Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7  (gelezen 52463 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #400 Gepost op: 22-01-2017, 16:53:14 »
Het stelt me gerust dat ik met 6 goed bij de beste kenners van jou hoor :) (@Starlight, niet @Tim, die er tussendoor fietst met zijn bericht :P)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #401 Gepost op: 22-01-2017, 21:12:56 »
Hihi, je blijft je bijnaam Stalklight eer aan doen! Gefeliciteerd!  ::bravo::

Tiende geëindigd?  ::oink:: Voor iemand die maar vijf topics ofzo leest, sta ik versteld dat ik in de top 10 sta.

Bedankt voor de organisatie Lucy!  ::ok::

En toelichting enzo van mij komt nog wel. Huis gekocht was dus van mij en daar ben ik de voorbije tien dagen in bezig geweest. Morgen moet. Ik weerwerkn en na het werk dus weer in het huis verder. Kan dus nog wel even duren eer mijn toelichtingen enzo komen...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #402 Gepost op: 23-01-2017, 17:27:21 »
Ik wil mijn antwoorden nog wel toelichten :).

1. Stage lopen in Engeland en oom worden
Volgens mij heeft niemand deze fout, was natuurlijk ook vrij duidelijk ::jaja::

2. Onzeker zijn op veel momenten

Veel mensen praten of hoe slecht het jaar 2016 was. Maar eigenlijk heb ik een heel erg goed jaar gehad met weinig echte dieptepunten. De momenten dat ik het moeilijk had waren vooral door onzekerheid en daarom heb ik dit samengevat als in onzeker zijn op veel momenten.

Opvallende antwoorden zijn: Swifty die denkt dat ik twee keer ben gezakt voor mijn rijexamen. Wel voor mijn theorie ondertussen maar ik ben nog bezig op het moment ::vergroot::.

3. Een succesvol evenement organiseren
Ik ben bijna aan het einde van mijn minor Eventmanagement en heb twee succesvolle evenementen georganiseerd in een half jaar (één ten tijde van invullen), en ontdekt dat dit wel iets is waar ik later mee door wil gaan. Het gaf ook een extra kick dat ik niet alleen als organisator succesvol was maar ook als zanger op het evenement.

Opvallende antwoorden: De solo's natuurlijk, was te verwachten. Maar door mijn vele verhuizen zit ik niet bij een koor of iets waar ik solo's kan krijgen, alles is op het moment solo ;D. En Miek en Robbie, ik lig nog prima op schema met mijn studie  ;).

4. Survivor 4
De meetings hadden hier nog bijgekunt want die zijn ook altijd super leuk. Maar ik wordt toch ook wel heel erg gelukkig van het organiseren van Survivor. Deze keer was er ook een opbouw van 2 jaar, een goed verloop, sterke winnaar en super veel leuke momenten. Daarnaast ook de eerste keer dat ik het helemaal alleen deed.

Opvallende antwoorden: Miek en Ldh dachten dat ik een titel had gewonnen, maar als ze goed hadden gekeken heb ik in 2016 niets gewonnen ::ohno::. Faab en Robbie hadden de meeting bij Elise, ik heb hier zelf toen ook over nagedacht tussen bepaalde mensen (volgens mij ging het bij mij tussen Daisy en Nieky), maar er waren twee meetings bij Elise en ik was bij beide aanwezig. Dus enkelvoud was niet logisch natuurlijk.

5.  Hadewychisdemol, met alle kleine gebaren dit jaar
Hij is soms gewoon heel erg lief ::love:: Veel mensen hadden deze goed.

Opvallende antwoorden: Lan, dat was ook best goed gedacht. Ik was tijdens het spel wel stiekem een beetje een Lan fan ::jaja::.

6. Rennen voor de trein
Geen sport gezien dit jaar en ook niet echt uitgevoerd :-X. Misschien toch weer eens doen in de toekomst. Maar wel heel veel in de trein gezeten....Vrij goed gegokt door de meesten ::ok::.

7. Ik ging altijd racen op skeelers
Ik was heel vaak te vinden op straat op de skeelers, racen over de straat, trucjes uitproberen, van de helling van de kerk racen (sorry kerk) samen met mijn beste vriend, zijn zusje en mijn eigen zusje ::jaja::.

