Auteur Topic: Biechtcamera  (gelezen 7871 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Biechtcamera
« Gepost op: 28-09-2017, 16:22:37 »


Voor de teams die iets te vertellen hebben over hun ervaringen in de race!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #1 Gepost op: 2-10-2017, 15:50:39 »
Hans en ik zijn erachter gekomen dat we super bazen zijn in dit spel  :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Biechtcamera
« Reactie #2 Gepost op: 2-10-2017, 15:54:19 »
Echt wel. We rock 8)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Biechtcamera
« Reactie #3 Gepost op: 8-10-2017, 16:16:25 »
Hoe afgelopen week ging? Best slecht. Het was vooral inkomen, en als het geen non-elimination leg was geweest, dan waren Frank en ik nu uit het spel geweest. We maakten fouten waarop we veel tijd zijn verloren. We hadden een snellere route moeten vinden naar de London Eye toe, en voor sluitingstijd een ritje moeten maken. Daarnaast hadden we de detour sneller moeten doen, en de Roadblock eigenlijk ook. Nu hebben we deze keer nog een speedbump extra dus zullen we nog veel sneller moeten reizen om in de race te blijven. Ik hoop dat het lukt!

Maar wat is dit een leuk spelletje zeg! ::bravo::

En wat stressvol ::hyper::

Dat was dan mijn eerste biecht, knuffels en groetjes van mij ::hug::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #4 Gepost op: 10-10-2017, 23:37:48 »
 ::zwaai::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Biechtcamera
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2017, 17:56:18 »
Wat is het toch een bizár spel om in meegesleurd te worden, waarbij je over al je grenzen getrokken wordt en zomaar letterlijk bijna alles doet om verder te komen... ::schaam::

En een primeurtje, speciaal voor de biechtcamera: ik heb deze aflevering voor het eerst van mijn leven gevlogen!! ::super:: Dat is wel echt een once in a lifetime experience met mijn vliegangst. Kotszakje en alles was gelukkig bij de hand: brrr...
 
1 keer en NOOIT weer, volgende keer nemen we wel een waterfiets ofzo!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #6 Gepost op: 13-10-2017, 18:40:22 »
The animal racers zijn door  ::bravo::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #7 Gepost op: 13-10-2017, 23:02:00 »
The animal racers zijn door  ::bravo::

En ook dit

Wat is het toch een bizár spel om in meegesleurd te worden, waarbij je over al je grenzen getrokken wordt en zomaar letterlijk bijna alles doet om verder te komen... ::schaam::

En een primeurtje, speciaal voor de biechtcamera: ik heb deze aflevering voor het eerst van mijn leven gevlogen!! ::super:: Dat is wel echt een once in a lifetime experience met mijn vliegangst. Kotszakje en alles was gelukkig bij de hand: brrr...
 
1 keer en NOOIT weer, volgende keer nemen we wel een waterfiets ofzo!
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #8 Gepost op: 20-10-2017, 22:14:00 »
Ik wil even zeggen dat ik dit een heel gaaf spel vind!

::zwaai::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #9 Gepost op: 21-10-2017, 02:02:10 »
Ik wil even zeggen dat ik dit een heel gaaf spel vind!

::zwaai::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #10 Gepost op: 21-10-2017, 18:43:15 »
Super blij dat we deze etappe hebben overleefd. Na een zeer goede start zat alles ineens tegen. De yield, De roadblock, de links van google maps.
Hopelijk gaat het deze etappe beter.  ::bravo::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #11 Gepost op: 21-10-2017, 19:04:49 »
Tip aan mezelf: volgende keer iets beter zoeken naar een vlucht.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Biechtcamera
« Reactie #12 Gepost op: 11-11-2017, 22:05:06 »
De aller-allerlaatste momenten van deze bijzondere, onzekere, mooie, spannende, adembenemende, geweldige, frustrerende, gezellige, stressvolle en bovenal onvergetelijke ervaring!

