Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
219 gasten en 3 vaste bezoekers (kolko, Gupp, Tristan)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
Schrijf je nu in!
RN GameNight: 30 Seconds!
1 Augustus
RN Songfestival: Inschrijvingen open!
9 September
Tweestrijd Online
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Boer Zoekt Vrouw 2018  (gelezen 3940 keer)
Schulz

Geslacht: Man

« Gepost op: 15.06.2018, 11:17:27 »

Een nieuw seizoen Boer zoekt vrouw

3 boerinnen en 7 boeren hebben zich onlangs voorgesteld.

Uit de 635 boeren en boerinnen die zich aanmelden, zijn er tien kanjers uitgekozen die ons mochten verleiden om een brief te sturen.

De link om te reageren werkt niet meer, dus ik denk dat het te laat is om nog te schrijven.

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
Schulz

« Antwoord #1 Gepost op: 15.06.2018, 11:19:39 »

Over Marnix

Wat zoek je in een vrouw? Een maatje

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Een punthoofd! Haha. Naar buiten toe ben ik best een man met bravoure, maar van binnen, in het echt, is dat anders. Ik wil natuurlijk koeien en paarden verkopen. Als je daar je zachte kant laat zien, lopen ze zo over je heen. Maar ik heb echt wel een zachte kant.
Wat ik het meeste mis als ik geen relatie heb, zijn die twee koude voetjes die 's nachts tegen je aan komen liggen om opgewarmd te worden.
Ik hou er niet van om iets er dik bovenop te leggen. Doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
Ik ben wel altijd druk. Met de boerderij, met de boekhouding, maar ik heb een klein hartje en wil het graag een vrouw naar de zin maken op mijn manier. Verwacht niet dat ik elke week met een bos bloemen thuiskom. Elke dag een kop koffie vind ik veel meer zeggen dan één keer per jaar een ring.

* BZV_Marnix.jpg (39.9 KB, 344x515 - bekeken 168 keer.)

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
Schulz

« Antwoord #2 Gepost op: 15.06.2018, 11:20:34 »

Over Jan

Wat zoek je in een vrouw? Ik zoek een lieve, warme, spontane, eerlijke vrouw die ook van de kleine dingen houdt, net als ik.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint? Ik ben best een attente man, dat kan ik best zeggen. Ik geef me niet gauw, maar als ik me geef... Ik ben rustig en oprecht.

* BZV_Jan.jpg (45.65 KB, 344x515 - bekeken 169 keer.)

Schulz

« Antwoord #3 Gepost op: 15.06.2018, 11:22:15 »

Over Wilfred

Wat zoek je in een vrouw? Ik zoek een sportieve vrouw met een beetje pit. Er moet een goede klik zijn en ik moet me thuis voelen bij haar.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint? Ik vind het wel leuk om samen op pad te gaan, om romantische dingen te doen. Ik hou wel van verrassingen. Ik zou graag met iemand 's avonds de dag doornemen. Ik vind het erg om 's avonds binnen te komen en er niemand is.

* BZV_Wilfred.jpg (31.65 KB, 344x515 - bekeken 152 keer.)

Schulz

« Antwoord #4 Gepost op: 15.06.2018, 11:23:08 »

Over Michelle

Wat zoek je in je toekomstige partner? Iemand die lief is voor mij. Iemand met wie ik samen kan zijn, die er altijd voor me is. Iemand die handig is zou ook wel leuk zijn! Ik vind het leuk als iemand initiatief neemt en actief is. Die het leuk vindt om spontaan samen dingen te doen. Ik hou niet van lang vooruit plannen.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint? Een heleboel energie! Ik ben heel lief en zorgzaam. Eigenlijk te lief en te zorgzaam. Als ik een vriend heb, doe ik daar alles voor waardoor ik mezelf weleens voorbij loop. Dat was in het verleden en inmiddels heb ik daar wel van geleerd en kan ik daar - hopelijk - een goede balans in vinden.

* BZV_Michelle.jpg (40.86 KB, 344x515 - bekeken 151 keer.)

Schulz

« Antwoord #5 Gepost op: 15.06.2018, 11:23:57 »

Over Steffi

Wat zoek je in je toekomstige partner?
Een maatje. Iemand waar je je verhaal aan kwijt kan, waar je 's avonds tegenaan kan liggen op de bank, maar vooral iemand waar je veel plezier mee kan hebben. Het liefst iemand die ook een weerwoord heeft.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint?
Ik ben zorgzaam en betrouwbaar. Ik denk dat ik een jongen een heel plezierig leven kan bieden. Lol maken. Ik ben wel iemand waar je je hart bij kan luchten. Werk is belangrijk, maar als ik iemand die me dierbaar is kan helpen, gaat alles aan de kant.

