-makelaar, en 21.30 In holland staat een huis. Ik vind dat altijd wel leuke progamma's (maar dat is mijn smaak)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #17 Gepost op: 5-11-2003, 10:23:56 »
vanavond begint weer een nieuwe reeks van de Nederlandse Jambers:

TON
Woensdag 5 november tussen 21.55 uur en 22.30 uur, start SBS 6 een nieuw seizoen met spraakmakende afleveringen van de reportagereeks 'Ton'. De eerste taboedoorbrekende aflevering is getiteld 'Nymfomanen', ofwel vrouwen met een permanente geslachtsdrift.


Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #18 Gepost op: 5-11-2003, 13:10:42 »
Vanavond ook 't tweede deel van 't geweldige concert van Robbie:
vanavond om 22.00 uur op Yorin 'Robbie Williams - Live at Knebworth' deel 2.  :D

Ik heb het laatste stukje gezien (4 laatste nummers) en het was geweldig!
Er komt in November ook een dvd van uit heb ik ergens gelezen, dus die ga ik zeker aanschaffen!
Hebben jullie de cd ook al? Ik vond het een beetje tegenvallen dat er maar 14 nummers op staan, daarom heb ik hem ook niet gekocht. Ik had gehoopt dan het hele concert op cd te hebben, maar dat is dus jammergenoeg niet het geval.



we're back :(

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Kijktips voor vanavond
« Reactie #19 Gepost op: 5-11-2003, 23:13:31 »
vanavond begint weer een nieuwe reeks van de Nederlandse Jambers:

TON
Woensdag 5 november tussen 21.55 uur en 22.30 uur, start SBS 6 een nieuw seizoen met spraakmakende afleveringen van de reportagereeks 'Ton'. De eerste taboedoorbrekende aflevering is getiteld 'Nymfomanen', ofwel vrouwen met een permanente geslachtsdrift.



Ik heb het gezien...Niet mijn stijl ...Leek me net allemaal iets te geregisseerd. Imho zijn dit weer mensen die aandacht willen of bekend willen worden, op een wanhopige manier.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos