Auteur Topic: De kandidaat-biechten en PM-groepen  (gelezen 20051 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #100 Gepost op: 19-04-2017, 21:05:47 »
Jij hebt je verdenking op Swifty anders wel gedeeld in het begin van het spel met mij en we hadden een kleine samenwerking vanaf aflevering 3 totdat jij me naaide met de rode vrijstelling  ;D :-X

Jij had je verdenking op swifty ook gedeeld hoor en toen was ik trouwend nog niet zeker. Was je zo boos toen ik je naaide? En het was vooral omdat je al een vrijstelling had  :-X
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #101 Gepost op: 19-04-2017, 21:16:05 »
Jij had je verdenking op swifty ook gedeeld hoor en toen was ik trouwend nog niet zeker. Was je zo boos toen ik je naaide? En het was vooral omdat je al een vrijstelling had  :-X
Ja klopt ik heb mijn verdenkingen ook gedeeld, zei ook niet van niet ;).

Niet boos, maar ik wou ook niet meer een bondgenootschap met je zoals ik voorheen wel wou, want je was niet te vertrouwen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #102 Gepost op: 19-04-2017, 21:46:53 »
Tja, soms moet je eens iemand bedriegen... Geeft meer dynamiek in het spel. :-X.
Specht vliegt nu vlug weg voor D'n zijn geweer weer boven haalt
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De kandidaat-biechten en PM-groepen
« Reactie #103 Gepost op: 19-04-2017, 22:13:47 »
@MM Jij was ook sowieso niet echt enthousiast of zo :P

Nee omdat ik dacht dat jullie mij nog verdachten en als ik er op in zou gaan zou ik minder verdacht zijn. We hadden misschien samen kunnen werken met de mandjes maar dat we allebei een bom hadden maakte dat heel lastig.