Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2018  (gelezen 54938 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #80 Gepost op: 7-01-2018, 20:48:01 »
 ::bravo::

3 unica's en en een unica kluns. Daar doe ik het voor.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #81 Gepost op: 7-01-2018, 21:07:41 »
Voor het eerst sta ik laatste in dit spel....
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #82 Gepost op: 8-01-2018, 10:42:53 »
Hoop variatie in de 100+ers en de verdubbelaars ::ok::

En ik zie dat ik flink voor Gasquet moet gaan duimen :o Beetje spijtig dat die juist vorige week verloor tegen Tsitsipas :-X

Voor het eerst sta ik laatste in dit spel....

De laatsten zullen de tweeden zijn ::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #83 Gepost op: 8-01-2018, 12:20:41 »
1 unica dit keer... En dan nog van buiten de top 100.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #84 Gepost op: 8-01-2018, 16:21:31 »
Voor de mensen die Murray hebben. Hij ligt er sowieso 6 maanden uit door een heupoperatie.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #85 Gepost op: 8-01-2018, 16:44:08 »
Kon ie dat niet een andere keer doen, volgend jaar ofzo? :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #86 Gepost op: 8-01-2018, 17:08:34 »
Team Advantage 2018 & The Deucebags doen dus goede zaken: die hebben beide Pouille ipv Murray.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #87 Gepost op: 8-01-2018, 17:11:39 »
Ja, dit had ik namelijk ergens wel aan zien komen... Had laatst een wedstrijd van 'm gezien, waar ie Djokovic al verving, die ook niet fit was. Maar dat ging ook met heel veel moeite net een set goed. Maar daar bewoog ie al niet, zoals dat Murray normaal beweegt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #88 Gepost op: 8-01-2018, 17:13:15 »
Ik ben dan ook wel benieuwd naar de blessure van Nishikori. Die laat immers ook de Australian Open schieten. Misschien dat ik daar dan nog mijn voordeel een beetje mee kan doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #89 Gepost op: 8-01-2018, 19:13:51 »
Ik ben dan ook wel benieuwd naar de blessure van Nishikori. Die laat immers ook de Australian Open schieten. Misschien dat ik daar dan nog mijn voordeel een beetje mee kan doen...

Volgens mij heeft hij een polsblessure

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #90 Gepost op: 8-01-2018, 19:47:30 »
Dat had Murray best 9 dagen eerder mogen vertellen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #91 Gepost op: 8-01-2018, 22:30:14 »
Voor de mensen die Murray hebben. Hij ligt er sowieso 6 maanden uit door een heupoperatie.

Balen. Gegokt voor Murray ipv van Djokovic omdat ik verwachtte dat Djokovic nog veel last van z'n blessures zou hebben en Murray niet...
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #92 Gepost op: 9-01-2018, 10:51:24 »
Ja, dit had ik namelijk ergens wel aan zien komen... Had laatst een wedstrijd van 'm gezien, waar ie Djokovic al verving, die ook niet fit was. Maar dat ging ook met heel veel moeite net een set goed. Maar daar bewoog ie al niet, zoals dat Murray normaal beweegt.

Mja, daarom had ik ook enige twijfels bij hem. Mikte ook niet zozeer dat hij in januari al fit genoeg ging zijn, maar wel op redelijk niveau zegmaar Februari of Maart (als in, verslaat geroutineerd tegenstanders buiten de top-30). Dus in feite mikte ik er op dat een operatie niet alsnog nodig zou zijn. Ook omdat het risico vrij hoog was. Stel hij was wel relatief snel weer op goed niveau gekomen, en speelt als een top-10 speler. Dan heb je ineens zo'n immens nadeel als team.
Maar er speelde ook zeker mee dat ik geen goede alternatieven zag. Pouille was eigenlijk de enige waar ik daadwerkelijk naar heb gekeken - maar die vond ik zo onthutsend zwak vorig jaar. Zeker aangezien hij weergaloos eind 2016 was. En ik kon geen reden vinden; blessures, privé of trainer problemen.. Als een inmiddels fitte Nishikori of Raonic in de categorie had gestaan, was het een heel moeilijke keuze geweest. Maar ze zijn beide nog niet fit, en zitten in een andere categorie. Terwijl ik bij Pouille dus feitelijk evenveel vraagtekens had als bij Murray, zodat ik uiteindelijk toch relatief gemakkelijk voor Murray ging.



