Auteur Topic: CMC 4: De afleveringen  (gelezen 22432 keer)

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #20 Gepost op: 13-03-2004, 10:20:32 »
Alle kandidaten zijn enorm gespannen voor alweer de 3e executie. Tijgertje: "Ik heb geen goed gevoel eerlijk gezegd." Molice: "Ik hoop dat ik mag blijven, alhoewel ik denk dat het spannend gaat worden. Bertha531: "Ik heb een fijne tijd gehad, maar ik ben nog lang niet uitgespeeld. Ik hoop dat ik door ben!" Dan verschijnt Molemaster met zijn laptop. Molemaster: "Kandidaten, het naarste moment van het spel is weer zover: de executie. Ik kan wel een lang verhaal gaan ophouden, maar volgens mij kunnen we beter beginnen met de executie. Wie wil er eerst?
Tijgertje? ... GROEN!
Verdi? ... GROEN!
Eidm? ... ROOD!
Helaas Eidm, voor jou houdt het spel hier op." Eidm is teleurgesteld en wordt getroost door Molice. Eidm omhelst de andere kandidaten en loopt met Molemaster. Molemaster: "Eidm, je was een geweldige kandidaat en we zullen je missen." Eidm: "Ik jullie ook." Dan is het echt voorbij, Eidm stapt in de auto op weg naar het vliegveld, op naar huis...

De kandidaten balen van het vertrek van Eidm. Dorine: "Ik had het niet verwacht." A&K: "But that's the game." Dan keert Molemaster terug. Molemaster: "Beste kandidaten, het spel gaat verder. We vertrekken naar een nieuw continent, namelijk Afrika. Het land waar we heen gaan zeg ik nog niet!"

AFLEVERING 5
Na een lange vlucht zetten de kandidaten weer hun voeten op de grond. Ze zijn in Zuid-Afrika, en om precies te zijn in Kaapstad. De kandidaten mogen zich 2 uurtjes omkleden en opfrissen in het hotel, maar dan worden ze bijeen geroepen door Molemaster. Molemaster: "Beste kandidaten. Jullie zijn nog met z'n 7enen. Daaronder is 1 mol. Hij of zij heeft al voor een hoop trouble gezorgd en 3 mensen wisten niet genoeg over hem of haar en moesten naar huis. De pot is ook nog niet al te hoog. Daar kunnen de komende dagen verandering in komen. Jullie worden nu opgesplitst in 3 groepen. Ik zoek 3 denkers, drie sportievelingen en iemand die van alle markten thuis is." De kandidaten overleggen. Uiteindelijk wordt besloten dat Molice, Dorine en Verdi de denkers zijn, A&K, Bertha531 en Tijgertje de sportievelingen zijn en Molcrazy is van alle markten thuis. Molemaster: "Ok, julle indeling staat vast, succes allemaal!"

Molemaster neemt de sporters mee naar de plaatselijke atletiekbaan. Er staat een fiets, een paar inline skates en er ligt een paar hardloopschoenen. Molemaster: "Ok, beste sportievelingen. Jullie opdracht luidt: leg in 30 minuten zoveel mogelijk meters af op deze baan!" De kandidaten kijken elkaar aan. Tijgertje besluit te gaan fietsen, A&K trekt de skates aan en Bertha531 gaat hardlopen. Molemaster: "Iedereen klaar voor de start?! Af!" De kandidaten gaan er vandoor. Tijgertje gaat goed op de fiets, maar hoe meer rondjes Tijgertje aflegt, hoe meer de vermoeidheid toeslaat. Uiteindelijk komt Tijgertje tot een totaal van 26 kilometer in 30 minuten. Met A&K gaat het niet goed. Al na 10 minuten slaat de vermoeidheid toe en na 20 minuten geeft ze op. Ze heeft 15 kilometer afgelegd. Bertha531 doet het niet veel beter. Bertha531 had zichzelf lichtelijk overschat en na 10 minuten sjokt Bertha531 over de baan. Bertha531 legt uiteindelijk maar 5 kilometer af. Molemaster: "Ok kandidaten, niet slecht gedaan, jullie hebben in totaal 46 kilometer afgelegd. Straks horen jullie wat daarmee gedaan wordt, nu is het de beurt aan de denkers!"

Molemaster neemt Dorine, Verdi en Molice mee naar een café in Kaapstad. Molemaster: "Ok kandidaten, allereerst krijgen jullie 10 vragen. Sommigen zijn lastig, anderen niet. Elke vraag levert 1 van iets op. Wat dat iets is horen jullie later. OK? Vraag 1: Wat is de hoofdstad van de provincie Zuid-Holland?" Dorine en Verdi zijn het direct oneens. Volgens Verdi is het Rotterdam, Dorine zegt zeker te weten dat het Den Haag is. Molice hakt uiteindelijk de knoop door en zegt Rotterdam, maar dat is fout. Dorine: "Zie je nou wel!" Molemaster: "Geen ruzie maken, hier komt vraag 2: "Hoe heet de vulkaan die op het eiland Sicilië ligt?" Ditmaal zijn Molice en Verdi het oneens, Molice zegt de Vesuvius, Verdi weet zeker dat het de Etna is. Dorine geeft ditmaal Verdi wel gelijk, de Etna wordt gegokt en dat is goed!

