Auteur Topic: [MO] Test + executietopic  (gelezen 53080 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #40 Gepost op: 5-02-2017, 20:05:24 »
moeilijk dit

Waarom? We kunnen toch gewoon met zijn allen doorgaan?

Ik wil nog wel een weekje meedoen eerlijk gezegd.

Ik ook, en ik denk de meesten wel ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #41 Gepost op: 5-02-2017, 20:05:28 »
Pfoe ik weet het niet hoor! Ik wil eigenlijk wel weten hoe ik het heb gedaan, maar ik wil ook niet een van de eerste afvallers zijn. Ik denk er nog even over na.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #42 Gepost op: 5-02-2017, 20:05:51 »
Ik twijfel heel erg. Aan de ene kant wil ik zekerheid hebben dat ik doorga, maar aan de andere kant voelt de groep nog erg groot...

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #43 Gepost op: 5-02-2017, 20:06:14 »
Ik zou het oké vinden om hem door te laten gaan. Die ene week maakt dan ook niet heel veel uit, behalve dat het weer veel geld kost...

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #44 Gepost op: 5-02-2017, 20:06:23 »
Ik ben ook voor met z'n allen doorgaan  ::jaja::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #45 Gepost op: 5-02-2017, 20:07:07 »
Het lijkt mij beter als er gewoon mensen afvallen vandaag. Niet dat ik per se mensen weg wil hebben, maar degenen die deze test niet zo goed gemaakt hebben, kunnen volgende week een nieuwe kans krijgen als ze niet de slechtste twee waren en die kans krijg je niet als we 1&2 bij elkaar optellen. Dan neem je eventuele fouten gewoon mee naar aflevering 2. Bovendien kun je uit 12 mensen makkelijker een mol zoeken dan uit 14.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #46 Gepost op: 5-02-2017, 20:07:11 »
ik denk dat ik 1 van de afvallers ga zijn. dus zou ik aan de ene kant willen weten of ik afval of niet, maar aan de andere kant wil ik niet afvallen.
maar de groep voelt ook wel groot aan.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #47 Gepost op: 5-02-2017, 20:08:01 »
Oh en also, €1050 uit de pot ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #48 Gepost op: 5-02-2017, 20:08:27 »
Ik twijfel heel erg. Aan de ene kant wil ik zekerheid hebben dat ik doorga, maar aan de andere kant voelt de groep nog erg groot...

De groep is nog erg groot maar heb je dan liever dat we met 12 zitten zonder jou? Nee toch?

Ik zou het oké vinden om hem door te laten gaan. Die ene week maakt dan ook niet heel veel uit, behalve dat het weer veel geld kost...

Zoveel geld is het toch niet? Er valt nog een hoop te verdienen in de volgende opdrachten ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #49 Gepost op: 5-02-2017, 20:09:34 »
Het lijkt mij beter als er gewoon mensen afvallen vandaag. Niet dat ik per se mensen weg wil hebben, maar degenen die deze test niet zo goed gemaakt hebben, kunnen volgende week een nieuwe kans krijgen als ze niet de slechtste twee waren en die kans krijg je niet als we 1&2 bij elkaar optellen. Dan neem je eventuele fouten gewoon mee naar aflevering 2. Bovendien kun je uit 12 mensen makkelijker een mol zoeken dan uit 14.

Misschien val jij wel af ::)

Oh en also, €1050 uit de pot ::)

Jah, boeie, dat geld halen we zo weer op in de volgende opdrachten ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #50 Gepost op: 5-02-2017, 20:10:05 »
Pff, lastig dit. Volgende aflevering is het dan op basis van de 1e en 2e test bij elkaar, dus als je de test heel slecht hebt gemaakt, lig je er volgende aflevering misschien wel alsnog uit. En omdat er dan in één keer 4 afvallen is de kans waarschijnlijk groter dat je daadwerkelijk gaat, terwijl de kans nu bestaat dat er nog 2 slechtere zijn.