* BZV_Steffi.jpg (26.66 KB, 344x515 - bekeken 153 keer.)

Schulz

« Antwoord #6 Gepost op: 15.06.2018, 11:24:45 »

Over Jaap

Wat zoek je in je toekomstige partner? Liefde, gezelligheid, iemand om mee te sparren. Zowel zakelijk als privé. Ik zoek een warm, empatisch persoon en vind het leuk als iemand bijvoorbeeld mee kan denken over de toekomst van het bedrijf. Ik help graag mensen dus ik hoop dat een vrouw haar hart bij me uit wil storten. Mensen zeggen weleens dat ik sociaal werker had moeten worden. Ik snap wel dat ze dat zeggen. Ik ben zelf ook empatisch en heb het snel door als mensen ergens mee zitten.

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Een vrolijke spontane man die het leuk vindt om samen dingen te ondernemen. Ik hoop een vrouw te vinden om samen het leven verder te ontdekken.

* BZV_Jaap.jpg (35.78 KB, 344x515 - bekeken 151 keer.)

Schulz

« Antwoord #7 Gepost op: 15.06.2018, 11:25:33 »

Over Rudie

Wat zoek je in een vrouw? Ik verwacht dat het samen leuker is dan alleen. Ik ben op zoek naar een positieve vrouw die samen met mij de uitdaging aan durft te gaan. De uitdaging is dan met mij. Maar ook vooruit kijken naar de kansen die voorbij komen. Ontwikkel jezelf.

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Ik heb een breed blikveld, ben ondernemend, zelfstandig en enthousiast. Ik heb humor en ben positief. Al dat serieuze gedoe en pietje precies.... Het moet ook gewoon leuk zijn!

* BZV_Rudy.jpg (27.36 KB, 344x515 - bekeken 152 keer.)

Schulz

« Antwoord #8 Gepost op: 15.06.2018, 11:47:02 »

Over Remco

Wat zoek je in een vrouw? Iemand met wie ik alles kan delen, een maatje. Het liefst iemand die ook gek van koeien is, dat zou mooi zijn. Ik wil graag samen het leven op de boerderij voortzetten.

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Ik doe echt alles, of in ieder geval heel veel, voor een vriendin. Ik kan wel romantisch zijn, maar wel met mate he haha. Ik breng gezelligheid, maar ook zeker een goed gesprek. Vooral samen er op uitgaan, leuke dingen doen, tentfeestje. Met vrienden dingen doen. Mijn vrienden die een vriendin hebben gaan ook allemaal nog altijd mee. Mijn vriendin moet wel in de hechte vriendengroep passen.

* BZV_Remco.jpg (34.52 KB, 344x515 - bekeken 150 keer.)

Schulz

« Antwoord #9 Gepost op: 15.06.2018, 11:47:54 »

Over Wim

Wat zoek je in een vrouw?
Een vrouw met een vrolijke uitstraling, die nuchter is en waar ik lol mee kan hebben. Die ook van gezelligheid houdt. Iemand om mijn leven mee te delen. Een maatje.

Wat krijgt je partner als zij een relatie met jou begint? Een energieke, vrolijke en sociale vent met een gezonde dosis humor.

* BZV_Wim.jpg (51.72 KB, 344x515 - bekeken 152 keer.)

Schulz

« Antwoord #10 Gepost op: 15.06.2018, 11:48:40 »

Over Saskia

Wat zoek je in je toekomstige partner? Iemand om leuke dingen mee te doen, op vakantie te gaan. Iemand bij wie ik me thuis voel, bij wie ik mezelf kan zijn en dat ik niet meer alleen ben.

Wat krijgt je partner als hij een relatie met jou begint? Mij! Haha. Ik ben niet super uitbundig, maar ben wel goedlachs en voor veel dingen in! Ik laat me graag verrassen.

* BZV_Saskia.jpg (41.06 KB, 344x515 - bekeken 151 keer.)

Schulz

« Antwoord #11 Gepost op: 15.06.2018, 11:52:12 »

Ik hoop dat Rudy, Wim, Michelle, Remco en Jaap de show halen.

Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005