Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2018  (gelezen 54932 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #100 Gepost op: 14-01-2018, 21:14:02 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2018 - Week 2 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Auckland (ATP 250)

Sydney (ATP 250)

Punten
40 punten: Bautista
20 punten: Del Potro
10 punten: Haase, Ferrer

Winnaars
1 winnaar: Kiss my ace, The Hawkeyes, NET KO, De Genivelleerden, Team Advantage 2018, The Vatican Saints 4, Vamos!, Bagels and Deuces 3.0, Grand Sla'm, De elektrische vliegenmeppers, Game set match 2

Bagels
1 bagel: The Hawkeyes, NET KO, The Vatican Saints 4, Bagels and Deuces 3.0

Verdubbelaars
40 - Medvedev: The Hawkeyes, De Genivelleerden, Team Advantage 2018
----------------------------------------
40 - Simon: Kiss my ace
40 - Medvedev: The Hawkeyes, De Genivelleerden, Team Advantage 2018

Klunzen
Geen
----------------------------------------
Geen

Verdubbelde toernooien
Geen
----------------------------------------
ATP 250:
50 - Net KO: Doha
ATP 500:
Geen

Top 3 van de week
1 Team Advantage 2018 110
2 The Hawkeyes / De Genivelleerden 100
# The Deucebags 30
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #101 Gepost op: 14-01-2018, 21:14:12 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 2 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: Kiss my ace ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: De Genivelleerden ::confettie::  ::confettie::

::dans:: NET KO ::dans::

Volledige stand
1 Kiss my ace 270
2 De Genivelleerden 250 +1
3 NET KO 240 -1
4 Team Advantage 2018 210 +4
5 The Deucebags 180 -2
6 De elektrische vliegenmeppers 170
6 The Hawkeyes 170 +5
8 The Vatican Saints 4 160 -3
8 Game set match 2 160
9 Bagels and Deuces 3.0 150 -3
11 Vamos! 130 -1
11 Grand Sla'm 130 +1
13 Ahw! Oh! 90 -1

Week 3

Australian Open (Grand Slam)

Verdubbelde toernooien
N.v.t.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #102 Gepost op: 14-01-2018, 21:46:15 »
Van de laatste plaats af ::cheerleader::
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #103 Gepost op: 15-01-2018, 12:01:59 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #104 Gepost op: 15-01-2018, 12:50:33 »
Punten
40 punten: Bautista
20 punten: Del Potro
10 punten: Haase, Ferrer

Je hebt hier alleen Auckland staan ;)



Goeie seizoensstart, ook fijn om beetje marge al te hebben op deel van het veld gezien de zeer matige AO draw :)



De bovenste helft van de draw heeft vandaag de eerste ronde gespeeld. Paar interessante upsets. Om even kort per blokjes van 1/8e-draw over te gaan:

1/8: Nadal blaast door Estrella heen (3x 6-1); Dzumhur worstelt zich in een 5-setter langs Lorenzi; Isner verliest van Ebden. Zodat Nadals extreem zachte draw nog eenvoudiger is geworden ::)
2/8: Business as usual, alle seeds door: Carreno-Busta, Muller, Cuevas, Cilic. Opvallend genoeg, aangezien ze alle 4 zwak aan het seizoen waren begonnen.
3/8: Dimitrov en Kyrgios easy door, Tsonga speelt nog maar gaat van King winnen, Rublev (atp 32) wint 5-setter tegen Ferrer (atp 33), Shapovalov (18 jaar) wint overtuigend tegen Tsitsipas (19 jaar) in de jonge-broekies-game.
4/8: Compleet geïmplodeerd. Gratis doorgang naar de halve finale voor Dimitrov, als hij Kyrgios in z'n eigen blokje weet te verslaan - dus ook zijn draw is nog weer veel eenvoudiger geworden. Anderson (seed 11) verliest van Edmund; Pouille (seed 18) verliest van Bemelmans; Kohlschreiber (seed 27) verliest van Nishioka; Sock (seed-8) verliest van Sugita. Prima kans voor Edmund om ver te komen (en gezien diens unica, een goede hoop voor de Awh Oh'ers om van de laatste plek te komen).

De onderste helft, met 5/8 tm 8/8 komen komende nacht :)

tldr: Nadal en Dimitrov hebben het nóg eenvoudiger gekregen; Pouille, Sock, Anderson, en Isner als belangrijkste gesneuvelden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2018, 12:53:38 »
Ik kies voor het eerste keer in 3 jaar Bemelmans niet en natuurlijk gaat hij nu tegen pouille stunten.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2018, 19:10:24 »
Mijn unica verslaat Pouille ::oink:: Hele mooie zege hoewel het voor mijn pool uiteraard beter uitkwam als Pouille won aangezien Pouille mij op termijn iets meer kan opbrengen dan Bemelmans denk ik. Maar goed wie weet. :) Ferrer ook verrassend eruit. Ook een tegenvaller uiteraard. Delbonis ook al uitgeschakeld.

