Auteur Topic: [MO18]Aflevering 3, opdr.3.1 [Mount Roberts Tramway, Juneau] De Escape Cable Car  (gelezen 16418 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Nog even een overzichtje wie welke puzzel maakte:
Puzzelteam 1
1. BigBoots: Zeeslag
2. Kaaasje: Tectonic
3. FrankLapidus: Sudoku
4. Nvy: Sudoku Chaos

Puzzelteam 2
1. Meezter :Paardensprong
2. Lan: Bionaire puzzel
3. Nys-Fan: Rikudo

 ::zwaai::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Zeg lieve spelleiders, zouden jullie even duidelijk kunnen laten zien dat ik die extra pm alleen maar stuurde op aanvraag van Team 2 door de  ::niet-ok::, want die wordt mij nu ook al volledig in de schoenen geschoven ::)

Ik snap dat ik geen sympathie heb gewonnen met dat sleutelwoord maar dat betekent niet dat alles ineens mijn schuld is en zodanig wil ik na 3 weken waarin ik één keer voor mezelf gekozen heb niet behandeld worden. Dan is het spel voor mij niet leuk meer.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb ook maar 1 keer voor mezelf gekozen. Leverde een joker op + 100 euro voor de pot
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sowieso zou ik wel wat meer PM's willen zien, geeft toch wel een betere kijk op wie wat deed en zei.

BB, ugh  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Zeg lieve spelleiders, zouden jullie even duidelijk kunnen laten zien dat ik die extra pm alleen maar stuurde op aanvraag van Team 2 door de  ::niet-ok::, want die wordt mij nu ook al volledig in de schoenen geschoven ::)

Ik snap dat ik geen sympathie heb gewonnen met dat sleutelwoord maar dat betekent niet dat alles ineens mijn schuld is en zodanig wil ik na 3 weken waarin ik één keer voor mezelf gekozen heb niet behandeld worden. Dan is het spel voor mij niet leuk meer.

Waarschijnlijk door mijn trip in Duitsland heb ik dit over het hoofd gezien. Maar dat maak ik goed.
Hieronder de PM waarin LAN een duim omlaag plaats waarmee Team 2 aangeeft dat zij een extra hint/PM wilde hebben
::niet-ok::

Sowieso zou ik wel wat meer PM's willen zien, geeft toch wel een betere kijk op wie wat deed en zei.

BB, ugh  ::rofl::

Ik zit nu in het buitenland, dus ik heb daar nu geen tijd/mogelijkheden/zin in. IK ben na maandag terug en zal dat kijken wat ik kan doen. Maar onthoudt, in het echt zouden jullie ook niet alles hebben kunnen zien/horen ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik heb ook maar 1 keer voor mezelf gekozen. Leverde een joker op + 100 euro voor de pot
Ik heb het ook helemaal niet tegen/over jou. Ik heb het over onterechte beschuldigingen achter de schermen. Is inmiddels uitgepraat maar wilde het toch even duidelijk maken.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.