Auteur Topic: The Big Escape  (gelezen 135657 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Big Escape
« Reactie #420 Gepost op: 12-05-2020, 14:22:10 »
Terechte winnares  ::jaja:: wel jammer van Renate!  :\'(

Ik had in de finale gewoon al gezegd: jij mag winnen, ik ga niet over dat koord lopen. Doodeng en dan ook nog zo'n vlag moeten hijsen!  ::oink::
Frankje Lapi

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Big Escape
« Reactie #421 Gepost op: 12-05-2020, 14:31:12 »
Als ik Gio was, zou ik dus nog even hebben gevraagd of ik toch nog over dat koord mocht lopen, ook al was het spel al voorbij.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Big Escape
« Reactie #422 Gepost op: 12-05-2020, 14:41:06 »
Ik vond de laatste aflevering wel aardig. De finalisten waren zeer terecht, leuk dat ze het elkaar ook echt gunden. Alleen wat jammer weer van de slechte escapes :(. Bij die eerste escape hoefde je dus helemaal niet uit je auto te komen om de aanwijzingen te krijgen. Bij de tweede escape was het nog spannend geweest als de deelnemers zelf de sleutelwoorden moesten invullen, maar dat die gewoon allemaal werden gegeven verpest het hele spel. En dan het sleutelwoord dat gevonden moest worden, tja, dat was ook nogal random als ik eerlijk ben. De laatste escape was wel gaaf, maar ook weer niet echt een escape (het wegstrepen van die cijfers en letters was puur het volgen van de instructie en die hoogteproef was puur gebaseerd op durf en wilskracht). Super jammer!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Big Escape
« Reactie #423 Gepost op: 13-05-2020, 12:05:35 »
Dit was inderdaad aardige finale. Gelukkig zat de finale iets anders in elkaar dan de finales van S1 en S2. Ben met Joligmolletje eens dat het niveau van de escapes niet heel hoog was en dat het ook niet echte escapes waren. Overall gezien vond ik het wel een vermakelijk seizoen, met terechte finalisten, en een terechte winnares ook. Ik miste dit seizoen toch wel echt het echte escape room gevoel dat het eerste seizoen wel had. Als er echte typische escape rooms in zaten, waren ze wel heel tof uitgewerkt (horror escape bijvoorbeeld). En af en toe een ander soort spel erin is prima, maar voor mijn gevoel waren er meer 'opdrachten' dan echte escape rooms.