Auteur Topic: Achter de schermen: Alle biechten  (gelezen 33189 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Achter de schermen: Alle biechten
« Gepost op: 21-12-2016, 21:40:07 »
Hier komen alle biechten, er zijn er volgens mij minder verstuurd dan voorgaande jaren en ze staan niet allemaal op volgorde. Ik ga kijken of ik dat kan fixen en anders jammer dan ::hypocriet::.

Graag hier pas posten wanneer alle biechten zijn gepost!
« Laatst bewerkt op: 21-12-2016, 22:00:24 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2016, 21:48:51 »
Eén voor één komen de inschrijvingen langzaam binnen (nadruk op langzaam :-X), maar er zijn altijd geniepige mensen waarbij het spel al begint bij hun inschrijving:



De eerste biecht. Wie o wie is deze keer mijn final-2.
Shocker, ik heb er geloof ik al 2 beloofd  ::rofl::
Benieuwd wie ?



Bjorn  ::rofl::, dit is echt een heel slecht idee
En met wie nog meer ?



Hillo  ::rofl::, ook al zo'n slecht idee

Vooral omdat Bjorrn appte dat ie al contact had met hillo  ::rofl::
Ik ga dus gewoon tegen allebei heel redelijk eerlijk zijn I Guess  ;D Op het final-2 gedeelte na.

Ik vertrouw Bjorrn (nog) niet, die is me te close met Jesper (Moet ik hem hier HIDM noemen ?).
HIDM en Luus lijken me nu concurrenten die ik liever niet wil hebben. Dus daarom ben ik blij met Hillo en MC als powerplayers 2.0



Ja je hoort het goed. MC benaderde me op dezelfde dag als Hillo, en toen leek het mij wel zo handig om nog meer losse lijntjes te voorkomen gewoon powerplayers 2.0 op te richten.



Nu moeten mensen me wel gaan stoppen met benaderen. Want anders kan ik me niet aan al mijn beloftes houden hoor. 2 final 2's durfde ik. Er wordt er vast een uitgestemd voor de finale. Of Bjorrn gaat er in een samensmeltingsproef uit. Die kans is erg reëel natuurlijk. 0 punten bij de schuifpuzzel. Een verleden als scrambler. Ideale partner  ::)

Leuk hè dat ik weer mee doe :D. En nu is het wachten tot dit moment :


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2016, 21:49:58 »
Wouterv bekijkt het deelnemersveld:

We zijn begonnen, eindelijk. :p
Ik ben er zo klaar voor en ik wil op zijn minst jurylid zijn, maar nog liever winnnen.
Na mijn vorige spelen geanalyseerd te hebben, weet ik ook aan wat ik moet werken:

1) mijn sociaal spel moet even sterk zijn als in Capetown (jouw ORG).Daar had ik veel positieve contacten met iedereen. In mijn eerste ORG (svalbrad) was het eerder slecht en in DWDD was het ook niet bijster goed.

2) Ik moet minder loyaal proberen te zijn, dat heeft mij in capetown de kop gekost (bedankt Amber :p ).
3) Een move moet je timen, in DWDD II wou ik misschien te snel een move maken, timing is alles.
even een analyse van mijn tegenstanders:

Bjorrn: zeer sterke speler, hij benaderde mij voor een samenwerking, hier ging ik natuurlijk op in maar Bjorrn is natuurlijk niet de meest betrouwbare partner. Ik ga hem niet blindelings vertrouwen, en als het moment gekomen is, speel ik hem best eruit

Nieky: Loyaal is hij wel, maar sterk ook. Ik ben nog niet zeker of ik hem benader. Daar wacht ik nog bij$

Lucy: één van de enige personen die ik ooit verraden heb in een spel. Straffe speelster. Altijd een oogje op houden

Wannas: een nieuweling, mogelijk alleen hier voor het spel. Hij kent Lan en ik ken Lan, dus dat is een mogelijk lijntje

Molcrazy: eerder onopvallend, maar hij glipt overall door. Hij benaderde mij als eerste, dus vertrouwen kan ik hem wel

ROYL: ik benaderde hem direct. Hij is nog niet zo thuis in forumspelen, dus ik wil proberen  zo snel mogelijk zijn vertrouwen te winnen, zodat ik zijn stem kan controleren.

Maxwest: een speler die op dit forum  nog weinig geluk gekend heeft. Uitkijken met een lijntje naar Bjorrn-HIDM-Lucy-Swifty

Loenev: Amber is geweldig. Zij is enorm sterk op elk gebied. Mijn loyaliteit aan haar kostte me mijn kop in Capetown. Uitkijken of dit verhaal voor ons goed afloopt, of weer abrupt eindigd

Molbelg: niet te onderschatten, ik vertrouw hem wel maar mogelijk verwachten ze van ons dat wij samenwerken (wat ook zo is). In DWDD II stemde hij me eruit om zijn spel te verbeteren. Dat was een goede zaak voor hem, maar als ik kan, zal ik de favor teruggeven

Hillo: de Hillo. Wordt waarschijnlijk een groot target van bij het begin. Maar zolang hij erin is, is hij het doelwit en niemand anders.

Giorgio: opeens verschijnt hij in een spel. Ik weet niet of ik het toevallig dan eerder verdacht moet vinden.

Hans: nieuwe forumspeldeelnemer. Is al wel wat bekend doch ik kan hem niet peilen.

Lan: oftewel Bas. In Svalbrad werkte we goed samen, doch hij werd geblindside. Mogelijks omdat ik hem het initiatief liet voor de move die we wouden maken. Niemand kent ons verleden, dus dit is zuiver positief voor ons

Swifty: een speler die op elk vlak goed is, ik ben benieuwd

HIDM: de topfavoriet, hetzelfde als bij Hillo. Zolang hij erin is, is hij het doelwit. Een move tegen hem moet je timen, dus daar gaan we voor.

Conclusie: topcast, veel favorieten, en geen makkelijk stemvee. Dit wordt leuk


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2016, 22:00:33 »
Nieky heeft nu al smoesjes ;)
Ik heb oprecht geen tijd, maar dat komt goed uit.
Niet zo tactisch om nu die-hard te gaan vechten met mensen denk ik  ::rofl::

Wouterv past een strategie toe, zonder resultaat overigens ;D
strategie zei je, en strategie krijgen we.

Ik ben niet van plan om mij super in te zetten voor deze opdracht.

2 redenen:
1) ik wil geen extra vijanden zo vroeg in het spel
2) als je wint, mag je wss teams kiezen, dan moet je in je kaarten laten kijken= No Go.
Ik heb teveel lijntjes om nu al bekend te maken.

Sorry D*n, de opdracht is echt leuk, maar ik vrees dat het risico om te winnen net groter is.

Ik doe niet mee, maar nog steeds zijn ze bang voor mij:
Hoi D*N,

We gaan eraan beginnen, seizoen 4! Ik vrees soms wel dat ik niet altijd veel tijd ga hebben maar ik kon het toch niet laten om me in te schrijven ;)

Ergens kijk ik uit voor 'jouw mannetjes': de spelers die jij van je andere spellen naar hier hebt gehaald. Die zouden wel eens heel goed kunnen gaan samenwerken. Het lijkt een revolutie in het spel: de vetes binnen RN worden verlegd naar een strijd tussen RN en niet-RN lijkt het wel. Het voegt weer een extra dimensie toe aan dit spel dat met al zijn twisten al crazy genoeg is. Deze newbies doen zichzelf waarschijnlijk chaotischer voor dan ze in werkelijkheid zijn.

Very curious to see how it all plays out ;)

Natuurlijk nooit (te) comfortabel worden in dit spel, voor hetzelfde geld vlieg je er meteen uit maar dat kan altijd gebeuren ;)

Groet!
 ::zwaai::

PS: heb jij iets gehoord over Powerplayers 2.0?
Nee nog niet? Hmmmm.....
« Laatst bewerkt op: 21-12-2016, 22:05:30 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2016, 22:04:01 »
Een paar berichtjes uit de pm conversatie van hidm, lucy, swifty, hillo en nieky:

Wat denken we dat de winnaars voor voordeel krijgen en willen we die in ons team hebben?
En wie staan het hoogste van ons 5? Ik sta laatste geloof ik

Hoi!

Ik vermoed de kampindeling? Als een iemand erbij zit is dat wel nuttig denk ik, om tactisch te kunnen schuiven? Ik heb jullie wel ook bekogeld, meer random dan overdacht en om geen kleur te bekennen. Maar zal nu als t me nog lukt focussen op anderen!

Hooooi!  ::joehoe::

Ik denk inderdaad ook kampleiden/kampsamenstellen als winnaar bij deze proef, dus zou 1 van ons als winnaar handiger zijn dan 2.

Misschien voorlopig nog niet too obvious iemand bovenaan laten staan.
Zodra je daar zelf schiet word je neergeschoten, dus iemand die nog niet geschoten heeft, heeft de grootste kans om te winnen lijkt me.

Ik ga iig niet winnen, ben zondagmiddag/avond weg, dus vind t wel best om laag te staan  ;D Ik schiet gewoon ook lekker random mee en als ik het zeer sterke vermoeden heb net te laat te zijn schiet ik op 1 van jullie ivm niet verdachtmaken, ok?

Lijkt me prima tactiek, maar just in case dan dus liever niet op Lucy of Nieky? ;)

Klinkt goed, en dan neem ik aan dat het plan is met z'n 5en in een kamp te komen, alles te winnen en zo niet de andere 3 weg te stemmen? :D

Masterplan  ;D

Wauw mooi groepje
En wauw ik sta bovenaan, mijn tactiek werkt ;D
En vanavond ben ik weer afwezig weten jullie dat vast

Maar echt leuk groepje met leuke spelers! Ik ben helemaal voor een samenwerking!!

Dat was het begin van een belangrijk complot in dit spel ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #5 Gepost op: 21-12-2016, 22:16:52 »
Wanna play a game?

always hillo ::wenkbrauw::

De witte doet een voorspelling:
Ik gok dat de winnaar 12 beurten nodig gaat hebben ::hypocriet::

Wraakgevoelens:

Hij heeft mij -8 gegeven dus ik stop niet tot ik hem ook -8 gegeven heb :D

Molcrazy probeert de spelleider te gebruiken als strategie:

Beige - Grijs - Wit - Zwart

O en leid HIDM is af, hij vindt het weer nodig om constant sneeuwballen op me te gooien ::)

Hillo.....altijd iets te zeuren...

Wel saaie kleuren heb je me gegeven D*N :(

Maar yay!! ::bravo::

Was at random!

Net zo random als die roze aura? :P

RoyL heeft de eerste proef door:

Hallo lieve biechtstoel,

Jaa, the game is on! En hoe! Het spel was nog geen uur begonnen en er waren meteen al twee mensen die mij benaderden. Wouterv was eerst en een paar minuten later kreeg ik bericht van hillo. Ik had me sowieso voorgenomen dat ik tegen iedereen maar gewoon ja zou zeggen dus dat heb ik ook gedaan. Vervolgens ben ik zelf nog maar wat mensen gaan benaderen, beginnend met HIDM. Komt er op neer dat ik nu een stuk of zeven verbondjes heb lopen. Is dat overplaying? Misschien komt het ook wel goed uit nu we nog niet in teams zitten.

Daar heb ik trouwens ook nog een theorie over. Met de sneuwbal-proef is een voordeel te winnen waarvan we nog niet weten wat het is. Twee mensen winnen dit. Ik denk datvdeze twee de teamleiders worden en om en om een kampgenoot uit mogen kiezen. Dit heb ik gedeeld met hillo, die me er overigens nog op moest wijzen dat het misschien niet heel slimnwas dit voordeel te winnen. Kudos to you. Ik verloor mezelf in het spel.

Dan mastermind. Ja euh... ja. Dat vind ik al een rotspel als het met.6 kleuren is en nu is het dus met 14. Ga me er morgen maar eens aan wagen.

Dat was het wel voor nu. Tot de volgende keer biechtstoel. Tschüss!!


Hadewychisdemol heeft er geen vertrouwen in, maar wil wel zorgen voor actie:

Geen tijd om te proberen te winnen dit seizoen dus ik ga maar een beetje klooien

Heb een alliantie met de groepsapp dus ik ga gewoon elke eilandraad op 1 van hun stemmen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #6 Gepost op: 21-12-2016, 22:21:48 »
Een Belgen samenwerking wordt al vroeg besproken:

Ah got ya

Ik vind het raar dat molcrazy niet op wouter gaat terwijl hij verder op iedereen schiet

Trouble in paradise?
 
Top!  ::bravo::

Maar eh, wat zit je Niek en mij te targetten met je openbare biecht HIDM? :P

Jaja....

Oh morgen doe ik wel weer andere mensen joh, jullie zijn leuke targets ;D

Nieky gaat iets winnen, whats new:

Ik ga dit winnen voor ons jongens!
Hopelijk mag ik dan kampen indelen, en komen we bij elkaar omdat het andere kamp jullie niet wil, en dan zijn we een dikke meerderheid en kan als we loyaal blijven de merge niet meer stuk :D

You sure about that?

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Laten we dan indd ook echt een keer loyaal blijven en elkaar niet weer targeten en zo onszelf eruit werken ;D

Nieky vertrouwt niemand en heeft een sluw plan:

Ik heb een grappig plan  ::rofl::

Ik pak zo kristal, sta ik op -7. Bjorrn op -5 volgens mij.
En dan lijkt het me eigenlijk wel heel grappig om met het laatste pistool nog even te winnen van Bjorrn  ::rofl::

Wat waarschijnlijk niet slim is.
Maar wel ontzettend grappig :D

Oja, ik ging toch maar even op Jesper voor de zekerheid. Misschien wilde ie stiekem nog winnen

Ja ik moest het gewoon doen  ::rofl::

Stel dat het kamp van de winnaar immuniteit krijgt ?
Dan sla je je toch voor je kop als je het niet doet  ;D

Dit is gespeeld, er is namelijk allang een whatsapp alliantie tussen hidm, lucy, nieky, maxwest en hans die dit allemaal gepland hebben:

Jaaaaa Niek held ::bravo::

Dealtje maken met Bjorn dat ie ons niet kiest of zo? :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #7 Gepost op: 21-12-2016, 22:28:31 »
Meer leugens om Hillo en Swifty te laten geloven dat ze veilig zitten:

Hmm ja...

Ik kan gaan proberen om met hem te overleggen en tot een deal te komen.
Krijgen we ook info wellicht  :D

Aan de andere kant hij ook van ons ?
Maar anders risico lopen dat hij een van jullie kiest (Want jullie zijn sterk) lijkt me ook niet chill

Arme M ::rofl::

We moeten wel echt met z'n 5en bij elkaar komen ja, hoe dat maakt me niet uit ;D

Gooi je charmes in de strijd :D

Of verkoop je vriendin

Geen goed idee volgens Nieky:

Dat is gemeen, want ik heb met niemand hier een extra-deal ofzo van: die wil ik er als eerste persé bij.

Bjorrn en ik zijn in overleg. Hij wil persé wouter en Hans geloof ik. Lijkt mij prima. Kan ik wel wat van jullie opeisen.


Bjorrn en Nieky hebben een final 2 en doen een Big Brother duo na:

Hee Bjorrn  ::zwaai::
Ha die Nieky  ::zwaai::
Het schijnt dat wij de kampen mogen indelen  ::jaja::
Dat klopt, zou dat toeval zijn?  :)
Nee, weet je waarom niet ?
Omdat we een final 2 hebben?


En we hebben als Final-2 deal dus nu alle macht over de kampverdeling ?
Jaa we beslissen alles nu helemaal zelf  :D


Eh Bjorrn,

Nieky
Hillo
Swifty
Lucy
HIDM
Molbelg
ROYL
Wannas

Bjorrn,
Maxwest
Hans
Molcrazy
Lan
Loenev
Wouterv
Giorgio

Is dat iets ?
Ja dat hebben we toch allang op whatsapp precies zo afgesproken?  :D

Slecht geacteerd, maar daar kunnen ze niets aan doen. Oh en we weten hoe het afloopt ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #8 Gepost op: 21-12-2016, 22:33:53 »
More liiiiiies:

Ja we zijn er in hoofdlijnen uit en moesten van D*N beginnen met kiezen omdat ik de komende 2 dagen werk.

Hillo en Swifty hoefde ie niet.
Lucy en Jou vond ie wel sterk maar ook 'gedoe' met eilandraden geloof ik.  ::rofl::
Ik ga nu Swifty kiezen en daarna overleggen we verder  ::jaja::

Lol Bjorn is zelf gedoe ::hand::

Goed bezig!

Zijn nieuwelingen actief? Het begin van Swifty-Lan connectie:

Lan wel. Ik stuurde hem per ongeluk een berichtje ipv Dennis :-[ gelukkig geen biecht ::zweet:: maar ik kan nog wel ff met hem doorbabbelen.

Goed gespeeld Niek! ::bravo::

Hoezo moest Bjornn me niet  >:( :P

Wat wordt de naam van deze iconische alliantie?

Walsen we zo over ze heen ;D Vind ik prima ::hyper::

Moeten we een naam bedenken voor de alliance? ;D

Jaaaa dan is het pas echt officieel ::bravo::

We hebben de gays de vrouwen en Niek, daar kunnen we vast wel iets mee ;D

Gays & Gals. En Niek.

 ::love::

Love it
::rofl:: Geweldig!

Hebben we in ieder geval de beste complotnaam ooit. ::rofl::

Ik ga zo gewoon HIDM snel kiezen denk ik  :-X

Wouterv is (nu nog) blij met de teamindeling:

Voorlopig gaat alles goed.

Ik had het vermoeden dat de winnaars de teams mochten kiezen,
betekent ook dat je direct al inzicht geeft in je allianties. Dat kan ik missen.

Ik deed niet superactief mee, maar toch stond ik lang vanboven,
totdat HIDM vol op mij ging, (bedankt Kerel;dat wou ik net)

Bjorrn koos mij (ik heb een bondje met hem)
en hij koos ook de mede-belgen (heb ik ook een bondje)
dus super kerel. Het gaat zoals ik wou.
Ik geef geen inzicht weg, en mijn allianties zitten samen met mij
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #9 Gepost op: 21-12-2016, 22:38:08 »
Ze is zeker een fan van jou Luus:

Ik ken Loenev ook, heb niet met haar gespeeld maar ze was wel fan van mij  ::hypocriet::
Wannas geen idee en Roy ken ik alleen van het forum gewoon

Ice queen Swifty:

Ken ze allemaal niet, maar klinkt verder wel ok, we gaan ze toch gewoon wegstemmen  :-X

Hillo kent Roy dus al een beetje:

Loenev en Wannas ken ik niet, RoyL heeft eerder survivor gespeeld maar was nooit echt heel sterk geloof ik ;D Wel een licht actieve speler denk ik, dus lijkt mij een topteam ::jaja::

Molcrazy trekt zoals altijd zijn eigen plan:

Hey D*N,

Goh, hoe begin ik hieraan. Survivor is weer bezig, het scramblen is begonnen.

Swifty vond Molbelg wel een goede voor ons team. Mooi, want Bjorrn vond dat ook. Nog mooier want ik heb al iets lopen met Molbelg en wouter. Belgencomplot? Geen idee, is er ook een complot van alle Nederlanders?

Maar Bjorrn had Molbelg ook al gecontacteerd voor een eventueel complot met hem en RoyL. En Molbelg lijkt het contact met Bjorrn te willen onderhouden. Misschien wil Bjorrn wel wraak voor Survivor 3? Ook wil Bjorrn Max erbij betrekken. Hmm, en Hans. Een meerderheid van zes, is dat niet wat teveel? Bovendien, als we met zes zijn, geen meerderheid meer.

Nieky heeft zijn mond al voorbijgepraat over Powerplayers 2.0. Hij lijkt wel goed te zitten met Swifty en hillo. Had ook contact met HIDM. Misschien kunnen we samen wat? In ieder geval, het wordt in dat andere team wel een zootje met Nieky, hillo, Swifty, HIDM. Die laatste werkt waarschijnlijk samen met Lucy en wie weet met Loenev en Wannas. Waarschijnlijk gaan ze een hoop proeven winnen. Anderzijds, Nieky-Swifty-hillo-HIDM-... in de merge? Wordt weer kermis dan.