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #21 Gepost op: 13-03-2004, 10:21:16 »
Molemaster: "Vraag 3: Hier naast mij staat de beroemde darter Raymond van Barneveld. Hij gaat straks proberen in de roos te gooien. Hoeveel pijlen heeft hij daar voor nodig?" De kandidaten overleggen en gokken op 3 beurten. Dat blijkt helaas een onderschatting want de eerste pijl is direct raak. Molemaster: "Helaas niet juist, bedankt Raymond voor je komst, hier is vraag 4. Welke Zuid-Afrikaanse stad heeft de meeste inwoners." Ditmaal wordt er weer eens goed gegokt, namelijk Johannesburg. Molemaster: "Vraag 5: Wat is de meest criminele stad ter wereld? Mexico City, Bogota of Washington?" De kandidaten besluiten Bogota te gokken. Molemaster: "Ja dat was een lastige, helaas Washington is het juiste antwoord! Hier volgt vraag 6: "In welke musical speelt Simone Kleinsma op dit moment de hoofdrol?" Verdi: "Mamma Mia!" Molemaster: "Inderdaad, dat was een simpele vraag. Vraag 7: "Wie was ook alweer de allereerste afvaller van de 2e CMC serie?" Verdi denkt dat het Juultjuh was, de rest heeft geen flauw idee, dus gaat met met Verdi mee en dat is juist. Molemaster: "Vraag 8: In welk land worden in 2010 de Olympische Winterspelen gehouden?" Dat blijkt ook een simpele vraag, Vancouver wordt al snel geraden.

Molemaster: "Vraag 9, dit wordt weer een pure gokker. Hier voor jullie staat de grootste bierdrinker van de stad. Hij gaat zo in 2 minuten proberen glazen bier weg te slaan, jullie mogen gokken in de categorie 1-3, 4-6, 6-9, 9-12 of 12+. Wat wordt het?" Dorine: "Meer dan 6 schat ik niet in hoor." Verdi: "Dat ben ik niet met je eens, ik denk dat het er wel eens meer kunnen zijn." Molice: "Ik heb wel eens een item gezien, dat soort mensen drinken echt veel hoor!" Uiteindelijk kiezen de kandidaten voor 9 tot 12 glazen. De bierdrinker gaat z'n gang en slokt glazen naar binnen als een trein. Maar de kandidaten hebben wel goed gegokt, want de reus komt tot 10 glazen! Molemaster: "Ok, heel goed, hier is de laatste vraag alweer. Bertha531, A&K en Tijgertje hebben net gesport. Eentje van hen moest gaan fietsen, eentje skaten en eentje hardlopen. Wie denken jullie dat er de skates heeft aangetrokken." Dorine baalt: "Daar was ik goed in geweest." Molice: "Ja, jammer, maar daar gaat het niet om. Dat lijkt me eerlijk gezegd wel wat voor Tijgertje." Verdi: "Tsja, dit is weer puur giswerk, maar  ik denk dat het iig Bertha531 niet was! Dorine knikt instemmend en uiteindelijk wordt Tijgertje maar gegokt. Molemaster: "Helaas, het moest A&K zijn! Jullie hebben uiteindelijk 6 vragen goed beantwoord! Dat levert jullie 6 van iets op. Wat zeg ik strakjes, eerst moet Molcrazy zijn opdracht nog uitvoeren!

Molcrazy gaat mee met Molemaster naar het voetbalveld. Daar staan vier mensen op hem te wachten. Molemaster: "Nou Molcrazy, je zei dat je van alle marken thuis was, dus hier is jou kans. Hier voor jou staan een dammer, een zwemmer, een keeper en een bakker. Jij kan vervoermiddelen verdienen. Straks moet je tegen 1 persoon gaan dammen, je moet 1 kilometer zwemmen, je moet 10 penalty's schieten en je moet een brood bakken. Jij moet zorgen dat je niet tegen de ster in dat onderdeel uitkomt, zodat je een kans hebt om te winnen. Bij het laatste onderdeel bepaald de groep welk brood het lekkerst is. Met dit spel kan je vervoermiddelen verdienen. Win je niks, dan heb je ook geen vervoermiddel, win je 1 spel, win je een scooter + 3 fietsen, heb je 2 vragen goed verdien je 2 motoren met zijspan + een scooter, heb je 3 vragen goed verdien je een auto + 1 fiets, en heb je alles goed heb je 2 auto's. Ok duidelijk, kies maar en succes!" Allereerst moet Molcrazy van een tenger vrouwtje inschatten wat ze goed kan. Molcrazy denkt dat zijn vast niet de keepster is en besluit tegen haar te gaan voetballen. Dat blijkt een groot succes. Hij moet minstens 6 penalty's raak schieten en hij schiet er 9 in. Het eerste onderdeel is binnen! Dan staat er een type bodybuilder voor zijn neus. Molcrazy besluit te gaan dammer. De beste man was inderdaad de grote dammer niet (nl. de bakker), maar Molcrazy verliest door een domme zet alsnog het potje.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2004, 18:57:30 door Molemaster »

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #22 Gepost op: 13-03-2004, 10:21:44 »
Dan staat er een 17 jarige jongen voor zijn neus. Molcrazy duikt samen met hem het zwembad in. Dat blijkt geen slimme keuze. De jonge is nationaal zwemkampioen van de ZuidAfrikaanse jeugd en zwemt Molcrazy er genadeloos uit. Als Molcrazy nog niet op de helft is, is de jongen al klaar. Dan het laatste onderdeel. Molcrazy moet tegen een type Bob Marley brood gaan bakken. Bob Marley (hij was de keeper) is inderdaad geen bakker en de broden zijn beiden geen groot succes. De andere kandidaten mogen proeven. Het eerste brood is van Molcrazy, maar dat weten ze niet. Tijgertje: "Bah, die 1e is wel erg smerig, die is vast van Molcrazy, haha!" Bertha531: "Niet zo negatief, ik vind het moeilijk hoor." Verdi: "Ik ga toch voor brood nr 2." Uiteindelijk gaat de rest mee, maar helaas, ook dat is fout. Molemaster: "Beste Molcrazy, je keuzes waren best redelijk, maar de uitvoerig was minder. Slechts 1 onderdeel gewonnen, je hebt een scooter en 3 fietsen gewonnen. Ok alle kandidaten, ik ga nu de opdracht uitleggen. 600 kilometer hier vandaan ligt Johannesburg. Jullie hebben 24 uur om daar te komen. We brengen jullie eerst vast 46 kilometer ver, dat hoeven jullie niet meer af te leggen, dus nog maar 554 kilometer. Onze denkers hebben 6 vragen goed beantwoord, ze krijgen nu 6 briefjes van 50 dollar is 300 dollar. Daarnaast hebben jullie nog een scooter en 3 fietsen. Vanaf het moment dat jullie je 54 kilometer buiten Kaapstad bevinden, jullie mogen die afleggen met onze auto. Ik wens jullie veel succes! O ja, jullie vinden mij op het vliegveld van Johannesburg, bij de KLM balie. Als het jullie lukt verdienen jullie 1000 per kandidaat!"

De opdracht start exact om 10 uur 's avonds. Molice: "Ok, we hebben dus nu 24 uur de tijd om met 300 dollar op zak, en een scooter en 3 fietsen 554 kilometer af te leggen. Hebben we eigenlijk helmen gehad?" Molcrazy: "Ja, 2 stuks." Molice: "Mooi, misschien kunnen er 2 op de scooter naar Kaapstad gaan?" Molice en Dorine gaan met de scooter op weg naar Kaapstad. Verdi: "Ok, die zijn dus weg, we hebben nu nog 3 fietsen en 300 dollar, wat doen we daarmee?" Bertha531: "Misschien kunnen we een auto huren?" Molcrazy:"Goed idee!" Molcrazy loopt naar een huisje langs de weg, en vraagt daar aan de bewoners of hij mag bellen. Even later komt hij terug. Molcrazy: "10 kilometer hier vandaan is een verhuur bedrijf." Molcrazy, Bertha531 en A&K pakken de fiets en Tijgertje en Verdi springen achterop. Een slingerent uurtje later vinden ze de autoverhuurmaatschappij. Helaas kunnen ze alleen een smart huren voor het geld dat ze hebben. Bertha531, Molcrazy, Tijgertje en Verdi proppen zich in de auto en gaan er vandoor, A&K zal proberen naar Johannesburg te fietsen en eventueel te liften.

Molice en Dorine wisselen om en om met scooter rijden. Om 5 uur 's ochtends zijn ze nog zo'n 100 kilometer van Johannesburg af. Ze hebben een ontzettende honger. Ze komen langs een huisje, en mogen daar wat eten. Als ze een uurtje later verder willen rijden, zijn ze het sleuteltje van de scooter kwijt! Molice: "Jij had 'm toch?" Dorine: "Nee, jij had 'm jij reed het laatste stuk." Na een half uur ruzien komt opeens de inwoner van het huisje eraan, met de sleutel, hij lag nog op de eettafel. Het is inmmiddels 7 uur geweest als de Molice en Dorine weer verder rijden. Dorine: "We halen het wel!" Dat valt niet te zeggen van A&K. A&K fietst zo hard ze kan, maar heeft in 7 uur nog maar 140 kilometer afgelegd. Ze besluit te gaan liften. Na een uurtje wachten, wil iemand haar wel een stukje meenemen, alleen de fiets kan niet mee. A&K besluit de fiets achter te laten en de gok te wagen later nog een lift te nemen.

Halverwege de opdracht zijn de kandidaten redelijk gevorderd. De smartkandidaten zijn 20 kilometer van Johannesburg verwijderd. Ze hebben redelijk vaak moeten stoppen, omdat Bertha531 naar de wc moest, Molcrazy de auto te krap vond en Tijgertje bijna achter het stuur in slaap was gevallen. Dan horen ze opeens een knal. De achterband heeft het begeven! Helaas zit in de auto geen krik, dus probeert Verdi maar een andere auto aan te houden. Dat lukt, en met behulp van een vriendelijke Zuid-Afrikaan wordt de auto gerepareerd. Na een oponthoud van 2 uur kunnen ze weer verder.


Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #23 Gepost op: 13-03-2004, 10:22:13 »
Om 12 uur 's middags komen de 4 kandidaten op Johannesburg Airport aan. Als snel vinden ze Molemaster. "Gefeliciteerd, jullie hebben 4000 euro verdiend, het is nu nog wachten op de rest, ze hebben nog 10 uur de tijd." Molice en Dorine bevinden zich op dat moment ook in Johannesburg, maar kunnen het vliegveld niet vinden. En tot overmaat van ramp is ook de benzine nog eens op. Molice: "Shit, we hebben geen geld om een taxi te huren." Ze besluiten maar te gaan lopen." A&K heeft pech, ze is op 200 kilometer van Johannesburg uit de auto gezet en heeft nog steeds geen lift naar de stad. Dan wordt ze door de politie aangehouden, ze mag niet langs de snelweg lopen. Ze legt het verhaal uit. De politie neemt haar mee naar het eerst volgende dorp en laat haar daar bellen. Ze krijgt Molemaster aan de lijn. "Ja hallo hier met A&K, is de smart al gearriveerd?" Molemaster bevestigd dat. Verdi besluit A&K op te gaan halen.