Mollenvanger en Faab hadden deze goed ::bravo::

8. Spaans, want dat ik sexy

Ik heb ook een paar lessen Spaans gehad bij Tropische Bosbouw, maar ik ging uiteraard stoppen met de opleiding. Ik zou nog steeds Spaans wel willen leren. Deze is ook door iedereen goed gedaan, het sexy gaf het een beetje weg ;D ::wenkbrauw::

9. Salsa, want dat kan ik

Ik heb een tijdje Salsa lessen gehad toen ik Velp woonde ::jaja::. Erg leuk om te doen! Vrij veel mensen wisten dit ::ok::.

10. Voeten
Door niemand goed geraden. Ik vind mijn eigen voeten ook gewoon lelijk, dus dat helpt niet. Jongens met een voetenfetisj vind ik dan ook vrij raar :-X.

11. Scrambled
Lukie4 en Hans hadden deze goed. Natuurlijk op z'n Engels lekker scrambled, wat zout en peper en uiteraard curry!. Daisy en Swifty dachten volgens mij daaraan maar het is curry ipv ketchup en absoluut niet bij een gekookt ei yikes ::ohno::.

12. Magie
Ik moest gelijk denk aan de serie Once upon a time en hoe sommige personages van alles kunnen toveren. Dat lijkt me best wel iets ;D. Lukie4 en Starlight hadden deze goed ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #403 Gepost op: 23-01-2017, 20:33:58 »
Ik wist wel dat je geen titel hebt gewonnen maar ik liep compleet vast bij die vraag :P
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #404 Gepost op: 23-01-2017, 22:15:34 »
Zo, eindelijk eens wat tijd om naar de antwoorden te kijken en zelf wat toelichting te geven :D

Vraag 1, eindelijk mijn huis verkocht, die was wel duidelijk, alleen Miek wist dat niet blijkbaar.
De instinker in poule B was de live wedstrijd van het Nederlands Elftal, dat dat niet 1 van de 4 was die dat hier hadden afgesproken samen. En verder wat vakanties door elkaar gehaald. Lost-dag had ik inderdaad goed ingeschat gelukkig. Starlight, toen ik bij vraag 3 alsnog de cum laude tegenkwam heb ik snel mijn post verwijderd  ::schaam::

Vraag 2, een half team moeten vervangen, om diverse redenen gingen 3 van mijn 6 assistentes weg en dat was niet leuk. Opvallend dat D*N dacht dat ik van werk moest veranderen, gelukkig niet zeg met mijn eigen zaak :P Een paar mensen kozen ook voor de verbroken relatie of toen het bijna over was, verbaasde me ook wel. En verder plaatsten sommigen een meer filosofisch antwoord bij mij, zo zweverig ben ik niet, sorry  :P
Buiten de mensen waar het antwoord heel obvious was (de kast van Lukie, het leed van de wereld van Jos) heb ik hier echt minder goed gescoord dan ik had verwacht.

Vraag 3, trots op hoe mijn zaak draait nu, ondanks het antwoord van vraag 2, dat wisten veel mensen wel goed te plaatsen.
Fabian, ik had die Ramadan nooit bij jou geplaatst. Vind het wel heel bijzonder dat je partner moslim is en zijn geaardheid daarmee blijkbaar goed kan combineren, mooi!
Net zoals bij 2 scoorde ik minder goed dan gedacht.

Vraag 4, mijn tennistitel, hadden veel mensen goed.
We zaten nog vol van Survivor blijkbaar, gezien de mensen die toch iets daarvan bij Nieky of mij hadden geplaatst, zoals bijv het in de top 4 eindigen, wat ik dus ook bij Nieky had gezet. Bij poule A was dat een vrij makkelijke vraag, veel antwoorden waren heel duidelijk aan de juiste forummer te koppelen.

Vraag 5, Nys-fan, die Next en mij compleet inmaakte met zijn vlaggenkennis in Jeopardy, ouch! Vind het wel logisch dat het antwoord over Lan vaak bij mij werd gezet. Stormpie en Hans en Pjotr en Jann vind ik ook allemaal heel leuk en lief, maar ik dacht eigenlijk dat het wel duidelijk zou zijn dat ik iets mbt Gladiator of Survivor zou noemen.
Maike, dat van Elise vond ik zo duidelijk een Bodejos-antwoord, dat was een zekerheidje voor mij :P
Grappig om ook de over-en-weer-antwoorden te zien, HDD en SL, Pjotr en Hans, HIDM en Hans. Alleen tikje lastig dat zoveel mensen Hans noemden ;D

Vraag 6, de sportvraag, die heb ik echt ontzettend slecht gedaan zeg! Zat daar ook enorm mee te prutsen, en dat kostte me de bonus voor foutloos inleveren (en toen heb ik het nog verkeerd verbeterd ook  :-[) Knap dat zoveel mensen de juiste zin over Sanne Wevers aan mij wisten te koppelen  ::ok::
D*N, waarom gaf jij hier een GiG-grapje als antwoord?  ::)

Vraag 7 vond ik lastig te beantwoorden. Ik heb echt alle jeugdboeken van onze dorps-bibliotheek 3x gelezen geloof ik, dus daarom dat lees-antwoord, eigenlijk geen echt antwoord op de vraag. Door veel mensen wel goed ingevuld. Grappig dat het racen op skeelers bij mij is geplaatst, motorassociatie zeker ;D
Ongelooflijk dat ik hier bij poule A maar 1 punt heb gekregen ondanks dat daar 3x playmobil stond (en je bij willekeurig gokken dus al snel 1 daarvan goed had). Die showtrap, dat was voor mij een zekerheidje bij Fabian, had ik nooit achter jou gezocht Pjotr ;)

Vraag 8, ik hou niet van talen, maar Spaans is nog wel te doen om te leren denk ik, en dat is ook wel handig op vakantie (wereldtaal he). Door aardig wat mensen goed ingevuld. Ook bij deze vraag scoorde ik slecht in poule A ondanks de dubbele antwoorden.

Vraag 9, pogo-en is zo heerlijk ;D maar wel erg vermoeiend. Verrassend dat zoveel mensen dat goed hadden :D Salsa had ook gekund, ik heb lessen gehad, maar dat is alweer even geleden. Voor lindy-hop ben ik net ff te jong mensen :P Ook bij deze vraag had ik bij poule A een hogere score verwacht.

Vraag 10, ik vind voeten niet mooi en vaak onverzorgd, daarom de brrr.

Vraag 11 vond ik een multiple-gok vraag, over de eieren, totaal niet aan gedacht om te zoeken naar wat men hierover ooit op het forum had gepost. Heb ik erg weinig punten mee behaald dus.

Vraag 12 had ik in mijn eigen poule alleen mijn eigen antwoord goed, heel slecht ingeschat dus. Vond het ook wel een lastige moet ik zeggen. Knap dat Nieky mij aan 'de tijd een paar minuten terug kunnen draaien' koppelde  ::ok:: Meerdere keren werd gezegd 'de tijd stil kunnen laten staan' maar wat heb je daar nu aan, dan liever terug in de tijd hoor :P 2x ook zelfbeheersing ??? dacht eigenlijk dat ik vrij beheerst overkom  ::)
« Laatst bewerkt op: 23-01-2017, 22:25:59 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #405 Gepost op: 23-01-2017, 22:30:42 »
En ik gok dat Starlight hierover 'klaagde' in de Relaxhoek? :-[Want ik kwam ergens van mezelf tegen dat ik ooit wel Italiaans wilde leren? Maar als Engels niet had gemogen, had ik nu Spaans ingevuld (reden lijkt me ook duidelijk).
Ohja, hier had ik ook nog op willen reageren.
Ging niet specifiek over jouw antwoord, op dat moment wel over de taalvraag waar meer mensen iets anders hadden ingevuld dan ze eerder hadden gezegd. En datzelfde probleem had ik ook al bij de eiervraag. Bij de taalvraag kan ik me prima indenken dat die verandert, bij eieren vind ik dat toch iets opmerkelijker :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #406 Gepost op: 23-01-2017, 22:40:59 »
Even geturfd

Kent mij het beste
Timvdons 8
Fabiann 7
Mollenvanger-MV 7
Lukie4 6
Nieky 6
Starlight 6
D*N 5
LdHmolletje 5
Daisy 4
Miek1999 4
Robbieazerty 3
Hans 2

