Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107295 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #420 Gepost op: 18-06-2018, 21:09:52 »
Fun fact: De mol had bondjes met meer dan 1 persoon  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #421 Gepost op: 18-06-2018, 21:10:11 »






Ik wist vanaf een bepaald punt in het spel wel dat ik een redelijke kans maakte op de winst, maar ik was alsnog in de finale panisch dat Kaaasje nog zou switchen en dan was ik sowieso de pineut  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #422 Gepost op: 18-06-2018, 21:10:47 »
Andere funfact: Bij de vrachtopdracht hadden we eerste een andere luchtvaartmaatschappij bedacht, namelijk LAN Cargo.
De hint daarbij was de profielfoto van LAN.
Die hebben we toen maar geschrapt ::jaja::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #423 Gepost op: 18-06-2018, 21:10:50 »
Fun fact: de mol wist de sleutelwoorden niet en heeft op eigen kracht en heel snel in het spel de vrijstelling voor de finale gepakt, wat ik echt erg knap vond  ::bravo::
Ja dat komt dus mede door mij en Nvy die onze sleutelwoorden eerlijk hadden gedeeld ;D

Maar ben achteraf dus heel blij dat de mol hem gepakt heeft, want zo is het toch grotendeels een eerlijk spel gebleven. (Behalve dan waarschijnlijk die keren dat ik er door jokers in ben gebleven?)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #424 Gepost op: 18-06-2018, 21:12:47 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Je had me tuk. Echt goed gedaan!
(Mijn excuses voor elke rant tegenover de mol tegen je HIDM :') )

Gefeliciteerd Lan en natuurlijk ook Kaaasje voor het halen van de finale.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #425 Gepost op: 18-06-2018, 21:13:51 »
Ja dat komt dus mede door mij en Nvy die onze sleutelwoorden eerlijk hadden gedeeld ;D

Maar ben achteraf dus heel blij dat de mol hem gepakt heeft, want zo is het toch grotendeels een eerlijk spel gebleven. (Behalve dan waarschijnlijk die keren dat ik er door jokers in ben gebleven?)
Nou ja, kijk wat berteft finalevrijstelling, de manier waarop we het nu gedaan hebben is het meest eerlijk. Als een niet-mol hem had gehad en die zou in afl 6 afvallen, dan was ie er niet geweest. De sleutelwoorden waren ook een mooi middel om items te vervangen en een middel waar je moeite moet voor doen om hem te krijgen / gekonkel met medespelers en om als je hem hebt te behouden, ipv zo'n ding voor de finale erin te gooien. Dat de mol hem had is inderdaad wel voor de laatste 4 eerlijk, maar als je zo'n ding erin wilt hebben dan liever zo :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #426 Gepost op: 18-06-2018, 21:13:56 »
Hahahahha die kijkerspm van ons is achteraf ook echt hilarisch  ::rofl:: ::rofl:: Wij (met name Gupp, he Gupp?) zaten al: ah wat sneu dat kaasje en convans (en anderen kaasje en lan) nou moeten strijden om die ene finaleplek. Aaaaaaah ik kan dit niet aan

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #427 Gepost op: 18-06-2018, 21:14:14 »
Ik wist vanaf een bepaald punt in het spel wel dat ik een redelijke kans maakte op de winst, maar ik was alsnog in de finale panisch dat Kaaasje nog zou switchen en dan was ik sowieso de pineut  ::rofl::
Haha, ja had zomaar nog gekund. Zeker bij de zoek de kluis opdracht was HIDM raar bezig en hij wou ook maar niet luisteren naar mijn kluis 2. Gek ::) Mijn redenatie was ook nog dat jouw geluksgetal 2 was en de kluis dus vast kluis 2 moest zijn! ::rofl:: Redenatie klopte dan misschien niet, maar de kluis was wel goed.

Maar ik dacht tja switchen in de finale is ook geen goed idee en ik zou er toch wel uit hebben moeten gelegen als HIDM de mol was? (Nou ja, dus blijkbaar ook bijna 6 keer maar nooit helemaal ::rofl:: )

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #428 Gepost op: 18-06-2018, 21:15:30 »
Haha, ja had zomaar nog gekund. Zeker bij de zoek de kluis opdracht was HIDM raar bezig en hij wou ook maar niet luisteren naar mijn kluis 2. Gek ::) Mijn redenatie was ook nog dat jouw geluksgetal 2 was en de kluis dus vast kluis 2 moest zijn! ::rofl:: Redenatie klopte dan misschien niet, maar de kluis was wel goed.