Uiteindelijk om 6 uur 's avonds arriveert A&K op het vliegveld, nog eens 1000 euro extra binnen. Molice en Dorine zijn echter nog steeds verdwaald. Van een vriendelijke Zuid-Afrikaanse dame hebben ze wat te eten gehad. Ze zwerven door de stad en komen dan een politieagent tegen. Ze zitten helemaal verkeerd, maar de agent wil ze wel een korte lift geven. Om 7 uur zijn ze op 8 kilometer van het vliegveld verwijderd. Ze lopen er naar toe en om half 9 zijn ze eindelijk waar ze zijn moeten. Molemaster: "Kijk eens aan, wat een meevaller, jullie hebben het allemaal gehaald, gefeliciteerd 7000 euro verdiend!" Maar het kan nog meer worden. Ik weet het, jullie zijn allemaal vreselijk moe. Maar jullie kunnen die 7000 euro verdubbelen. Hiernaast mij is een rustruimte. Als 5 van jullie de komende 24 uur wakker weten te blijven, dan verdubbelen wij het bedrag. Mochten jullie echter denken dat jullie dit niet redden, mogen jullie dat nu zeggen en annuleren we de opdracht en houden we het bij 7000 euro. Want mochten jullie besluiten de opdracht aan te nemen en deze mislukt, halveren we het bedrag. De keuze is aan jullie?" Molcrazy: "We hebben al zo weinig, ik denk dat we het gewoon moeten proberen." De rest is het er mee eens en de kandidaten worden aangesloten op meetapperatuur, dat meet wanneer ze in slaap vallen. Molemaster: "Ok, hier is een klok, als deze op 21.50 uur staat, en er zijn er nog 5 van jullie wakker, hebben jullie nog eens 7000 euro verdiend, lukt het niet, dan zijn jullie 3500 euro kwijt. Succes!"

Tijgertje is niet vrolijk: "Ik ben doodop." Verdi: "Probeer zo lang mogelijk wakker te blijven." Bertha531 en Dorine besluiten een potje te gaan kaarten. Tijgertje gaat maar TV kijken. Dorine: "Yes, Meike is uit Idols!" Wat Dorine niet doorheeft is ze dat hiermee Tijgertje nog net ervan weerhouden is in slaap te vallen. Maar niet veel later is het raak. Na 3 uur valt Tijgertje in slaap. Molemaster haalt Tijgertje op. Er zijn nog 6 kandidaten in de race. Inmiddels hebben ook Molice en Molcrazy het zwaar. Molcrazy houdt nog steeds de stoere bink uit, maar begint steeds meer te gapen. A&K gaat naar de WC. Als ze na een half uur nog niet terug is, besluit Bertha531 eens te gaan kijken waar ze blijft. Ze is in slaap gevallen. Ook A&K is af. Bertha531: "Ok, luister iedereen, we moeten nu allemaal wakker blijven, want anders redden we het niet." Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ze komen een heel eind. Na 12 uur zijn ze nog steeds allemaal wakker.

Maar dan wordt het zwaar. Molcrazy kan zijn ogen niet meer open houden en ook Bertha531 begint langzamerhand moe te worden. Alleen Dorine blijkt over een enorm uithoudingsvermogen te beschikken. Als Bertha531 dreigt in slaap te vallen schreeuwt Dorine: "Oemba Oemba, wij gaan winnen!" Bertha531 schrikt zich te pletter en is blij dat Dorine voorkomen heeft dat hij in slaap viel. Maar het wordt steeds zwaarder. Na 15 uur is nog steeds iedereen wakker. Maar dan gaat het mis. Molcrazy en Bertha531 besluiten op bed te gaan zitten en dat bleek geen goed idee. Ondanks de kreten van Dorine valt het duo toch in slaap. De opdracht is milsukt. 3500 euro is foetsie. Molemaster: "Zonde jongens, maar een voordeel, jullie mogen nu lekker slapen. Als we jullie wekken hebben jullie nog exact 4 uur de tijd voor ... ja alweer de executie, het is dan weer zover. Rust goed uit voor de test, en zorg dat je deze goed maakt, want je weet het, morgen gaat weer iemand van jullie naar huis. Ik wens jullie allemaal veel succes!"

[ - stuur voor a.s. zaterdag de lijstjes weer naar mij, na 12en is gewoon te laat!!! - ]

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #24 Gepost op: 28-03-2004, 22:51:35 »
De kandidaten wachten in spanning af op de volgende executie. Dan komt Molemaster er weer aan met zijn laptopje. Molemaster: "Jongens, zullen we jullie niet langer in spanning laten en beginnen met de executie. OK, wie wil er eerst?
Molice? ... GROEN! Molice: "Yes!"
Alive & Kicking? ... GROEN!
bertha531? ... GROEN!
Dorine? ... GROEN!
Molcrazy? .... GROEN!
Nou, nog 2 kandidaten over. Verdi en Tijgertje? Verdi eerst? ROOD! Ai Verdi! A&K: "Dit kan niet!" Dorine: "Verdi, dat had ik nou nooit verwacht?!" Verdi: "Tsja, ik eerlijk gezegd ook niet." Molemaster: "But so be it, Verdi, je mag nog even afscheid nemen van je teamgenoten." Verdi neemt afscheid en vertrekt richting het vliegveld. Het afscheid van Verdi komt hard aan bij de kandidaten. Molice: "Ik dacht echt dat ik weg moest, daarom wilde ik eerst." Molemaster: "Zo te zien komt het afscheid van Verdi hard aan bij jullie. Maar we gaan verder, zo werkt het spel nu eenmaal. Kom, we moeten snel verder, anders missen we het vliegtuig!"

