Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 65156 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #20 Gepost op: 4-10-2016, 23:25:51 »
Dat vroeg ik niet ;D. Ik vroeg of de mogelijkheid van de idol invloed heeft op jouw strategie?

In het bepalen op wie nu te stemmen? Nee.
2024: wie is de Mol?

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: De Eilandraad
« Reactie #21 Gepost op: 5-10-2016, 01:00:11 »

Lan, PutyourHANSup en Giorgio: Jullie hebben allen ervoor gekozen om niet mee te doen met de eetproef. Is dit een legitieme reden om weggestemd te worden? Waarom zou het kamp jullie houden?


Lijkt me niet. Ik heb in de andere opdracht hard mijn best gedaan en denk dat ik in heel veel andere opdrachten een handige speler voor het team kan zijn  :)
Eindelijk...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #22 Gepost op: 5-10-2016, 01:04:18 »
Lijkt me niet. Ik heb in de andere opdracht hard mijn best gedaan en denk dat ik in heel veel andere opdrachten een handige speler voor het team kan zijn  :)
In welk type opdracht zie jij jezelf uitblinken voor het team?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #23 Gepost op: 5-10-2016, 13:18:57 »
Bij Survivor is elke reden om iemand weg te stemmen legitiem, vind ik. Je moet je stem ergens op baseren en ik kan me prima voorstellen dat je dan je stem uitbrengt op iemand die niet heeft bijgedragen aan de proef. Waarom de groep mij zou moeten houden? Ik denk dat ik in andere proeven kan laten zien dat ik wel een sterke speler ben, en ik hoop dat mij die kans wordt gegund.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #24 Gepost op: 5-10-2016, 14:56:42 »
Bij Survivor is elke reden om iemand weg te stemmen legitiem, vind ik. Je moet je stem ergens op baseren en ik kan me prima voorstellen dat je dan je stem uitbrengt op iemand die niet heeft bijgedragen aan de proef. Waarom de groep mij zou moeten houden? Ik denk dat ik in andere proeven kan laten zien dat ik wel een sterke speler ben, en ik hoop dat mij die kans wordt gegund.
Andere vraag: Jij bent één van de nieuwe leden van het forum. Heb je het gevoel echt part of the team te zijn op dit moment? Of heb je het idee dat je er nog een beetje buitenvalt doordat anderen hier al langer zijn?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #25 Gepost op: 5-10-2016, 16:11:34 »
Heb je het idee dat jullie één kamp vormen of zijn er bepaalde fracties in dit kamp?
Er zijn altijd fracties. Je kunt heel leuk zeggen "Ja we zijn gewoon één groep" maar dat is simpelweg niet zo. We hebben outsiders, we hebben dominante mensen. Zelfde als met elke andere tribe.

Als voorbereiding op je volgende vraag: Nee, ik ga niet zeggen wie dat zijn. Zo dom ben ik nou óók weer niet  ::hypocriet::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Eilandraad
« Reactie #26 Gepost op: 5-10-2016, 18:20:49 »
Lan, PutyourHANSup en Giorgio: Jullie hebben allen ervoor gekozen om niet mee te doen met de eetproef. Is dit een legitieme reden om weggestemd te worden? Waarom zou het kamp jullie houden?
Ik heb mijn beslissing om niet mee te doen met de eetproef aan m'n kampgenoten voorgelegd en verteld dat ze mogen reageren wat ze maar willen. Als sommigen van hen hierop reageren door mij weg te stemmen, vind ik dat ergens wel begrijpelijk. Maar ik heb ook aangegeven dat ik zeer gedreven ben, met ons team verder wil komen in het spel en bij de volgende proeven het kamp niet in de steek laat.

Het is nu natuurlijk nog moeilijk in te schatten wie wat goed kan, omdat we nog maar in de beginfase van het spel zitten. Ik denk dat ik met denkvermogen en positiviteit een bijdrage kan leveren aan ons kamp. Zorgen voor een goede onderlinge sfeer. Het moet natuurlijk allemaal ook een beetje leuk en gezellig blijven. :)

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #27 Gepost op: 6-10-2016, 01:29:27 »
Andere vraag: Jij bent één van de nieuwe leden van het forum. Heb je het gevoel echt part of the team te zijn op dit moment? Of heb je het idee dat je er nog een beetje buitenvalt doordat anderen hier al langer zijn?

Ik vind dat mijn kampgenoten tot nu toe me vriendelijk welkom hebben geheten. Maar je merkt wel dat veel mensen elkaar al langer kennen, en dat er al banden zijn waar sommige mensen het spel al mee beginnen. Het lijkt me geen toeval dat ik als laatste ben gekozen  :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #28 Gepost op: 6-10-2016, 16:44:30 »
Nog één iemand moet stemmen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #29 Gepost op: 6-10-2016, 17:44:04 »
Krijg je een bevestiging zls je hebt gestemd?
#teamamaimiljaarde

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #30 Gepost op: 6-10-2016, 17:48:45 »
Krijg je een bevestiging zls je hebt gestemd?
Nee
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #31 Gepost op: 6-10-2016, 21:27:18 »
Uitslag Eilandraad 1: Laurier



Nieuwe proeven zijn onderweg!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #32 Gepost op: 11-10-2016, 21:06:56 »
Dag 9: Eilandraad #2 Laurier



Welkom Laurier bij jullie tweede eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.