In overig nieuws:
- Gasquet verslaat Nadal in de Kooyong exhibition. Intrigerend, aangezien Nadal tot nu toe 15-0 tegen Gasquet was. Daarentegen (en hoopgevend voor de helft van de teams hier), blijkbaar bewoog Nadal zoals vanouds, zelfs zonder getapete knie. Verder nog op een laag niveau, wat logisch is als hij een tijd niet of weinig heeft getrained. Maar het lijkt dus dat die niet een blessure van enkele maanden voor de kiezen krijgt. Gasquet schijnt ook niet bepaald overtuigend te hebben gespeeld.
- Eveneens in de Kooyong exhibition heeft Nishioka Tomic verslagen. Tomic krijgt geen Australian Open wildcard, maar in tegenstelling tot zijn eerdere claims lijkt hij toch de qualifiers te gaan spelen.
- Ohja, en na een goede streak in de Hopman Cup, heeft Goffin verloren van Carreno-Busta. Maargoed, het is maar een exhibition
- De Minaur blijft, on home turf, lekker gaan - met winst tegen Verdasco in Sydney.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #93 Gepost op: 10-01-2018, 10:16:35 »
Djoko verslaat Thiem eenvoudig @ Kooyong exhibition. Speelde blijkbaar prima, en de paar stukjes interview ervoor en erna die ik heb gezien leek hij ook uitermate gefocust en er klaar voor. Thiem daarentegen speelde schijnbaar als een dweil.
Dus die zou weleens een van de grote favorieten voor de AO kunnen zijn. En dat maakt de draw extreem invloedrijk, aangezien ik geloof dat Federer of Nadal bij een slechte draw Djokovic al in de achtste finale kunnen treffen. Dus als ze verliezen maar verder in vorm zijn, dan kan dat een swing geven van een paar honderd punten.

Verder
- Tomic met gemak zijn eerste qualifying match gewonnen, tegen Millot (atp rank 192). Nog 2 qualifying matches to go, ben benieuwd hoe fit hij überhaupt is.
- Kluns Lorenzi wint van topseed Ramos (rank 22; die toch al vrij slecht ging).
- Kluns Gojowczyk, die ik de rest van het seizoen gewoon Gojo na noemen, wint van seed-3 Sock (atp 8 )
- En populaire verdubbelaar Vesely wint van Querrey (seed 3, atp 13), die compleet van het padje is.
- Ohja, en De Minaur zet z'n geweldige streak voort, en wint van Dzumhur.. Zou hij er echt al klaar voor zijn?!
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #94 Gepost op: 10-01-2018, 12:13:16 »
Buiten je nieuws over Djoko word ik niet zo blij van je berichten hier ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #95 Gepost op: 11-01-2018, 11:21:13 »
Buiten je nieuws over Djoko word ik niet zo blij van je berichten hier ::)
Ik had een deel van de resultaten ook liever anders gezien ::hug:: ;D



Jongen jongen jongen.. van alle spelers die wél fit leken, leek Thiem toch wel een zekerheidje. Heeft hij een virus opgelopen, ligt hij wederom op bed, en is zijn AO alsnog onzeker ::) ::ohno::

Verder op het oog niet heel onverwachte dingen gebeurd afgelopen nacht. Naja klunzen Gojo en Lorenzi hebben verloren, dus die pakken geen (min)punten.



Oh. De AO draw is geweest, dacht dat die pas later kwam.
Man.. ik probeer echt niet te klagen hoor, maar ik zou 'm nauwelijks slechter kunnen maken.
Al m'n belangrijke spelers rijden elkaar in de wielen :(
Sowieso heel onevenwichtige draw. Vooraf zou ik de top-3 kanshebbers bij de AO hebben gegeven als 1. Federer 2. Djokovic 3. Zverev. Rarara wie bij elkaar zitten ::)

Onderste helft waar Federer (de helft heeft 'm, de helft niet - belangrijke speler dus) in zit:
top-32 seed: Gasquet (acceptabel, maar wel een van de zeldzame spelers die het gaat moeten doen voor mij dit jaar)
top-16 seed: Querrey - dat is prima.. maar Querrey deelt zijn blokje met Raonic, dus als die fit is..
top-8 seed: Goffin (hate him or tolerate him, hij is wel in vorm), en wie zit daar bij? Del Potro. Prachtig.
top-4 seed: Zverev. Mijns insziens dus een vd grootste kanshebbers hier normaliter. Maarja, bij wie zit hij? Djokovic. Tevens in hun kwart, Thiem. (En Wawrinka, maar die lijkt niet fit).




Verder hebben we in het bovenste kwart Nadal. Die zit bij
top-32 Dzumhur
top-16 Isner ::rofl::
En rond z'n kwart af met Cilic en.. Carreño-Busta ::rofl::

Dimitrov heeft een tamelijk goede draw:
Top-32 Rublev
top-16 Tsonga (maar tevens in Tsongas blokje zit Kyrgios)
Top-8 Sock (die bij Anderson zit).
En top-4 dus Nadal. Heeft hij eigenlijk alleen pech met Kyrgios, maar verder niets te klagen.