Verder Esterella-Bourgos en Herbert ook uitgeschakeld, al verloren zij van respectievelijk Nadal en mijn verdubbelaar, dus da's wel gunstig. ;D

Morgen verwacht ik sowieso Bedene en Young kwijt te zijn, aangezien zij tegen respectievelijk Federer en Djokovic moeten.

Geen superstart dus hier. ;D
« Laatst bewerkt op: 15-01-2018, 19:14:46 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #107 Gepost op: 15-01-2018, 19:24:21 »
6 van de 10 Hawkeyes die vandaag moesten hebben het overleefd, ben benieuwd hoeveel er morgen van de 15 overblijven! ::cheerleader::
« Laatst bewerkt op: 15-01-2018, 19:28:13 door Fabiann »
🜃

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #108 Gepost op: 16-01-2018, 14:30:36 »
Onderste helft is inmiddels ook gespeeld. Wat minder interessante upsets dan de bovenste helft mijns insziens.
Om het weer per blokjes van 1/8, na 1/8 tm 4/8 gister:

5/8: Thiem wint van Pella, lijkt redelijk fit, en krijgt een iets eenvoudiger begin nadat Ronde2 niet tegen Steve Johnson is maar tegen Kudla. Mannarino door (Krajinovic eerder al uitgevallen). Roberto Bautista-Agut verliest van Verdasco; sowieso al een tricky matchup en hij ging afgelopen week natuurlijk al diep in Auckland. En dat maakt de draw iets eenvoudiger voor.. Wawrinka! Zowaar fit genoeg om te spelen, en verslaat Berankis - verder blijkbaar nog verre van op niveau, en slechte movement.
6/8: Djokovic vernielt Young, lijkt fit, en weliswaar nog niet op topniveau, maar wel top-3 in de wereld-niveau, dus dat is ook lang niet gek. En slecht nieuws voor zijn R2 opponent Monfils. Ramos bij hem overleeft eveneens; Mischa Zverev valt uit tegen Chung, maar was toch al niet bepaald favoriet om de eerste ronde te overleven; broertje Sasha Zverev overleeft wel in hetzelfde blokje en moet vervolgens tegen geliefde kluns Gojo. Volgende tegenstander van Chung overigens Medvedev, die lekker door blijft ballen en homeboy Kokkinakis verslaat.
7/8: Goffin door, hoewel Bachinger een setje snoept. Fognini door. Berdych zeer overtuigend door tegen een vermoedelijk vermoeide Alex De Minaur; en moet daarna tegen Garcia-Lopez, ipv Paire. DelPo ook door.
8/8: Querrey enigszins verrassend toch zonder veel moeite door tegen Feli Lopez. En dan Raonic.. sneuvelt tegen Lacko.. Die jongen lijkt gewoon helemaal niet fit te zijn, slecht nieuws voor vrijwel alle teams (maar gedeelde smart is halve smart, dus ach..). Gasquet door, en treft in Ronde2 niet Haase maar Sonego (die onbekende Italiaan die Tomic uit de qualification mepte). En ten slotten Federer, in solide vorm, door tegen Bedene.

tldr: Bautista-Agut en Raonic sneuvelen; eerdere vraagtekens Thiem, Djoko en Federer blijken allen fit en redelijk op niveau. Raonic verre van. Wawrinka fit genoeg om te spelen, maar of hij week 2 haalt..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #109 Gepost op: 17-01-2018, 19:51:37 »
Neem ik het hier even van je over alleen dan zonder de kwarten.

Nadal met gemak door tegen Mayer. Onze vriend Bemelmans struikelt met 3-0 tegen die Georgiër waarvan ik naam even niet ga natypen.

Die andere vriend (en vijand) Muller staat ook in de derde ronde, evenals Cilic, Dzuhmhur, Schwartzman, Kyrgios en Rublev. Geen echt grote verrassingen dus, behalve dat Dimitrov er bijna uit lag. Had 5 sets en een tie-break nodig tegen nummer 186 MacDonald.

Shapovalov ligt er helaas uit, maar 3-2 in sets verliezen van Tsonga is geen schande :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #110 Gepost op: 17-01-2018, 19:56:28 »
De eerste minpunten van 2018 zijn binnen.  ::ohno::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #111 Gepost op: 17-01-2018, 20:32:04 »
Mja qua seeds alleen Cuevas eruit, tegen Ryan Harrison, maar dat is niet enorm verwonderlijk.
Shapovalov had een serveerbeurt voor de winst, maar de zenuwen werden blijkbaar toch net te veel. Overigens had hij vorig jaar Tsonga verslagen @ de US Open. Hij vliegt echt nog alle kanten op qua vorm, maargoed, hij is nog jong :)

Dus blokje 3/8 is momenteel wide-open.
Dimitrov is bepaald geen zekerheid nadat hij zoveel moeite had met MacDonald, en Rublev is in vorm. Volgens de bookies had Rublev eerder nog 25% kans; inmiddels 30%. Gotta be honest, ik zou 40% wel aandurven.
En Tsonga tegen Kyrgios, seeds 15 en 17. Edge Kyrgios lijkt me, zeker op de AO. Maargoed, Tsonga blijft natuurlijk toch een prima speler, dus we'll see.




