Auteur Topic: Welkom C4th!  (gelezen 738 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom C4th!
« Gepost op: 18-02-2018, 14:32:50 »
C4th van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het nieuwe seizoen van Wie Is... De Mol nadert de ontknoping. Sinds gisteren moeten vele forummers op zoek naar de echte Mol. Dacht jij ook dat Stine de mol zou zijn? Of ben jij al weken zeker over Jan, Olcay, Ruben of Simone? Praat gezellig mee!

De Mol gaat in maart in Vlaanderen ook weer beginnen. Er wordt nu nog nagepraat op het De Mol VIER-board, maar binnenkort wordt hier ook een nieuw board voor geopend.

De finale van Expeditie Robinson 2017 is alweer een poosje geleden. We praten nog gezellig wat na.

Over andere realityprogramma's zoals The Big Escape wordt ook geschreven. Neem gerust eens een kijkje op dat forum.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline C4th

  • Forumlid
Re: Welkom C4th!
« Reactie #1 Gepost op: 18-02-2018, 17:00:36 »
Hallo,

Wat een warm welkom, dank jullie.

Wat kan ik over mijzelf vertellen... nou dat ik klaarblijkelijk toch niet zo'n beste rechercheur ben... Ik wist het zeker, Emilio en Stine... één van die twee, die zou de mol zijn, duidelijk.... Hierbij had ik een grotere voorkeur voor Emilio... dag 75% van mijn punten, tja, toen was het duidelijk, dan zou Stine het wel moeten zijn, hoewel er een klein geluidje in mijn achterhoofd bleef roepen dat Ruben toch ook wel leuk bezig was... het zit me nog steeds dwars dat hij wat dingen in de lokale taal van het eerste land waar hij zat zei... molkandidaten weten nooit van tevoren waar ze naar toegaan..

Dus weer gespreid op 2 kandidaten, en 75% van mijn punten zijn weer verdwenen.
Nu zit ik dus nog met Ruben opgescheept, maar dankzij moltalk van gisteren begint Jan ook wel verdacht te worden... ik had echt het idee dat hij redelijk wat geld binnengebracht had, vooral dankzij zijn enthousiasme... zou het dan toch???

Olcay is volgens mij nooit de mol, die heeft een paar acties te duidelijk gemold.

Ik begin dit het lastigste jaar ooit te vinden!

Oh ja, over mijzelf: duidelijk ook molloot (ook bij de Vlaamse versie, die ik vaak haast nog iets leuker vind, omdat die mensen nooit rekening hoeven te houden met hoe eventuele fans over hen denken).
30+ er en woonachtig in het mooie Twente, waar ik ook wel eens last heb van mollen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom C4th!
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2018, 17:12:22 »
Welkom hier op dit forum, C4th!
Nog iemand erbij, woonachtig in Twente!
Oh ja, Simone is natuurlijk de mol...
Ich bin ein Bärliner!

Offline C4th

  • Forumlid
Re: Welkom C4th!
« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2018, 18:00:00 »
Nee... er zijn zoveel hints dat Simone de Mol is, dat ik er niet meer in geloof (heb al meerdere doodlopende tunnels gehad dit jaar... kunnen er nog wel wat bij)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Welkom C4th!
« Reactie #4 Gepost op: 18-02-2018, 19:23:48 »
Welkom C4th, ik weet nú al niet hoe ik je naam moet uitspreken ::rofl:: ::bravo::
En kom gezellig in de nog veel te lege Ruben tunnel zitten: altijd gezellig en goede muziek ::tandpastasmiley::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom C4th!
« Reactie #5 Gepost op: 18-02-2018, 21:25:19 »
Ik zet punten in op dat de 4 een A is en het misschien van cathy komt? ::hypocriet::

Welkom! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline C4th

  • Forumlid
Re: Welkom C4th!
« Reactie #6 Gepost op: 18-02-2018, 22:10:24 »
En D*N gaat door voor de wasmachine.
inderdaad, die 4 staat voor een A, afkorting van Catherine. Kan ik ook niets aan doen  8)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom C4th!
« Reactie #7 Gepost op: 18-02-2018, 22:12:42 »
Wasmachine! ::hyper::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human