Ow ja, Bjorrn en Nieky hebben ook al contact gehad over de teamindeling. Ook met Giorgio al een beetje contact gehad.

Aarghhh! Iedereen praat met iedereen. Complotten, complotten-in-complotten, schijncomplotten, ... Om nog maar te zwijgen over de twists die altijd roet in het eten kunnen gooien. De paranoïa is al begonnen. Nooit comfortabel worden, als je denkt dat je al in de finale staat, vlieg je eruit.

Ondanks dit alles blijft het een fantastisch spel om te spelen ::jaja::

 ::zwaai::
MC

Wouterv wil alle opties hebben:

Dag Dennis.

Er is weer veel gebeurd de voorbije dagen.
Bjorrn had een voorstel om met mij en MC samen te werken. Dit was super omdat ik al met zowel MC en Bjorrn contact had.

Daarnaast vroeg hij wie we nog konden gebruiken. Ik zei MC om molbelg voor te stellen,
Bjorrn zelf stelde Max voor en ik stelde Hans voor. Een newbie zonder veel contacten. Dat kunnen we gebruiken, of beter, dat kan ik gebruiken. Daarom contacteerde ik hem. Daarmee hoop ik Hans te kunnen gebruiken verder in dit spel.

Nu hebben we dus een alliantie van 6. Lan en Giorgio zullen de eerste afvallers hier zijn. Daarna kan het nog spannend worden. Bjorrn en Max zijn sowieso samen, MC en molbelg ook en ik zit heerlijk in het midden met Hans. Wij kunnen daarna bepalen wie er uitgaat.

Maar wie, dat is de vraag. MC en molbelg zijn meer betrouwbaar, maar bij de samensmelting hebben we een probleem, dan zijn we kanonnenvoer.
Bjorrn en Max zijn minder betrouwbaar,  maar zij hebben meer connecties dan ik en dit kan ik wel gebruiken. Daarnaast Bjorrn is een groter doelwit dan ik ben. Dus ik denk dat ik in die situatie meega met Bjorrn en Max samen met Hans.

Maar eerst zover geraken natuurlijk. Je weet nooit.

De andere groep is wel sterker denk ik, maar als zij moeten stemmen, zal er sowieso een gamer gaan. Want zij hebben veel tactische spelers.Dus je weet nooit.

We zien wel, voorlopig zie ik er goed uit
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #10 Gepost op: 21-12-2016, 22:47:20 »
Ja ik wil er ook in, nu heb ik het ijsbeer debacle gemist! :(

D*N wilde ook in het gesprek :)

Daarover gesproken. Dit is wat er gebeurde. Swifty deed alsof ze een ijsbeer had gevangen en stuurde een plaatje met een dode ijsbeer in de Trudeau pmgroep. Loenev reageerde hier fel op omdat ze tegen dierenleed in, maar deed dit op een manier als "als je dit nog een keer in je botte kop haalt..." zoiets ;D. Ze maakte in ieder geval geen vrienden:

Stilte voor de storm... En Loenev heeft de toon gezet ;D
::rofl::

Ja dat was ik vergeten te zeggen.

Ze heeft nogal sterke meningen ::jaja::
ja wat een binnenkomer zeg

Zal er nog ff op reageren...


Tijd voor Loenev vs Swifty ronde 1:

Dag Loene, welkom in het kamp! Heb je er ook zin in? Wat gaat jouw bijdrage worden?

Je kunt op verschillende manieren reageren op een foto die je niet aanstaat. Jammer dat jij voor deze manier kiest... Je had ook even gezellig hallo kunnen zeggen en dan vriendelijk kunnen vragen of je voortaan dergelijke foto's niet meer toegestuurd kunt krijgen he...

Ik zet me in tegen lierenleed en mensen die mij goed kennen weten dat als ik maar iets hoor over iemand die op een kat z'n staart staat, ik al uit mijn lint ga. Ik ben erg tegen dierenmishandeling en moord op dieren. En ik kan er totaal niet tegen dat er grappen gemaakt over worden. Misschien had ik het anders kunnen doen maar een foto van een dode ijsbeer vind ik niet echt gepast. En wat mijn bijdrage wordt? Uhm, ik ben iemand die zegt waar het op staat dus wanneer je de waarheid wilt weten, kom naar mij want ik ben niet bang om mijn mening te uiten. En ik mag wel bitchy en alles overkomen, ik zal vechten om deze tribe sterk te maken en opdrachten te winnen.

En noem me Amber, want dat is mijn naam. Zo bij deze heb ik mezelf ook weer voorgesteld.  ::bravo::

Aanmoediging:

::rofl::
Kill them with class ::bravo:: ::love::

Van Loenev lopen de kokosnoten weg:

Yeahh doe jij maar lekker koken jesp, ik kan niet koken!! Ik ga wel kokosnoten vangen enzooo lmao

Ondertussen houdt ze haar ogen op haar doel, maar heeft ze door dat ze niet lekker in het team ligt:

Ik vind mijn team echt he-le-maaaaal niks. Ze posten een foto van een dode ijsbeer... wtf? Zieke geesten. Maargoed, ik ben hier om te winnen. Want het beste waar ik in ben, is winnen. Het maakt me niet uit of ze een hekel aan me krijgen of niet. Ik zeg wat ik wil. Het is een spel, geen politiek debat waar je voor en na elk woord tien seconden moet denken of het wel verstandig is of niet. Nope, zo ben ik niet. Anyway, ik mag voor nu alleen nog maar een iemand en dat is de host. Bjorn zei dat hij me zou kiezen in zijn team. Bullllllshit! Hij heeft mij niet eens gekozen. Nou ik heb het weer voor gezien nu, ik mag hopen dat er snel een switch komt. EN IK MOET EEN IDOL HEBBEN!!!!!

De heren proberen het te sussen:

Ik heb even netjes hoi gezegd in een PM, beetje de animosity proberen weg te halen voor een optimale samenwerking :) omdat ik ook iets zei over een beest slachten en in t lichaam opwarmen  ::schaam::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2016, 22:47:27 »
In het andere kamp hebben we een schaakduel tussen Maxwest en Molbelg:

Beste Biechtstoel,

het is weer even geleden sinds ik je voor het laatst heb gesproken. De oceaan des levens heeft ook mij mee weten te sleuren in haar golven, die in zowel volume als intensiteit van elkaar verschillen. Maar na lange tijd zijn wij toch weer bij elkaar!

Ik merk direct dat ik al een rivaal heb. Daar kan ik niets op zeggen dan: Bravo! Het hebben van een rivaal binnen je eigen kamp is één van de leukste dingen die er is, zeker als je die persoon weet weg te stemmen.
Nu heb ik slechts één probleem..

Ik weet de identiteit van deze rivaal niet!