Wat bijna nog interessanter is, is de Koblenz Challenger. De Challenger voor wie niet in de AO speelt, en dat trekt blijkbaar ook wat ex-toppers.
Zoals Andrey Kuznetsov (exit Ronde-1, tegen Ivashka, atp ranking 211)
En Robredo (exit ronde-1, tegen Choinski, ik ken m ook niet, atp ranking 296)
En Gulbis (exit ronde-1, tegen Hassan, atp-ranking.. hou je vast.. 529)

Alle ex-toppers eruit in de eerste ronde. Poeh.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #112 Gepost op: 17-01-2018, 20:38:02 »
Al mijn spelers moeten steeds tegen elkaar.  ::)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #113 Gepost op: 17-01-2018, 21:12:32 »
Bedankt dat jij 'mijn' Gulbis in de gaten houdt HDD  ::rofl::

Zo te lezen een prima keus voor mn team
You'll never walk alone

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #114 Gepost op: 18-01-2018, 09:30:28 »
Grrrrrr belgje  >:(
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #115 Gepost op: 18-01-2018, 10:33:49 »
Bedankt dat jij 'mijn' Gulbis in de gaten houdt HDD  ::rofl::

Ja, die ex-toppers zijn altijd interessant, net als bv Janowicz en Almagro.
Verwacht 'm alleen niet terug  :-\\



Anyway! Ja! Belgje!

De ronde is nog niet voorbij, maar dat zal nog wel zo'n 2.5u duren (Sandgren-Wawrinka en Struff-FedEx moeten überhaupt nog beginnen), dus daar gaan we mooi niet op wachten, gezien de resultaten deze ronde. ;D

5/8: Thiem worstelt zich na een 2-0 achterstand terug naar een 5-set overwinning tegen.. Kudla. Intrigerend, aangezien Thiem net weer in goede doen leek, en Kudla is niet direct een topspeler. Moet volgende ronde tegen Mannarino. Tevens in dat blokje Wawrinka die nog moet (hij is niet fit, maar met Sandgren als tegenstander is hij toch favoriet); en Verdasco die momenteel tegen Marterer worstelt.
6/8: Djokovic door tegen Monfils, die nog de eerste set meepakte; die moet tegen Ramos. Er komt eindelijk een einde aan de streak van Medvedev, aan de handen van Chung. Chung die hoogstwaarschijnlijk tegen Zverev moet (is nog bezig). Djoko lijkt wederom in prima doen, dus die lijkt me een favoriet voor het blokje, en überhaupt om de halve finale te bereiken - maar we gaan het zien.
7/8: Benneteau verslaat Goffin. Ik zeg het nog eens. Benneteau, die bejaarde man van praktisch 73 die bijna alleen nog dubbelt want dan hoeft hij niet zo ver te lopen, verslaat Goffin, de veelgekozen top-10 speler die recent in uitstekende vorm leek. Hoe, vraag je me. Ik heb géén idee. Verder verslaat Fognini Donskoy; blijft Berdych prima presteren en verslaat Garcia-Lopez; en krijgt nu een redelijke dobber aan DelPo die Khachanov heeft verslagen.
8/8: Querrey, na z'n opvallend makkelijke Ronde1 winst tegen Feli Lopez, herinnderde zich ineens dat hij toch volledig uit vorm was - en verliest van.. Fucsovics. En Raonic-killer Lacko sneuvelt aan de handen van Kicker. Dus we hebben een Grand Slam 3e ronde partij Fucsovics - Kicker. Okay.. Dat is weereens wat anders dan Berdych-DelPo. Gasquet ontdoet zich eenvoudig van Tomic-killer Haase-killer (de inmiddels iets minder onbekende) Sonego; en moet waarschijnlijk tegen Federer, die nog moet spelen.

tldr: Goffin eruit tegen een man met een rollator, en Querrey eruit.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #116 Gepost op: 18-01-2018, 13:17:55 »
Tot zo ver Wawrinka  ::zwaai:: 3-0 eraf tegen Sandgren. De Fed expres lijkt wel door te denderen naar de volgende ronde. En de meest gekozen kluns ook eruit tegen Zverev  ::zweet:: En dus krijg je ook een derde ronde Marterer - Sandgren. Toch wel wat verrassigen:  Goffin, Wawrinka, Querrey out..
« Laatst bewerkt op: 18-01-2018, 13:23:46 door Mollenvanger-MV »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #117 Gepost op: 18-01-2018, 19:15:40 »
En de meest gekozen kluns ook eruit tegen Zverev  ::zweet::
Yes! ::zweet::

Nog 3 van mijn unica's over, hup Dimitrov, hup Harrison, hup Basilashvili! ::cheerleader::
🜃

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #118 Gepost op: 18-01-2018, 21:40:36 »
nee mijn kluns wipt 1 van mijn toppers... (benneteau wipt goffin  ::ohno:: ::oink::)
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #119 Gepost op: 19-01-2018, 13:07:52 »
Meh, geen goede dag vandaag, op Dimitrov na...
🜃