Auteur Topic: Helemaal het einde!  (gelezen 2794 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Helemaal het einde!
« Gepost op: 25-01-2017, 14:03:01 »
Er is dus een realityprogramma op RTL 4 en dat gaat over 3 gezinnen die een jaar lang naar Chili gaan om een nieuw bestaan op te bouwen.

En er was nog geen topic voor dus bij deze :)

Ook vond ik wel een grappig artikel van lindanieuws hier over:
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/fragmentgemist/familie-pos-gaat-weer-los-genante-grappen-in-helemaal-het-einde/

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Helemaal het einde!
« Reactie #1 Gepost op: 25-01-2017, 14:42:46 »
Ik weet nog niet helemaal wat ik van dit programma moet denken. Op zich is het concept (3 gezinnen gaan naar Chili om een nieuw leven op te bouwen) erg leuk. Eigenlijk is het Ik Vertrek maal 3. Twee gezinnen zijn er leuk; ze zijn enthousiast en ondernemend, hun kinderen zijn goed opgevoed en spelen goed samen. Het derde gezin is (je voelt hem al aankomen) erg bizar. Binnen drie weken hebben ze al een kwart van hun geld erdoorheen gejaagd, alles is eng en vies, moeder heeft nog nooit zelf gekookt, etc. Dat alle drie de families zo dicht bij elkaar zijn neergezet is al raar, want zo zijn ze meteen concurrentie voor elkaar. Maar mijn grootste kanttekening is nog wel dat we hun avonturen een jaar gaan volgen, wordt het daarmee niet gewoon de zoveelste realitysoap? Ik Vertrek behandelt in 45 minuten een jaar aan ontwikkelingen; bij dit programma heb je elke week een aflevering van anderhalf uur (en dat een jaar lang!).

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Helemaal het einde!
« Reactie #2 Gepost op: 13-11-2018, 12:31:15 »
Kijkt iemand dit nog? Ik vind het stiekem echt heel leuk :P

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Helemaal het einde!
« Reactie #3 Gepost op: 13-11-2018, 18:23:00 »
Ja, ik kijk het nog. Heb ook het hele vorige seizoen gekeken trouwens (maar dat werd op een gegeven moment wel saai).

Ik vind het een leuk programma. Leuk dat er nu op zijn minst 2 families zijn die echt iets willen opbouwen in Kaapverdiė, maar in hoeverre je daar een realistisch inkomen kunt binnenhalen vraag ik me af.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Helemaal het einde!
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2018, 22:24:55 »
ik zie het altijd als hunted is afgelopen en kroongetuige nog niet begonnen
ik denk altijd alleen maar : "hoe dan ?"

En stiekem vind ik het knap dat ze de stap zetten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.