Ken ik het beste:
Spechteke 8 ::oink:: (komt vooral door de herkenbare antwoorden volgens mij)
HDD 7
Lucy 6
Lukie4 6
Starlight 6
D*N 5
LdHmolletje 5
Luiaardje 5
Robbieazerty 5
Bodejos 4
Daisy 4
Fabiann 4
GrasIsGroen 4
Hans 3
HIDM 3
Maikemeisje 3
Mollenvanger-MV 3
Pac 3
Pjotr 3
Molière 2 (zoals ieder jaar, ik weet nog steeds niets van jou :P)
Nieky 2 ::schaam::
Timvdons 2 en vorig jaar kende ik jou het beste ::schaam::
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #407 Gepost op: 23-01-2017, 22:53:08 »
Ik zal ook even kort mijn antwoorden bespreken

Vraag 1: ik had meerdere hoogtepunten, die met name in de zomer lagen. Ik moest mezelf zien te vermaken in de periode van eind juni - september. Begon al met Coldplay natuurlijk, maar daarnaast ook nog wat dagjes weg gedaan binnen eigen land. Werken? Ik studeer nog wel even. Maar op vakantie, ik? Dichter naar elkaar gegroeid, naar wie dan..? Dat was het allemaal niet

Vraag 2: Momenten van eenzaamheid en ongelukkig zijn, en dat waren er helaas nogal wat verspreid over het jaar (en vooral in de eerste helft). Ik ga me hier niet te veel over uit laten in het openbaar (kan altijd nog via pm en zo), maar eh... dat mijn relatie over ging? Zonder relatie kan ie ook niet uit gaan hoor... Of van werk veranderen? Zie vraag 1. Dat was het ook allemaal niet.

Vraag 3: 2 grote doelen gehaald, studie-gerelateerd en iets met een auto. Maar echt achterliggen op schema doe ik niet hoor. En die werkdagen die ik maak? Die zijn niet zo lang.

Vraag 4: Ik heb deze zomer, ook deels onderdeel van vraag 1, Pjotr en Silvermaiden en haar zus ontmoet. Waren allebei leuke dagen.

Vraag 5: Ik had zin om een niet MV-achtig antwoord te geven dat wel oprecht gemeend is. Ik wil niet specifiek 1 iemand noemen, dus noem ik iedereen want ook zoals gisteren weer zijn er altijd wel mensen die even een  ::hug:: posten.

Vraag 6: Ik ben echt niet alleen maar voetbal hoor. Jaaa ik heb enorm genoten van Will Grigg hype en ja IJsland heeft mn hart gestolen. Maar zo'n Sanne Wevers, onverwacht en van zo ver gekomen, dat zijn de echte sportsprookjes op de spelen waarvan ik genieten kan

Vraag 7: Ik pakte een rond deksel van een blik, een aardappelprakker als stempelautomaat, zat op de bank en de bus ging rijden :) (oké dit klinkt echt suf ;D)

Vraag 8: Spaans spreek ik al een beetje, of nou ja ik kan het in ieder geval redelijk verstaan. Maar Scandinavië, als ik er ooit nog eens kom, dan wil graag de taal leren

Vraag 9: Met mijn coördinatie (en sommige mensen weten nu wat ik bedoel aangezien ik ze dat priv;e verteld heb via pm), kan ik niet dansen. Maar ik vind Tango, zn Spaanse gitaar erbij, die muziek en dans gewoon prachtig. Geen invullen vond ik ook stom

Vraag 10: Hier kon ik echt niks bedenken. Wil ook niet op die manier oordelen eigenlijk, geen was hier het juiste antwoord.

Vraag 11: Ik sla graag over ;D Doe mij maar ei verwerkt in deeg van een taart of een cake of zo :P

Vraag 12: vliegen, teleporteren van alles leek me leuk. Maar wat ik echt wil is een betere wereld. gaat nooit gebeuren, maar als ik die kracht had zou ik ervoor zorgen dat mensen geen geldproblemen zouden hebben, geen oorlog zouden maken, geen aanslagen zouden plegen, elkaar niet veroordelen. Gewoon vredig met elkaar leven, maar ja.. ain't gonna happen :(

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #408 Gepost op: 2-02-2017, 23:09:16 »
Nou, dan zal ik mijn antwoorden ook nog even toelichten.

1. Drie hoogtepunten: nieuwe baan, vakantie in India & Nepal en het vinden van een nieuw appartement
Ja, 2016 was een bijzonder mooi jaar. In juni en juli heb ik een geweldige reis gemaakt door India en Nepal. India is pure waanzin! Een paard in de trein, zes man op een motor, een kudde koeien over de snelweg, je kunt het zo gek niet bedenken. En dat verkeer is echt totale chaos. Ze hadden daar volgens mij net de claxon uitgevonden. Maar ze hebben daar ook wel aardige bouwwerken. Voor ik het wist stond ik helemaal alleen aan de achterkant van de Taj Mahal.

