Auteur Topic: CSC: De afleveringen  (gelezen 31491 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #40 Gepost op: 16-01-2004, 14:36:36 »
Op Chriz Rock loopt D**n nog steeds verdwaasd rond. De koude rots onder z'n voeten is hard en z'n voeten doen zeer. Hij verveelt zich dood, er is niks te doen op het eiland, maar hij moet doorzetten. Er wacht hem nog een confrontatie met een Survivor. Wie zal het worden? Wie komt er naar Chriz Rock?

Realitia:  Annuh: 'Owww, mijn maag..' Intikker: 'Jij ook? Ik dacht dat ik de enige was.' Wat verderop staat bertha531 in de zee te kotsen. Melktandje ligt te rillen in haar bed.  Test: 'Volgens mij hebben ze voedselvergifting. Wij zijn de enige 2 die nergens last van hebben.' Robin... loopt naar het bed van Melktandje: 'Wat zat er allemaal in de soep?' Melktandje: 'water, zout en 5 tubes tandpasta.' Robin...: 'Tandpasta? Weet je hoe ongezond?' Melktandje: 'Ik moest toch ergens mee de smaak vergroten.' Test: 'Nou ja, in ieder geval stinken ze nu niet meer zo uit hun mond.' 

Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom, Robin... en Test. De rest was blijkbaar te ziek om mee te doen. Melktandje heeft hiermee haar eigen kansen ingegooid, maar ook die van vele anderen. Jullie 2 strijden om immuniteit. Jullie gaan handje drukken. 

En zo zitten Test en Robin... tegenover elkaar. Ze gaan in de houding zitten, wachten op Chriz' teken, krijgen het teken en gaan van start. Test drukt zo hard als hij kan, maar Robin... ook, Robin... komt heel ver, maar dan opeens een smerige grijns op het gezicht van Test. Hij zet wat extra kracht en krijgt Robin... op de grond. Chriz: 'Test, gefeliciteerd, jij krijgt immuniteit deze week. Veel succes hiermee. Die voedselvergifting, daarvoor zal een arts langskomen. Ik denk dat het binnen een paar dagen weer goed is. Succes met de eilandraad. Ik ben benieuwd wie er tegenover D**n komt te staan.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #41 Gepost op: 23-01-2004, 11:39:31 »
Aflevering 13:

Chriz Rock:
D**n: Vandaag komt er een tegenstander en natuurlijk ben ik erg benieuwd tegen wie ik mijn eerste duel mag gaan uitvechten. Als ik deze win ben ik toch nog wel weer heel dicht bij de finale. Ik denk dat ik aan 3 overwinningen wel genoeg heb. Ik hoop dan ook dat ik een makkelijke tegenstander krijg, iemand die nog niet zoveel battles heeft gewonnen. melktandje ofzo of LC.

Realitia, Eilandraad:
Chriz: 'Welkom kandidaten, vandaag zal er weer iemand van jullie naar Chriz Rock vertrekken om een duel met D**n aan te gaan. Straks zijn er nog 8 Survivors over. 8 survivors die dan een kans hebben van 25% dat ze in de finale terechtkomen. Ik weet dat sommige Survivors het geld al kunnen ruiken, maar er zullen nog heel wat afvallers komen. Test zal in ieder geval één van die 8 zijn, hij heeft deze week immuniteit.Laten we overgaan naar de eilandraad. Ik kan alvast zeggen dat het tussen 4 Survivors ging........en daar hoorde jij niet bij Jokivin, want jij had de minste stemmen.' Jokivin: 'woaha!' Chriz: 'De vorige keer was het een close call, maar deze week ben je gewoon makkelijk door........melktandje. Gefeliciteerd! Dan komen er 2 met een gelijke stand en de laatste 4 daar zal het tussen gaan. Ik zei al dat die 4 dicht bij elkaar zaten en die 4 zijn: bertha531, LC, Robin... en Annuh. Intikker en Maapie gefeliciteerd! Jullie zijn weer een ronde door! Ja, en dan die laatste 4, de nummer 4 zat maar 6 stemmen verwijderd van de nummer 1 en het verschil tussen de bovenste 2 was zelfs maar 1 punt. Annuh, gefeliciteerd, jij bent die nummer 4! en op de derde plaats is geeindigd.........bertha531! Het gaat dus tussen Robin... en LC:  Robin...., vorige week had je nog immuniteit. Bij de proeven spring je er altijd weer bovenuit, maar daarom werd je ook gezien als een geducht concurrent voor de eindoverwinning. Daarom zul jij naar Chriz Rock moeten vertrekken. LC! Wederom gefeliciteerd!' Test is de eerste die Robin... komt omhelsen. Robin...: 'Bedankt allemaal voor de geweldige tijd hier!'
En dan vertrekt de boot met Robin... erop, op weg naar Chriz Rock. Op Chriz Rock zit D**n al te wachten. D**n: 'Fuck, het is Robin..., shitshitshit. Dat wordt een zware dobber.' Als Robin... op het eiland komt omhelsen de twee. Robin...: 'Dus nu zit ik ook op die koude rots.' D**n: 'Wie weet, we moeten dueleren.' Robin...: 'Ow ja, spannend!' (Hoe dit afloopt, lees je in aflevering 14).  

Realitia:
bertha531: Wat zijn we nog maar met weinig.' Annuh: 'Ja, welgeteld 8!' Test: 'Hoe is het met de anderen? Zijn ze nog steeds ziek?' Annuh: 'Jep' bertha531: 'Kon je dat niet zien tijdens de eilandraad? LC lag bijna te kotsen.' Annuh: 'En nu?' Test: 'We zijn nog bezig met dat vlot. Kom je ook helpen?' Annuh: 'Ja, dat is goed.'  
Een paar uur later wordt Jokivin wakker. Ze is alweer aardig opgeknapt. Dan ziet ze opeens wat vreemd. Het Nolleke-wezen is het kamp binnengedrongen en plundert hun voedselvoorraad.  Jokivin rent er snel naar toe: 'HE STOP! DAT IS ONS VOEDSEL!' Nolleke: 'WRAAH!! WRAAH!!' Jokivin kijkt verbaasd naar het wezen en durft niet toe te slaan. Met haar handen vol voedsel verdwijnt het Nollekewezen de bosjes in.  
Die avond besluit Annuh om het voedsel klaar te gaan maken, nu Robin... er niet meer is wil Annuh de 'keuken' gaan overnemen, maar dan merkt Annuh dat er heel wat voedsel verdwenen is. Annuh loopt het kamp binnen waar de andere Survivors zijn, ze zijn inmiddels allemaal weer hersteld van de voedselvergifting. Annuh: 'He mensen, er is heel wat voedsel verdwenen. Weten jullie daar wat van?' Intikker: 'Melktandje heeft gister gekookt, weet je nog wel.' Melktandje reageert giftig: 'Of wou jij mij de schuld geven, bozo!' Intikker: 'Nou ja, van jou kun je alles verwachten.' Jokivin beeindigt de ruzie: 'Ik werd vanmiddag wakker en toen zag ik dat het Nolleke-wezen in het kamp was. Zij heeft voedsel gestolen.' LC: 'Jaja, je hebt het gewoon zelf opgegeten, geniep.' Jokivin: Helemaal niet waar.' LC: 'Wat moet het Nolleke-wezen nou in ons kamp, volgens Robin... had ze genoeg voedsel.' Jokivin: 'Misschien kickt ze op voedsel.' LC: 'Ik geloof er niks van. Ik vertrouw Jokivin niet meer met het voedsel. Wie nog meer, steek je hand op.' Alleen Melktandje steekt haar hand op.  Test: 'Dat is wel duidelijk, denk ik zo.'


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #42 Gepost op: 23-01-2004, 11:40:03 »
Battle-Isle:
Chriz: 'We hebben vandaag een hindernisparcours voor jullie gemaakt. Eerst moeten jullie 100 meter onder het zand doorkruipen, dan over de klimmuur vervolgens over de balk en dan moeten jullie de vlag hijsen, degene die als eerste de vlag hijst, wint. De winnaar wordt meegenomen naar mijn villa, naar de McDonaldskeuken, waar je zelf een McMenu mag samen stellen.' *Gejuich* De 8 kandidaten staan klaar voor de finish en mogen beginnen. 100 meter onder het zand doorkruipen blijkt zwaarder dan gedacht. Intikker weet uiteindelijk als eerste er onderuit te komen en begint met de klimmuur. Wat later komen ook bertha531 en LC onder het zand vandaan. Omdat Intikker moeite heeft met de klimmuur gaan de drie ongeveer gelijk op. De rest komt ook onder het zand vandaan, maar dan zijn de 3 koplopers al bij de balk. LC valt van de balk af en moet opnieuw beginnen. De voorsprong is dan voor Intikker en bertha531 groot genoeg. Gelijkertijd hijsen ze de vlag, maar de vlag van bertha531 is als eerste boven. bertha531 wint! Chriz: 'bertha, gefeliciteerd! Terwijl de anderen teruggaan naar Realitia, mag jij met me mee naar de villa.'

Chriz' villa:
Chriz: 'Nou dit is de McDonaldskeuken. Een mini mcDonaldsrestaurant in de villa. Bestel maar wat je wilt.' bertha531: 'Een BigMac met een LargeCola en franse frietjes.' Chriz: 'Komt eraan.' Wat later zit bertha531 te smullen van de overheerlijke frietjes, de cola en de heerlijke BigMac waarvan de hamburger gemaakt is van lekker rundervlees. Als hij uitgegeten is, moet hij weer terug naar Realitia.

Realitia:
Test en Annuh hebben het vlot afgemaakt en nu kan er een expeditie worden opgezet. Annuh: 'Als het goed is, kunnen we naar dat eilandje daar waar de bananenbomen staan.' Test: 'Ik kan niet wachten wanneer we gaan.' Maapie: 'Hoeveel mensen kunnen er op dat vlot?' Test: 'Er kunnen er wel 6 op, maar het lijkt me beter dat er maar 4 gaan. We vertrekken morgen naar de eilandraad.'  Jokivin: 'Cool, het lijkt me een heel mooi eiland. Ik zou er graag eens een kijkje nemen.' LC: 'Ja, maar jij gaat niet mee. Jij bent niet te vertrouwen met voedsel.' Test: 'Houd daar nu eens op. Als Jokivin zegt dat ze dat niet heeft gedaan is dat zo. Bovendien lig jij de hele dag te slapen, dus heb je er niks over te zeggen.' 

bertha531 vertelt ondertussen aan melktandje en Intikker wat hij had genomen en hoe mooi de villa wel niet was. Intikker: 'Ah man! Daar gaat mijn maag van knorren.' Melktandje: 'Ja, we hebben wel erg weinig eten nu. Het wordt tijd dat er eens wat mensen naar de grot van Nolleke gaan.' bertha531: 'Ik kan er weer wat dagen tegenaan. In ieder geval.' 

Die nacht gaat het mis in het kamp. Jokivin is al vroeg gaan slapen. De andere Survivors zitten in het kamp. Melktandje: 'Jongens, ik en LC hebben overlegd. Wat zeggen jullie ervan als we volgende keer met z'n allen Jokivin wegstemmen?' Intikker: 'Belachelijk plan. Waarom?' LC: 'Waarom? Moet je dat nog vragen.' Test: 'Jullie doen alleen maar veronderstellingen. Zelfs als het Nolleke-wezen het voedsel niet heeft gestolen, betekent dat nog niet dat Jokivin dat heeft gedaan.' Melktandje: 'Waarom zou ze er anders over liegen.' Maapie: 'Ik wordt een beetje zat van jullie. Jokivin is onschuldig. Ik ga slapen, morgen staat de immuniteitsbattle te wachten.' Melktandje: 'Dus jullie willen niet meewerken, jammer!'

Battle-Isle:
Chriz: 'Vandaag gaan we een klassieke proef doen. Een wedstrijdje 'wie kan het langst onder water blijven. Op 5 meter zit een balk waar je je aan vast kan klammen, degene die als laatste naar boven komt krijgt immuniteit. Simpel! Goed, dan gaan we beginnen klaar voor de start! START! De 8 survivors duiken naar beneden en grijpen zich vast aan de balk. Behalve Maapie, ze mist de balk en heeft moeite zich vast te klammen, ze gaat dan maar gelijk weer naar boven toe. Een minuut later geeft ook Jokivin op: 'Ik heb blijkbaar niet zoveel longinhoud.' De andere 6 houden het langer vol. 2 minuten zijn er dan al voorbij. Na 2 minuten en 15 seconden komt Intikker naar boven, 5 seconden later ook Melktandje: 'Dat is niet te doen man.' De overgebleven 4 zijn die-hards. Ze weten hoe belangrijk immuniteit in deze fase is. Test, de vorige winnaar komt na 4 minuten rond naar boven. Gevolgd door bertha531 in 4 minuten en 8 seconden. Het gaat tussen Annuh en LC, uiteindelijk na maar liefst 5 minuten en 32 seconden moet ook LC opgeven. Annuh heeft gewonnen en wordt door iedereen gefeliciteerd. Chriz: 'Gefeliciteerd, Annuh. Jij hebt de wekelijkse loterij op voorhand al overleefd. Veel succes iedereen bij de eilandraad.' 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #43 Gepost op: 30-01-2004, 11:51:59 »
Aflevering 14

Eilandraad:
Chriz: 'Welkom allemaal weer bij de eilandraad. Straks zullen we weten wie er van jullie naar Chriz Rock zal gaan verhuizen. Momenteel strijden D**n en Robin... op het duivelseiland een duel uit. Een duel voor de laatste kans in de CSC. Binnenkort zal één van jullie naar Chriz Rock verhuizen om een duel aan te gaan tegen de winnaar. In ieder geval zal dat Annuh niet zijn. Annuh heeft deze week immuniteit. Deze week zijn er 2 mensen geweest die niet gestemd hebben. In eerdere fases van het spel is al gebleken dat zoiets cruciaal kan zijn. Dat was dus niet zo verstandig. Laten we gaan beginnen met degene die deze week de minste stemmen had en dat was: Melktandje. Gefeliciteerd! Je zit ook bij de laatste 7. De volgende die ook doorgaat is........Maapie!' Maapie: 'Yes! Yes!' Chriz: 'Als derde gaat ook door naar volgende week: Jokivin! Dat betekent dus dat het gaat tussen de 4 heren: Test, LC, bertha531 en Intikker. Ik weet dat onder de heren enkelen al vreesden voor hun positie, onder andere LC. Klopt he?' LC: 'Ja, ik ben bang dat ik zal moeten gaan.' Chriz: 'Verkeerd gedacht, je gaat gewoon door naar volgende week.' LC: 'WOEHAYAHOECHIE' Alle anderen: 'Wat?' Chriz: 'Test, ook jij hoeft niet te gaan. Het gaat tussen de 2 die deze week niet hebben gestemd: bertha531 en Intikker. Tja, jongens, dat was nogal dom van jullie. Maar 1 van jullie ontvangt genade van de groep, terwijl de andere moet gaan en degene die moet gaan is......bertha531!' bertha531: 'Nee! Ik? Shit!' Chriz: 'Je mag afscheid nemen van de groep en dan vertrekken we naar Chriz Rock.'

Chriz Rock:
1 balk, 2 Survivors en de laatste kans. Robin... en D**n vechten voor hun laatste kans. Puntjes tegen sterretjes, wie zal er winnen? Dan gaan ze beiden op de balk staan, overtuigt van hun eigen kunnen en vechtend voor hun laatste kans. 1 kwartier gaat voorbij, geen van beiden komt nog in de problemen. Pas na 3 kwartier begint D**n wat te wankelen, maar hij houdt vol. Hij vindt zichzelf terug en zo gaat er een uur voorbij. Nu beginnen zowel Robin.... als D**n te wankelen. D**n kijkt naar Robin... of hij haar op wil eten. 1 uur en 10 minuten zijn verstreken en nu kan het elk moment over zijn. Beiden staan te wankelen en dan, dan na 75 minuten begint D**n zo te wankelen dat hij zijn evenwicht niet weer kan vinden en valt. Voor D**n is het CSC-avontuur voorgoed voorbij! D**n neemt afscheid van Robin... en wenst haar veel succes en vertrekt dan voorgoed uit het spel, nou ja voorgoed. Hij komt natuurlijk terug in 'de Raad der CSC' die de winnaar zal bepalen.  Als D**n vertrokken is komt er een andere boot aan op Chriz Rock. Robin...: 'bertha!' bertha531: 'Hoi Robin..., je hebt dus gewonnen van D**n. Goed zeg!' Robin...: 'Jep, en jij bent next!' bertha531: 'Grr...reken er maar niet op.' 

Realitia:
Test: 'Dat scheelt weer een eter.' Melktandje: 'Ja, precies. Het wordt al lekker rustig hier.' LC: 'Ik ben wel benieuwd wie er van ons nog gaat afvallen. Ik ben nu al voor de derde perplex over wie de afvaller is.' Annuh: 'Het zal toch wel anders worden zonder bertha. Hij is toch een bepalende factor. Niet?' Melktandje: 'Gelukkig had hij het vlot al af. Grinnik.' Test: 'Na de proef gaan we op pad. Oke?' LC, Annuh en Melktandje:  'Okee!'

Jokivin, Intikker en Maapie zitten een eindje verderop bij de zee op zoek naar zeeslakken. Jokivin: 'Dus Melktandje wou mij zomaar wegstemmen? Oho! Wat een bitch.' Intikker: 'Maar don't worry. Wij staan achter je hoor.' Maapie: 'Van die stemafspraken, die vind ik toch altijd zo gemeen.' Intikker: 'Klopt, maar reken maar dat die de afgelopen tijd heus wel gemaakt zijn hoor....Denk maar aan Daisy.' Maapie: 'Dat is waar. Toch blijf ik het gemeen vinden.' 

De groep komt weer bij elkaar. Test: 'Het wordt tijd dat we op expeditie gaan. De honger begint bij mij toch aardig te knagen.' Jokivin: 'Bij mij ook wel.'  LC: 'Ik heb nagedacht en misschien is het toch beter als we langs het Nolleke-wezen gaan.' Test: 'Nee, dat is veel te gevaarlijk. We gaan gewoon met het vlot naar het andere eiland.' LC: 'Jullie doen maar! Ik ga naar het Nolleke-wezen!' Melktandje: 'Ik ga mee, want wij zijn blauw!' LC en Melktandje: 'Blauw WOEKAH!' Test: 'Goed, goed. Jullie moeten het zelf weten.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #44 Gepost op: 30-01-2004, 11:52:35 »
Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom allemaal bij weer een battle. We gaan vandaag weer een race houden. Jullie krijgen allemaal een hoovercraft mee en daarmee moeten jullie om het eiland verderop heen varen en dan weer terug naar dit eiland. Wie het eerste terug is, wint. Succes!' Zo beginnen de 7 Survivors aan de hoovercraftrace. LC is snel. Hij is als eerste er vandoor, maar Jokivin, Test en Intikker zitten hem op de hielen. Annuhs hoovercraft is ontploft en is dus geen partij meer. LC en Melktandje liggen al een heel stuk achter. Als ze bij het eiland zijn schiet Jokivin als eerste door de bocht. LC en Test volgen, terwijl Intikker moet afhaken. Uiteindelijk wordt het een eindsprint tussen LC, Jokivin en Test. Vlak voor de finish weet Test de koppositie over te nemen en wint.' Chriz: 'Gefeliciteerd, Test. Je hebt een hele mooie prijs gewonnen. Hier heb je een aantal trossen bananen. 3 trossen met 10 bananen. Je mag beginnen met eten en het is 'all-you-can-eat' Test: 'Cool!' Als een hongerige wolf begint Test aan de banenen en weet al snel 3 bananen weg te werken en ze blijven er maar invliegen, uiteindelijk eet Test 9 bananen op. Chriz: 'Heel goed, 9 bananen. De grootste verrassing is dat jullie de bananen mogen meenemen!! *Gejuich in de groep*

Realitia: 
Test, Intikker, Jokivin en Maapie hebben zich klaargemaakt voor de expeditie naar het andere eiland. Annuh heeft zich opgeofferd. Ze blijft op het eiland om op het kamp te letten. Melktandje en LC gaan op hun eigen expeditie naar de grot van het Nolleke-wezen.

En zo vertrekt een 4-tal Survivors op weg naar een ander eiland om daar voedsel te zoeken. Test en Intikker zitten voorop het vlot. Test: 'Het blijft drijven, dat is al een goed teken.' Intikker: 'Ja man, ik weet zeker dat we het gaan halen.' En ze halen het ook voor ze het weten zijn ze aangekomen bij het eiland. Maapie: 'Wow! Wat een mooi eiland is het hier.' Jokivin: 'Een parelwit strand.....' 

LC en Melktandje zijn inmiddels aangekomen bij de grot van het Nolleke-wezen. LC: 'Hoe gaan we dit aanpakken?' Melktandje: 'Nou.....eeeuh.....jij lokt haar weg en ik ga naar binnen.' LC slikt even: 'Oke, let's do it!' LC loopt naar de grot toe: 'Joehoe! Nolleke!' Opeens komt het Nolleke-wezen naar buiten gelopen en komt woest op LC aanlopen. LC: 'Woeha!' LC begint te rennen voor zijn leven. Ondertussen vliegt Melktandje snel de grot van het Nolleke-wezen in. LC is door zijn angst inmiddels zo snel gaan rennen dat het Nolleke-wezen het opgeeft. Terwijl Melktandje nog in de grot zit komt Nolleke alweer terug. Melktandje moet zich verstoppen en zit opgesloten in de grot.

Maapie: 'Een prachtig eiland, maar geen voedsel.' Test: 'Daar zitten we dan...' Intikker: 'En nu? Maar weer terug gaan?' Jokivin: 'Er zit niks anders op.' Het 4-tal zoekt het vlot weer op. Test: 'Shit, shit,shit....NEE!' Het vlot is weg!!!

Battle-Isle:
Chriz: 'LC en Annuh, welkom op battle-isle. Zo te zien laten de anderen het afweten, dus het gaat tussen jullie 2. Het gaat om immuniteit bij de eilandraad dus doe je best. We gaan kijken of jullie Test kunnen verslaan. Jullie gaan namelijk een 'all-you-can-eat'-wedstrijd spelen met bananen. Wie de meeste opkan wint. En zo gaan Annuh en LC van start. LC zegt na 6 bananen vol te zitten en geeft op. Annuh die honger heeft, weet in totaal 10 bananen te verschransen.  Chriz: 'Nou ja, het is wel duidelijk. Annuh! Gefeliciteerd! Je zit bij de laatste 6 en LC, jou zien we net als de anderen terug op de eilandraad.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #45 Gepost op: 6-02-2004, 13:08:36 »
Aflevering 15

Chriz: 'Welkom Survivors, bij weer één van die verschrikkelijke eilandraden. Momenteel zijn jullie nog met z'n 7-en, maar daar zal snel verandering inkomen. We hebben uiteindelijk iedereen kunnen redden uit hun penible situatie dus iedereen is weer aanwezig. Zullen we maar gaan beginnen? Natuurlijk heeft 1 iemand ook deze week weer immuniteit en kan dus niet worden weggestemd en dat is zoals jullie al weten: Annuh! Annuh zit dan ook bij de laatste 6. Laten we gaan kijken wie nog meer. Net als vorige week op de laatste plaats geeindigt en dus ook verzekerd van een plaatsje bij de laatste 6 is....Melktandje! Vlak daarboven is geeindigt.....Maapie! Maapie ook gefeliciteerd, je zit er ook bij. De vierde Survivor die verzekerd is van een plaatsje bij de laatste 6 is.....Jokivin! En nu wordt het spannend. Wederom zal één van de mannen moeten vertrekken. Intikker, LC of Test. Ik kan vast zeggen dat er 2 mensen een gelijke score hadden en dat waren de nummers 2 en 3......LC, jij was 1 van die 2. Jij blijft erin! En.........Test............jij was niet één van die 2. Helaas voor jou, zal je naar Chriz Rock moeten vertrekken. Wederom voor een derde maal is bewezen dat niet de sterkste overleeft, maar de CSC bewijst de 'survival of the fittest'. Test neemt afscheid van de groep. Test: 'Ik heb een geweldige tijd met jullie beleefd. Met jullie allemaal en ik wens jullie het beste, misschien tot ziens in de finale.' Chriz: 'Goed, we zullen gaan vertrekken naar Chriz Rock waar momenteel een duel wordt gestreden.'

Chriz Rock:
1 balk, 2 Survivors en de laatste kans. 2 gedoodverfde favorieten nemen het tegen elkaar op. Vlak voor ze beginnen kijken Robin... en bertha531 elkaar diep in de ogen. Dan springen ze beiden op de balk. Het is een hete dag en het zonnetje staat hoog. Binnen een kwartier staat bertha al te zweten als een rund, maar hij geeft niet op. Ook Robin... heeft het zwaar. Ze veegt elke keer over haar gezicht. Als er een half uur is verstreken staan beiden al flink te wankelen. bertha531 wankelt zo erg, dat Robin... denkt dat ze al gewonnen heeft. Toch vindt bertha531 het evenwicht terug. 45 minuten zijn voorbij en opeens vanuit het niets begint Robin... weer te wankelen. 5 minuten lang probeert ze haar evenwicht terug te vinden, totdat ze uiteindelijk zoveel energie heeft verloren en valt. bertha531: 'MEUHOERA!!!!' Robin...: 'Het was niet te doen.' bertha531: 'Je hebt het geweldig gedaan, meissie.' Robin...: 'Dank je, heel veel succes nog.' bertha531 en Robin... omhelsen elkaar nog eens en nemen huilend afscheid van elkaar. De tijd op Chriz Rock heeft hen dichter bij elkaar gebracht. Aan het eind van CSC zal Robin... (net als D**n) plaats nemen in de 'Raad der CSC'.  Als Robin... vertrokken is, komt er een andere boot aanvaren met daarop Chriz en Test. bertha531: Tostie! Ik bedoel Testie!!!' Test: 'Berthaatje!!!!' De 2 boezemvrienden vallen elkaar in de armen. Test: 'Je hebt dus Robin... verslagen.' bertha531: 'Ja, Robin... is verslagen.' Chriz: 'Inderdaad, Robin... is verslagen en het volgende duel zullen jullie tegen elkaar spelen. Ik moet hierbij 1 opmerking maken. Op Chriz Rock leven jullie op een noodrantsoen. Test heeft de regels overschreden door Robin... voedsel te brengen. Om Test hiervoor te straffen nemen wij voor 2 dagen jullie noodrantsoen in. Door Test' overtreding krijgen jullie de komende 2 dagen geen voedsel. Daarna mogen jullie weer verder op het noodrantsoen. Ik wens jullie veel succes met het duel.'  

Realitia:
Melktandje zucht: 'Dat was me het weekje wel.' LC: 'Tsjongejonge. Test ook weg....' Intikker: 'Jep en dat betekent  dat ook de laatste officiele leider uitgeschakeld is.' Annuh: 'Nog maar een paar weken jongens. We kunnen het.'  

Jokivin en Maapie lopen inmiddels met Tikkie langs het strand. Jokivin: 'Ik heb vanmorgen de bananen nageteld en er zijn er 2 verdwenen.'  Maapie: 'Wat bedoel je?' Jokivin: 'Er waren 21 bananen, 30 bananen - 9 bananen die Test had opgegeten.' Maapie: 'Hmm, iemand heeft die bananen dus opgegeten, maar wie?' Jokivin: 'Ik heb geen idee, we moeten de anderen beter in de gaten gehouden.' Maapie: 'Okee'



Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #46 Gepost op: 6-02-2004, 13:09:45 »
Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom Survivors. Er staat weer een voedselbattle te wachten. Jullie gaan vandaag een aantal dingen gokken. Jullie krijgen 3 vragen en wie de meeste goed hebben wint. 1. Wie zit er behalve Test volgens jullie nog meer op Chriz Rock? 2. Op welke plaats staat Feyenoord momenteel in de competitie? 3. Hoeveel stemmen kreeg Test vorige eilandraad? Is iedereen klaar met de antwoorden? Okee! Heel goed. Dan gaan we beginnen met de antwoorden: 1. Op Chriz Rock zit momenteel naast Test bertha531 en dus niet Robin..., Intikker, Annuh en Melktandje. 2. Feyenoord staat momenteel 3de in de competitie en nee, Intikker niet eerste, zo goed zijn ze ook weer niet. en Nee, Jokivin en Maapie, ze staan ook geen 2de en nee, Annuh ook geen 4de. 3. Het goede antwoord ga ik niet verklappen. Ik kan alleen zeggen dat niemand het goed heeft. LC is dus de winnaar! LC: 'Yes! Yes! Eindelijk eens gewonnen. Wat krijg ik?' Chriz: 'Een choco-menu: Bloemkoolschotel met chocoladesaus en als toetje een chocoladetaart.' LC smult van zijn prijs, terwijl de 5 anderen hongerig toekijken. LC eet alles netjes op en likt daarna zijn vingers af. De anderen kunnen niks anders dan toekijken.

Realitia:
Maapie en Jokivin hebben inmiddels een strijdplan gemaakt. Tijdens de middagmaal en het avondmaal zal Maapie kijken of niemand bananen steelt en tijdens de ochtend zal Jokivin het doen. De volgende dag is Jokivin er 's ochtends vroeg bij, maar er gebeurt niks. Ook tijdens het middageten gebeurt er niks. 

Na het middageten zijn Intikker, Annuh en Melktandje bij elkaar gaan zitten. Ze hebben zichzelf benoemd tot het actie-comitee om voedsel te zoeken. Intikker: 'Daar bovenop de berg zijn we nog niet geweest, misschien is daar wat te vinden?' Melktandje: 'Dat wordt weer één van die nutteloze expedities. We moeten gewoon met z'n allen richting de grot van Nolleke. Dat is onze laatste kans op voedsel.' Annuh: 'Ik ben bang dat Melktandje gelijk heeft.' Intikker: 'Goed, dan gaan we dat doen.'

Die avond vlak voor het eten is de hele groep samen wat aan het water aan het keuvelen. LC drukt Intikker kopje onder terwijl Jokivin en Annuh elkaar natspetten. Opeens ziet Maapie dat Melktandje verdwenen is. Ze kijkt het strand op en ziet Melktandje richting de bananen lopen. Van een verre afstand ziet ze vaag hoe Melktandje één van de bananen afpelt en opeet........

Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom allemaal, vandaag strijden jullie om een plek bij de laatste 5. We gaan vandaag een live-versie van Mario Kart doen. Jullie gaan in groepjes van 2 strijden tegen elkaar. 1 iemand gaat in de kart achter het stuur zitten, de andere krijgt een partij bananenschillen mee en moet proberen het de anderen moeilijk te maken door bananenschillen voor ze op de baan neer te leggen. Jokivin rijdt met Maapie, Melktandje met Annuh en LC met Intikker. 3.....2......1.....START! De drie karts gaan van start, Jokivin, Melktandje en LC zitten achter het stuur, terwijl Maapie, Annuh en Intikker met de bananen gaan smijten. Al snel volgt er een bocht in het circuit op Battle-Isle en LC weet de binnenbocht te nemen en de heeft dan de koppositie. Annuh smijt een banaan neer voor Jokivin die dat onmogelijk kan ontwijken. Jokivin en Maapie hebben al snel een onoverbrugbare achterstand hierdoor. Intikker en Annuh bestoken elkaar met bananen en af en toe glijdt er een kart onderuit. Zelfs Jokivin en Maapie komen weer in de buurt. Vlak voor de finish lijken LC en Intikker te winnen, maar Annuh mikt een banaan precies goed. Intikker en LC slippen wederom en Melktandje en Annuh komen als eerste over de finish. Chriz: 'Heel goed gedaan, Annuh en Melktandje. Jullie gaan nu tegen elkaar racen, zonder bananenschillen en wie er wint, die krijgt immuniteit. 3.....2.....1....START!' Annuh en Melktandje schieten weg en schieten de eerste bocht in. Annuh neemt de binnenbocht, maar komt niet goed uit. Melktandje die vanuit de buitenbocht komt snijdt haar af. Met een kleine achterstand ligt Annuh 2de. Melktandje gaat echter in de 2de bocht de fout in. Ze neemt hem veels te ruim. Annuh neemt de voorsprong over en Melktandje komt niet meer langszij. Tot in de laatste bocht, dan weet Melktandje haarscherp de binnenbocht te nemen en liggen de 2 vlak naast elkaar. Met een neuslengte verschil wint.......Annuh! Chriz: 'Gefeliciteerd, Annuh. Voor de derde keer op rij heb jij immuniteit gewonnen. Je zit bij de laatste 5 en hoeft nog maar 1x een eilandraad te overleven om daadwerkelijk een kans te maken op de finale door middel van de sociale proef.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #47 Gepost op: 13-02-2004, 12:38:02 »
Aflevering 16

Chriz: 'Welkom Survivors. The closer you get to the light, the larger your shadow becomes oftewel hoe dichter je bij de finale komt, hoe groter de kans is dat je afvalt. Intikker, LC, Jokivin, Maapie en Melktandje. 1 van jullie gaat vandaag weer afvallen. Ik snap dat de spanning extra groot is. Annuh heeft deze week immuniteit en zit dus sowieso bij de laatste 5. Laten we maar snel gaan beginnen.....de eerste die ook bij de laatste 5 zit is........Intikker! Gefeliciteerd Intikker, jij had deze week de minste stemmen gekregen. Dan zijn er 2 Survivors die daarna de minste stemmen hadden en dat zijn......Melktandje...........en Maapie. Maapie: Jahoe! Maapie en Melktandje vliegen bij elkaar in de armen: 'Yes!' Chriz: 'Jokivin en LC, het gaat deze week tussen jullie en de afvaller deze week is............Jokivin. Helaas, Jokivin. Jij bent afgevallen en zal naar Chriz Rock moeten verhuizen tegen een andere Survivor. Annuh, Intikker, Maapie, Melktandje en LC, gefeliciteerd. Jullie hebben jezelf bewezen als de beste kwart Survivors die er zijn. De finaleronde ligt dichtbij, wees er gerust op geen misstappen meer te maken.' Jokivin neemt afscheid van de groep en in het bijzonder van Intikker: 'We zien elkaar snel weer.' Intikker: 'Natuurlijk, als we zij aan zij in de finale tegen elkaar strijden.'

Chriz Rock:
1 balk, 2 Survivors en de laatste kans. bertha531 en Test staan vandaag tegenover elkaar op de balk. 2 gezworen maatjes, maar nu zal er toch 1tje gaan afvallen. Gisteren heeft Test nog een fles wodka achterover geslagen (of was het geen wodka ;) ). Zal dit zijn evenwichtsgevoel aantasten? De brandende zon brandt fel als Test en bertha531 plaats nemen op de balk. Een kwartier gaat voorbij, een half uur gaat voorbij. bertha531 probeert zijn concentratie te bewaren en denkt aan zijn vorige duel, als hij Robin... kon verslaan, dan kan hij ook Test verslaan. Test zweet, maar geeft niet op. Hij denkt terug aan die tijd dat hij Han13, de machtige leider van Team Rood versloeg. Hij kan het doen en zo gaan er 3 kwartier voorbij, 50 minuten voorbij. De zon is niet te harden. Test begint te zwalken, hij heeft veel vocht verloren, terwijl bertha531 die de hele tijd aardig stabiel stond, nu ook begint te zwalken. 1 uur gaat voorbij en dan 5 minuten later is het duel beslist. Het zwalken werd erger en erger en uiteindelijk kon hij niks anders dan er afstappen. Test moest opgeven. Test: 'Gefeliciteerd bertha!' bertha: 'Dank je.' Test: 'Maak er wat van, ik weet dat je het kan.' Met een laatste knuffel nemen de 2 vrienden van elkaar afscheid. Dan vertrekt Test met de boot. We zullen hem later pas weer terugzien in de 'Raad der CSC'. Dan komt de boot alweer aan met Jokivin erop. De nieuwe uitdager op Chriz Rock. Jokivin: 'bertha531!' bertha: 'Jokivin? Hebben zij jou er afgestemd. De bastaards!' Jokivin: 'Jep, helaas. Maar ik ben nog niet verloren.' bertha: 'Ha, dat dacht je maar!'

Realitia:
Maapie en Melktandje zitten bij elkaar. Melktandje: 'Dus je zegt niks tegen de anderen, zolang ik braaf alles doe wat jij wilt?' Maapie: 'Jep, het opeten van de bananen is zeer strafbaar en ik denk dat iedereen het je erg kwalijk zal nemen.' Melktandje: 'Goed, goed. Ik zal alles doen wat je wil.' Maapie: 'Mooi.' 

Annuh, LC en Intikker bespreken alvast de finale. Intikker: 'Het draait er gewoon om de volgende immuniteitsproef te winnen, want dan zit je bij de laatste 4.' Annuh: 'Precies, dan is het een kwestie van winnen van de sociale proef.' LC: 'Ik ben wel benieuwd wie van ons er straks in de finale zit.' Annuh: 'Tsja, 2 van de finalisten kunnen hier zitten, maar het kan ook zo zijn dat wij alledrie nog afvallen.' Intikker: 'Het blijft tot het einde van het spel spannend.' 

Die avond gaat het fout in Realitia. De voedselvoorraad is helemaal op en er is dus geen avondeten. Melktandje loopt langs het strand en begint opeens enorm te zwalken. LC: 'Wat heeft zij? Is ze dronken?' Opeens stort Melktandje neer. Intikker: 'Shit!' Annuh en Intikker rennen er snel op af. Annuh: 'Ze is flauwgevallen vanwege voedselgebrek.' Intikker: 'Fuck, we moeten haar snel wat te eten geven.' LC en Maapie zijn inmiddels ook komen aanrennen en zien het tafereel. Maapie: 'Ze moet eten hebben.' LC: 'Wat dan? We hebben niks meer? Alles is op. De laatste banaan is vanmiddag opgegaan.' Opeens wordt Melktandje wakker. Intikker: 'Mijn god....' LC: 'Alles goed?' Melktandje: 'Jaja, het gaat alweer.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #48 Gepost op: 13-02-2004, 12:38:57 »
Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom Survivors, bij opnieuw een battle. Ook bij de CSC hebben we een voedselveiling en jullie gaan vandaag proberen geld te verdienen. Jullie mogen 2x schieten met een katapult op die opgestelde bordjes daar. Het bedrag dat op het bordje staat, dat je kapot schiet is het bedrag dat je daarmee wint. Succes! Annuh is de eerste die schiet en schiet op een bordje waarmee 40 Zeuri is verdiend. Daarna is het de beurt aan Intikker. Hij schiet een bordje met 20 Zeuri kapot. LC is de derde die mag schieten, maar LC mist. Maapie legt als vierde aan en raakt een bordje met 10 Zeuri. Melktandje legt voor de eerste keer als laatste aan en krijgt daardoor 30 Zeuri. Annuh legt voor de tweede keer aan en wint 30 Zeuri erbij. Intikker mag daarna schieten en raakt ook de 30 Zeuri. LC mag daarna en mikt deze keer wel zorgvuldig; 40 Zeuri voor hem. Maapie schiet daarna weer en wint nog eens 20 Zeuri. Melktandje mag als laatste, maar trekt niet hard genoeg aan het elastiek. Ze mist. Chriz: Okee, Annuh heeft 70 Zeuri, Intikker 50 Zeuri, LC 40 Zeuri en Maapie en Melktandje 30 Zeuri. Gaan jullie mee naar de voedselveiling?

A: 10
I: 10
Chriz: 'Welkom op de voedselveiling, we hebben vandaag het een en ander in de aanbieding te beginnen met een lekkere zak paprikachips met jaja! een spinner! Annuh: 5 Zeuri! LC: 10 Zeuri! Niemand roept meer en dus krijgt LC met 10 Zeuri de zak chips, gelijk graait hij zijn handen vol en stopt zijn mond vol. Chriz: 'Volgende is een fruitschaaltje met aardbeien en druiven.' Maapie: 5 Zeuri! Annuh: 10 Zeuri Intikker: 15 Zeuri Annuh: 20 Zeuri. Niemand durft daar overheen te gaan, dus Annuh krijgt het bord met 10 aardbeien en een tros druiven. Chriz: 'Het volgende is een chocoladereep. Melktandje: Ik ben verzot op Chocolade. 10 Zeuri! Omdat iedereen medelijden heeft met de flauwgevallen Melktandje biedt niemand en zit even later Melktandje te smullen van de chocolade (die eigenlijk toch heel slecht is voor melktandjes). Chriz: 'Het volgende in de aanbieding is deze drilpudding.' Intikker: 5 Zeuri Maapie: 10 Zeuri Intikker: 20 Zeuri. En zo krijgt Intikker de drilpudding. Chriz: 'Het volgende is dit bord met aardappels en andijvie. LC: Andijvie!!!!!!! 30 Zeuri! Niemand durft over dat bod heen te gaan en dus kan LC aan de andijvie beginnen. Hij smult ervan. Chriz: 'Dan hebben we nog erwtensoep in de aanbieding....' Annuh: 10 Zeuri! Maapie (die nog steeds niks gehad heeft: 20 Zeuri. Annuh: 30 Zeuri! en dus mag Annuh gaan smullen van de warme erwtensoep. Chriz: 'Jullie raken door jullie geld heen en dat terwijl wij nog wel bij de MacDonalds wat voor jullie hebben meegenomen, wat te denken van deze heerlijke patat. Maapie: 10 Zeuri. Intikker: 20 Zeuri. Niemand gaat eroverheen en dus smult Intikker van de patat. Chriz: 'Dan hebben we nog deze heerlijke, dampende BigMac!' Maapie: 10 Zeuri! Annuh: 15 Zeuri! Melktandje: 20 Zeuri. Maapie durft er niet over te gaan en dus gaat de BigMac naar Melktandje. Chriz: 'Dit is het laatste voedsel dat ik nog in de aanbieding heb, dus succes! Overheerlijke kipnuggets.' LC: 'NEEEEEEE!!! Mijn Zeuris zijn al op.' Maapie: 30 Zeuri! Maapie krijgt dan toch nog de overheerlijke kipnuggets (aangeboden door McJudge). Iedereen smult nog na. Chriz: 'Annuh en Intikker hebben nog wat Zeuri over en we hebben nog wat non-food over. Wat te denken van deze radio. Intikker: 5 Zeuri Annuh: 10 Zeuri. De radio gaat naar Annuh. Chriz: 'En dan is er nog de videocamera voor 1 dag. Annuh: 5 Zeuri Intikker: 10 Zeuri en zo krijgt Intikker de videocamera. Chriz: 'Als laatste hebben we dan nog 1 uur internetten staan en dat gaat automatisch naar Annuh.' Annuh: Jeeeuh!'

Die middag krijgt Annuh een laptop met internetaansluiting. Snel stuurt ze een mailtje naar haar Franse vriendje Christiaan en surft dan natuurlijk naar www.realitynet.nl. Daar blijft ze de rest van het uur hangen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #49 Gepost op: 13-02-2004, 12:39:35 »
Realitia:
Intikker is inmiddels met de andere 3 de camera aan het uittesten. Melktandje wil laten zien hoe erg ze is afgevallen, maar door dat eten van de voedselveiling is ze weer aardig aangekomen. Intikker besluit om het eiland rond te gaan om een home-video voor thuis te maken. Dan komt Annuh terug met haar radio. Melktandje: 'Oh nee he! K3! Ik hoop toch niet dat we daar de komende dagen mee verveeld worden.