AFLEVERING 6
Molemaster: "Beste kandidaten. Vandaag bevinden wij ons in Borneo. Daars staat jullie een zware opdracht te wachten. Jullie gaan een trektocht maken van 40 kilometer door de jungle. Jullie krijgen als hulpmiddel een kaart en een kompas. Het is nu 12 uur 's middags. Als morgen de zon op gaat moeten jullie de trektocht volbracht hebben en dan winnen jullie 10.000 euro! Dat moet normaal te doen zijn. Maar uiteraard zijn er enkele hindernissen aangepracht die jullie verplicht moeten volbrengen. Ook zijn er enkele punten (4 stuks) waar jullie langs mogen. Dit kan jullie extra's opleveren, het is wat om, maar jullie hoeven er niet verplicht langs, dit kost jullie wel 1000 euro. Nou, we laten jullie nu los in de jungle veel succes. Hier hebben jullie de kaart en kompas. Tot morgen! O ja, jullie moeten allemaal finishen. Eentje minder dan 6 is niks verdiend!"

Bertha531 komt tot de conclusie dat ze wel langdurige opdrachten moeten doen. Bertha531: "Dit is wel zwaar zeg." Molcrazy: "Kom op zeg, als je het te zwaar vind moet je maar niet meedoen." Bertha531: "Heb ik dan gezegd dat ik het té zwaar vind? Ik houd wel van een uitdaging. Komop, we gaan!" Molice en bertha531 lopen voorop, dan komen Molcrazy en A&K en Dorine en Tijgertje lopen achteraan. Na 5 kilometer roept Tijgertje opeens: "Ho stop!" De groep stopt. Tijgertje wordt lastiggevallen door vliegen. Ze smeert zich in met zalf en de groep trekt verder. Na 7 kilometer wordt er een korte pauze ingelast. De groep is nu 2 uur onderweg. Dorine en bertha531 drinken wat water, A&K rust uit en Molice en Molcrazy storten zich op de kaart. Het 2-tal is het niet eens over de te volgen strategie. Molice: "We hebben al zo weinig verdient, als we ons nog 1x samenrapen en die 10.000 euro pakken, dan hebben we echt een hele hoop geld verdient. Is toch lekker als je dat straks mee naar huis kunt nemen." Molice: "Ik weet niet wat jij in je drinken hebt zitten, maar iedereen is doodop. Zuid-Afrika heeft er echt ingehakt. Ik ben doodop, m'n voeten zijn moe, ik wil gewoon zo snel mogelijk naar de eindbestemming. 6000 euro is toch ook mooi." De dames gaan zich ermee bemoeien. A&K: "Ja hallo, ik ben ook moe, maar ik ben hier om het spel te winnen en het liefst zoveel mogelijk te verdienen. Dus die paar kilometers extra vind ik niet zo'n probleem." Dorine is het volledig met A&K eens. Uiteindelijk gaat Molcrazy om en samen met bertha531 bepaalt hij de route. Na een half uur oponthoud gaan de 6 verder.

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #25 Gepost op: 28-03-2004, 22:52:20 »
Na 10 kilometer komt het 4-tal bij een rivier. Er hangt een brug overheen, maar er liggen ook een stel boomstammen. Daar ligt een brief bij. Tijgertje leest voor: "Beste kandidaten. Als jullie kiezen voor de brug, gaat er 1000 af, kiezen jullie voor het vlot, laten we het hierbij. Aan jullie de keuze! Groeten Molemaster." Bertha531: "Oewaboemawho! Dat is echt iets voor mij!" De kandidaten zien de uitdaging wel zitten en gaan aan de slag. Na een half uurtje is een vlotje in elkaar geknutseld. De 3-tallen gaan ze naar de overkant en zonder al te veel problemen lukt dat, totdat Bertha531 van het vlot afvalt. Bertha531: "Boe help!" Molice springt in het water en trekt bertha531 eruit. Dat is simpeler gezegd dan gedaan, maar na flinkt wat trekwerk lukt het. Na een half uur oponthoud is de eerste proef is geslaagd! Maar dan slaat het weer opeens om en begint het te stortregenen. De kandidaten halen hun regenjacks tevoorschijn. Het begint zwaarder te worden. Terwijl bertha531 en molice de pas er flink in willen houden, hebben vooral de dames het zwaar. Tijgertje zit onder de muggenbulten, Dorine voelt een blaar opkomen en A&K heeft last van haar rug. Na 15 kilometer wordt er weer een pauze ingelast. Het is 5 uur 's avonds. Molice maakt de stand op: "Ok jongens en meiden, we moeten 40 kilometer afleggen, we hebben er nu zo'n 15 inclusief omweg afgelegd. Dus we moeten er nu dus nog ruim 25 kilometer. We hebben dus nog veel tijd. Een uurtje pauze maar?" Iedereen is het er volledig me eens.

Na een pauze van een uur trekken de kandidaten verder. Er is besloten om alle omwegen te lopen. Dat betekend dat er 8 kilometer extra moet worden afgelegd door de jungle en dat kan dus 4000 euro extra opleveren. Maar dan gaat het mis. Volgens bertha531 zijn ze verkeerd gelopen, maar daar wil Molice niets van weten. Met name Molcrazy raakt daardoor geirriteerd: "Ja hallo zeg, we hebben nog best wel veel tijd, dus we kunnen best nog wel 1x de kaart bestuderen. Als we straks verkeerd lopen hebben we een groot probleem." Molice: "We lopen goed!" A&K: "He geen geruzie zeg, we zitten middenin de jungle, ik wil graag zo snel mogelijk naar een bed, maar ik wil wel de snelste weg nemen!" Molice gooit woest de kaart op de grond en loopt weg. Verbaasd pakt Dorine de kaart om en samen met Molcrazy bekijkt ze deze. Ze komen tot de conclusie dat ze wel goed zitten. Molice: "Zie je nou wel!" A&K: "Nu hebben we tenminste zekerheid."

