Auteur Topic: Tennis  (gelezen 236623 keer)

Online hulpdakdekker

• Aanspreekpunt De Mol
  • Actief Lid
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #1840 Gepost op: 20-10-2018, 11:18:14 »
Voor de spelers en de organisatie een prima plan denk ik.  Ik vind het stiekem wel jammer. Maar goed zo vaak zal het ook niet voorkomen.

Yup, m'n eerste reactie was ook "Neeeeee.." - maar toen zag ik dat het pas na 12-12 was en niet na 6-6. :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online MoleBuster

• Forumlid
  • De “Cruijff Turn”
« Reactie #1841 Gepost op: 20-10-2018, 13:15:36 »
Tiebreak bij 12-12 is een verbetering. Nadeel is wel dat ieder van de 4 Grand Slam toernooien straks een andere regel in de 5 set hanteert. Nu heb je dus bij Wimbledon tiebreak bij 12-12 en de US Open bij 6-6; Roland Garros en de Australian Open beide geen tiebreak. Australië overweegt ook een aanpassing las ik. Dan hoop ik niet dat ze daar b.v. voor 9-9 kiezen. Dan zou het wel heel verwarrend worden.

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1842 Gepost op: Gisteren om 18:33:30 »
Kik heeft haar eerste wedstrijd gewonnen in Singapore. Eerste set ging echt heel slecht, tweede set kwam ze ook achter tot ze samen met Sluiter besloot ervoor te gaan en gewoon winners te gaan produceren. Dat heeft echt fantastisch uitgepakt. :D

Offline MollenvangR-Art

• Winnaar ER-pool 2012
  • Forumlid
  • Brocco brocco li
« Reactie #1843 Gepost op: Gisteren om 18:45:01 »
Kik heeft haar eerste wedstrijd gewonnen in Singapore. Eerste set ging echt heel slecht, tweede set kwam ze ook achter tot ze samen met Sluiter besloot ervoor te gaan en gewoon winners te gaan produceren. Dat heeft echt fantastisch uitgepakt. :D
::bravo:: ::bravo:: Kiki dendert door
Widm online 2019...? Niet is wat het lijkt...