Die avond blijkt Melktandje helaas gelijk te hebben. Annuh luistert de hele dag door naar K3, Marianne Weber en Frans Bauer. De anderen worden er helemaal zat van. Die avond hebben ze een kampvuur gemaakt en de muziek galt over het eiland. Annuh is als enige erg vrolijk, terwijl de anderen flink chagrijning worden van de muziek. Intikker neemt alles gelaten op met zijn videocamera. Wat later duikt iedereen zijn bed weer in.

's Morgensvroeg wil Annuh haar radio weer pakken en muziek luisteren, maar tot haar schrik is er met de grote hakbijl op de radio ingehakt. De radio is total-loss. Wie kan de dader zijn?

Battle-Isle:
Chriz: 'Elke keer wordt de immuniteitsproef belangrijker en deze vooral, het is namelijk de laatste immuniteitsproef. Met deze proef win je immuniteit en daarmee een plek bij de laatste 4. Vanaf daar ben je niet meer afhankelijk van anderen, maar kun je zelf je lot beslissen. Dat is het moment dat je de sociale proef kunt winnen, daarom doe erg goed je best. Jullie hebben dit spel eerder gezien. Er zijn 32 zakjes, jullie moeten jullie over het veld bewegen en elke keer een vakje omdraaien. Zolang je een vakje kunt omdraaien blijf je in het spel. De Survivors zijn er klaar voor en beginnen. In het begin gaat het goed, maar na een tijdje wordt het al lastig. Maapie en Annuh hebben LC klemgezet en LC moet daarom als eerste afvalt. De volgende die afvalt is Melktandje, ze heeft zichzelf klemgezet. Maapie valt als derde af, ze maakte een klein foutje waardoor ze niet meer terug kon. Daarna gaat het spel erg traag. Intikker en Annuh azen allebei op immuniteit en willen geen fouten maken. Ze denken elke keer tactisch na, maar uiteindelijk troeft Annuh Intikker af. Opnieuw wint ze immuniteit. Chriz: 'Gefeliciteerd Annuh, je hebt jezelf bewezen. Je kunt opgelucht naar de sociale proef toewerken. Veel succes met het stemmen en dat geldt voor iedereen!
 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #50 Gepost op: 20-02-2004, 11:55:45 »
Aflevering 17

Chriz: 'Welkom kandidaten op deze executie, een belangrijke executie, want voor de overblijvers lonkt de finale. Overleef je deze eilandraad dan ligt het lot in je eigen handen en niet langer meer in de handen van de groep. Vanaf nu gaat het erom draaien, wie heeft het spel het meest tactisch gespeeld. Bij de laatste 4 zit in ieder geval Annuh. Zij heeft voor de laatste keer immuniteit weten te veroveren. LC, Intikker, Maapie en Melktandje, 1 van jullie 4 zal er nog gaan afvallen. Laat ik maar gaan beginnen: Jullie zaten allemaal dicht bij elkaar, deze week, maar het ging tussen 2 personen en dat waren 2 mannelijke persoon. Gefelicteerd Maapie en Melktandje, want jullie blijven samen met Annuh in het spel.'  Maapie en Melktandje rennen naar Annuh toe en de 3 dames maken een kort vreugdedansje om vervolgens te kijken wie er zal gaan afvallen. Chriz: 'De afvaller deze week is geworden, deze week zal voor de laatste keer vertrekken naar Chriz Rock........Intikker.........het spijt me.' LC: 'YEEEEHEEEEESSSS!' Intikker: 'Fuck' Annuh, LC, Maapie en Melktandje komen afscheid nemen van Intikker. Annuh: 'Het spijt me. Ik had je meer gegund.' Maapie: 'He, kom op, we zien elkaar snel weer.' 
 
Chriz Rock:
1 balk, 2 Survivors en de laatste kans. Vandaag staan bertha531 en Jokivin tegenover elkaar op de balk. Ooit werkten ze zij aan zij in het Gele Team en het Gele Verbond, maar vandaag zijn het elkaars concurrenten. bertha531 wist al 2 Duels te winnen en moet nog van Jokivin winnen om zijn plaats in de finale te behalen. Dan stappen ze op de balk....het eerste half uurtje blijft het rustig. Jokivin geeft geen kick op de balk, maar na 35 minuten begint bertha531 te zwalken. Hij merkt dat Jokivin geen greintje pijn heeft en krijgt het daardoor benauwd. Hij vindt zijn evenwicht terug, maar na 3 kwartier begint hij opnieuw. Steeds vindt hij zijn rust terug, maar begint daarna weer te zwalken. Als er 50 minuten voorbij zijn begint ook Jokivin zwalkbewegingen te maken. 55 minuten zijn voorbij. Opnieuw begint bertha531 te zwalken. De zon heeft grip op hem. Even wordt het hem zwart voor de ogen en het volgende moment ligt hij naast de balk. Jokivin: 'Yes, it ain't over yet!' bertha531: 'Fuck, mijn droom is verstoord.' Jokivin: 'Sorry schatje, ik gunde het je echt.' bertha531: 'maar jezelf net ietsje meer.' Dan komt er opeens een boot aangevaren met daarop Chriz en Intikker. Intikker wordt hartelijk welkom geheten door bertha531 en Jokivin. Intikker: 'Dus en wie wordt mijn tegenstander?' Jokivin: 'Ik'.  Chriz: 'Jokivin en Intikker zullen het laatste duel beslissen op Chriz Rock. Of Intikker nu wint of niet, hij zal in ieder geval de finale niet bereiken. bertha531 heeft nog steeds het record in handen. Jokivin kan dit record verbreken, mits ze Intikker verslaat. Het komt dus hierop neer. Intikker strijdt voor de eer, maar ook voor bertha531, wint Intikker dan gaat bertha531 naar de finale, wint Jokivin dan gaat Jokivin naar de finale.' Na het duel zullen Intikker en Jokivin of bertha531 plaats nemen in 'de Raad der CSC' bertha531 en ik komen volgende week terug om te kijken naar jullie duel. Veel succes'  Chriz en bertha531 verlaten Chriz Rock. 
 
Realitia:
Op Realitia komen de 4 laatste Survivors terug. Annuh: 'Daar zijn we weer.' LC: 'Yeah, we hebben Geel uitgeschakeld.' Melktandje: 'Hehe, je hebt gelijk.'  Annuh: 'Maar we nu terug zijn, wie heeft mijn radio kapot geslagen?' LC: 'Wat bedoel je?' Annuh: 'Mijn radio, iemand heeft hem kapot gemaakt met een hakbijl.' Maapie spot: 'Ah, wat jammer, geen K3 meer....' Annuh: 'Hmm, was jij het soms?' Maapie: 'Nee, joh. Doe maar rustig.' Melktandje: 'Ik weet van niks.' LC: 'Ik ook niet.' Annuh: 'Hmm....ik blijf jullie in de gaten houden.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #51 Gepost op: 20-02-2004, 11:59:11 »
Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom Survivors. Welkom bij de laatste battle. Er zullen nog finale-proeven volgen, maar niet meer in deze vorm. Er staat een belangrijke prijs op het spel: 'Een dubbele stem'. De dubbele stem is van groot belang bij de laatste eilandraad, immers je eigen kansen worden groter en je hebt een grote kans om die Survivor eruit te krijgen, die je eruit wilt hebben. We gaan vandaag een spel spelen in een doolhof. Jullie beginnen elk op een ander punt en krijgen elk 5 ballontjes mee met waterverf. Daarmee kun je de anderen afgooien. Degene die het langst blijft staan, die wint.' En zo gaat het spel van start. LC begint te rennen en loopt naar het middelpunt toe. Annuh is aan het sluipen geslagen en hoort opeens in een gang naast zich. Het gehijg van LC. Snel loopt ze om een paar omheiningen heen en staat achter LC. Met een subtiel boogje gooit ze LC af. Maapie is inmiddels ook aan het sluipen geslagen, terwijl Melktandje stil op haar plek is blijven staan. Opeens ziet ze in een gang voor zich, Maapie voorbij sluipen. Snel komt ze in actie en volgt Maapie. Melktandje: 'Maaaaapie' Verschrikt kijkt Maapie om en de ballon van Melktandje 'flatst' in haar gezicht. Melktandje besluit het iniatief te nemen en op zoek te gaan naar anderen. Ze rent door de gangen heen. Opeens hoort Annuh in een van de gangen naast zich Melktandje rennen. Ze gooit een ballontje over een omheining heen, die nog net de hak van Melktandje raakt. Annuh heeft gewonnen!  Chriz: 'Gefeliciteerd Annuh. Deze extra stem heeft je weer een stap dichter bij de finale gebracht.'

De volgende dag begint dan toch weer de honger toe te slaan. LC: 'Ik houd het niet langer meer.' Maapie: 'Ik ook niet, we moeten wat gaan doen. We moeten naar de grot van Nolleke.' Annuh: 'Hmm, ik weet het zo net nog niet.' Melktandje: 'Laten we het gewoon doen. Als een soort afsluiting van alles, wij met z'n 4-en tegen Nolleke.'  

Wat later hebben de 4 Survivors zich verscholen in de bosjes dicht bij Nolleke in de buurt. LC: 'Hoe gaan we dit doen? Haar weer uit de grot lokken?' Maapie: 'Ik heb een plan. LC lokt haar uit de grot. Melktandje en ik stormen naar binnen en gooien het voedsel uit de grot waar Annuh alles verzamelt.' Annuh: 'Okee' Melktandje: 'Hoho, wacht eens even. Ik ga die grot niet meer in. No way, hosé.' Annuh: 'Goed, goed, dan ga jij verzamelen en ik en Maapie de grot in.'
 
LC springt als eerste de bosjes uit:  'He Nolleke, een nijlpaard is nog charmanter dan jou.' Al snel steekt er een hoofd uit de grot.  LC: 'Ik ga nog liever uit met Jacques d'Ancona dan met jou.' Nolleke: 'Grrrrrr.' LC: 'Zelfs ik heb nog mooiere borsten dan jou.' Grommend komt Nolleke uit de grot gerend en er begint een achtervolging tussen LC en Nolleke. Snel glippen Maapie en Annuh de grot binnen en halen al het voedsel uit de grot en gooien het naar buiten. In het grote visnet vangt Melktandje al het voedsel op. Melktandje: 'Schiet op, we hebben wel genoeg, voor we het weten is ze weer terug.' Annuh en Maapie komen de grot uitgerend als opeens Nolleke voor hun neus staat. Annuh, Maapie en Melktandje: 'AAAAAAH' Met Nolleke op de hielen en een visnet vol met voedsel zetten de dames het op een rennen.  