Als het 10 uur 's avonds is, is er in de tussenliggende periode slechts 8 kilometer afgelegd. Ze komen bij de volgende proef. En daar staat hen een verrassing te wachten! A&K: "Maar dat is ... Chriz, wat doe jij nou hier?!?!" Tijgertje: "He gaaf man!" Chriz: "Hallo kandidaten. Goed dat jullie voor de omweg gekozen hebben, want ik heb een mooi aanbod voor jullie. Jullie mogen iemand opofferen en ik neem dan zijn of haar plaats in. Wat wordt 't? De kandidaten hoeven niet lang na te denken. Tijgertje wordt opgeofferd. De arme Tijgertje zit onder de muggenpulten en is doodop. Tijgertje: "Succes he!" Dorine, bertha531, molice, A&K, dorine en Chriz trekken verder. Als de groep in totaal 30 kilometer heeft afgelegd klinkt er opeens een schreeuw. A&K is gevallen! Molcrazy snelt de arme A&K toe. Ze is op haar rug gevallen. Het is niet al te erg, maar haar tas moet af. Bertha531 offert zich op en draagt de tas van A&K. Maar al snel heeft hij spijt van die beslissing. Hij is in het begin veel te hard gegaan.

Inmiddels is Tijgertje op de eindbestemming gearriveerd. Molemaster: "Hallo Tijgertje, fijn je te zien. Ik heb een pittig dilemma voor je. Ik heb toevallig gehoord dat je Subaru flink beschadigd is. In Nederland staat een gloednieuwe auto op je te wachten. Als je die wilt hebben, heb ik hier een walkie-talkie voor je en moet je proberen de kandidaten te misleiden. Als je dat lukt en de kandidaten keren voor zonsopgang niet terug, is de auto voor jou? Wat wordt het?" Tijgertje hoeft niet lang na te denken: "Waar is die walkie-talkie?" Molemaster rijkt Tijgertje de walkie-talkie aan. Tijgertje: "Hallo?" Chriz voelt aan zijn rugzak. Hij haalt er een walkie-talkie uit. Chriz: "Ja, Tijgertje ben jij dat?" Tijgertje: "Ja klopt, zeg ik heb nieuws. Ik ben de 3e opdracht. Als jullie nu 2 mensen middenin het bos achterlaten, valt er geen 1000 euro weg." De kandidaten kijken elkaar vreemd aan. Molcrazy: "Wat is dat nou voor rare opdracht." Bertha531: "Als ze dat zegt zal het wel zo zijn." Uiteindelijk besluiten Molice en A&K in het bos te blijven. Molice wil niet meer bij Molcrazy in de buurt zijn en A&K is doodop en heeft nog steeds last van haar rug. Tijgertje's valsstrik is gelukt.

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #26 Gepost op: 28-03-2004, 22:52:51 »
Om 3 uur 's nachts vinden de kandidaten de 3e proef, maar de kandidaten denken dat het de laatste is. Ze moeten door een holle boomstam, inclusief tas. Na wat duw en trekwerk lukt het. Molice: "Ok jongens, op naar de finish! Maar als ze een uurtje later, 5 kilometer voor de streep weer een proef tegenkomen, slaat de twijfel toe. Bertha531: "Wat is dit?" Dorine: "Tijgertje heeft ons erin geluisd!" Chriz: "Vreemde zaak." Molcrazy: "Komop, naar de finish, dan zien we wel weer verder." Na 1,5 uur komen de kandidaten bij de streep. Het is nog donker. Molemaster: "Hallo, welkom. Jullie zijn optijd. Maar ik mis 2 mensen, Molice en A&K. Waar zijn die gebleven? Bertha531: "Tijgertje zei dat we die moesten achterlaten." Molemaster: "Ok, Tijgertje kom maar tevoorschijn." Tijgertje: "Sorry jongens, maar ... eh, ik kon een nieuwe Subaru winnen en die kans wilde ik niet laten lopen." Molcrazy is pissed: "En daarvoor heb ik de hele nacht lopen ploeteren!" Gelukkig begrijpt de rest van de groep het wel. Als ook Molice en A&K uit het bos zijn opgepikt gaat de groep een hapje eten.

Molemaster: "Jongens, ik ben trots op jullie. Jullie spelen het spel fantastisch. Jullie waren optijd binnen en ik heb daarom een voorstel. Tijgertje, als jij je Subaru opofferd, krijgt de groep geen 10, maar 20000 euro. Jullie hebben een kwartier de tijd om te beslissen. Tijgertje wil de auto houden. "Sorry jongens, maar jullie zouden hetzelfde gedaan hebben." Bertha531 valt haar bij: "Als ik een Subaru zou kunnen winnen zou ik 't wel weten. Maar Molcrazy wil er niks van weten. "We hebben hardstikke hard gewerkt, en nauwelijks wat verdiend, dit is onze kans! Dorine is het er mee eens en Molice is het ook met Molcrazy eens. Dorine: "Zowaar!" De beslissing ligt in handen van A&K. Tijgertje kijkt A&K lief aan. A&K: "Sorry Tijgertje, maar groepsbelang gaat voor. Ik kies voor het geld." Tijgertje is teleurgesteld. Molemaster: "Gefeliciteerd, jullie hebben 20000 euro! Jullie mogen even gaan douchen en opfrissen en dan is het weer tijd voor de executie. Ik wens jullie ontzettend veel succes!"