Aan de ene kant suuuuper jammer dat het al bijna afgelopen is... :-\\ Aan de andere kant gaat het wel weer een stuk minder stress en hartkloppingen geven in mijn leven... ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechtcamera
« Reactie #13 Gepost op: 17-11-2017, 01:11:50 »
Beste biechtcamera,

Zo, het zit erop! Een geweldig seizoen online The Amazing Race, een spel wat ik al een tijdje heb willen organiseren. Bij The Amazing Race is het allemaal net iets ingewikkelder. Het reiselement zorgt ervoor dat je veel research moet doen want alles moet zo realistisch mogelijk gebeuren. De opdrachten zijn ook niet even een random spelletje maar er moet afgewogen worden of de detours ongeveer even zwaar zijn, iets met elkaar te maken hebben, of de roadblock goed te doen is voor 1 iemand en hoe de detour en roadblock zich tot elkaar verhouden. Een leuke uitdaging dus! Door het lage aantal inschrijvingen kwam daar nog een uitdaging bij. Want nu moest alles in een mum van tijd omgebouwd worden zodat het met 5 teams te spelen was. Maar toch is het gelukt! Zelfs zonder de grotere bekendere namen in de forumspellen is het een zeer vermakelijk seizoen geworden. Ik ben bijvoorbeeld blij dat we de sympathieke Little Racers twee legs hebben kunnen laten doen en ze zo toch een groot deel van het spel hebben meegemaakt. De Luie Mollen waren hilarisch. Dit team sprong er echt uit, de oudste en jongste deelnemer samen. En het werkte! De twee leken goed op elkaar ingespeeld te zijn ondanks wat foutjes. Het was dan ook echt jammer dat ze eruit gingen want de team dynamiek van dit team was echt interessant. Lama en Specht waren dat team dat je bij de echte TAR af en toe ook hebt. Ze klungelen overal mee maar komen toch relatief ver omdat er altijd net een team is dat het slechter doet die leg. Ze zijn er knap doorheen gegaan ::jaja::. De finalisten waren zeker waardige finalisten. Gupp en Roy hadden in de eerste leg al gelijk bewezen dat ze in it to win it waren. Ook een hele verbetering ten opzichte van Roy zijn prestatie een seizoen eerder (2015). Ze behaalden eerste plaats na eerste plaats en het werd steeds duidelijker dat dit team ging winnen. Ze waren een soort van sympathieke hetero versie van Hidm en mij. Want ja, gunnen deden we ze het wel. En dan waren daar nog Bjorn en Hans. Van tevoren hoge verwachtingen, die dan gelijk de eerste leg een beetje tegenvallen. Ze bleven foutjes maken over de gehele race maar werden elke leg weer iets beter. Ze leerden van hun fouten en kwamen steeds beter naar voren waardoor een finale zeker binnen handbereik lag. Ze begonnen al als underdogs aan de finale. Ze behaalden een grote voorsprong bij de taxi opdracht, zou het dan toch? ....Nee, want net voor het einde van de leg maakten ze misschien wel de grootste fout tot nu toe. Ze konden geen reis vinden naar Tel Aviv en besloten te wachten tot de avond voor openbaar vervoer. Met een achterstand van ruim 4,5 uur gingen ze de laatste leg in. Tot grote verbazing kwamen ze uiteindelijk op enkele minuten na in hetzelfde vliegtuig terecht als Gupp en Roy en was het weer vrijwel gelijk precies voor de finale opdracht. Spanning! Toen Gupp en Roy opeens fouten begonnen te maken werd het duidelijk, ze kunnen dit winnen. En dat deden ze, wat een underdogs! Alle deelnemers bedankt voor jullie fanatisme en heerlijk gespeeld! Ik heb in ieder geval geen spijt van dit seizoen en ik hoop dat jullie het ondanks de stressvolle opdrachten, het ook erg naar je zin hebben gehad :).

Liefs D*N :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Biechtcamera
« Reactie #14 Gepost op: 17-11-2017, 19:24:58 »
Hoi biechtcamera! ::zwaai::

Wat een avontuur was me dit zeg. Tijd voor een korte recap.