Ik heb zo mijn vermoedens, die heeft iedereen. Maar deze rivaal is er eentje met wie ik goed zal kunnen sparren. We hebben beide laten zien goed te zijn in het raden van kleuren, een onmisbare vaardigheid in het navigeren van het doolhof der overlevenis. Nu wij daar tweemaal met een gelijke stand zijn uit gekomen, moet ik mij beroepen op de vaardigheden die ik grofweg de helft van mijn leven geleden mij heb aangeleerd: Het verplaatsen van stukken hout over een groter stuk hout.

Miraculeus.

Maar ik kan niet schaken
PROTEST :p

Toch wint die Molbelg hem ::)


Swifty wint hem in het andere kamp en biecht het gelijk op:

::boogie::


Ik had zo'n mazzel!

Molbelg is blij:

Echt? Nee? Je maakt een grapje? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  ::bravo::


 

Kan het proberen, maar da gaan we nie doen hè!

Wanna share?  ::hypocriet:: ;D
« Laatst bewerkt op: 21-12-2016, 22:49:05 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #12 Gepost op: 21-12-2016, 22:51:47 »
Hillo zijn biecht van de eerste week:

Hoi ::zwaai::

Geen idee of je dit op volgorde gaat zetten, want ik ben een bééétje laat met biechten. Maar. Hoe het begon...

Elk jaar worden na het spel gelijk al alliances gevormd voor het volgende spel. In 2014 dacht: dat moet ik ook doen. En wie gaat er sowieso weer een volgende editie spelen? Molcrazy. Dus gelijk na Heroes vs. Villains heb ik met hem afgesproken dat we de keer daarop maar eens écht moesten gaan samenwerken. Toen de inschrijving online kwam twijfelde ik heel even, maar ik ben gewoon zo verslaafd aan jouw Survivors D*N, dat ik wel moest. Dus ik contact met Niek gehad. Die had ook al met MC gepraat en zo kwamen we bij elkaar: Powerplayers 2.0 was geboren! ::hyper::

Op zich een prima alliance denk ik, veel mensen zullen geen copycat verwachten, maar ik heb beide heren sowieso liever bij me dan tegen me, dus een goed begin.

Voor ik begin maak ik een paar regels.
1) Dit is nu de vierde keer dat ik speel, iedereen weet hoe gevaarlijk ik kan zijn (nooit weggestemd, enige keer dat ik afviel was het niet eens door een meerderheid aan stemmen maar door een idol), dus niemand zal met me naar de finale willen. Als ik die wil halen moet ik andere spelers in het spel houden voor wie hetzelfde geldt. Dus regel 1: GEEN KILL THE KINGS, KEEP THE KINGS ALIVE


2) Ik heb altijd gespeeld onder het motto: maak zo min mogelijk vijanden door zo min mogelijk beloftes te maken die je niet gaat nakomen. Heeft me dat ooit de winst opgeleverd? Nee. Het heeft me zelfs de winst gekost in seizoen 2. Dus regel 2: LIE, CHEAT and STEAL


3) Als de tijd rijp is ga je iedereen eruit naaien. Alles voor de winst. En dan moeten er dus ook kings sneuvelen. Maar pas na de merge. Ergens Final 7 ofzo. Vertrouw op je social game dat je dan de grote namen makkelijk kan targetten en verschuil je achter andere grote namen die je vervolgens ook target. Dus regel 3: KILL THE KINGS TOCH MAAR WEL


4) Ik verloor seizoen 2 doordat ik loyaal wilde zijn aan Nieky. Heeft dat lieve karaktereigenschapje me toen de winst opgeleverd? Nee. Gevoelens kosten je het spel. Gevoelens zijn voor mietjes. Oké, niet helemaal, sociaal spel is ook belangrijk. Maar laat nooit meer een kans gaan om een bedreiging het spel uit te werken (als dat ook nog eens het juiste moment is). Dat betekent dat de allerbelangrijkste regel, regel 4 is: KILL YOUR NIEKY.


Met die regels in het achterhoofd begon ik het spel. En dat betekende in het begin heel erg veel contacten aanhalen. En ik kon lekker beloftes uitdelen, want regel 2. Giorgio hoopte ik als stiekeme connectie te hebben, al zal iedereen die zijn oudere berichten gezocht heeft gezien hebben dat we elkaar kennen. Dus op zich wou ik daar eerlijk over zijn, maar het niet heel erg benadrukken. Dus ik heb altijd gezegd dat ik met Giorgio praat, maar niet dat hij m'n allereerste Final 2 was. En verder heb ik Bjorrn benaderd, HIDM uiteraard, RoyL en Swifty. Swifty ook heel open en eerlijk dat ik bloednerveus werd van haar deelname. En dat was wederzijds. Dus gelijk maar afgesproken om elkaar tot de samensmelting gewoon met rust te laten. Lijkt me een goeie deal, want ze is absoluut een Queen die ik nog even bij me houd. Lucy benadert mij, Wouter benadert mij, Loenev benadert mij. Tuurlijk, kom maar door ::ok::

Al snel blijkt dat alle 'bedreigingen' er hetzelfde over denken: als we met elkaar beginnen, vliegen we er op den duur allemaal uit en krijgen we dus weer kill the kings 2.0. Dat wil niemand dus ontstaat een alliantie tussen Swifty, Lucy, Nieky, HIDM en mijzelf, ook wel Gays, Gals en Niek. Op basis daarvan wordt ook de teamindeling gemaakt. Ik blij dat Roy ook bij ons komt, want met hem heb ik ook al een bondje. ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #13 Gepost op: 21-12-2016, 23:04:20 »
Lucy haar eerste biecht gevonden  ::trots::

[Aflevering 1 - 28-09-2016]

Hoi Biechtstoel  ::zwaai::

Deze week hebben we nog geen kampen, dus is het ieder voor zich! Behalve dat wij al een alliantie van 6 en nog een alliantie van 5 hebben, en dus wel al samenwerken. Mijn belangrijkste alliantie bestaat uit HIDM, Niek, Bjorn, Max en Hans, waarbij we denken dat vooral Hans en Max onze troeven zijn. Dat Niek, HIDM, Bjorn en ik samenwerken is namelijk wel logisch, maar dat Hans en Max er ook bij horen is minder duidelijk denken we.

Mijn andere alliantie is bekend bij deze alliantie en bestaat uit HIDM, Niek, Swifty en Hillo. Swifty en Hillo weten niet van onze andere alliantie. Also, Swifty heeft de Mastermind-opdracht gewonnen dus hopelijk deelt ze de clue met ons.

Wat betreft andere contacten denk ik dat Wouter en Molcrazy contact hebben en is Bjorn bezig met een complot met Molbelg, Wouter en Hillo, maar ik geloof niet dat dat echt lukt. Hillo lijkt wel al contact te hebben met iedereen ;D 

De sneeuwbalgevechtopdracht kon ik helaas niet echt aan meedoen, maar voor een deel was dat ook tactiek. Het leek namelijk te werken om niets te doen: dan werd je ook niet geraakt. De deadline was alleen in het weekend dat ik weg was, dus uiteindelijk hebben we besloten Niek en Bjorn te laten winnen. We dachten namelijk al dat de prijs het bepalen van de kampen zou zijn, dus we wilden onszelf goed kunnen verdelen. Dat is gelukt!
Mastermind ging wel oké, maar andere mensen waren beter dus ik had er niet zoveel aan. Helaas ook niet gewonnen door iemand van mijn hoofd-alliantie, maar misschien dat Swifty dus lief is en de clue deelt.

Tot volgende week!

De volgende proef valt in de smaak:

Jammie, eetproef  ::kots::

::bravo::

Buiten de rode wijn heb ik niet veel hiervan in huis  :-[
Nja wel een ei maar dat wil ik niet eten... Ik vind de eetproef vreselijk!
Sinaasappelsap, suiker, wijn, sambal en brood (brrr, wil ik ook niet geloof ik :P), meer heb ik niet

Maar uiteindelijk gaan ze ervoor:

wauw, held!  ::bravo::

Ik wil eigenlijk die stroopwafel met pindakaas wel proberen, ff kijken hoe ik aan een stroopwafel kom, misschien ligt er nog 1 op de zaak

RoyL gaat keihard voor de wasabi:

Waarom niet. Als iemand iets kan en wil eten, gewoon doen toch? :P Ik haal morgen een fles 7-UP in huis en dan doe ik die wel even. Ga van de week wel even bij de AH kijken voor wasabi  ::ok::

Zo kan je het noemen:

Het ei was absoluut een ervaring ::jaja::

Hillo feliciteerd Swifty met haar idol clue in de Trudeau groep in plaats van de alliantie groep:

O mijn god fack my life. Ik besefte 't me net. Waar zit ik met m'n hoofd ::schaam::

Kan ik dit somehow nog rechtdraaien??

If you wannabe my lover, you gotta get with my friends ::zingen::

Oeps! Nja hoop maar dat t niet teveel opvalt. Wannabe ziet t iig vast niet :P

Balen dat wij de inactieveling hebben. En Loenev heeft zich vannacht ook niet gemeld :(

Survivor laat je rare dingen doen:

Absoluut ;D

Ik ga zo lunchen met een broodje sambal :P

Dan gebeurt er dit:

M'n maag rommelt aan alle kanten nu ::ohno::

Hipstertent it is:

Domme vraag waarschijnlijk maar waar haal ik in godsnaam frozen yoghurt vandaan? ::schaam::
Verkopen ze dat gewoon in supermarkten of moet ik naar zo'n hipstertent?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #14 Gepost op: 21-12-2016, 23:23:09 »
Afscheid van onze koning:

Wasabi gekocht, it's been real ::zwaai:: :\'(

Hillo deelt zijn ervaring:

Het eten zelf was prima te doen, ff scherp maar ook snel weer weg. Heb alleen daarna wel serieus last van m'n maag gehad :P misselijkheid (is nu gelukkig weer over) en alle gevolgen van dien ;D maar dat kan ook de combi van zes van die gerechten in één keer zijn ;D

Hillo doet ook gokken op de idol:

Zomaar eens een random gok: Elsa!  ::tandpastasmiley::

Swifty houdt Loenev in de gaten:

Lijkt me een heel goed idee  ::bravo::

Amber, doe je ook mee? Ik zie dat je online was vannacht, we kunnen je inbreng goed gebruiken  :D

Wannas is helaas sinds 27 september niet meer online geweest :(


Ze deelt haar gevoelens bij Gays&Gals&Niek:

Het zal wel wijvengezeik zijn maar pffff heb het nu alweer helemaal gehad met Amber. Wel online maar niet meedoen, in een samenwerkingsopdracht... Niet eens even een reactie op mijn vraag vanmorgen.

De rest is het ermee eens:

Geen wijvengezeik en anders ben ik ook een wijf ;D

Dit Nieky-Hillo moment mag niet missen:

Ballen posten Niek! ;D
Saai, maar dat kan ik ;D
::love::

Wouterv heeft Elsa nog in de kast zitten:

hey nog niks verloren. We halen hen nog in
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #15 Gepost op: 21-12-2016, 23:24:55 »
Molbelg is niet blij met zijn kamp, maar Lan gaat naar huis:



met wat voor een stomme mensen zit ik nu weer opgescheept?
Ik kom met een prachtplan voor het sneeuwman maken. We zouden allemaal tegelijk online komen. Oke dat gebeurd.
Dan stel ik voor dat iedereen op een bepaald tijdstip post dus bv: ik elke minuut op 0 seconden, Bjorrn op 10 seconden, wouter op 20 sec etc etc...

Vinden ze dat geen goed plan want "refreshen gaat toch veel sneller".
Ja hoor, zie waar we nu staan.
6 personen die per minuut 1 x posten dat kost maar 50 minuten om maar aan het aantal ballen (hihihi) van het andere team te komen.

Nu hebben we in 50 minuten zelf niet in de buurt van de helft gekomen...




Er is ook beter nieuws:
Lan gaat naar huis gaan normaal gezien.
Want ja wij gaan de immuniteitsproef verliezen...
Gelukkig is er weer een belgencomplotje wat niemand verwacht  ::hypocriet::



Samen met Bjorrn, hans en max gaan we lan eruit stemmen want ja, die doet niets...
En eigelijk vertrouw ik Bjorrn wel een klein beetje




Dat was het zo een beetje

Byeeeeeeee


Bjorrn en zijn loze beloftes:

Hallo mensen uit de toekomst!

Ik verveel me dus ik ga jullie maar vertellen hoe ik dit spel gewonnen heb. Het verbond waar ik met afstand het meest loyaal aan ben is het groepsapp verbond  ;D We heten Hillo's bitches, omdat Hillo basically met iedereen contact heeft zowat en we weten daarvan dus we hebben hem al super hard door.
Hillo's bitches zijn HIDM, Lucy, Nieky, putyourHANSup en Maxwest.
Ik vertrouw alleen deze mensen eigenlijk. Dus mijn Plan A is met al deze mensen de merge halen zodat we een meerderheid hebben. Als dat niet lukt, weet ik het eigenlijk ook niet meer  ::rofl::

Voor het spel begon heeft Nieky mij benadert voor een final 2 deal. Dat gebeurt mij niet zo vaak, dus ik ging er mee akkoord en ik ben van plan me eraan te houden  :D
We gaan alles met elkaar delen etc etc, en ik doe dat ook. Als achteraf blijkt dat ik hem niet kon vertrouwen, ben ik fucked natuurlijk, maar dat risico neem ik maar. Je moet iemand kunnen vertrouwen, anders win je deze shit niet  ::ohno::

Het plan van de alliance was om te zorgen dat 2 mensen van ons wonnen, zodat we de kampen helemaal zelf konden indelen.

