Auteur Topic: Alles wat je wil weten over internet en PC's...  (gelezen 7794 keer)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #20 Gepost op: 15-12-2003, 23:49:00 »
Beeld -> mapopties -> aangepaste instellingen -> voor elke opdracht een nieuw venster openen

Als ik me niet vergis... Succes ermee

nja, daar had ik al gekeken en ik kon t dus ook nerges vinden.

Maar thnx anyway  ::ok::

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #21 Gepost op: 16-12-2003, 00:15:07 »
Sorry, ik heb zelf al heel lang geen W98 meer. Toen ik het nog had, heb ik het finaal laten crashen. :-\
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #22 Gepost op: 16-12-2003, 07:59:27 »
dankzij mij...  :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #23 Gepost op: 16-12-2003, 09:39:03 »
Sorry, ik heb zelf al heel lang geen W98 meer. Toen ik het nog had, heb ik het finaal laten crashen. :-\

sorry  :-\ ??? iig het is hier dus n tijdje geleden ook n beetje gecrasht, vandaar dat die instellingen n beetje verdingest zijn.

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #24 Gepost op: 16-12-2003, 11:10:56 »
ja, sorry dat ik je niet kon helpen...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #25 Gepost op: 17-12-2003, 19:50:43 »
Sinds ik een nieuwe processor heb staat er in XP, bij Control Panel (Configuratiescherm) en System (Systeem), eerste tabblad, het volgende:



Zou het kunnen dat ik met een illegale kopie van een processor te maken heb?  :o

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #26 Gepost op: 17-12-2003, 20:42:39 »
Sinds ik een nieuwe processor heb staat er in XP, bij Control Panel (Configuratiescherm) en System (Systeem),
... je bedoeld rechtermuisknop op Deze Computer --> Eigenschappen? :P

Zou het kunnen dat ik met een illegale kopie van een processor te maken heb?  :o
...neehoor, gewoon niet goed ingeburgerde gastarbeiders ::)

Nee, ik denk eerlijk gezegd niet dat je een illegale versie hebt(als je hem in een winkel hebt gekocht iig). Zal wel een typo zijn, anders vraag je het even bij de winkel waar je hem vandaan hebt..
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #27 Gepost op: 25-12-2003, 12:05:40 »
Sinds ik een nieuwe processor heb staat er in XP, bij Control Panel (Configuratiescherm) en System (Systeem), eerste tabblad, het volgende:



Zou het kunnen dat ik met een illegale kopie van een processor te maken heb?  :o


nee das gewoon de zweedse versie...  ::) :P

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #28 Gepost op: 26-12-2003, 02:29:48 »
Ik heb een unieke zweedse prosussor in de aanbieding voor de liefhebber!  ::ok::

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #29 Gepost op: 26-12-2003, 13:30:19 »
Ik heb nog nooit gehoord van illegale processoren...
Er zijn wereldwijd maar enkele bedrijven die processoren produceren, en als er daar nu enkele van naast de band vallen en in het zwarte circuit verdwijnen zijn die in principe illegaal verkocht, maar het zijn wel identiek dezelfde als de officiële broertjes...
De melding over de picserver doet me denken aan een nagscreen. Misschien eerst eens proberen met Ad-Aware er op los te laten...
En niets lijkt wat het is...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2004, 03:11:43 »
Ik ben er inmiddels achter dat die 'tiepfout' ligt aan de biosversie. Het is echter ook de enige biosversie die wel de processor goed herkent, dus ik moet ermaar mee leven.

Het ligt dus niet aan de processor...

Daar keldert de waarde dus weer van mijn zweedse procussor.  :-\  ::niet-ok::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2004, 16:24:34 »
Bertha, ik wil wel ruilen voor een muis.

 ;)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #32 Gepost op: 3-01-2004, 19:28:05 »
Ik heb al een geweldige muis!
Die mischien wel wat gezelschap wil, maar ik heb ook nog wel genoeg oude.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2004, 10:57:47 »
Bertha, het is toch niet stiekem een MØS?  Of een nest met møsen?

