Auteur Topic: After The Silence zoekt sponsors!  (gelezen 3815 keer)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
After The Silence zoekt sponsors!
« Gepost op: 1-11-2003, 12:56:56 »


Hallo iedereen!

Hier een oproepje van "After The Silence" (medebeheerder La Groothuizen Fansite). Naast dat "After The Silence" mijn nickname is, is het ook de naam van mijn band. Als je meer wilt weten over het ontstaan van de band en wat voor muziek we ongeveer maken, check dan eventjes onze website; www.afterthesilence.nl . Dat scheelt mij weer een hoop tekst ;D

In ieder geval is het dus zo, dat het er steeds vrij serieuzer aan toe gaat voor wat betreft After The Silence. Nadat we onze rehearsal-cd hadden uitgebracht, getiteld: "Weary Angels Heart", met opnames vanuit de oefenruimte, zijn daar veel positieve reacties op gekomen, met name ook vanuit de muziekwereld zelf met positieve recensies e.d. Kort daarna zijn we benaderd door een professioneel boekingsbureau, te weten: M.A.M. Agency ; http://back.to/mam , met als resultaat dat we dus nu ook officieel zijn ondergebracht bij dat agentschap.
Alles heeft zich nu geresulteerd in het feit dat we momenteel een heuse officiële studio promo mini-cd aan het opnemen zijn bij Plug Unit Studio in Reeuwijk. De mini-cd, getiteld; "Final Fantasy" zal naast de titeltrack "Final Fantasy", tracks bevatten als "Weary Angels Heart", "C'est La Vie" en "Resurrection". We zijn dus nu druk bezig ook met de voorbereidingen van de cd, en ook m.b.t. het cd-hoesje en de cd-perserij en dat soort aanverwante zaken.

Een cd opnemen kost niet alleen een hoop tijd, concentratie en energie, maar ook (helaas) heel veel geld! Aangaande ons budget zijn wij dringend op zoek naar sponsors! Sponsors mogen bedrijven zijn maar ook individuele personen. Denk niet dat je bijdrage te klein zal zijn, want ieder bedrag is van harte welkom! Iedere sponsor krijgt een vermelding in ons cd-boekje. De cd is dus (zoals al reeds vermeld) opgenomen in Plug Unit Studio in Reeuwijk en is opgenomen, geproduceerd en gemixt door John Radersma en René Speksnijder. Co-producing door After The Silence en Edwin den Haag (bassist van Highway Chile, Code Willem etc.) De cd wordt gemasterd door Peter Brussee van Q-point. (hij doet o.a. ook werk voor Wisseloord Studio. Hij heeft bijv. ook cd's gemasterd voor "Henk Westbroek", "Kane" en "Ayreon / Arjen Lukassen") De cd zal een officiële cd-presentatie krijgen in januari.

Wanneer je een suggestie hebt voor sponsoring, neem dan kontakt op met afterthesilence.rocks@hccnet.nl. We zouden zeer dankbaar zijn! Dank jullie wel voor jullie tijd en aandacht!

Muzikale groeten,
Ingrid, After The Silence
(La Groothuizen Fansite)
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:After The Silence zoekt sponsors!
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2003, 09:15:04 »
Ik heb je website even bekeken, ziet er mooi uit!

Ik heb geen suggestie's voor je, maar wens je wel veel succes en plezier met je band  ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:After The Silence zoekt sponsors!
« Reactie #2 Gepost op: 11-11-2003, 17:34:47 »
Ik heb je website even bekeken, ziet er mooi uit!

Ik heb geen suggestie's voor je, maar wens je wel veel succes en plezier met je band  ::ok::

Hier hetzelfde, het lukte me helaas niet om de muziek aan de gang te krijgen, dus ben erg benieuwd naar de sound  :)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:After The Silence zoekt sponsors!
« Reactie #3 Gepost op: 11-11-2003, 18:09:52 »
Halloooo'tjes! Even een kleine update aangaande de cd-opnames. De productie neemt langere tijd in beslag dan we aanvankelijk hadden gepland, maar als je een goed resultaat wilt krijgen is dat dus ook wel nodig.
Er waren al 3 tracks door de 1e mix gegaan, en gisteren en vandaag de 4e en laatste track. Dan krijgen we alles een weekje mee naar huis om het geheel te beoordelen, daarna volgt de 2e en laatste mix. Dan gaat de cd gemasterd worden, zodat het geluid gecomprimeerd wordt en je meer diepte krijgt. En dan naar de perserij! Het ontwerp van het cd boekje wordt verzorgd door Dennis Graafland (gitarist Wastelands). Ik heb al een concept onder ogen gekregen, en ooooh mensen, het wordt prachtig (!), kan ik je nu al vertellen. Waarschijnlijk is alles zo net voor de kerst gereed. Het heeft dus nogal wat voeten in de aarde.

Voor mensen die eventueel geïnteresseerd zijn om naar een optreden te komen, de volgende optredens zijn al bevestigd:

After The Silence upcoming concerts:
 
- 16-01-2004 Babylon Woerden, mcd-presentatie "Final Fantasy", aanvang 21.30 uur, andere band: Timelock
- 24-01-2004 Musicon Den Haag, aanvang: 22.00 uur, andere band: Purple Rainbow (Tribute to Deep Purple)
- 27-01-2004 W.O.S. Radio Studio 's Gravenzande, programma "Live A Live", vanaf 22.00 uur, miniconcert i.v.m. release mcd "Final Fantasy"
- 14-02-2004 Popcentrale Dordrecht, aanvang; 21.30 uur, andere band; Wastelands

Iedereen is van harte welkom! En voor meer info kun je uiteraard op onze website kijken: www.afterthesilence.nl

Wat vreemd dat de mp3tjes van onze site niet kunnen worden afgespeeld. Je moet in ieder geval een Media Player hebben (bijv. van Windows), dan zou het moeten lukken.
Misschien lukt het als ik hier de linkjes plaats?
Let op; het zijn fragmenten van opnames uit onze oefenruimte! Dus geen multitracks e.d. Het is qua geluid dus absoluut niet meer te vergelijken met de huidige cd-opnames, want die klinken veeeeeel en veeel beterderderder...

Maar goed; probeer hier eens een poging, zou ik zeggen:
- Weary Angels Heart: http://www.planet.nl/~rooij073/wahsample.mp3
- Resurrection: http://www.planet.nl/~rooij073/ressample.mp3

Suc6!!! En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van het verloop van de mini-cd. Tot spoedig!

Muzikale groeten,
Ingrid (After The Silence) ;)
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:After The Silence zoekt sponsors!
« Reactie #4 Gepost op: 11-11-2003, 18:14:53 »
Doen het perfect, die twee Mp3's, leuke muziek!!

Leuk trouwens dat je zo af en toe ook een kijkje hier komt nemen en een berichtje achterlaat op dit forum. Ik zal mijn oom (Dagobert,  ;D ;D ;D), eens vragen of hij misschien wat kan missen. Nee, was dat maar waar dat ik zo'n suikeroom had, hahahaha.

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:After The Silence zoekt sponsors!
« Reactie #5 Gepost op: 16-11-2003, 13:16:17 »
Onze mini-cd "Final Fantasy" is bijna een feit!
Kijk voor meer info op www.afterthesilence.nl

"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."