En dat is super gegaan, want nu heb ik een hele zwakke tribe en zitten er ook nog eens 3 belgen bij elkaar die ik niet vertrouw. Echter heb ik wel gefikst dat mijn buddies Hans en Max, samen met mij, in een majority zitten, met de 3 belgen  :D

Dus Molcrazy, Molbelg, wouter, Hans, Max en ik versus de 2 newbies: Giorgio en Lan.
Ondanks dat ik de belgen niet vertrouw, onderhoud ik wel een relatie met ze en hopelijk vertrouwen ze me  :D
T plan is uiteindelijk om de belgen te verraden, maar daarover vertel ik hopelijk meer in een google hangout videochat met D*N, die we gaan doen zodra die drukke kerel tijd heeft  ::)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #16 Gepost op: 21-12-2016, 23:35:18 »
Laurier doet allemaal saaie dingen zeggen, Hans is hun cheerleader:

:o
Wauw jongens, goed bezig zeg!!!
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
We zitten al op 24 pagina's. Maar: niet te vroeg juichen, want de anderen kunnen ons ook zo weer inhalen.
Morgen kan ik waarschijnlijk 's middags en/of 's avonds wel ergens.

Immuniteitsblabla, Laurier instelling ::hand::

Ik wil me afmelden voor de immuniteitsblabla van deze ronde.

Trudeau heeft ondertussen telefoonnummers uitgewisseld en iedereen behalve wannas en loenev zitten samen in een app.

Loenev wordt wakker:

Sorry sorry sorry dat ik zo inactief ben. Ik ben actief op een andere community en daar heb ik veel drama en shit over me heen gekregen. Heb veel ruzie gehad daar en mijn hoofd stond helemaal niet naar survivor of uberhaupt de computer. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en dat ik ga proberen me best te doen vanaf nu. Voor het team en voor Dennis ofc want ik wil niet dat er inactieve spelers zijn.  :(

Maar doe dan wel even:

Kan gebeuren ::hug::
Kun je nu nog even een sneeuwbal posten? Dan voorkom je een strike ;)

Oh en ook nog:

En ff een rauw ei eten? ;D

Welkom terug ::jaja::

Is het Patricia Paay?

Dat is......
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Bruh je hoeft niet zo kut te doen, das gewoon natrappen dit  ::ohno::

 :-* :-* :-*

Iemand anders gokt wel snel goed en pakt daarmee de Trudeau idol:

Ik gok op Firefoot voor de idol

Giorgio meldt zich af:

Het eten en dit filmen om online te zetten, botst met mijn principes. Sorry, vind het mooie opdracht, heb ook lang getwijfeld om te toch te doen

Positieve instelling:

banaan is al vies op zich, ik zou denken dat het met die ketchup misschien nog te doen is ;D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #17 Gepost op: 21-12-2016, 23:40:33 »
Molbelg denkt dat Bjorrn iets aan het bekokstoven is.......zijn ondergang anyone?

Oke mijn team is misschien toch wat beter als dat ik vorige keer zei...



Het idolspel verliep wel een beetje als verwacht. Giorgio en Hans helpen hielpen mee om de hint te winnen. Vrij dom omdat dat iemand aan een tweede hint helpt. Mij dus.
Jammer genoeg hebben we die hint dus niet gewonnen :(

De eetproef gaat ook zoals verwacht: Ik Bjorrn wouter en molcrazy doen praktische alles. Tenzij er nu ineens een van die andere vier kei veel begint te doen.

Ik heb het ei met tegen zin gedaan omdat ik vermoed dat we toch gaan verliezen. Maar zo kan in mezelf al niet verwijten moest het uiteindelijk minder dan 9 punten verschil zijn en ik het ei niet zou gedaan hebben.

Tactisch dan:
Bjorrn is iets aan het bekokstoven, ik weet alleen nog niet wat.

Zo dat was het

See ya
 ::zwaai::


Hans heeft het zwaar met de eetproef:

Hey topteam,
Ik heb niet zo'n leuke boodschap. Ik heb besloten om de eetproef niet te doen. Ik heb er gewoon niet zo'n lekker gevoel bij.
't Is echt lastig om deze beslissing te maken! Want ik wil het team niet in de steek laten en ook mijn bijdrage leveren. Maar hier voel ik me het fijnst bij.
Dit betekent natuuuuurlijk niet dat ik niet meer achter het team sta of er geen vertrouwen in heb. Integendeel! We geven de tegenstanders van jetje.  ;)
Sorry voor de teleurstelling. Je staat natuurlijk vrij om te reageren wat je maar wil. :)

Laurier verliest, iets wat ze nog wel een tijdje gaan doen ::)
Kortgezegd: this sucks  ::ohno::

Jammer, we hebben er hard voor gestreden
Echt balen ja  ::ohno::
Voor ik het ei deed, had ik al het gevoel dat het nutteloos was maar heb het toch gedaan zodat ik mezelf niets kon verwijten. Inderdaad erg jammer dit

Dus Lan heeft wel iets van haar laten weten?
Lan is een manneke molbelgje ;)

Laat maar, ik moet je post echt beter beginnen lezen  ::rofl::
Als dit in de biechten komt:
SORRY LAN  ::sorry::

Hidm komt met een sluw plan om de idol geheim te houden:

Op de plek van de echte idol plaats ik de volgende nepidol:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Tijd voor weer een nieuw hoofdstuk Swifty vs Loenev  ::bravo::

Jeeej, gewonnen! Heel goed!  ::bravo::

Ik heb wannas maar direct verwijderd uit deze groepspm, jammer dat hij er al uit ligt.

Amber, mag ik jou vragen waarom je ons niet vertelt hebt dat je je hebt afgemeld? Aangezien de proef om samenwerking draait... Of heb ik een bericht van jou aan ons gemist?

Overigens alle begrip voor hoor, dat je niet met je hoofd in beeld wilt. Vond ik ook echt wel even een ding voor deze proef.
Ik had het alleen wel graag geweten heel eerlijk gezegd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #18 Gepost op: 21-12-2016, 23:54:16 »
B-E-L-G-E-N-C-O-M-P-L-O-T

Hey sgoed ze

Spel het anders ineens voor bjorrnie hé.
BELGENCOMPLOT



Tot zover mijn frustraties

Doei
 ::zwaai::

Wouterv stemt op zijn vriend Lan:

Ik stem op Lan:

Bas jongen, ik keek er naar uit om met jou samen te werken. Onze connectie
uit de ORG kon mooi uitdraaien. Helaas ben je niet zo actief geweest, gecombineerd met het weinige sociaal contact je gezocht hebt kan ik niks anders dan op jou te stemmen.



Maxwest stemt op mol....berg?

Molberg!

Loenev reageert:

Oh sorry ik wist niet dat ik jullie op de hoogte moest stellen. Dennis vroeg aan mij op facebook of ik de opdracht kon doen en ik zei nee, ik wilde geen strike krijgen. Maar we hebben gewonnen dus dat is toch goed?

