Auteur Topic: Dossier 7  (gelezen 3787 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dossier 7
« Gepost op: 23-11-2003, 10:23:10 »
Dossier 7 is ook al bezorgd, het gaat nu snel. Nog 4 dagen om de naam van je moordenaar en motief in te leveren!!!

----------------------------------------
Samenvatting van dossier 7, Bescherming:

De connectie tussen Ebbinge en Engel neemt een andere wending, als blijkt dat Ebbinge Engel op de avond van de moord onder druk heeft gezet "zich aan zijn afspraken te houden!"

Intussen duiken gedichten van Willemijn op op een poeziesite, waarvan eentje expliciet over Sascha? Max vraagt namens hem en diezelfde Willemijn politiebescherming aan Cappel, omdat iemand de show wil saboteren, en de kandidaten nu aan de beurt zijn. Koen overlegt een sluitend alibi, en valt daarmee af als verdachte.

Maar de grote klapper is dat Chantal onder regie van Kroeske plotseling uit het spel ligt - terwijl zij uit eerdere observaties de gedoodverfde winnares bleek! In de bewuste opnames zien we hoe Chantal woedend haar Oom Ton om hulp vraagt.

Max en Willemijn zijn nu de enige twee overgebleven kandidaten voor de hoofdprijs van het spel.
-------------------------------------

Die Ton is dus de oom van Chantal (had eerder gepost dat ik dacht dat het de vader was, maar ik zat er dichtbij  ;D)
Koen valt blijkbaar ook af. Het lijkt zo minder te worden, maar met Kroeske en Ebbinge komen er alleen maar namen bij....
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Dossier 7
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2003, 11:12:32 »
Ik tast nog volledig in het duister wat betreft de zaak. M'n gele briefjes theorie blijkt toch niet te kloppen nu Chantal eruit ligt.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Dossier 7
« Reactie #2 Gepost op: 23-11-2003, 11:53:04 »
ik tast ook nog volledig in het duister.... :-\