Poll

Wie moet er terugkomen in GTST?

Arnie Alberts
7 (17.5%)
Peter Kelder
4 (10%)
Jessica Harmsen
5 (12.5%)
Remco Alberts
2 (5%)
Milan Alberts
7 (17.5%)
Rick de Jong
2 (5%)
Anita de Jong-Dendermonde
2 (5%)
Daniël
6 (15%)
iemand anders, namelijk....
5 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: GTST  (gelezen 72826 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
GTST
« Gepost op: 22-01-2004, 12:09:22 »
Tot mijn verbazing heeft de populairste soap van Nederland niet eens een eigen topic.  ??? Dus speciaal voor de fans (oa D**n, bertha531) dit topic.


Wat vinden jullie van GTST?

Ikzelf vind het wel vermakelijk om te kijken. Maar ik vind het wel een beetje jammer dat ze gewoon verhaallijnen wegpikken.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: GTST
« Reactie #1 Gepost op: 22-01-2004, 12:26:28 »
Wat vinden jullie van GTST?

Eerlijk? :o
Ik vind het helemaal nix! Zowiezo vind de meeste acteurs gewoon slecht acteren. Het komt heel nep over. Kijk eigenlijk helemaal geen Nederlandse soaps of comedy's of whatever (met hier en daar een uitzondering uiteraard). De Belgische series (bv Flikken) en Duitse crimi's zijn dan wel weer goed. Maar echt, ik heb GTST in totaal iets van 3x gezien, laat het 4 zijn, maar dat is nog altijd 3x te veel ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #2 Gepost op: 22-01-2004, 12:28:19 »
Wat vinden jullie van GTST?

[Kotssmiley]

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: GTST
« Reactie #3 Gepost op: 22-01-2004, 12:30:49 »
Belgische series goed? heb je Spoed weleens gezien, dat is zoooo slecht. Bovendien heeft GTST heel veel talent afgeleverd: Angela Schijf, Antonie Kamerling, Cas Jansen, Paul Groot, Katja Schuurman, Teun Kuilboer etc. etc. Kunnen die allemaal niet acteren? Ik geef toe het verschilt heel erg. Ik vind die man die Ludo speelt wel heel goed en Ferrie Moeilijke achternaam vond ik ook altijd goed, maar er zijn ook wel een paar slechten bij (Tracey, meneer Harmsen, Yasmin)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: GTST
« Reactie #4 Gepost op: 22-01-2004, 12:33:41 »
Tot mijn verbazing heeft de populairste soap van Nederland niet eens een eigen topic.  ??? Dus speciaal voor de fans (oa D**n, bertha531) dit topic.

je vergeet test!!  ;D ik weet uit betrouwbare bronnen dat onzer aller testje een megafan is van GTST....jaja.  :o

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: GTST
« Reactie #5 Gepost op: 22-01-2004, 13:13:26 »
Belgische series goed?
Beter dan GTST iig ::) En ok, Spoed is niet echt een superserie maar het heeft toch wel iets... zal wel het Belgisch accent zijn ofzo ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: GTST
« Reactie #6 Gepost op: 22-01-2004, 13:24:44 »
we're back :(

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: GTST
« Reactie #7 Gepost op: 22-01-2004, 13:27:39 »
Bovendien heeft GTST heel veel talent afgeleverd: Angela Schijf, Antonie Kamerling, Cas Jansen, Paul Groot, Katja Schuurman, Teun Kuilboer etc. etc. Kunnen die allemaal niet acteren?
Ik zei de meesten (dus niet allemaal :P) Maar ik weet niet. Vaak zijn ze zo ver gekomen omdat ze er goed uitzien en niet vanwegen hun acteertalent (die ze niet hebben ::))
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: GTST
« Reactie #8 Gepost op: 22-01-2004, 16:44:10 »
Ik houd van drama, maar niet van soaps. Ik heb GTST misschien 1 keer gezien, laat het 2 zijn en dat waren er nog steeds 3 keer te veel!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #9 Gepost op: 7-02-2004, 00:50:30 »
Dus niemand kijkt het hier? ikke wel namelijk.

