Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107727 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #440 Gepost op: 18-06-2018, 21:23:58 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Ik moet zeggen dat ik het spel niet enorm goed gevolgd heb, maar ik vertrouwde HIDM echt blind ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #441 Gepost op: 18-06-2018, 21:24:45 »
Ik had trouwens toen gezien dat HIDM's geluksgetal 8  0 euro was bij de deal or no deal spel. En dat koffertje koos hij ook nog natuurlijk.

Jaaaa dit was zo raar!!! Toen dacht ik wel echt, hm zo toevallig dat jij zonder overleg 8 kiest en daar 0 euro in zit!! Maarja kon de mol niet zijn he  ::schaam::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #442 Gepost op: 18-06-2018, 21:28:30 »
Nu de mol bekend is.... ::bravo::

Wat verwachten jullie te lezen in de molbiechten? :)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #443 Gepost op: 18-06-2018, 21:28:41 »
Ach jij zei het tenminste niet ook nog tegen HIDM waarop hij nog letterlijk tegen mij zegt dat het inderdaad verdacht was en "Misschien moet je toch maar switchen van Mol ;D::rofl::

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #444 Gepost op: 18-06-2018, 21:29:36 »
Nu de mol bekend is.... ::bravo::

Wat verwachten jullie te lezen in de molbiechten? :)


Alles over zijn bondjes met zowat iedereen
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #445 Gepost op: 18-06-2018, 21:31:31 »
Wat Lucy in de bar zegt is hier precies hetzelfde. 'Lan is sowieso de mol.... (allerlei redenen)', 'Ik word zo gek van ... want door hem mislukt de opdracht weer' etc etc. Het is echt briljant gewoon.

In de molbiechten? Ik denk dat hij ons keihard belachelijk maakt omdat we echt sukkels zijn gewoon ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #446 Gepost op: 18-06-2018, 21:32:08 »
Jaaaa dit was zo raar!!! Toen dacht ik wel echt, hm zo toevallig dat jij zonder overleg 8 kiest en daar 0 euro in zit!! Maarja kon de mol niet zijn he  ::schaam::
Ik was ook vooral gefrustreerd dat dit ongeveer het enige was deze hele opdracht waarbij niet twee mensen het dik moesten drukken, want ik had al een heel ander getal bedacht. Echt letterlijk alles moest door twee dikgedrukt worden tot het irritante aan toe en dat nou net niet. ::rofl::


Ik ben ook vooral heel benieuwd naar alle bondjes van HIDM want ik had op een gegeven moment het idee dat hij zowat een bondje had met iedereen ::rofl:: en ik denk ook dat hij juist daardoor heel veel vertrouwen heeft weten te winnen. Hij was die van mij daardoor ook bijna kwijt alleen dan niet zo zeer dat ik hem ging verdenken maar meer op andere manier mijn vertrouwen kwijt, als je snapt wat ik bedoel. Maar goed dat was dus de mol.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #447 Gepost op: 18-06-2018, 21:32:12 »
In de molbiechten? Ik denk dat hij ons keihard belachelijk maakt omdat we echt sukkels zijn gewoon ::rofl::
Klopt  

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #448 Gepost op: 18-06-2018, 21:35:51 »
Ik was ook vooral gefrustreerd dat dit ongeveer het enige was deze hele opdracht waarbij niet twee mensen het dik moesten drukken, want ik had al een heel ander getal bedacht. Echt letterlijk alles moest door twee dikgedrukt worden tot het irritante aan toe en dat nou net niet. ::rofl::


Ik ben ook vooral heel benieuwd naar alle bondjes van HIDM want ik had op een gegeven moment het idee dat hij zowat een bondje had met iedereen ::rofl:: en ik denk ook dat hij juist daardoor heel veel vertrouwen heeft weten te winnen. Hij was die van mij daardoor ook bijna kwijt alleen dan niet zo zeer dat ik hem ging verdenken maar meer op andere manier mijn vertrouwen kwijt, als je snapt wat ik bedoel. Maar goed dat was dus de mol.

Ja ik heb wel gemerkt dat jullie minder close waren dan ik had verwacht. Dat snapte ik niet helemaal, maar nu is het natuurlijk overduidelijk.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #449 Gepost op: 18-06-2018, 21:48:44 »
Bij mij viel alles op zijn plaats na het rode scherm  ::rofl::

Al vind ik persoonlijk dat er teveel dingen goed zijn gegaan door HiDM. Maar hoeveel keer ik tegen mezelf gezegd heb: Lan kan de mol niet zijn en hoeveel keer HiDM me dan toch nog overtuigd heeft.