LC die inmiddels allang weer terug is en in het kamp is en in een hangmat ligt te luieren hoort opeens een vreemd geluid. Dan kijkt hij op en ziet hij een vreemd tafereel. Over het strand rennen 4 vrouwen gillend en schreeuwend achter elkaar aan. Dan opeens schieten Maapie, Annuh en Melktandje in een gevechtshouding. Als ware CSC Angels kijken ze Nolleke doordringend aan. Zelfs Nolleke wordt hier een beetje bang van en vlucht de jungle weer in. Melktandje: 'We hebben haar verslagen.' Annuh, Maapie, Melktandje en LC: 'WOEHOEHOE!' Annuh: 'En we hebben genoeg voedsel op een feestelijke slotmaal te maken.'  

Die avond wordt er nog gewoon gegeten, een onrustige nacht volgt voor alle 4 de Survivors, want dan begint de sociale proef.


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #52 Gepost op: 20-02-2004, 11:59:46 »
Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom Survivors. Annuh, LC, Maapie en Melktandje. Jullie zijn aanbeland in de eindronde. We beginnen vandaag met de sociale proef. Daaruit zal de eerste finalist volgen. Vervolgens zal er een eilandraad zijn. Let goed op: De stem van de winnaar van de sociale proef telt wel mee, maar hij/zij kan zelf niet meer worden weggestemd. Hij/zij wordt uit de stemlijstjes weggeschrapt. Annuh heeft een dubbele stem. Na de eilandraad zal aan jullie de 2de Finalist worden gepresenteerd: De winnaar van Chriz Rock. De laatste 2 Survivors zullen de fysieke proef gaan spelen: De proef op de balk. De winnaar hiervan is de derde finalist. De Raad der CSC zal uiteindelijk een beslissing geven over wie de CSC zal winnen. Jullie gaan nu dus beginnen aan de Sociale Proef. Jullie krijgen 20 vragen. 10 vragen over de Survivors en 10 vragen over het verloop van de CSC. Er zijn dus 2 catorgieen. Elke catorgie kent 3 makkelijke, 4 middelmatige en 3 moeilijke vragen. Bij een gelijkstand aan aantal goede vragen telt de tijd mee. Let op: Elke vraag telt voor 1 punt. De makkelijke en moeilijke vragen worden dus gelijkwaardig getelt.


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #53 Gepost op: 27-02-2004, 12:01:57 »
Aflevering 18

Realitia:
Chriz: 'Goed gedaan, Annuh, LC, Maapie en Melktandje. Jullie hebben de vragen gemaakt voor de sociale proef. De grote vraag is nu......wie heeft de meeste goed? Wie wint de sociale proef en wint daardoor een plek in de finale? Daar staat 4 podiumpjes klaar, ga er op staan en we zullen zien wie de eerste finalist is. Annuh, LC, Maapie en Melktandje gaan elk op een podiumpje staan. Opeens verschijnt er een heleboel rook voor de 4 podiumpjes. Chriz: 'De eerste finalist van de CSC is......degene die de meeste vragen goed had in de sociale proef is niemand anders dan....' Vanuit de rook begint langzaam één van de podiumpjes de lucht in te komen. Langzaam maar zeker wordt het gezicht herkenbaar van de eerste finalist.......  Chriz: 'MAAPIE!' 

Maapie: Woohooo! Ik zit in de finale.' Chriz: 'Gefeliciteerd Maap, je hebt het geweldig gedaan. Je had niet alleen de meeste vragen goed, maar was ook de snelste.' Annuh omhelst Maapie: 'Je verdient het.' LC: 'Goed gedaan hoor!' Melktandje: 'Je verdient het.' Chriz: 'Maar dat betekent ook dat jullie drieën Annuh, Melktandje en LC naar de eilandraad toe moeten. Nog een maal een bittere pil slikken. Nog éénmaal ligt het lot in de handen van de groep.'

Eilandraad,
Chriz: 'Zoals jullie weten heeft ook Maapie voor deze eilandraad een stem uitgebracht en wordt Maapie uit jullie stemlijstjes weggeschrapd. Ik zal er niet om heendraaien. Jullie zaten akelig dicht bij elkaar. Sterker nog met 12, 13 en 14 punten is het verschil zo miniem dat jullie je allemaal eigenlijk allemaal winnaars mogen noemen. Toch zijn er maar 3 plekken beschikbaar voor de finale. Degene met 12 en degene met 13 stemmen zullen tegenover elkaar strijden in de Fysieke proef waarmee de laatste finaleplaats haalbaar is. Degene die 12 stemmen haalde was.........Melktandje! Melktandje slaakt een diepe zucht: 'Pfftt....het is nog niet voorbij!!' Chriz: 'Annuh en LC, ik weet dat dit erg zwaar voor jullie is. Vlak bij het einde. Zoveel Survivors hebben jullie al verslagen en nu moet nog 1tje van jullie 2 afvallen. Ik zal er niet langer om heen draaien. Degene die in deze laatste eilandraad is afgevallen is.............LC. LC: SHIIIIIIIIIT! Shitshitshitshit!' Chriz: 'Het spijt me LC.' Annuh heeft inmiddels stiekum Melktandje omhelst. Ze is blij dat ze de eilandraad nipt overleeft heeft. Daarna loopt ze terug om LC te omhelsen: 'We zien elkaar snel weer.' Melktandje: 'Kom op, LC. We hebben een toptijd samen gehad.' LC: 'Dat is waar.' Chriz: 'LC, jij zult nu net als alle andere afvallers over worden gebracht naar Chriz' Resort waar je voorlopig mag blijven. Je zult deel gaan nemen in de Raad der CSC. We zien je snel weer terug. Annuh en Melktandje, jullie mogen je gaan voorbereiden op de fysieke proef.' 

Realitia:
Maapie zit al in het kamp te wachten en ziet de boot aankomen: 'Ah, die blonde zit erbij. Yes! Annuh heeft het gehaald, maar wie is de andere? AH! Melktandje!' Annuh en Melktandje stappen uit en de drie dames maken samen een rondedansje. Annuh: 'Ah, het was wel zielig voor LC.' Maapie: 'Het is ook jammer voor hem, maar ja, iedereen zit graag in de finale.' Melktandje: 'En nu moeten Annuh en ik het samen nog uitvechten.' 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #54 Gepost op: 27-02-2004, 12:04:18 »
Chriz Rock:
Ondertussen is Chriz afgereisd naar Chriz Rock. Onderweg heeft hij bertha531 opgepikt van Chriz' Resort. Chriz: Hoi Jokivin en Intikker. Ik heb bertha531 meegenomen, want ook voor hem is dit duel van belang. Intikker, jij speelt vandaag voornamelijk voor de eer. Zoals je al weet, kan je de finale niet meer bereiken en zul je direct na het duel worden overgezet naar Chriz' Resort om je voor te bereiden op je rol in de Raad der CSC. bertha531, jouw lot ligt in handen van Intikker. Alleen als hij wint, zal jij de finale bereiken en Jokivin, jij weet wat je te wachten staat. Nog 1 keer zal je eraan moeten en proberen om Intikker te verslaan. Denk er goed aan, de finale lonkt.' Jokivin: Wees maar niet bang, ik zal er volledig voor gaan.' (De muziek van NJPW- Makai Club begint te spelen). Jokivin maakt ala Rambo haar hoofdband vast. bertha531 pept Intikker op. Jokivin gooit nog even haar nek los, terwijl bertha531 nog even de nek van Intikker masseert. Daarna volgt een absolute stilte. Jokivin en Intikker staan klaar voor het laatste duel op Chriz Rock. Dan stappen ze op de balk. 1 balk, 2 Survivors en een laatste kans. Het eerste half uur gaat beiden makkelijk af. Met geconcentreerde gezichten kijken ze beiden de lucht in. Een uur verstrijkt en van beide kanten geen kick...., maar na dat uur begint Intikker voorzichtig te wankelen. Jokivin probeert niet te reageren, maar begint zelf ook te wankelen. Een uur en 15 minuten zijn voorbij en beide Survivors staan te wankelen op hun benen, na precies 1 uur en 20 minuten valt uiteindelijk als eerste...........

Realitia:
Chriz: 'Annuh, Melktandje, Maapie. We weten inmiddels wie de eerste finalist is van de CSC, dat is Maapie. Ik ga jullie nu voorstellen aan de tweede finalist van CSC. Een klein half uur geleden is het laatste duel op Chriz Rock gestreden. Door dat laatste duel is bekend geworden welke Survivor het avontuur van Chriz Rock het beste heeft afgelegd en dus ook finalist is in CSC. Hier is deze Survivor. Iemand volledig gehuld in een zwarte kimono en een masker komt het strand oplopen en blijft stilstaan voor Annuh, Maapie en Melktandje. Chriz: 'Strijder van het Duivelseiland, laat je zelf zien.' De spanning loopt op, met een zwaai trekt de man zijn kimono uit. Gehuld in een koeienprintzwembroek herkennen de andere Survivors hem direct. Annuh, Maapie en Melktandje: bERTHA!!!! bertha531 trekt zijn masker af en omhelst de drie dames. Chriz: 'Op het laatste moment streden Intikker en Jokivin op Chriz Rock, bertha had een overwinning nodig van Intikker om dit te bereiken. Jokivin viel van de balk na precies 1 uur en 20 minuten. Ik laat jullie nu alleen. Morgen zal de fysieke proef beginnen. Vannacht mogen jullie met zijn 4-en hier blijven.'

Realitia:
Die nacht bij de maaltijd bij het kampvuur vertellen bertha531 en de anderen hun avonturen onderling. bertha531: 'Chriz Rock is echt een nachtmerrie en als er dan ook nog elke keer iemand op je lip zit, word je er helemaal niet vrolijk van. We hebben van steentjes een kaartenspel gemaakt, waarmee Robin en ik klaverjasten, later heb ik dat met Test gedaan.' Annuh: 'Ik ben vreselijk blij dat ik daar niet heb gezeten.' bertha531: 'Voor Jokivin is het extra zuur, 2 weken daar gezeten en uiteindelijk dan afvallen.' Melktandje: 'Dat moet zwaar zijn, idd. Aan de andere kant, het was ook niet leuk om LC te zien afvallen.' Maapie: 16 afvallers en wij zijn er nog steeds. We zijn de ware winnaars.' Annuh: 'Waar, maar morgen moet er nog een laatste afvaller komen.' In het duister van de nacht ontmoeten de ogen van Melktandje en Annuh elkaar.

De volgende ochtend als iedereen wakker is, komt Chriz wederom op het eiland. Chriz: 'bertha531 en Maapie. Jullie mogen met mij meekomen. Annuh en Melktandje bereid je voor op de fysieke proef. We gaan over 2 uur beginnen.'




Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #55 Gepost op: 27-02-2004, 12:04:58 »
Battle-Isle:
Midden in de zee liggen 4 dunne balken vlak boven het water. Op het strand in 3 luxe ligstoelen liggen Chriz, bertha531 en Maapie te genieten van de zon. Op het strand staan Annuh en Melktandje in hun zwempakkies. Chriz: 'Goed, dames. De fysieke proef gaat van start. Zwem naar de balken toe en ga erop staan. Elk uur halen we een balk weg. Veel succes.'
Annuh en Melktandje zwemmen naar de balken toe en gaan erop staan. Het eerste uur is een saai uur. Tot grote ergenis van Melktandje schalt Annuh K3-liedjes. Op het strand keuvelen Chriz, bertha en Maapie wat. Dan duikt Maapie de zee in en haalt 1 van de balken weg. bertha: 'Lekker water?' Maapie: 'Heerlijk.' Het tweede uur gaat in. Annuh is gestopt met zingen. Zowel Annuh als Melktandje concentreert zich. Als het tweede uur voorbij is, duikt bertha het water in en haalt een bank weg. Nu ze nog maar op 2 balkjes staan, beginnen Annuh en Melktandje ook hun voeten te voelen. Op het strand zijn bertha, Chriz en Maapie ondertussen een potje volleybal begonnen. Annuh en Melktandje proberen krampachtig vol te houden, maar beiden beginnen te wankelen. Na 3 uur duikt Chriz het water in en haalt de laatste balk weg. Gespannen kijken bertha, Chriz en Maapie nu toe wat er gaat gebeuren. Annuh en Melktandje hebben het zwaar en hebben totaal geen grip meer. 3 en half uur zijn voorbij. Chriz schreeuwt: 'We gaan het moeilijker maken, hand op je hoofd' Met grote moeite proberen Annuh en Melktandje hun hand op hun hoofd te planten. Uiteindelijk lukt het Annuh, maar Melktandje zwalkt enorm. Chriz: 'Melktandje, nu hand op je hoofd.' Melktandje probeert het nog eens en het lukt, maar niet lang daarna verliest ze haar evenwicht en kukelt het water in. Annuh heeft gewonnen en is de derde finalist. Als ze terugkomen op het strand huilt Melktandje tranen met tuiten, maar wordt getroosd door de 3 finalisten en door Chriz. Chriz: 'Melktandje, koningin der afvallers. Dat is in ieder geval een titel die je verdient. Je zult zo met mij vertrekken naar Chriz' Resort, naar de andere afvallers. Ook jij zult deel gaan nemen aan de Raad der CSC. Finalisten, jullie gaan terug naar Realitia, vannacht zal de Raad der CSC oordelen over jullie.' 

Realitia, 20.00 uur:
Chriz: 'Welkom Survivors, voor de laatste keer ontmoeten wij elkaar hier op dit eiland. Over 4 uur zal de Raad der CSC een oordeel geven over wie de winaar van CSC zal worden. De Raad der CSC bestaat uit: D**n, Robin, Test, Intikker, LC, Jokivin, Melktandje en een mysterie guest.' Annuh: 'Een mysterie-guest? Daar weten we niks van?' Chriz: 'Als Survivor moet je inmiddels weten dat het leven bestaat uit verrassingen, Annuh. Over 4 uur zien we elkaar terug op de beslissende eilandraad. Voor nu moeten jullie alle sporen van het kamp uitwissen. Maak er een groot kampvuur van.' 

De volgende 4 uur vermaken bertha531, Maapie en Annuh zich met het verbranden van het kamp. Maapie bewijst zichzelf als vuurspuwer, terwijl Annuh en bertha531 in een omhelsing kijken naar het vuur. Dan maken ze het vuur uit en pakken hun spullen bij elkaar. De boot staat klaar....spoedig zal de winnaar bekend zijn. Als de 3 finalisten naar de boot toelopen voelt Maapie opeens een spat: 'He?' Annuh: 'Wat is er?' Maapie: 'Ik dacht dat ik een spatje regen voelde.' bertha531: 'Kijk eens naar de lucht..' Donkere wolken......

DE SPANNENDE FINALE VAN CSC IS VOLGENDE WEEK. WIE WORDT DE WINNAAR? MIS HET NIET!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #56 Gepost op: 5-03-2004, 16:14:05 »
Aflevering 19 (slot)

Enschede
Chriz: 'Welkom kijkertjes, bij de laatste slotaflevering van de CSC. Vandaag blikken we liveterug op 19 weken lang CSC vanuit de Realitynetstudio's in Enschede (lees: omgebouwde flat van Compuart en Malcolm). Het is een volle bak. Alle 21 Survivors zijn er, onze sponsor Compuart, onze Giorgio en natuurlijk zijn de tribunes ook stampvol.

Tja, wat kan ik zeggen. 19 weken lang hebben we het wel en wee kunnen volgen van onze 20 Survivors, van links naar rechts op de bovenste rij: Augustus, Mollenvanger, EIDM, Daisy, Bodejos, Ville, Cora Bora, Han13, Floortje en Molice en van links naar rechts op de onderste rij: D**n, Test, Intikker, Robin, LC, Melktandje, Jokivin en natuurlijk onze 3 finalisten: Maapie, Annuh en bertha531! Voor een paar van jullie duurde het avontuur maar kort voor anderen lang. Uiteindelijk heeft 1 iemand van jullie de 20 anderen weten te verslaan. Dat is een prestatie op zich. Annuh, Maapie en bertha531, jullie zijn vandaag de 3 finalisten en bovenal is deze uitzending dus voor jullie bedoelt. Laten we eerst terugkijken hoe het allemaal begon.

Na een korte periode op de eilanden waar iedereen elkaar leerde kennen was het Team Geel dat naar de eerste eilandraad moest, hoe was dat voor jou als leider, Cora?' Cora: 'Balen enorm balen, als leider moet je toch in het begin laten gelden en als je dan gelijk na de eilandraad toe moest, dat is niet fijn.' Chriz: 'Mollenvanger, jij moest als eerste het spel verlaten, maar dat vond je niet erg. Je stemde jezelf weg. Wat was er aan de hand?' Mollenvanger: 'Ik miste mijn moeder enorm. Als je eens wist hoe goed zij visjes kan bakken! Dat ga je echt missen hoor.'

Chriz: 'En een week later was het blauwe team aan de buurt en moest Augustus het spel verlaten en voor jou was het wel heel erg of niet, Augustus?' Augustus: 'Ik vond het verschrikkelijk. Ik had mijn tactiek al helemaal uitgestippeld. Alleen helaas....' Chriz: 'Tsja, zo zit het spel in elkaar. Hoe was dat voor jullie, LC?' LC: 'Een heel raar gevoel. Augustus was de enige andere man op het eiland. Opeens zat ik met 3 vrouwen op een eiland. Veel mannen zouden denken: paradijs! Maar dat viel nog al vies tegen.' Chriz: 'En behalve Augustus vertrok er nog iemand. Malcolm moest halsoverkop het eiland verlaten, omdat aan de andere kant van de wereld zijn vrouw moest bevallen. Malcolm is ook bij ons in de studio en zit daar op de tribune. Ah, ik zie dat Fatima er ook is in met de kleine Baldazar Malvin.



Is alles goed, Malcolm? Malcolm: 'Alles is heel erg goed. Bald Mal is nu 3 maand en hij groeit nog steeds als kool en ik en Fatima zijn er erg gelukkig mee.' Chriz: 'Dat is goed nieuws. Fijn om te horen dat alles goed gaat.'

Nadat Augustus en Malcolm vertrokken verloor Team Geel een teamduel tegen Team Blauw en hun team zou worden opgedeelt over de anderen, bertha, finalist, hoe was dat.' bertha531: 'Niet leuk, nadat Mollenvanger weg was, waren de overige 4 nog dichter na elkaar toegegroeid en we baalden enorm dat het team werd opgedeelt. Gelukkig ging Intikker nog met mij mee.'  Chriz: 'De teams werden opnieuw ingedeelt en voor Malcolm kwam een vervanger: Robin!' Robin: 'Ja.' Chriz: 'Hoe was dat, om op een eiland te komen waar anderen al een tijdje gesettled waren.' Robin: 'Ik had het geluk dat ook Cora naar Team Blauw vertrok, daardoor voelde ik toch een soort van verbondenheid met Cora. Thuis was ik enorm fan van Team Groen en ik was bang dat die geruchten het kamp van Team Blauw hadden bereikt. I shitted my pants toen ik hoorde dat wij daarna naar de eilandraad moesten.'

Chriz: 'En dat werd een bloedstollende eilandraad. Melktandje en EIDM eindigden gelijk en leider Daisy moest een beslissing vellen.' Daisy: 'Dat was echt een enorm zware beslissing, maar ik moest kiezen voor het team. Aangezien Melktandje meer populariteitsstemmen opleverde, vond ik dat zij moest blijven.' Chriz: 'Hoe was dat vertrek voor jou, EIDM?' EIDM: 'Alles behalve leuk. Ik voelde me echt genaaid. Ik dacht dat 1 van de 2 newbies, Cora of Robin moest gaan en toen lag ik opeens uit het spel.' 

Chriz: 'Het Groene Team was al die tijd aardig populair gebleven, maar na de komst van Intikker en bertha531 verloren zij ook een battle en een eilandraad wachtte. De kijkers thuis konden geen genoeg krijgen van hem, maar het team was genadeloos. Als grote concurrent voor de titel werd Molice zonder pardon aan de kant gezet, Test?' Test: 'Zo'n keuze is enorm moeilijk. Ik denk dat Molice is weggestemd, omdat hij echt een concurrent was voor die titel. Hoe eerder hij het spel uit zou zijn hoe eerder het gevaar was geweken.' Chriz: 'En Molice hoe is het nu?' Molice: 'Ik en een paar anderen hier hebben ons gestort in het project CMC 4. Ik ben nog volop bezig met dat avontuur.'
« Laatst bewerkt op: 5-03-2004, 16:17:57 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #57 Gepost op: 5-03-2004, 16:17:14 »
Chriz: 'Daisy, Test en Han13, de 3 leiders stonden die week daarop tegenover elkaar. Opeens waren ze hun immuniteit kwijt en konden ze worden weggestemd. Ook konden de andere Survivors kennis met elkaar maken, hoe was dat D**n?' D**n: 'Dat was geweldig. Als je dagenlang op een eiland zit met alleen maar mannen, vind je elke vrouw een lekker wijf. Ik was echt toe aan het zien van een paar nieuwe gezichten.' Chriz: 'maar helaas voor Daisy werd zij weggestemd. We hoeven er nu geen geheim meer van te maken. Het Groene Team en het Rode Team, die zich eerder voordeden als aartsrivalen hadden verrassend een complot gesmeden om hun eigen leiders te redden.' Daisy: 'Tsja, heel erg slim natuurlijk, maar ik baalde ervan. Wij hadden tot dan toe het spel altijd eerlijk gespeeld en dan dat. Helaas, ik was gebrand om die samensmelting te halen, maar helaas.'

Chriz: 'Voordat de volgende samensmelting plaats zou vinden was er nog een eilandraad, wederom voor Team Groen en 1 iemand zag de bui al hangen.' Bodejos: 'Klopt, ik had eerst verbaasd gekeken hoe Molice moest vertrekken en na het complot tegen Daisy wist ik het zeker, tegen mij zou het volgende complot zijn. De waarheid bleek achteraf.'