En dan Nepal, wat een heerlijk land is dat! Als je ooit geen idee hebt waar je heen wil en je houdt van verre reizen en mooie natuur, ga naar Nepal. En dan in ieder geval het mooie stadje Pokhara. Er moest nog wel heel veel gerenoveerd worden door de aardbevingen in 2015, maar goed. De Mount Everest heb ik niet beklommen, maar wel gezien vanuit de cockpit.

Goed, eenmaal weer wat geacclimatiseerd in Nederland kreeg ik in september een volkomen onverwachte mail om van één van mijn vele passies mijn beroep te maken en dat heb ik uiteraard gedaan. Omdat ik mijn identiteit liever niet voor het hele forum bekend wil hebben, kan ik hier verder niet over uitweiden. Maar als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, mag je het gerust per pm vragen. En om het jaar nog even mooi af te sluiten, heb ik nog een appartementje gevonden ergens in Midden-Nederland waar ik vanaf volgende week in kan.

Zeven mensen hadden dit zowaar goed, ook al heb ik hier verder niks over gemeld. Alleen dat ik een aantal weken op vakantie was. Fabian, Tikal ben ik jaren geleden al eens geweest. Ben benieuwd of Lukie de Canopy Tour in Tikal nog heeft gedaan. En speciaal voor Pjotr: ik ben hetero.

2. Overlijden van een goede familievriend die vroeger altijd mee op vakantie ging
Dit had je never nooit kunnen weten. Later bedacht ik me nog dat ik hier aan toe had willen voegen "en met wie we veel gekaart hebben" om nog een minimale aanwijzing te geven. Daarover heb ik volgens mij al weleens wat gepost.

Alleen Fabian had dit goed. Sommigen dachten dat ik dit jaar flink ziek was geweest, maar ik ben al in geen jaren meer ziek geweest. En onzekerheid heb ik ook geen last van.

3. Het doorstaan van de test voor mijn nieuwe baan
Hiervoor moest je mijn antwoord op vraag 1 weten, anders kon je het überhaupt niet weten. Ik kan hier verder ook niet op ingaan vanwege eerder genoemde reden.

4. Het organiseren van de Fantasy Tennis Tour
Dit was waarschijnlijk het makkelijkste antwoord van de hele quiz. Iedereen had dit goed, chapeau! Maar goed ook, want als je dit fout had gehad, had je van mij de volgende keer niet mee mogen doen. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te doen en doe dit nog steeds met veel plezier. Hopelijk volgend jaar met wat meer deelnemers, want dat valt nu toch wel een beetje tegen met alle tijd die ik er insteek.

5. Niemand in het bijzonder
Ja, ik kon eerlijk gezegd niet iemand bedenken die mij heeft weten te verrassen afgelopen jaar. Komt ook omdat ik door alle drukte niet echt meer de tijd heb om het forum te volgen. Gek genoeg hadden elf mensen dit goed. Wellicht doordat ik vaker dit ietwat tegendraadse antwoorden heb gegeven in het verleden.

6. De inhaalrace van Verstappen in Brazilië
Dit kon je ook niet weten. 2016 was in ieder geval een bijzonder mooi sportjaar, maar de inhaalrace van Verstappen in Brazilië is iets wat ik nog nooit gezien had. Onder bizarre weersomstandigheden in zo'n korte tijd van P16 naar P3 rijden. Bizar! Alleen Nieky had dit goed.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #409 Gepost op: 2-02-2017, 23:09:26 »
7. Van alles. Met autootjes, voetballen, spelletjes enz.
Ook vroeger had ik al vele hobby's en was ik voor veel dingen in. Ik herinner me nog de ellenlange files van autootjes die ik samen met mijn broertje in het huis van mijn opa maakte, het Ajax-team met zelfgemaakte shirts achter op het speelveldje, computerspelletjes als Supaplex en later Grand Prix 2 en de vele spelletjesavonden met de familie. Mijn vader had zelfs een eigen kaartspel bedacht. Nu zul je je afvragen: waarom ben je nog nooit naar een spelletjesdag gekomen? Dat ben ik ooit nog van plan, ware het niet dat ik op zaterdagavond normaal gesproken moet werken.

