Auteur Topic: Start Peking Express bekend!!!!  (gelezen 41976 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #80 Gepost op: 4-02-2005, 15:11:26 »
aah en dat moeten we snappen??? ::ohno:: ::ohno::

 ::jaja::

Ik snappum. ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #81 Gepost op: 4-02-2005, 17:29:29 »
ik ook :D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #82 Gepost op: 6-02-2005, 13:05:26 »
Ik las hier net iets over: De Farm...

wat is dat voor programma en hoe gaat dat in z'n werk en wie zend dat uit en wanneer??

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #83 Gepost op: 6-02-2005, 15:01:30 »
Ik las hier net iets over: De Farm...

wat is dat voor programma en hoe gaat dat in z'n werk en wie zend dat uit en wanneer??
De Farm is een programma wat zich afspeelt in afrika waar 16 mensen gaan overleven op eenboerderij die 200 jaar terug gaat in de tijd. geen water, geen elektriciteit, geen toilet enz enz. Daar moeten zij gaan voorzien in hun eigen eten en drinken door middel van moestuintjes en dieren slachten (wat overigens niet uitgezonden zal worden hoorde ik vandaag)
Door middel van duels (dus geen wegstemmerij) zal er telkens een kandidaat afvallen. Gijs staverma ngaat dit presenteren.

Zo dat was een beetje mijn uitleg :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #84 Gepost op: 6-02-2005, 16:22:06 »
en welke zender gaat dat uitzenden Net5?

ennuh... hoe meld je je aan op het officiële forum van wieisdemol.nl?? ik wil reageren maar gaat niet, en ik zie nergens waar ik me moet aanmelden???!!! ::ohno::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #85 Gepost op: 6-02-2005, 16:35:48 »
Uh... ik wil niet vervelend zijn, maar dit gaat niet meer over PE... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #86 Gepost op: 6-02-2005, 17:57:01 »
en welke zender gaat dat uitzenden Net5?

ennuh... hoe meld je je aan op het officiële forum van wieisdemol.nl?? ik wil reageren maar gaat niet, en ik zie nergens waar ik me moet aanmelden???!!! ::ohno::

Je moet ook hier reageren!  ::jaja::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #87 Gepost op: 6-02-2005, 19:28:52 »
en welke zender gaat dat uitzenden Net5?

ennuh... hoe meld je je aan op het officiële forum van wieisdemol.nl?? ik wil reageren maar gaat niet, en ik zie nergens waar ik me moet aanmelden???!!! ::ohno::

hehe nu ga je wel heul erg offtopic he ;D
Yorin gaat de farm doen en het forum van widm.nl vertoont wat kneuzinkjes e.d. Blijf maar hier joh ;D

Keej mensen, ontopic: PE...
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #88 Gepost op: 7-02-2005, 12:17:23 »
Vanaf 6 maart aanstaande start NET 5 met een tweede serie van Peking Express, niet met Ernst Paul Hasselbach, maar met Art Rooijakkers. Dit is de eerste keer dat Art mag presenteren, voorgaans was hij vooral achter de schermen actief.

Art tegen Noordzee FM Showtime: "Ik ben verslaggever geweest voor Nova. Ook heb ik een tijdje voor een Amsterdamse lokale zender gewerkt. Maar dit is de eerste keer dat ik op televisie kom."

Hasselbach vroeg Rooijakkers persoonlijk de presentatie van het programma van hem over te nemen. "Ik heb dus als verslaggever gewerkt en ik mocht een keer mee met Expeditie Robinson. Ernst-Paul was toen ook me. Toen hij mij vroeg om de Peking Express te presenteren, hoefde ik niet lang na te denken." Of hij een eventuele derde serie zal gaan presenteren weet hij nog niet. "Ik weet het niet. Ik doe nu achter de schermen weer de montage. Ik heb geen idee of dit een vervolg kan krijgen."

De opnames waren erg zwaar voor nieuwkomer Art. "Toen we in het vliegtuig naar huis zaten, zei ik dat ik het nooit meer wilde doen. Maar toen we waren geland, begon ik alweer te twijfelen. En toen ik tien minuten thuis was, wist ik zeker dat ik nog een keer mee wilde doen."

http://mediakrant.web-log.nl/
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #89 Gepost op: 7-02-2005, 15:06:57 »
Farm en PE gaan allebei tegelijk beginnen dus :)

nee:

Diep in het hart van Zuid-Afrika, ver van de bewoonde wereld, ligt een boerderij waar de tijd heeft stilgestaan. Er is geen gas, geen stromend water en geen elektriciteit.

Vanaf 3 maart kun je zien hoe een groep kandidaten uit Nederland en België zich redt op deze primitieve boerderij. Een promo is te bekijken op: http://www.rtl.nl/programma/defarm/
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline 38special

  • Forumlid
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #90 Gepost op: 7-02-2005, 15:48:59 »
 
[Nieuws] Peking Express is vanaf zondag 6 maart 2005 weer te zien op NET 5

Wellicht al bekend, maar toch.
Zojuist gelezen op de site van PE!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #91 Gepost op: 9-02-2005, 15:36:39 »
nog een stukje over de nieuwe serie, van http://mediakrant.web-log.nl/log/1816679

In navolging van Peking Express komt NET 5 vanaf zondag 6 maart 20:30 met het vervolg: Peking Express, de Himalaya Route. Acht koppels uit Nederland en België binden de strijd met elkaar aan tijdens een barre tocht door China, Nepal en India. Presentator Art Rooijakkers is het nieuwe gezicht van de serie en treft de kandidaten bij proeven en eliminatieronden.