Chriz: 'En toen kwamen de geruchten los. Er zou sprake zijn van een Geel Verbond, Intikker?' Intikker: 'Een Geel Verbond? Ik weet nergens wat van.' Chriz: 'Cora?' Cora: 'Wie ik?' Chriz: 'Jokivin?' Jokivin: 'Ik weet van niks.' Chriz: 'bertha?' bertha531: 'Natuurlijk was er sprake van een Geel Verbond. We zouden proberen elkaar na de finale te begeleiden en nou ja, in mijn geval is dat in ieder geval gelukt, haha.'

Na het vertrek van Bodejos waren het Team Groen en Team Blauw die moesten strijden in een teamduel en Team Blauw verloor dit keer, dit keer zouden zij worden opgedeelt. Cora Bora vertrok naar Team Rood en LC, Melktandje en Robin naar Team Groen. Eindelijk had D**n wat vrouwelijk schoon op zijn eiland!

Chriz: 'Na Bodejos' vertrek stond de CSC op de kop. Iedereen was in de ban van het Gele Verbond en de gemoederen waren gespannen. Team Rood, het machtige Team Rood van Han13 moest naar de eilandraad. Het einde van een tijdperk zo bleek, want achtereenvolgens verdwenen Floortje, Ville en Cora Bora.' Han13: 'Jaja, de donkere dagen waren dat. Na het vertrek van Floor en Ville kwamen we erachter dat we moesten ingrijpen. Het Gele Verbond stemde iedereen weg en binnenkort zouden wij de lul zijn, Cora moest daarom weg.' Chriz: 'Floortje, jij lag niet zo goed in de groep, was je blij dat je naar huis kon.' Floortje: 'Ik was dolgelukkig. Ga jij maar eens een paar weken op een eiland zitten met een stel meisjes die alleen maar praten over barbies, Heath Ledger en lippenstift.' Chriz: 'Ville, hoe vond jij het dat je moest vertrekken?' Ville: 'Mijn tactiek werkte niet zo. Ik dacht ik houd me op de achtergrond en doe maar een beetje vrolijk mee, maar helaas werkte dat niet. Ach ja, het Gele Verbond had besloten. Ik was de volgende, blijkbaar.' Chriz: 'En uiteindelijk moest ook Cora vertrekken, de ex-leider van Team Geel en onderdeel van het Gele Verbond.' Cora: 'Ja, zuur hoor. Vlak voor de samensmelting nog wel.'

Chriz: 'bertha531, LC, Intikker, D**n, Robin, Melktandje, Annuh, Jokivinen Maapie waren al zeker van een plaats bij de laatste 10 toen Test en Han13 nog moesten strijden voor een laatste plek bij die 10. De andere Survivors mochten gaan beslissen.' Test: 'Ik had de mazzel dat ik meer teamgenoten over heb gehouden.' Han13: 'Plus het feit dat het Gele Verbond Test liever had dan mij.' Chriz: 'Baalde je?' Han13: 'Enorm, ik heb een geweldige tijd gehad op St.Hano, begrijp me goed en ik wil dat iedereen me blijft herinneren als leider van dat eiland, maar ik had er moeite mee mijn meissie los te laten. Ik dacht dat ze 1 voor 1 zouden gaan.'  

Chriz: 'Jep, want toen waren er nog maar 10 en er waren 2 favorieten voor de titel: Robin en bertha531, de populaire Survivor en de leider van het Gele Verbond.' bertha531: 'Maar het verbond was ontmanteld. Test en D**n lieten ons in de steek en Cora was vertrokken. Alles lag weer open.' Chriz: 'Inderdaad, het was dan ook een verrassing dat D**n uiteindelijk moest gaan en D**n mocht als eerste vertrekken naar Chriz Rock.' D**n: 'Jep, waren we eerst nog gezellig met z'n 10-en, was ik opeens alleen op een kale rots.'

Chriz: 'Die week daarop had Robin geen immuniteit en dat werd gelijk afgestraft.' Jokivin: 'Natuurlijk, iedereen aast op die finale en zij had de meeste kans om te winnen, we moesten haar wel uitschakelen.' Robin: 'En dus kon ik ook naar Chriz Rock.' Chriz: 'En je versloeg D**n.' Robin: 'Hell Yeah! Ik was één en al adrenaline. Ik zou en moest terugkomen.'









Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #58 Gepost op: 5-03-2004, 16:18:40 »
Chriz: 'Maar wie had dan ook kunnen verwachten dat een ander torenhoge favoriet eruit zou worden gestemd.' Robin: 'Ik had het gevoel dat ik iedereen aankon, maar toen ik die grijnzende kop van bertha zag, zonk me de moed in de schoenen.' bertha531: 'Ik wou ook persé winnen, die finale is altijd mijn doel geweest. Daarvoor ben ik gekomen.' Chriz: 'En Robin werd verslagen.' bertha: 'Hell Yeah!'

Chriz: 'Annuh nam de rol van Robin over en groeide uit tot een populaire Survivor. Toen zij immuniteit overnam van Test, werd Test gelijk gestraft. Hij werd het eiland afgestemd.' Test: 'Tsja, en dan is het over he? Als je tegenover bertha531 staat, weet je dat het zwaar wordt. Die gast zou zelfs een fles met pis opzuipen om te winnen!' Chriz: 'Ook voor Test was bertha531 teveel, maar op Realita werd het voor de anderen ook steeds spannender. Voor hen lonkte de finale steeds meer.' 

Chriz: 'The closer you get to the light, the larger your shadow becomes, hoe groter de kans wordt dat je eruit wordt gestemd.' Jokivin: 'Ja, ik droomde al stiekum van een droomfinale. bertha zou Chriz Rock overleven en ik en Intikker zouden de finale halen. De 3 oud-maatjes van Team Geel tegenover elkaar in de finale.' Chriz: 'De droom werd heftig verstoord.' Jokivin: 'Ik moest gaan, waarschijnlijk was Team Geel nog niet genoeg gestraft. Toen ik op Chriz Rock kwam, wist ik dat ik nog 1 kans had, als ik beide Duels zou overleven. bertha531 was een eitje, een mannetje met een grote bek, maar met een klein doorzettingsvermogen.'

Chriz: 'Maar Intikker werd vlak voor de sociale proef uitgeschakeld en Jokivin zou het wederom tegen een oud-ploeggenoot op moeten nemen. bertha531 kon ook nog altijd de finale bereiken, indien Jokivin zou verliezen. Op Realitia hadden 4 Survivors alle ontberingen overleefd en waren klaar voor de Sociale Proef: LC, Annuh, Melktandje en Maapie. Hoe was die test, Maapie?' Maapie: 'Makkie.' Chriz: 'Dat bleek, Maapie had enorm veel vragen goed. Voor anderen was het zweten.' LC: 'Pfft! Dat was lastig ja, je geheugen wordt toch aangetast op zo'n eiland.' Melktandje: 'En de druk is enorm. Dit was dé kans om de finale te behalen.' Chriz: 'Uiteindelijk haalde Maapie de finale, maar jullie zijn vast enorm benieuwd naar de antwoorden. Hier komen ze:

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #59 Gepost op: 5-03-2004, 16:19:56 »
Survivors:

Makkelijk:
1. Hoe heet het hondje van Maapie?
Het hondje van Maapie luistert naar de naam Tikkie, Tikkie is eigenlijk de poedelprijs uit de eerste Forumverkiezingen, vernoemt naar Intikker, reishond uit CMC 2. Dat is een langere geschiedenis dan de doorsnee forummer hier! En nee, Melktandje, het hondje van Maapie heet niet Bobo.
2. Welke Survivor meldde zich als eerste aan?
Uiteraard was spelletjesfanaat LC er weer als de kippen bij, 6 minuten na de start van het topic.
3. Welke Survivor meldde zich vrijwillig af en wie verving hem/haar?
Malcolm had het veeels te druk voor CSC, ook al had hij tot dan toe niks hoeven te doen. Robin viel in, waarschijnlijk was de inschrijftijd (die aardig lang duurde) te kort voor haar?!?!


Middelmatig:
4. Wat is de naam van de vrouw van Malcolm in de CSC?
Dat was uiteraard Fatima of waren jullie nu alweer vergeten dat Fatima uit Expeditie Robinson was gestapt? Ja, inderdaad ze was zwanger van Malcolm. Ze zijn nu erg gelukkig met hun zoontje Bald Mal.
5. Welke van de kandidaten die niet in de 2de fase zat kreeg ook een fanclub?
Dat waren er eigenlijk 2, zowel Han13 als Cora Bora. Allebei de antwoorden werden goed gerekend.
6. In welke teams heeft Cora Bora gezeten?
Ze begon in het gele team en ging toen inderdaad naar het blauwe team, LC. Alleen ging ze daarna ook nog naar het Rode Team.
7. Wie gaf zich op voor CSC, maar zei af voor het spel begon?
Dat was Kolko en dus niet Bodejos, Annuh. Die man die daar rond liep bij Team Groen was niet Vrijdag, dat was Jos!

Moeilijk:
8. Wie nam er nou eigenlijk die gehaktmolen mee als persoonlijk item?
Nee, Melktandje, het was D**n niet en nee, Annuh ook Cora Bora nam geen gehaktmolen mee, je had toch kunnen verwachten dat zo'n zouteloze actie alleen van Test moest afkomen?
9. Wie heeft er jarenlang geleden voor het laatst gebiecht?
Melktandje heeft al jaren niet meer gebiecht. Volgens LC was het bertha531, bertha531 moet elke dag biechten, die jongen zit vol met zonden. Of heb je zijn acties in het Gele Verbond niet gevolgd?
10. Hoeveel  stemmen kregen Bodejos en Molice samen (in totaal)?
Onderschatting van Melktandje (15 stemmen) en overschatting van Annuh (212 stemmen). Maapie had het bijna goed gegokt, maar het waren 57 stemmen die ze samen kregen. Wat een helden!


CSC:

Makkelijk:
11. Er was sprake van een Geel Verbond, maar wie zaten er allemaal in het Gele Team? Wie was de leider?
Het leek me nogal een makkelijke vraag, maar het bleek anders. Zowel Annuh als LC bombardeerde bertha531 als leider, terwijl Melktandje zelfs Han13 aanzag voor de Gele leider. Het was Cora Bora. En nee LC, D**n heeft ook niet op het Gele Eiland gebivakkeerd. Zowel Melktandje, Annuh als LC dacht stellig dat ook Test op het Gele eiland woonde. Gelukkig zwakt Annuh het nog af. (Die kwam er later bij). Behalve de leider Cora Bora, bestond Team Geel uit: bertha531, Mollenvanger, Jokivin en Intikker.
12. Hoeveel teamduels won het Rode Team?
Allemaal fout, ik heb geen idee hoeveel teamBATTLES het Rode Team won, maar ze speelden geen één teamDUEL, ze hebben er dus ook 0 gewonnen.
13.  Team Rood bestond alleen uit vrouwen, maar welke man vertoefde ook enkele dagen op het eiland?
LC en Intikker werd genoemd, ik doelde op Heath Ledger. HALLO? ANNUH!?!? WAS JE DAT NU ALWEER VERGETEN?!?!