Mensen, ik heb een vraag. Ik ben er inmiddels achter dat ik niet de enige ben met hetzelfde probleem, daarom kaart ik het hier aan:

Het overkomt iedereen dus weleens, dat plotseling, tijdens het aanmaken van berichtjes de tekens op het toetsenbord van plaats verwisselen. Het gekke is, dat dat slechts met enkele tekens gebeurt.

Het vraagteken verhuist dan naar de toets waar de mintekens staan, het apenstaartje is nergens meer te vinden, wardoor ik geen email kan verzenden, het = teken is verhuisd naar de plek waar het vraagteken stond, enzovoorts.

Wie heeft daar een afdoende oplossing voor?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2004, 11:44:17 »
Ik denk dat hier maar 1 oplossing voor is Jos... minder gaan drinken.  ;D

(Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt hoor. Waar heb je het over?)
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2004, 11:55:44 »
Het is iets dat ik gisteren bijvoorbeeld ook van dorine heb gehoord. Ik wist al dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde hebben. Het enige dat helpt, is alle toepassingen afsluiten, en weer terug te gaan naar waar ik was, en dan is het weer goed.

Je zult misschien denken: Jos komt altijd met van die gekke problemen aan, maar het is dus niet verzonnen. Het gebeurt op deze site, maar ook met losstaande email.

En het gebeurt ook in de chat (zowel via de site als msn)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2004, 12:10:03 »
nou zoals je dus al zei ken ik het idd ook, ik heb het op mijn werk weleens. Als ik zou weten wat eraan gedaan kan worden dan had ik het je natuurlijk al verteld, het enige wat ik kan zeggen is dat het apestaartje dan op de meest linkertoets zit van de rij met getallen.

ik ben benieuwd of iemand een oplossing heeft voor dit probleem.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2004, 12:17:39 »
Het is iets dat ik gisteren bijvoorbeeld ook van dorine heb gehoord. Ik wist al dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde hebben. Het enige dat helpt, is alle toepassingen afsluiten, en weer terug te gaan naar waar ik was, en dan is het weer goed.

Je zult misschien denken: Jos komt altijd met van die gekke problemen aan, maar het is dus niet verzonnen. Het gebeurt op deze site, maar ook met losstaande email.

En het gebeurt ook in de chat (zowel via de site als msn)

Ik heb dat ook, en het overkomt me altijd als ik net lekker in de chat zit... moet van hogerhand komen  ;) :-\
volgens mij klik ik op de een of andere manier op een toets of op een combinatie van toetsen... ik heb er geen verklaring voor.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2004, 13:06:34 »
Ik dacht dat het een bug was in de windows-versie, maar die zouden ze toch zeker allang ontdekt en met updates eruit gehaald moeten hebben. Ben allang blij dat ik niet de enige ben die dit heeft.

Het heeft ook niets met de site te maken, want ik had het al toen ik nog nooit hier was geweest.

Ik heb even gekeken, of ik iets kon ontdekken: en waarempel: het heeft iets met de TAALbalk te maken, die zit verborgen op de TAAKbalk.

Het zou echter niet moeten kunnen dat die zelfstandig van de ene naar de andere instelling overspringt, en weer terug.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2004, 13:15:01 door bodejos »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles wat je wil weten over internet en PC's...
« Reactie #39 Gepost op: 4-01-2004, 13:20:04 »
Dan druk je op een toetsencombinatie waardoor je toetsenbord van Engels naar Nederlands gaat. Ik weet niet precies wat die combinatie is, maar ik dacht iets van ctrl shift of alt shift ofzo. Als je WindowsXP hebt, zie je rechtsonder zo'n toetsenbordje staan met USA of EN of NL erin... dat moet op USA of EN staan, dan doet het toetsenbord het zoals je wilt. Ik heb dit ook al heel vaak gehad, echt zo irritant!