Auteur Topic: De Biechtstoel  (gelezen 9122 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
De Biechtstoel
« Gepost op: 21-09-2016, 22:21:26 »
De biechtstoel ......of nouja......biechtiglo:


Hier kan je van alles biechten over het spel. Over die ene persoon in jouw team die begint te stinken naar rotte vis, hoe bevroren je tranen zijn na het verliezen van de proef of op wie je stiekem een oogje hebt #survivorliefde.

Wil je liever dat niemand iets hoort van deze biechten, dan kan er ook gebiecht worden in privé namelijk naar mijn inbox: D*N's inbox. Aan het einde van het spel worden al deze biechten op een rijtje gezet en worden alle gedachtes, strategieën en gifjes geweld openbaar gemaakt! Veel plezier :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Biechtstoel
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2016, 23:33:57 »
Hoi Biechlo ::zwaai::,

Het gaat supergoed! Ik werk nu alweer met iedereen samen. Net als elk jaar trouwens ::jaja:: Of wacht... Dat was HIDM!

Never mind, dan heb ik nog niks te biechten.

Dag Biechlo ::zwaai::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Biechtstoel
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2016, 23:26:09 »
Hoi Biechlo ::zwaai::

Je hebt so far een klein roze tintje. Alleen maar gays in de tent hiero.

Ik wou even zeggen dat ik heel blij ben dat ik met Nieky op een eiland zit, want Nieky is m'n bromance ::love:: Ik doe er al 4 jaar over om van hem mijn shomance te maken, maar dit keer gaat het lukken! Robbie is er niet bij dit jaar, dus ik heb geen reden om me in te houden ::trots::
Nieky grab a life vest!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Biechtstoel
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2016, 23:44:36 »
De biechtlo wordt ondertussen bewoond door enkele kandidaten, en dat heeft zo zijn effect...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechtstoel
« Reactie #4 Gepost op: 26-09-2016, 11:58:46 »
Bon, we zijn begonnen. Mooie omgeving maar berekoud
klaar voor de strijd

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: De Biechtstoel
« Reactie #5 Gepost op: 26-09-2016, 16:14:59 »
Wat is Biechlo een lelijk woord :o
Eindelijk...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Biechtstoel
« Reactie #6 Gepost op: 18-10-2016, 22:47:58 »
Lieve Biechtlo

HIDM moet ook even normaal gaan doen.
Ik ga ijsberen vangen.

Doei
You'll never walk alone

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: De Biechtstoel
« Reactie #7 Gepost op: 18-10-2016, 23:03:47 »
Lieve Biechlo,

Het is tijd voor een verhaaltje voor het slapengaan. :)

De sage van de dappere en plichtsgetrouwe Loenev

Er was eens een persoon genaamd Loenev. Loenev was een heel bijzondere persoon, met grote ambities. Loenev ging met zeven kameraden op wereldreis. Maar, verhip, in de ijskoude kou van Canada leden zij schipbreuk. De zeven kameraden gingen direct aan het werk om een kamp op te bouwen en zich te wapenen tegen een lokale stam genaamd Laurier. Loenev was echter met een missie gekomen, en deze missie moest en zou dan ook vervuld worden. Plichtsgetrouw als Loenev is, verliet Loenev de zeven kameraden om ijsberen te gaan redden. Toen Loenev de kameraden later echter weer tegemoet kwam, zag Loenev tot Loenevs grote verbazing dat kameraad Swifty een ijsbeer had gevangen. 'WAT?!', riep Loenev uit. 'Dat wil ik hier nooit meer zien, en als je het nog een keer in je botte kop voorkomt om dit te doen zorg je maar dat ik het niet zie. Dankjewel, haudoe.' En weg was Loenev weer.

Een paar dagen en drie geredde ijsberen later ging Loenev weer een kijkje nemen bij de zeven kameraden. Tot Loenevs grote verbazing was een van de kameraden echter verdwenen! wannas was doodgevroren, zo wisten de andere zes kameraden Loenev te vertellen. De zes kameraden vroegen Loenev om hulp: zij hadden al een van de acht leden van de Laurierstam weten te doden, namelijk Molbelg, maar om het volgende lid, Bjorrn, te verslaan moesten zij een manier bedenken om sneller te zijn dan hij. Loenev piekerde er niet over om hierbij te helpen: 'IK MOET IJSBEREN REDDEN, HAUDOE!' 'Maar je hebt ook nog niks met ons gegeten :(', zei Nieky. 'Ik ben toch niet gek.', zei Loenev. En gelijk had Loenev. Helaas kon Loenev ook al geen ijsberen vinden, dus deze week was geen groot succes.

Toen Loenev een paar dagen later terug kwam bij de zes kampgenoten, en erachter kwam dat Bjorrn inderdaad verslagen was, brak de hel los. De zes kampgenoten hadden net een heerlijke vissensoep op. 'EN WAAROM HEB IK DAN NIKS GEKREGEN? IK WIL OOK SOEP!', vroeg Loenev kalm. Lucy: 'Je helpt ons nooit! We wisten niet eens waar je was!' Loenev merkte op dat de kameraden niet eens naar Loenev gezocht hadden. Swifty en Hadewychisdemol reageerden: 'Misschien ligt het probleem bij jou en je houding, en niet bij ons zes kameraden die goed met elkaar kunnen opschieten en prettig samenwerken.' 'Echt niet meid, jullie zijn schijnheilige schapen en geiten en alles dat ertussen zit!', riep Loenev.
Loenev had het niet zo op schapen en geiten en dus vervolgde Loenev de lange, zware en vermoeiende queeste naar meer ijsberen om te redden.

'Ik hou niet eens van sushi! Haudoe.'

To be continued :)

Iemand is maar een heel klein beetje geobserdeerd....
Love <3.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Biechtstoel
« Reactie #8 Gepost op: 18-10-2016, 23:06:10 »


Jullie lijken Hillary en Trump wel
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Biechtstoel
« Reactie #9 Gepost op: 19-10-2016, 20:46:40 »
Vergeet niet om geheime biechten te sturen!

ik heb namelijk geen idee wie eruit gaat bij de eilandraad :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechtstoel
« Reactie #10 Gepost op: 10-11-2016, 23:29:48 »
Veel succes iedereen nog in het spel.
Ik zal warme choco voorzien, als jullie naar ponderosa komen.
klaar voor de strijd