Molbelg wordt weggestemd:

Sorry maar mij moet je echt niet meer verwachten in dit soort spelletjes.
Als mij het recht ontnomen wordt om dit spel te spelen ookal speelt er iemand van de stam totaal niet mij. Dat vind ik er echt over.
Als we 8 actieve spelers hadden gehad dan had ik mij er echt wel bij kunnen neerleggen. Nu echt niet !

Niet jou schuld trouwens hé.
Ik hoop dat je spellen kan blijve organiseren want ik heb echt respect voor wat je allemaal doet.

 ::zwaai::

Het is wel een schatje hè ::hug::

Zijn woede gaat uit naar..drie keer raden......

Ik ben echt woest op Bjorrn momenteel. Zeker omdat wij hem eigelijk er wouden uitstemmen maar dit ik/wij dit niet vonden kunnen tov van Bjorrn.

Swifty probeert met Loenev te communiceren:

Nou, moeten, moeten... Niks moet natuurlijk, maar de opdracht was 'samenwerken' dus ik had het dan wel gepast gevonden zeg maar.

Giorgio wordt geblindside:

Wtf..

Bjorrn voelt nog iets nadat hij Molbelg heeft genaaid:

Ik voel de villain edit al komen :-X

Loenev gaat ervoor en krijgt twee strikes

XD okee

anyway, ik vind ze allemaal wel te doen opzich. Zet me maar op een, maakt niet uit. Let's win it guysss <3

Week 2 voor Hillo:

Tijd om te spelen! ::hyper::

Ik ben sowieso heel erg blij met de teamindeling. Niet dat Laurier zwak is, verre van, maar overall denk ik dat Trudeau toch wel actiever zal zijn. MC zit niet bij ons, maar dat is voor nu wel even prima. Volgens mij gaat hij dat ook wel overleven ::jaja::

HIDM begint gelijk lekker te HIDM'en door openlijk dingen te roepen op het forum in de biechlo. Dat vindt Hillo nie leuk nie. Dus HIDM vertrouw ik gelijk niet. In Trudeau is alles wel gewoon koek en ei trouwens. We hebben een duidelijk eerste target in de vorm van Wannas, want inactievelingen vinden we niet leuk. En Loenev plaatst zichzelf gelijk al buiten de groep door IJsbeer-gate, dus als we moeten gaan stemmen heb ik er wel vertrouwen in dat Gays, Gals & Niek (GGN) loyaal blijft.

De eetproef gaat top, winnen we met gemak en ook de luxeproef is ours. Dus alvast wat populariteitspuntjes verzamelen :) Wannas zijn we wel gelijk kwijt, maar dat maakt me weinig uit. Liever een teamgenoot minder dan een actieveling in het spel. ::jaja::

Vanuit Laurier krijg ik af en toe wat info van MC en Giorgio, maar erg matigjes. Giorgio vertelt me sowieso maar weinig, maar dat is ook wel Giorgio-stijl denk ik ;D Anyway, dat Molbelg eruit gaat verbaast me niet heel erg. Bjorrn zit in Laurier, dus een logische eerste boot zat er niet in. Wel heel sneu voor Molbelg, maar dat is het spel...

Ondertussen groeit m'n contact met HIDM wat, want keep your friends close.... We biechten één en ander aan connecties op (houden ook héél veel achter) en benaderen RoyL voor een sidecomplotje. HRH (wat een suffe naam eigenlijk..) is geboren.

Eigenlijk is, buiten de fantastische proeven, het spel nu nog wat saai, omdat we niet hoeven te stemmen. Ik sta te popelen om te gaan konkelen en scramblen, maar ik moet me echt inhouden om rustig af te wachten tot de tijd rijp is... ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen: Alle biechten
« Reactie #19 Gepost op: 21-12-2016, 23:59:03 »
Voor Molcrazy ging de eilandraad ook niet volgens plan:

Hey D*N

Ai ai ai, die eilandraad liep niet zoals verwacht ::ohno:: ik had er al geen goed gevoel bij.

Ik heb nog gezegd tegen Molbelg en wouter dat ik liever wilde dat wij en Hans met vier op dezelfde persoon zouden stemmen zodat de anderen minder invloed hadden als ze hun vote zouden switchen (en het dus bv 4 vs 4 zou worden ipv een 2-2-4 zoals het nu uitgedraaid is). Maar dat 'probleem' werd niet gezien of zo'n vaart zou het niet lopen. Tsjah, als ze niet willen luisteren, kan ik niet veel doen natuurlijk :P

Dat die Lan ineens zoveel contact heeft. Sturing van HIDM? Of kent hij Bjorrn en Giorgio van een ander forum? ::)

Ach, we zien wel hoe het verder gaat ::jaja::

 ::zwaai::

Bjorrn met meer crap:

Hallo kijkers  :D

Het belgen verraden is iets eerder gekomen dan ik eerst aangaf  ;D
We wilden het zekere voor het onzekere nemen en de controle in dit kamp grijpen  ::jaja::

Volgens mij is dat ook wel prima gelukt.
We hebben nu de meerderheid met Hans, Max en Lan.
Molcrazy en Wouter zijn helemaal buddy buddy met me aan het doen, alsof ze het niet erg vinden dat ik ze niks verteld heb en me nog steeds vertrouwen. Als ik hen was tho, zou ik mij totaal niet meer vertrouwen.
Daarom denk ik dat ze me zeker gaan verraden zodra ze de kans krijgen, dat is wat ik zou doen  ;D

Mijn plan is om, als we verliezen, alsnog MC of wouter weg te stemmen, ze zijn gevaarlijke spelers die mij zeker weg willen later.

Nu molbelg en de idol clue uit het spel zijn, beginnen we allemaal op gelijke hoogte aan de luxe proef.
Het zou wel erg lekker zijn om ook nog de idol in mijn bezit te hebben.
Dat ga ik lekker regelen dus  ;D

Doei toekomstmensjes  ::zwaai::

De Trudeau tactiek bij de flashgames:

Volgens mij kost spel 1 heel veel tijd. Spel 2 is niks voor mij, maar zoals Jesper zegt is het een kwestie van oefenen, als 2 mensen dat wel aardig kunnen dan kunnen we daar goed scoren.
Bij spel 3 zouden we met screenshots de beste lijnen met elkaar kunnen delen, dan hoef je het alleen een keer te spelen met alle screenshots naast je, lijntjes precies overnemen, scoren. In principe kan ook 1 persoon dit voorbereiden, dan hoeven 2 anderen er niet veel tijd in te steken.
De tijd die we besparen kunnen we dan zo in Winterbells steken.

Wat mij betreft laten we het eerste spel een beetje zitten (tenzij er 2 zijn die zeggen dat ze daar vol voor willen gaan), doen we ons best om goed te scoren op 2 en 3.  Is dat een idee?

*RoyL krijgt een clue dat de persoon een man is*

Is het Koemba?

Koemba is een vrouw ::rofl::

Echt?  ::rofl:: Ik moet beter checken voor ik een naam doorstuur :P

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human