Fabian en Daisy hadden dit goed. Heel veel dachten Playmobil, maar daar heb ik echt nooit mee gespeeld. Postzegels had gekund, Robbie. Die heb ik ook ooit een tijdje gespaard.

8. Die behoefte heb ik niet echt, maar als ik zou moeten kiezen: Italiaans
Ook al heb ik een bepaalde feeling voor talen, de behoefte om een taal te leren heb ik niet echt. Ik denk dat dat komt omdat ik dingen graag snel wil leren en dat heeft bij talen nogal wat tijd nodig.

9. Geen
Ik heb dan veel passies, maar met dansen heb ik echt helemaal niks. Wel ooit eens een salsales in Mexico gevolgd, maar dat was meer omdat ik geen spelbreker wilde zijn. Bij nader inzien is dit overigens mijn favoriete dansstijl:


10. Voeten, daar lik ik toch het minst graag aan
Toen ik de naam van HIDM in mijn pool zag, wist ik al dat mijn antwoord veel aan hem zou worden gekoppeld. En uiteraard. Die toevoeging kon ik niet laten, vooral omdat ik ooit eens een dame op bezoek had die dacht dat ik dat lekker vond vanwege mijn sterrenbeeld. U begrijpt dat dat niet veel is geworden. Niemand had dit goed overigens.

11. Ik eet bijna nooit een ei
Dit klinkt misschien heel vreemd, maar ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst en ei heb gegeten. Volgens mij in India of Nepal. Maar ik heb er echt nog nooit één gebakken. Wederom had niemand dit goed.

12. Tijdreizen
Ik had echt geen idee wat ik hier in moest vullen, dus ik heb maar ergens een lijstje vandaan getoverd en dit leek me de beste optie. Ben wel benieuwd hoe de wereld er in pakweg 2491 uitziet of hoe het in de tijd van Bach en Molière was, om maar wat te noemen.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #410 Gepost op: 2-02-2017, 23:27:28 »
En speciaal voor Pjotr: ik ben hetero.

::rofl::

7. Van alles. Met autootjes, voetballen, spelletjes enz.
Ook vroeger had ik al vele hobby's en was ik voor veel dingen in. Ik herinner me nog de ellenlange files van autootjes die ik samen met mijn broertje in het huis van mijn opa maakte, het Ajax-team met zelfgemaakte shirts achter op het speelveldje, computerspelletjes als Supaplex en later Grand Prix 2 en de vele spelletjesavonden met de familie. Mijn vader had zelfs een eigen kaartspel bedacht. Nu zul je je afvragen: waarom ben je nog nooit naar een spelletjesdag gekomen? Dat ben ik ooit nog van plan, ware het niet dat ik op zaterdagavond normaal gesproken moet werken.

voetballen, autofile's, supaplex.. dit antwoord had zo perfect bij mij gepast ;D

Also, er komt een spelletjesWEEKEND aan, waar je gewoon een dagje binnen kan hoppen; bv op de zondag ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #411 Gepost op: 4-02-2017, 12:38:58 »
ik heb hoogtevrees dus geen canopy tour in Tikal voor mij ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #412 Gepost op: 8-02-2017, 15:40:05 »
Also, er komt een spelletjesWEEKEND aan, waar je gewoon een dagje binnen kan hoppen; bv op de zondag ;)
Ja, zag ik. Maar vind dat eerlijk gezegd nog iets te veel van het goede.

ik heb hoogtevrees dus geen canopy tour in Tikal voor mij ;)
Lijkt me geen goede idee dan, ja.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #413 Gepost op: 9-02-2017, 17:08:03 »
Ja, zag ik. Maar vind dat eerlijk gezegd nog iets te veel van het goede.

Alleen een dagje binnenhupsen is toch niet te veel? ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #414 Gepost op: 9-02-2017, 23:35:02 »
Alleen een dagje binnenhupsen is toch niet te veel? ;D
Mja, ik zie dat wat anders, maar dat is wat lastig uit te leggen. Bovendien moet ik die zondag ook werken, dus dat gaat 'm sowieso niet worden.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 7
« Reactie #415 Gepost op: 16-02-2017, 12:07:25 »
Ohh ik dacht dat je het weekend iets te veel van het goede noemde haha
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!