Leuk weetje: als ik de test in meer dan 4min had gemaakt, had ik de laatste vraag trouwens ingevuld op HiDM omdat ik wist dat Kaaasje zwz sneller ging zijn dan die tijd. Maar goed gespeeld HiDM vooral achter de schermen dan!
« Laatst bewerkt op: 19-06-2018, 00:52:49 door Convans »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #450 Gepost op: 18-06-2018, 21:51:55 »
Citaat
Leuk weetje: als ik de test in meer dan 4min had gemaakt, had ik de laatste vraag trouwens ingevuld op HiDM omdat ik wist dat Kaaasje zwz sneller ging zijn dan die tijd. Maar goed gespeeld HiDM vooral achter de schermen dan!
Haha ::rofl:: Grappig om te weten! Dan was jij dus door gegaan ipv ik. Hield jij dan trouwens de tijd bij tijdens het maken van de test? Daar had ik echt geen tijd voor hoor.

Mijn snelste tijd was trouwens 2:11 geloof ik. Maar dan wel met 20 vragen op Lan en dus maar weinig op HIDM ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #451 Gepost op: 18-06-2018, 21:52:55 »
Haha ::rofl:: Grappig om te weten! Dan was jij dus door gegaan ipv ik. Hield jij dan trouwens de tijd bij tijdens het maken van de test? Daar had ik echt geen tijd voor hoor.

Mijn snelste tijd was trouwens 2:11 geloof ik. Maar dan wel met 20 vragen op Lan en dus maar weinig op HIDM ::rofl::
Wat op zich ook grappig klinkt, geen tijd om de tijd bij te houden :P

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #452 Gepost op: 18-06-2018, 21:55:43 »
Haha ::rofl:: Grappig om te weten! Dan was jij dus door gegaan ipv ik. Hield jij dan trouwens de tijd bij tijdens het maken van de test? Daar had ik echt geen tijd voor hoor.

Mijn snelste tijd was trouwens 2:11 geloof ik. Maar dan wel met 20 vragen op Lan en dus maar weinig op HIDM ::rofl::

Enkel de laatste test had ik mijn gsm timer aangezet ja, maar ik zag al snel dat ik echt een wereltijd aan het neerzetten was  ::rofl::

Trouwens Lan ook super gespeeld, ik had het nog tegen hem dat ik moest keizen tussen hem en HiDM om all in op te gaan in de afl waar Molino afviel. Toen zei ik: jij zou wel een erg saaie mol zijn he... en toen reageerde hij wat geïrriteerd en begon ie wat molacties op te noemen. Samen met HiDM zijn constante argumenten om voor Lan te gaan, heeft dat me overtuigt. Ik wist ook dat Molino niet helemaal vol op Lan was gegaan. Dus dan dacht ik wel dat ik juist zat. Helaas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #453 Gepost op: 18-06-2018, 21:57:02 »
Je kan toch gewoon kijken in je postvak uit voor je test tijd? ??? Waarom lastig doen met timers ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #454 Gepost op: 18-06-2018, 22:00:07 »
De tijd bijhouden moet je sowieso niet doen. Volgens mij heb ik over bijna elke test minstens een kwartier gedaan  ::rofl::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #455 Gepost op: 18-06-2018, 22:02:41 »
Je kan toch gewoon kijken in je postvak uit voor je test tijd? ??? Waarom lastig doen met timers ::rofl::
Ja dat deed ik dus ook, achteraf ::jaja::


Enkel de laatste test had ik mijn gsm timer aangezet ja, maar ik zag al snel dat ik echt een wereltijd aan het neerzetten was  ::rofl::

Trouwens Lan ook super gespeeld, ik had het nog tegen hem dat ik moest keizen tussen hem en HiDM om all in op te gaan in de afl waar Molino afviel. Toen zei ik: jij zou wel een erg saaie mol zijn he... en toen reageerde hij wat geïrriteerd en begon ie wat molacties op te noemen. Samen met HiDM zijn constante argumenten om voor Lan te gaan, heeft dat me overtuigt. Ik wist ook dat Molino niet helemaal vol op Lan was gegaan. Dus dan dacht ik wel dat ik juist zat. Helaas
Had jij nou ook niet nog een afspraak met HIDM dat jullie elkaar verdacht gingen maken? :P