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: GTST
« Reactie #10 Gepost op: 7-02-2004, 14:29:24 »
Ik kijk het soms, maar alleen als het aanstaat voor mijn ma of mijn zusje.

En dit heb ik er over te zeggen: Das kut! Als je voor het altaar wordt afgewezen :-\\
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #11 Gepost op: 7-02-2004, 16:37:29 »
ik vind GTST een prima soap, als ik kan (dus als ik me los kan maken van de pc  ;)) dan kijk ik wel.

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: GTST
« Reactie #12 Gepost op: 7-02-2004, 17:28:29 »
Nog 1 geluk, dat RTL-4 niet via internet te volgen is, of kan dat wel? ::zwaai::

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: GTST
« Reactie #13 Gepost op: 7-02-2004, 20:08:03 »
laat ik zeggen dat ik kan tv kijken op mijn pc ;D
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #14 Gepost op: 7-02-2004, 20:24:13 »
3 keer niks  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: GTST
« Reactie #15 Gepost op: 7-02-2004, 22:22:32 »
Het klinkt misschien gek uit de mond van een jongen maar ik kijk het al vanaf het begin en als ik het kan kijken, kijk ik het ook zeker!! 8)

Ik zal er niet speciaal voor thuisblijven of de video instellen maar ik vind het nog steeds een supersoap!! 8) :o
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #16 Gepost op: 8-02-2004, 10:46:14 »
Ik kijk GTST ook al vanaf 't begin van haar bestaan en ik kijk 't nog steeds uit 'n soort van gewoonte. Ik kan niet zeggen dat ik 't 'n geweldig programma vind, maar ik vind 't wel gewoon leuk om 't te zien iedere dag. 't is gewoon heerlijk om me te ergeren aan alles wat de personages nu weer allemaal meemaken in 'n week.  ;D  Veel dingen zijn echt ontzettend ongeloofwaardig, maar ik moet zeggen dat dit iig de laatste jaren al 'n stuk verbeterd is. In 't verleden wilden de personages in 'n week nog wel 'ns meemaken wat normale mensen in 'n heel leven nog niet eens meemaken, maar dat is nu gelukkig al iets afgezwakt.  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: GTST
« Reactie #17 Gepost op: 8-02-2004, 12:02:41 »
Nou ja, valt wel mee....

Robert raakte aan de coke, zorgde dat de vriendin van zijn zoon (die hij al jaren niet had gezien) verongelukte. Hij kreeg een relatie met de zus van zijn schoonzus die vervolgens weer de moeder van de vriendin van zijn zoon bleek te zijn, maar dat was een familiegeheim en mocht niet naar buiten komen. Zijn broer heeft een verhouding met iemand, terwijl zijn vrouw dat pas geleden heeft. Zijn zoon liet zijn vriendin voor het altaar staan door voor een ander te kiezen. Daarbij bleek dat Robert een zoon heeft, waarvan hij niet wist dat het zijn zoon was. Zijn ex-vrouw waarmee hij geslapen heeft, heeft namelijk de papieren vervalst waardoor hij dacht dat hij niet de vader was. Had ik al verteld dat zijn dochter jong overleed en dat zijn zoon in de jungle is neergestort en nooit weer is gevonden (en nu de tv-show 'Pulse' presenteert)

Idd heel geloofwaardig  ::jaja::  ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #18 Gepost op: 8-02-2004, 12:08:14 »
Haha!  ;D  Ik zeg niet dat 't nu ineens heel geloofwaardig allemaal is, maar dat er nu tenminste iets minder gebeurt in 'n week als in de vroegere jaren van de soap. Dat wil niet zeggen dat 't nog steeds zo is dat we zelf nooit allemaal zullen meemaken wat die personages in GTST allemaal meemaken.  ;)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #19 Gepost op: 15-02-2004, 12:54:35 »
Nou ja, valt wel mee....

{hoop details uit GTST}
zozo Chriz, jij weet ook wel heel erg goed wat er allemaal in GTST gebeurt he? ::) ;)

Ik heb t ook een paar keer gezien ofzo, vind er niet zoveel aan.. maarja dat geldt voor de meeste tv-programma's :-X