Bjorrn: Waarom moest Molbelg het veld ruimen terwijl hij zich erg goed inzette voor de proeven?

Wouterv: Wat moet er veranderen in jullie kamp om een proef te gaan winnen?

Lan: Je kreeg de vorige ronde een aantal stemmen, schijnbaar door je afwezigheid. Deze ronde score je relatief gezien goed, zit je hier nu met meer vertrouwen?

PutyourHANSup : Voor een tweede ronde op een rij scoor je niet erg goed in de proeven, ben je bang dat de anderen je gaan zien als de zwakste schakel?

Giorgio: Jouw reactie op de vorige eilandraad was "wtf"! Daaruit zou ik kunnen opmaken dat je het vertrek van Molbelg niet zag aankomen? Wat zijn jouw gedachten over de vorige eilandraad?

Molcrazy: Vorige eilandraad benoemde ik dat alle Belgen in dit kamp zaten, denk je dat dit een reden kan zijn geweest waarom Molbelg is weggestemd? Zijn mensen bang voor een complot?

Maxwest: Hoe kijk jij naar de tegenstanders, kamp Trudeau?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf.
- Bij een gelijke stand word er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een re-vote en uiteindelijk een tie-breaker (bij deadlock).
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op iedereen gestemd worden,
Deadline: donderdag 12 oktober 20.30

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #33 Gepost op: 11-10-2016, 21:11:31 »
Bjorrn: Waarom moest Molbelg het veld ruimen terwijl hij zich erg goed inzette voor de proeven?

Hij was inderdaad niet de zwakste in de proeven, dus dat kan de reden niet zijn geweest.
Er wegen echter nog meer dingen mee om te bepalen wie er weggestemd wordt en dat zorgde er waarschijnlijk voor dat  de meerderheid besloot om Molbelg weg te stemmen  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #34 Gepost op: 11-10-2016, 21:13:16 »
Hij was inderdaad niet de zwakste in de proeven, dus dat kan de reden niet zijn geweest.
Er wegen echter nog meer dingen mee om te bepalen wie er weggestemd wordt en dat zorgde er waarschijnlijk voor dat  de meerderheid besloot om Molbelg weg te stemmen  ;)
Wat voor redenen bijvoorbeeld?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #35 Gepost op: 11-10-2016, 21:14:34 »
Wat voor redenen bijvoorbeeld?

Vertrouwen bij stemmingen of ability to play the game bijvoorbeeld.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #36 Gepost op: 11-10-2016, 21:15:46 »
Vertrouwen bij stemmingen of ability to play the game bijvoorbeeld.
Denk je dat loyaliteit ook bij de volgende stemming een grotere rol zal spelen dan de prestaties in de proeven?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #37 Gepost op: 11-10-2016, 21:18:25 »
Denk je dat loyaliteit ook bij de volgende stemming een grotere rol zal spelen dan de prestaties in de proeven?

Ik vond niemand echt slecht in de proeven. Loyaliteit vind ik zeker wel belangrijk ja ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lan

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #38 Gepost op: 11-10-2016, 21:26:32 »
Lan: Je kreeg de vorige ronde een aantal stemmen, schijnbaar door je afwezigheid. Deze ronde score je relatief gezien goed, zit je hier nu met meer vertrouwen?

Ik vond toen niet dat ik echt afwezig was. Ik koos ervoor om niet deel te nemen aan de proef, omdat ik na een paar dagen op een nieuw forum nog niet echt de behoefte voelde een filmpje van mezelf te maken. Ik denk dat ik in de meeste proeven een aanwinst voor het team kan zijn en ik hoop dat ik dat deze ronde een beetje heb laten zien. Ik denk niet dat door mijn betere scores deze ronde ik per sé veiliger zit. Molbelg was waarschijnlijk een van de sterkere in de groep en tsja, die is foetsie  ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #39 Gepost op: 11-10-2016, 21:30:17 »
Lan: Je kreeg de vorige ronde een aantal stemmen, schijnbaar door je afwezigheid. Deze ronde score je relatief gezien goed, zit je hier nu met meer vertrouwen?

Ik vond toen niet dat ik echt afwezig was. Ik koos ervoor om niet deel te nemen aan de proef, omdat ik na een paar dagen op een nieuw forum nog niet echt de behoefte voelde een filmpje van mezelf te maken. Ik denk dat ik in de meeste proeven een aanwinst voor het team kan zijn en ik hoop dat ik dat deze ronde een beetje heb laten zien. Ik denk niet dat door mijn betere scores deze ronde ik per sé veiliger zit. Molbelg was waarschijnlijk een van de sterkere in de groep en tsja, die is foetsie  ::rofl::
Een belangrijk thema voor deze eilandraad is loyaliteit vs prestaties in proeven, hoe denk jij hierover? Ben jij nu loyaal aan de mensen die jou niet hebben weggestemd vorige ronde?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human