Bjorrn en ik hadden meerdere doelen dit spel, en bij het halen van een doel kregen we steeds meer motivatie om het volgende doel ook te halen: niet als eerste naar huis gaan, minimaal derde worden en winnen. Het eerste doel haalden we met een redelijk resultaat. Het tweede doel ging iets moeizamer, maar op het nippertje moesten we niet als tweede team het spel verlaten. En zelfs het derde doel hebben we kunnen bewerkstelligen, al was het kantje boord. Hoe heeft dit kunnen gebeuren?

We zijn er in ieder geval achter gekomen dat we het resultaat van een leg totaal niet kunnen inschatten. Als we volop aan het stressen waren en dachten dat we eruit lagen, eindigden we als eerste of tweede. Maar wanneer we heel relaxt voorspelden dat we wel het snelst zouden zijn in een aflevering, dan waren we maar net door. Zo zijn we wel steeds alle afleveringen door gekomen, dus we deden op z'n minst iets goed! Maar wat dan?

Het reizen niet. Dat was niet ons sterkste punt, dus dat was gevaarlijk, aangezien reizen toch wel een vrij essentieel deel van dit spel is hihi. In de opdrachten konden we altijd veel goed maken. Bjorrn koos vaak de juiste detours uit en die voerden we dan samen uit. We vulden elkaar goed aan en hebben de roadblocks ook goed over elkaar verdeeld. En we hebben vooral veel lol gehad, waardoor we altijd weer zin hadden om het spel verder te spelen.

Dankjewel aan alle kijkers! Presteren onder toeziend oog geeft druk, maar maakt het zo veel leuker. Hopelijk hebben we jullie kunnen vermaken. ::bravo:: Geen wedstrijd zonder tegenstanders, dus bij dezen dankjewel aan onze tegenstanders! Het was zeer leuk om tegen jullie te racen in Oost-Azië, in het Midden-Oosten en rond de Noordzee. ::bravo:: En al helemaal geen wedstrijd zonder organisatoren, dus ook een groot dankjewel aan D*N en Lucy! Het zat allemaal goed in elkaar en jullie wisten het telkens weer spannend te maken. ::bravo:: Last but not least: dankjewel Bjorrn! Voor ons topteam ::bravo:: dat niet te verslaan was ::pinokkio::

Yay, ik heb gewoon een spel gewonnen op RN! :D ::dans::
« Laatst bewerkt op: 17-11-2017, 19:26:49 door putyourHANSup! »

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #15 Gepost op: 19-11-2017, 14:02:58 »
Ik wil me namens lama en mij nog excuseren bij bjornn voor het liegen over de vlucht dat we hadden gepakt/gingen pakken
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #16 Gepost op: 19-11-2017, 14:05:06 »
Namens mij? ::oink::

Nogmaals: Iedereen heel erg bedankt! Het was een leuk spel om te spelen én om te volgen! ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #17 Gepost op: 19-11-2017, 17:07:44 »
Ik wil me namens lama en mij nog excuseren bij bjornn voor het liegen over de vlucht dat we hadden gepakt/gingen pakken

Geeft niets hoor  ::rofl::
Had alleen weinig zin. Ik kon er geen rekening mee houden en ik zou er sowieso achterkomen  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #18 Gepost op: 19-11-2017, 18:32:33 »
Geeft niets hoor  ::rofl::
Had alleen weinig zin. Ik kon er geen rekening mee houden en ik zou er sowieso achterkomen  ;D

das waar, maar wij wisten wel dat jullie een slechtere vlucht hadden en daardoor konden we iets meer op ons gemak reizen, want die week zat bijna alles echt tegen  ::rofl::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechtcamera
« Reactie #19 Gepost op: 19-11-2017, 19:24:17 »
das waar, maar wij wisten wel dat jullie een slechtere vlucht hadden en daardoor konden we iets meer op ons gemak reizen, want die week zat bijna alles echt tegen  ::rofl::

Had je ook geweten als je niet gelogen had  ::pinokkio::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.