Maar ik dacht tja switchen in de finale is ook geen goed idee en ik zou er toch wel uit hebben moeten gelegen als HIDM de mol was? (Nou ja, dus blijkbaar ook bijna 6 keer maar nooit helemaal ::rofl:: )
Daar dacht ik nog als spelmaker: hoe de f*ck, kans van 1 op 8 en wat doet zij:  ::oink:: en qua mol, HIDM deed inderdaad raar. Toen dacht ik ze moet het doorhebben nu... :P

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #429 Gepost op: 18-06-2018, 21:15:45 »
Door de opdracht met het zoeken naar een orchidee hoopte ik dat mensen daar ook een hint in zouden zien. Lan is in o.a. het Chinees en Vietnamees orchidee. Ik kon het alleen moeilijk zelf aan mensen gaan vertellen want dat zou de mol nooit doen  ::rofl:: Toen HIDM inderdaad vertelde dat jij 2 wou omdat het mijn geluksgetal was en het ook nog het goede antwoord bleek dacht ik wel, ik heb mazzel met onbewuste hints dit spel  :P

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #430 Gepost op: 18-06-2018, 21:16:40 »
Hahahahha die kijkerspm van ons is achteraf ook echt hilarisch  ::rofl:: ::rofl:: Wij (met name Gupp, he Gupp?) zaten al: ah wat sneu dat kaasje en convans (en anderen kaasje en lan) nou moeten strijden om die ene finaleplek. Aaaaaaah ik kan dit niet aan

Oh dan weet je niet hoe hilarisch mijn biechts achteraf zijn, spelleiding hebben jullie je niet kapot gelachen?  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #431 Gepost op: 18-06-2018, 21:19:06 »
Nou ja, kijk wat berteft finalevrijstelling, de manier waarop we het nu gedaan hebben is het meest eerlijk. Als een niet-mol hem had gehad en die zou in afl 6 afvallen, dan was ie er niet geweest. De sleutelwoorden waren ook een mooi middel om items te vervangen en een middel waar je moeite moet voor doen om hem te krijgen / gekonkel met medespelers en om als je hem hebt te behouden, ipv zo'n ding voor de finale erin te gooien. Dat de mol hem had is inderdaad wel voor de laatste 4 eerlijk, maar als je zo'n ding erin wilt hebben dan liever zo :P
ALS je hem er in wil hebben wel ja. Maar ik ben gewoon tegen finale vrijstellingen en sich, maar goed dat is een andere discussie. Maar zoals ik ook zei in de opdracht met het sleutelwoord ik had liever dat de finalevrijstelling snel geïnd werd want dan was er tenminste nog kans dat die persoon af viel. Maar dat de mol hem heeft helemaal positief uitgepakt.


Ik ben trouwens wel benieuwd wat er met Nys is gebeurd. Ik dacht dat Nys wel op HIDM zat toen hij er uit ging, maar blijkbaar was dat dan niet helemaal eerlijk met mij gedeeld?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #432 Gepost op: 18-06-2018, 21:19:20 »
Oh dan weet je niet hoe hilarisch mijn biechts achteraf zijn, spelleiding hebben jullie je niet kapot gelachen?  ::rofl::
Om je laatste biecht nog het meest  ::rofl:: maar inderdaad :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #433 Gepost op: 18-06-2018, 21:19:58 »
Wanneer komen de biechts? ::hypocriet::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #434 Gepost op: 18-06-2018, 21:20:21 »
ALS je hem er in wil hebben wel ja. Maar ik ben gewoon tegen finale vrijstellingen en sich, maar goed dat is een andere discussie.
Kunnen we het offscreen in de pm of in het feedbacktopic dat ik later open over hebben :)  ::ok::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #435 Gepost op: 18-06-2018, 21:20:51 »
Door de opdracht met het zoeken naar een orchidee hoopte ik dat mensen daar ook een hint in zouden zien. Lan is in o.a. het Chinees en Vietnamees orchidee. Ik kon het alleen moeilijk zelf aan mensen gaan vertellen want dat zou de mol nooit doen  ::rofl:: Toen HIDM inderdaad vertelde dat jij 2 wou omdat het mijn geluksgetal was en het ook nog het goede antwoord bleek dacht ik wel, ik heb mazzel met onbewuste hints dit spel  :P
Ik had trouwens toen gezien dat HIDM's geluksgetal 8  0 euro was bij de deal or no deal spel. En dat koffertje koos hij ook nog natuurlijk.

Die twee had ik trouwens bedacht vóór ik had gezien dat het jouw geluksgetal was Lan. Maar ik had gewoon een goed gevoel bij twee. Niet dat mijn gevoel altijd klopte hoor, want genoeg foute voorgevoelen gehad.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #436 Gepost op: 18-06-2018, 21:21:11 »
Wanneer komen de biechts? ::hypocriet::
Wsl als de mol weer internet heeft :P

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #437 Gepost op: 18-06-2018, 21:21:58 »
Hoe vaak ik HIDM buiten mn ftm conclusies liet omdat hij altijd logisch kon vertellen dat hij iets deed als kandidaat. Damn.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #438 Gepost op: 18-06-2018, 21:22:51 »
Ik had trouwens toen gezien dat HIDM's geluksgetal 8  0 euro was bij de deal or no deal spel. En dat koffertje koos hij ook nog natuurlijk.

Dat was ook een hint ;) heb hem bewust in koffer 8 gestopt mocht ook wel in de finale he :P maar in diezelfde opdracht zat nog een hint alleen dan bij de top 40, allemaal cijfers bij de bommen die naar de mol leiden. Maar dat wil de mol zelf allemaal vertellen geloof ik (ook de hints).

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #439 Gepost op: 18-06-2018, 21:23:51 »
Kan je dan wel de testuitslagen openbaren?  ::tandpastasmiley::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17