Edit: Anders gezegd. Van m'n 6 top-20 spelers, spelen er 5. Die zitten allemaal in de onderste helft.
Nou, schiet mij maar lek.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018, 11:42:42 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #96 Gepost op: 12-01-2018, 12:06:56 »
Hop Medvedev! Mijn enige finalist voor deze week. Jammer van het verlies van Ferrer zonet tegen Delpo. Gojowzcyk (voor vele hier) gelukkig weer net op tijd verloren. :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #97 Gepost op: 13-01-2018, 12:29:49 »
Hop Medvedev! Mijn enige finalist voor deze week. Jammer van het verlies van Ferrer zonet tegen Delpo. Gojowzcyk (voor vele hier) gelukkig weer net op tijd verloren. :P

Hij heeft uiteindelijk in de finale De Minaur afgestopt.
Maar wat heeft die een run gehad zeg, dit toernooi. Verdasco, Dzumhur, Feli Lopez, en Paire - stuk voor stuk top-50 spelers, en meerendeels al jarenlang.
Tuurlijk, het is een thuistoernooi - en in Australië telt dat altijd nog eens dubbel heb ik het idee, maar toch..
En voor mij ook gewoon volledig out of the blue. Aan het eind van vorig seizoen, verloor hij nog geregeld van knullen als Basic, Maden, en Bachinger. Jongens die gewoon van stabiel challenger-niveau zijn, ergens tussen plek 100 en 200, en daar waarschijnlijk de rest van hun carrière ook blijven. Dus mijn verwachting was dat hij gewoon een rustig Challengerjaar zou hebben, daar aan dergelijke spelers zou wenen, na een tijdje goed meekomen, en misschien aan het eind van het jaar een teen dopen in de ATP-toernooien.
Maar Alex had andere plannen ;)

Goede weerbaarheid ook van Medvedev, om alsnog te winnen, na de eerste set met 1-6 te hebben verloren, wanneer het publiek tegen je is (althans, zeker niet vóór), en terwijl het ook pas zijn tweede ATP-250 finale is (volgens wiki precies een jaar geleden zn eerste).



- Verder heeft DelPo enigszins verrassend verloren van RB-A.
- En overwegend slecht nieuws voor de populaire top-100 spelers: Fritz heeft verloren in Australië Qualification ronde2, tegen Fransoos Bourgue. Mahut en Norrie waren in ronde1 al gesneuveld. Tomic wel door, die moet in ronde3 tegen Sonego. Een Italiaan die blijkbaar net buiten de top-200 staat, en waar ik volledig niets van weet ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #98 Gepost op: 13-01-2018, 15:37:29 »
Inderdaad Medvedev ::bravo:: Ik heb overigens lang getwijfeld om hem als verdubbelaar te nemen maar uiteindelijk toch niet gedaan. Hoop dat ik daar geen spijt ga van krijgen... :-\\
De verliespartij van Delpo verbaasde mij toch ook. Ben benieuwd naar zijn OA in ieder geval.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2018, 15:39:52 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #99 Gepost op: 13-01-2018, 16:19:54 »
Inderdaad Medvedev ::bravo:: Ik heb overigens lang getwijfeld om hem als verdubbelaar te nemen maar uiteindelijk toch niet gedaan. Hoop dat ik daar geen spijt ga van krijgen... :-\\
De verliespartij van Delpo verbaasde mij toch ook. Ben benieuwd naar zijn OA in ieder geval.


DelPo zit in het blokje bij Goffin. Dat zou weleens interessant kunnen worden: twee spelers die momenteel redelijk op hetzelfde niveau zitten, maar compleet andere speelstijl hebben. Denk kleine edge DelPo.
Tevens in hun gedeelde blokje: onze nieuwste vriend Alex De Minaur. Die moet in de eerste ronde tegen Berdych. Dat zou hij weleens kunnen overleven. Aan de andere kant verwacht ik niet dat hij heel ver komt. Dit toernooi in Sydney zal redelijk veel energie hebben gekost, zeker aangezien hij nog aan het tempo van de ATP moet wennen, dus om dat 5-setters te spelen en ver te komen..

Zou me trouwens ook niet verbazen als we RB-A terug zien in de kwartfinale. Hij zit bij Wawrinka, maar die is allerminst fit. En daarna Thiem, die ook recent wat ziek zwak en misselijk oogt, en sowieso op Hardcourt veel minder in z'n element is.





Dit is zo kort, het past wel in dit bericht:

Tomic ligt eruit. In Qualifying Round3 verloren van die Sonego.

Daarnaast hebben Nadal en Thiem schijnbaar 2 dagen terug een practice match gespeeld;  gewonnen door Nadal na een super tiebreak ipv reguliere 3e set: 6-7(4) 6-2 [10-8].
Beide leken blijkbaar fit en redelijk op niveau ::ok::
Opvallend, had Nadal nu zeker nog niet in deze vorm verwacht.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 11:22:27 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.