Ik had van de week of de week ervoor nog wel zitten kijken dat Convans minder gemeen had met HIDM dan Lan in de aflevering dat Frank eruit ging en toen dacht ik nog dat als Frank dus gespreid had met meer op Convans dan Lan, hij er waarschijnlijk ook uit zou gaan als HIDM de mol was. Maar dat was niet overtuigend genoeg om te switchen ;)


Een kwartier Lan ::oink:: Maar jij was dan ook de enige die juist zat dus je kon gerust rustig aan doen ::rofl:: In het begin was ik niet zo gefocust op tijd en toen iemand zei dat ze het in 3 minuten had gedaan ofzo, was ik echt geschokt, hoe moet je dit ooit kunnen. Maar nu snap ik wel hoe. Maar als bijna iedereen fout zit is tijd ook belangrijk ;D

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #456 Gepost op: 18-06-2018, 22:07:16 »
Ik deed er altijd 10 minuten over hoor  ::rofl::. Oh en toen ik er uit ging zat ik op Lan en met een paar vragen op Convans.. maar vgm zat echt iedereen op Lan toen dus daarom dacht ik later nog steeds dat Lan de mol was.

Heb trouwens wel HIDM ooit geconfronteerd, want ik kwam er achter dat ik onbewust vrij veel op hem had gezet maar uiteindelijk wist hij me weer om te praten helaas   ::rofl:: ::schaam::
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #457 Gepost op: 18-06-2018, 22:09:32 »
 ::zwaai::

Ja ik ben het dus ::regenboog::

Bedankt alvast voor de lieve reacties. Ik zit momenteel bij de Victoria Falls in Zimbabwe en heb helaas heel beperkt dus ben bang dat de biechten wat verspreid gaan komen. Sommigen zijn nogal lang. Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben heb ik voor een wat andere aanpak gekozen dan de vorige twee Mollen. Veel molacties gebeurden achter de schermen en waren wat gecompliceerder dan 'hier gaf ik een fout antwoord' dus bear with me alsjeblieft. Algemene tactiek was dus een heel fanatieke, gestreste en tactische kandidaat zonder filter spelen die niet alles goed doet maar die door alle omstandigheden en zijn karakter de Mol niet kan zijn. Voor het seizoen begon vergeleek ik mezelf volgens mij met Robin van De Mol 5, als die de Mol was geweest. Ik kan alvast verklappen dat bijna niks toeval of per ongeluk was (of überhaupt oprecht, behalve persoonlijke connecties die ik met mensen heb gemaakt). Ik zal proberen zo al wat biechten online te zetten maar mijn internet is dus niet betrouwbaar en heb alleen mijn telefoon.

Lan: van harte gefeliciteerd, echt fantastisch gespeeld! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Het was me een eer om door jou ontmaskerd te worden :D

Aan Kaaasje en al mijn andere bondgenoten (Molduck, Nys-Fan, Meezter, Frank, Nvy en Convans die me af en toe bijna door had) alvast een sorry en een knuffel ::hug:: Zelfde geldt natuurlijk voor Spacu, BigBoots en Molino. Vooral die laatste twee heb ik af en toe fel tegen gespeeld.

Eventuele vragen kunnen jullie ook alvast stellen, dan kan ik die beantwoorden wanneer ik de gelegenheid heb als het niet terug komt in de biechten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #458 Gepost op: 18-06-2018, 22:09:48 »
Oh lol, ik dacht eigenlijk dat jij op Convans eruit was gegaan Frank  ::rofl:: Jeetje, dan ben ik na de exit van Nys echt de hoofdverdachte geworden.

EDIT: Mijn beste vriend klaagt altijd dat ik vaak negatief ben over mollen op TV/in spellen, maar HIDM, ik vind jou oprecht een van de beste mollen als het gaat om verdenking van je af houden (en vooral ook op andere mensen gooien  :P). Ik ben wel heel benieuwd naar de molacties, want met name in het begin kon ik jou niet aanhouden als een verdachte omdat je zoveel goed leek te doen.
« Laatst bewerkt op: 18-06-2018, 22:19:04 door Lan »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #459 Gepost op: 18-06-2018, 22:22:22 »
Convans was mijn hoofdverdachte in eerste instantie maar ik ben vanaf aflevering 5 ofzo steeds meer op Lan gaan zitten. En ik dacht ook echt dat als HIDM de mol was ik wel af zou moeten zijn gevallen, al bleek wel toen ik eens naar mijn resultaten keek dat ik dacht hmmm het kan nog slechter. (En dat is blijkbaar dus ook het geval)


Ik ben ook heel benieuwd naar de testresultaten ::jaja::