Auteur Topic: Beginners??????  (gelezen 3152 keer)

Offline nimrot

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Beginners??????
« Gepost op: 3-11-2003, 22:20:51 »
Wie bepaalt als ik wat over planetrace schrijf dat dat onder Beginners Forum hoort.

Planetrace 2003 gaat toch over planetrace, en daar horen toch alle reakties op over planetrace. Maar iemand zit steeds mijn teksten te verschuiven.

Misschien dat een beginner gaat kijken onder feedback als hij iets wil weten over Planetrace.
Maar veelal de doorsnee gebruiker kijkt onder planetrace.

Of de administrators het nu leuk vinden of niet, soms hebben mensen een andere mening dan jiijzelf. En ook dat moet je respecteren.
 

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Beginners??????
« Reactie #1 Gepost op: 3-11-2003, 22:32:43 »
Nimrot, nogmaals wij respecteren de mening van jou, maestro en wie dan ook over het feit dat PR niet datgene is wat jullie ervan vewachten. .

Wat jij wilt is de beslissing ten aanzien van 1 user bespreekbaar maken en ik denk niet dat dat iets met planetrace te maken heeft.

Wat er met die user gebeurd is, is iets waar hij voor gewaarschuwd was.

Wij proberen hier voor de mensen die dat willen een plaats te creeren waar zij kunnen praten en denken over PR. Dat daar ook wel negatieve dingen bij staan, dat is niet meer dan normaal en die halen we ook zeker niet weg.

Maar waar wij, als planterace.org, voor staan is een stuk spelvreugde voor een ander en als er iemand dan een loophole heeft gevonden is dat prima, maar het is iets anders om die ongevraagd hier neer te zetten. Want deze actie verpest voor anderen hun spelvreugde.

Verder is het zo dat als een film in de bioscoop je niet bevalt, je ook gewoon weg kan gaan. Als ik iemands huis betrred, leef ik naar de daar geldende regels.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld