Auteur Topic: [MO18] Feedback-topic  (gelezen 16250 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] Feedback-topic
« Reactie #80 Gepost op: 27-06-2018, 19:35:09 »
Daarnaast wil ik even sorry zeggen tegen MV, die opmerking was nergens voor nodig. Had gewoon een slechte dag, dus sorry sorry sorry en trek het je niet persoonlijk aan want het sloeg nergens op. Hoop echt from the bottom of my heart dat je doorgaat met WIDMO (en met mij vele anderen, dat weet ik wel zeker  ::hug::)
::hug:: het is goed hoor :) Ik had misschien ook iets anders moeten reageren, maar ik vond het juist fijn dat de algehele sfeer (ook bij mij achteraf) over de serie goed en positief is is. De feedback is ook prima, opbouwend en zeer bruikbaar (zonder persoonlijke aanvallen).Bovendien zijn dingen niet ontspoord. De hele toon en bepaalde opmerkingen vorig jaar, deden me toen twijfelen of ik door moest gaan. Daarom dat ik op een bepaald moment ook een beetje fel was. In tegenstelling tot vorig jaar, is dit kleine incidentje niet de reden dat ik het nog niet weet of ik door ga, so no worries :)

Ik moet even de juiste woorden vinden om de huidige situatie onder woorden te brengen of ik in 2019 nog een serie wil maken. Ideeën heb ik al, zelfs een land en wat locaties, maar de uitvoering... nou ja ik ga daar nog even over nadenken hoe ik dat moet verwoorden. In ieder geval geen zorgen, en zand erover  ::hug::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO18] Feedback-topic
« Reactie #81 Gepost op: 5-07-2018, 22:08:56 »
Nog één keer dan: complimenten aan iedereen die dit spel heeft mogelijk gemaakt, het was een geslaagd seizoen! ::ok:: En D*N, bedankt dat je me een bericht stuurde met de vraag of ik mee wilde doen, anders had ik dit spel waarschijnlijk überhaupt nooit ontdekt. ;D
Sky might be falling but remember you can fly