De koppels, bestaande uit een vader en dochter, tweelingbroer en -zus, vriendinnen, voormalige en huidige partners, kunnen in het dagelijks leven blind op elkaar vertrouwen. Wanneer zij als duo’s meedoen aan de slopende en vermoeiende race vergen stress, honger en ontbering het uiterste van hun relatie. Twee maanden lang moeten de kandidaten zelf vervoer regelen.

Ook een slaapplaats is ongeregeld en ze strijden tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Een schamel budget van 1 euro per dag per persoon is alles wat ze krijgen. Alleen de beste deelnemers hebben kans de Indiase stad Bombay als winnaar te bereiken.

Het traject tussen China en India is verdeeld in 12 etappes. De eerste zes etappes spelen zich af in China, beginnend in Beijing en eindigend in Kunming. Een speciale etappe is er in Nepal met een indrukwekkende tocht door de Himalaya. In India spelen de laatste 5 etappes zich af. De kandidaten reizen van Ghorakpur naar de finish bij het Taj Hotel in Bombay.

Tijdens de race kunnen de deelnemers amuletten verdienen, die per stuk 10.000 euro waard zijn. Elke tweede etappe valt het laagst geklasseerde koppel af en ziet zijn amulet verdwijnen in de pot voor de uiteindelijke winnaars. Twee duo’s bereiken Bombay en strijden om een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 100.000 euro.

"Peking Express, de Himalaya Route is een maatschappelijke en culturele tocht. Tijdens de race worden indrukwekkende plekken aangedaan. Zo komen de deelnemers langs het bedevaartsoord van Mao en bezoeken ze de geboorteplaats van Ghandi. Ze maken kennis met het Chinese boerenleven en staan oog in oog met kleine, bijna vergeten Chinese volksstammen", aldus NET 5.

In totaal leggen de deelnemers 8025 kilometer liftend af. En dat blijkt, vanwege het moeizame communiceren in China en de staat van het wegdek, een heel lastige opgave. Eenmaal in de auto
beleven ze angstige momenten door bizar rijgedrag op bijzonder slechte wegen, stenen in bochten en mensen die midden op de weg parkeren. Monsterfiles, afgesloten snelwegen in verband met renovatie en dieren op de weg zijn orde van de dag en weinig behulpzaam bij het winnen van een etappe.

Presentator Art Rooijakkers (30) is een nieuw gezicht op NET 5. Eerder werkte hij al als verslaggever bij Expeditie Robinson en was hij tevens betrokken bij de montage van dit NET 5-programma. Daarnaast was hij als verslaggever actief bij AT5-nieuws, NOVA en TV3. Art heeft de Academie voor Journalistiek gedaan.

Art over Peking Express: “Ik kan me herinneren dat ik bij de slogan ‘de hel heeft een naam:
Peking Express’ altijd dacht: tja, dat zal wel, maar het is toch vooral een geweldig avontuur. Nu ik mee ben geweest, kan ik één ding zeggen; het klopt, de hel heeft inderdaad een naam. Het is namelijk superzwaar. Het is een gruwelijk fantastisch superavontuur, het is collectieve waanzin, het is geweldig. De hel bevalt me wel”.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #92 Gepost op: 10-02-2005, 00:46:44 »
Wooow, das niet zomaar een beetje nieuws, daar staat onwijs veel in, die had je me ook wel ff mogen mailen ;) :P

Dank je wel Nos!!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #93 Gepost op: 10-02-2005, 13:15:28 »
Yes!!!Eindelijk weer Peking Expres. Echt een super programma. Maar goed ik vind alle reality gaaf.....dus das makkelijk. Maar Peking Expres heeft me echt verrast vorige keer dus ik ben weer van de partij om te kijken!

joehoeeee nu kan ik WIDM, Peking Expres en de Farm binnenkort kijken! :D En ik maar klagen dat dr niets meer op tv was..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #94 Gepost op: 11-02-2005, 14:46:09 »
Wooow, das niet zomaar een beetje nieuws, daar staat onwijs veel in, die had je me ook wel ff mogen mailen ;) :P

Dank je wel Nos!!!

was het vergeten, maar als er binnenkort weer nieuws is, heb jij het als eerste!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #95 Gepost op: 11-02-2005, 15:57:49 »
Gisteren op VT4 een voorstukje gezien.  ::trots::

Ook te bezichtigen op de VT4 website.

Heb net even gekeken, maar het is een ander stukje dan ik gisteren op tv zag, toen was het een kandi die aan het karaoke-en was ofzo, de chinese versie van 'opzij, opzij, opzij'. 8)
« Laatst bewerkt op: 11-02-2005, 16:01:23 door Jet »
When God created man, she was only joking!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #96 Gepost op: 12-02-2005, 21:53:42 »
 ::ok::SUPER m'n allerfavorietste programma komt weer en al heel snel.joeppieee ::bravo:: ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #97 Gepost op: 13-02-2005, 00:18:22 »
De profielen van de kandidaten staan online bij RN!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #98 Gepost op: 13-02-2005, 02:44:52 »
Citaat
De profielen van de kandidaten staan online bij RN!Peking Express

::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start Peking Express bekend!!!!
« Reactie #99 Gepost op: 13-02-2005, 17:35:28 »
Leuk!!! ....., jammer dat er geen foto's bij staan  ;)
« Laatst bewerkt op: 13-02-2005, 17:37:46 door xmoix »