Aan de andere kant is het wel een garantie dat je één weekje langer mee mag doen, één week langer de tijd om de mol te ontmaskeren, en heb je de kans om de volgende test veel beter te maken mocht je nu eigenlijk één van de afvallers zijn..

Ik vind het een stom dilemma.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #51 Gepost op: 5-02-2017, 20:10:08 »
De groep is nog erg groot maar heb je dan liever dat we met 12 zitten zonder jou? Nee toch?
het is natuurlijk gewoon uitstel van executie, als je nu het slecht hebt gedaan dan is de kans dat je dan alsnog afvalt volgende week heel erg groot...

Ik zeg door laten gaan ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2017, 20:10:15 »
Ik wil vooral ook gewoon weten of ik er deze test iets van gebakken heb. Als we allemaal doorgaan zitten we allemaal weer een week in onzekerheid...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #53 Gepost op: 5-02-2017, 20:10:28 »
Het lijkt mij beter als er gewoon mensen afvallen vandaag. Niet dat ik per se mensen weg wil hebben, maar degenen die deze test niet zo goed gemaakt hebben, kunnen volgende week een nieuwe kans krijgen als ze niet de slechtste twee waren en die kans krijg je niet als we 1&2 bij elkaar optellen. Dan neem je eventuele fouten gewoon mee naar aflevering 2. Bovendien kun je uit 12 mensen makkelijker een mol zoeken dan uit 14.

Ben jij zo zeker van je test dan? Ik denk dat ik liever nog wat informatie probeer te vergaren voor de test dan dat ik nu afval.

En wat Molcrazy zegt, zoveel geld is het niet.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #54 Gepost op: 5-02-2017, 20:10:46 »
Ik geloof dat ik ook wel voor stoppen van de executie ben. Ik heb nog bepaald niet de kans gehad iedereen goed te leren kennen, en dan is het toch jammer als mensen al moeten vertrekken.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #55 Gepost op: 5-02-2017, 20:10:54 »
Deadline is over een uur he? Ik moet heel ff wat anders doen. Misschien hebben er dan wel 7 mensen voor of tegen gestemd, maar ik ben iig voor de deadline weer terug, als het moet stem ik dan nog wel. ::jaja::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #56 Gepost op: 5-02-2017, 20:11:47 »
Waarom? We kunnen toch gewoon met zijn allen doorgaan?


Ik denk dat het ook voor de afvallers van vandaag niet uitmaakt. Je moet niet vergeten dat de tests bij elkaar geteld worden, dus als je vandaag af zou vallen is de kans ontzettend groot dat je anders volgende executie alsnog afvalt en dan heb je de groep wel €1050 gekost

En het is wel veel geld, jongens kom op. Maak het de mol nou niet zo makkelijk
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #57 Gepost op: 5-02-2017, 20:12:07 »
ik ben voor door laten gaan.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #58 Gepost op: 5-02-2017, 20:13:32 »
Ik wil vooral ook gewoon weten of ik er deze test iets van gebakken heb. Als we allemaal doorgaan zitten we allemaal weer een week in onzekerheid...

Of opluchting ::tandpastasmiley:: je gaat toch enorm balen als je nu de test laat doorgaan en er dan uitligt ::)

Ben jij zo zeker van je test dan? Ik denk dat ik liever nog wat informatie probeer te vergaren voor de test dan dat ik nu afval.

En wat Molcrazy zegt, zoveel geld is het niet.
Ik geloof dat ik ook wel voor stoppen van de executie ben. Ik heb nog bepaald niet de kans gehad iedereen goed te leren kennen, en dan is het toch jammer als mensen al moeten vertrekken.

We mogen onszelf inderdaad de tijd gunnen om nog wat langer naar de Mol te zoeken ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Test + executietopic
« Reactie #59 Gepost op: 5-02-2017, 20:14:13 »
Ik zou ook liever nog een week meedoen, dan balen als ik zeg stop en dan eruit lig.
klaar voor de strijd