*** LET OP: VANWEGE DE PROBLEMEN DE AFGELOPEN WEEK KRIJGEN JULLIE TOT ZATERDAGAVOND 23.59 UUR DE TIJD OM JULLIE LIJSTJES IN TE ZENDEN. 1 DAG LANGER DUS. SUCCES! ***

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #27 Gepost op: 4-04-2004, 21:15:20 »
De zes kandidaten zitten met z’n allen midden in de bush te wachten op de executie. Molemaster komt aanlopen met z’n laptop onder z’n arm en gaat zwijgend zitten. Hij kijkt de kandidaten één voor één aan. Dan begint hij de te praten: “Jullie zijn nu al een tijdje onderweg. Natuurlijk zijn er vriendschappen ontstaan, maar helaas moet één van die vrienden vanavond naar huis. Met wie zal ik beginnen?” Bertha531: “Begin maar met mij, dan ben ik er meteen vanaf!” Molemaster typt de naam van Bertha in. GROEN! Tijgertje. GROEN! A&K. GROEN! Dorine GROEN! Molice. GROEN! “Tja, Molcrazy, waarschijnlijk is het voor jou afgelopen, maar we gaan het nog even controleren. ROOD!
Molemaster: “Helaas, voor jou is het spel afgelopen. Ik zou zeggen: Neem afscheid van je vrienden en stap in de auto.”
Molcrazy neemt afscheid van iedereen, omhelst A&K en stapt in de auto.

Australië, het land van de onbeperkte mogelijkheden

Molemaster: “Beste kandidaten, jullie staan hier middenin de woestijn. We gaan in deze woestijn een beachvolleybaltoernooi houden. Jullie zijn nog met vijf personen over. Zoals jullie weten, wordt beachvolleybal twee tegen twee gespeeld op een veld van zeven bij zeven meter. Jullie spelen allemaal met en tegen elkaar. Per gewonnen wedstrijd krijg je drie punten. Degene met de meeste punten aan het eind, is de overall winnaar. Jullie moeten nu voorspellen wie die winnaar wordt. Als jullie het goed voorspellen, komt er €5000,- in de pot. Hier is pen en papier. De stemmen zijn anoniem.”
Alle kandidaten schrijven een naam op en doen die in de strandtas van Molemaster. Ze mogen even met z’n allen inspelen en dan beginnen de wedstrijden.
De eerste wedstrijd gaat tussen Tijgertje en Dorine tegen Molice en Bertha531. Tijgertje: “Sorry Dorine, ik kan echt niet volleyballen. Op de camping in Frankrijk werd ik ook weggespeeld door Annuh.” Dorine: “Maakt toch niet uit joh, ik doe dit elke zomer, we zien wel!” Met Molemaster als scheidsrechter begint de wedstrijd. Dorine mag beginnen met serveren en serveert meteen een ace. Fanatiek als ze is, steekt ze haar armen in de lucht en roept: “DANOONTJE POWER!” Maar helaas voor Dorine gaat de tweede service meteen fout. De strijd gaat gelijk op. Bertha531 blijkt heel bedreven te zijn in volleybal, terwijl Molice niet zo beweeglijk is in het mulle zand. Na een lange strijd hebben Tijgertje en Dorine nipt gewonnen.
Alle spelers krijgen vijf minuten pauze en daarna spelen Bertha531 en Tijgertje tegen Molice en A&K. A&K heeft de eerste wedstrijd rust gehad en kon de rest al op d’r gemak bekijken en zo haar tactieken bepalen. Maar A&K is haar zonnebril vergeten en kan de bal niet goed volgen in de felle zon. Molice heeft z’n dag ook niet, waardoor Tijgertje en Bertha531 gemakkelijk winnen. Tot nu toe staat Tijgertje bovenaan, ook tot haar eigen verbazing.
Tijgertje krijgt deze ronde rust, Bertha531 en A&K spelen tegen Dorine en Molice. Tijgertje zit Dorine volop aan te moedigen, maar het mag niet baten. Dorine is al redelijk moe door de twee voorgaande wedstrijden en Molice kan nog steeds niet vooruit komen. Ondanks de vele fouten van A&K, weet Bertha531 het hoofd koel te houden in deze wedstrijd en Bertha531 en A&K winnen dan ook.
Molemaster: “Kandidaten, het is tijd voor een pauze. Jullie kunnen hier in de schaduw komen zitten onder de palmbomen van de oase en wat drinken of eten. Dat moeten jullie wel doen, want de hitte wordt straks nog erger en we willen geen zieken hebben.”

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #28 Gepost op: 4-04-2004, 21:15:49 »
Na een rustpauze van een half uur gaan de kandidaten weer verder. Tijgertje speelt met A&K tegen Bertha531 en Dorine. Bertha531 en Dorine zijn in vorm, de pauze heeft ze goed gedaan en ze spelen de anderen helemaal weg. Ze winnen de wedstrijd met groot gemak.
Er is geen laatste wedstrijd meer nodig, Bertha531 heeft het toernooi gewonnen. Dan komt Molemaster naar voren met de strandtas waar alle blaadjes in zitten. “Eens kijken wie jullie als winnaar hebben getipt. 1 keer Dorine, 2 keer Dorine, 1 keer Molice, 3 keer Dorine en 1 keer Bertha531. Helaas, jullie kozen voor Dorine, maar Bertha531 was de overduidelijke winnaar.”
Tijgertje: “Dat had ik nou nooit verwacht, van die koe. Maar wel knap van hem.” Bertha531: “Natuurlijk won ik, ik ben hier gewoon ontiegelijk goed in!”
Molemaster: “Kom, we gaan naar het hotel.”

In het hotel met zwembad kunnen de kandidaten even uitrusten en bijkomen van de hitten van deze dag. A&K blijkt helemaal verbrand te zijn en Tijgertje heeft haar met yoghurt ingesmeerd tegen de pijn. Op de ogen van A&K na is alles wit. Bertha531: “Ik kom zo alles wel van je aflikken.” A&K mompelt: “Als je het maar laat!” Tijgertje stuurt Bertha531 weg van de kamer, A&K heeft rust nodig.

De volgende dag gaat het niet goed met A&K, alle bewegingen doen pijn en ze hoeft niet mee te doen aan de volgende opdracht. Ze mag jury zijn.
Molemaster: “In Nederland is op dit moment de tweede serie van Idols bezig. Ik weet niet of jullie kunnen zingen (Dorine schudt al ‘nee’), maar dat hoeft niet. Wij gaan een ander soort Idols doen. Geen gedichten, zoals in de eerste aflevering van deze CMC-serie, maar meer een soort Moppentoppers, het programma van Ron Brandsteder een paar jaar geleden. Het is de bedoeling dat jullie een mop bedenken over domme blondjes. Ik weet dat het onderwerp al flink uitgemolken is, maar een goede domme-blondjesmop is altijd leuk.” Molemaster kijkt naar de deur. “Kijk eens wie we daar hebben! De nooit-lachende Jerney Kaagman! Als jullie Jerney aan het lachen krijgen, is er €10.000,- verdiend voor de pot. Vanavond is jullie optreden, jullie hebben de hele dag de tijd.
Molice en Dorine lopen samen naar de poolbar, waar ze een cocktail nemen. Tijgertje gaat naar de kamer die A&K en zij delen, om voor A&K te zorgen en de opdracht te vertellen. Misschien kan A&K wel een leuke mop bedenken. Bertha531 gaat naar het strand om in de zee op een luchtbed na te denken over een knaller.

De dag verstrijkt en de avond breekt aan. Alle kandidaten zitten samen aan tafel te dineren, ook A&K is erbij. Heel haar huid is vuurrood en ze verlangt naar een yoghurtbadje. Tijdens het eten wordt er flink gepraat over het volleybaltoernooi van de vorige dag. Dorine en Bertha531 worden de lucht in geprezen, ze waren fenomenaal, zoals Molice het verwoordt.
Na het diner gaan alle kandidaten zich omkleden in geschikte moppen-vertel-kleding. Bertha531 trekt z’n groene pak aan, Tijgertje heeft een roze hoed op, Dorine staat op enorme hoge Spice Girls-schoenen, Molice heeft z’n rode vlinderdasje en A&K ligt weer in bed. Jerney zit klaar in de zaal en de moppenwedstrijd gaat beginnen.

Tijgertje mag als eerste op het podium komen en haar mop vertellen. Ze komt op met een glimlach die ze niet kan onderdrukken en probeert haar mop te vertellen. “Er kwam eens een blondje bij de dokter…” Maar dan schiet Tijgertje in een lachstuip. Helaas volgt Jerney dat voorbeeld niet op en Tijgertje plast in haar broek van het lachen. Ze rent snel van het podium en zo eindigt haar optreden.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #29 Gepost op: 4-04-2004, 21:16:07 »
Als tweede komt Dorine het podium op. Ook zij heeft een glimlach op haar gezicht, maar ze loopt naar de microfoon en vertelt haar mop zonder problemen: “De nieuwe stewardess is een dom blondje. Aangekomen in New York leidt de gezagvoerder haar rond. Uiteindelijk laat hij haar het hotel zien en zegt dat ze de volgende dag om negen uur op het vliegveld moet zijn, omdat ze dan weer terugvliegen. Maar de volgende dag is ze er niet. De gezagvoerder gaat naar haar hotelkamer en daar vindt hij haar, huilend. "Waarom huil je?" vraagt hij. "Ik kan mijn kamer niet uit." antwoordt ze. "Hoezo niet?" "Nou," zegt ze, "Er zijn drie deuren: eentje gaat naar de wc, eentje naar de badkamer, en op de derde hangt een bordje 'Niet storen!'.”
Dorine kijkt de zaal in en ziet bij Jerney een spiertje bij haar mond bewegen. Maar jammer genoeg voor Dorine, lacht Jerney niet.
Molice is de volgende die achter de microfoon komt te staan. Hij vraagt aan Jerney: “waarom rijd een dom blondje haar eend in de zee?” Jerney: “Ik zou het niet weten.” Molice: ‘’Ze wilde hem in ruilen voor een Golf!” Bij Jerney verschijnt een bijna-glimlach op het gezicht als Bertha531 in z’n groene pak het podium opkomt. Bertha531 struikelt op weg naar de microfoon een keer over de snoeren die er liggen en vertelt in de microfoon: “Een man vraagt aan een dom blondje: ‘Ik heb hier een bak met 99 witte knikkers en 1 rode. Hoeveel procent kans heb je dat je de rode pakt?’ Het domme blondje zegt: ‘50 procent kans.’ ‘Nee,’ zegt de man,  ‘luister goed: ik heb 99 WITTE KNIKKERS en 1 RODE. Hoeveel procent kans heb je om de ROD te pakken?’ Het domme blondje zegt weer: ’50 procent kans.’ De man zegt: ‘Leg eens uit dan!’ Zegt het domme blondje: ‘Nou, je pakt hem of je pakt ‘m niet!’. “
Bertha531 kijkt eens goed de zaal in en ziet dat Jerney de glimlach echt niet kan onderdrukken. Hij heeft haar aan het lachen gekregen!

Molemaster: “Goed zo, jullie hebben Jerney aan het lachen gekregen! Hier is €10.000,- voor de pot. Jullie mogen je voor gaan bereiden op de volgende executie.”

--JULLIE KUNNEN DE LIJSTJES WEER STUREN, NU VOOR KOMENDE ZATERDAG!--

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #30 Gepost op: 13-04-2004, 16:51:06 »
De vier kandidaten en de mol zitten gespannen met z’n allen op de bank te wachten. Dan komt Molemaster eraan gelopen met z’n laptopje. Molemaster: “Hallo kandidaten, met de week wordt het spannender. Jullie zijn nog met 5. Één van jullie is de mol. Vijf zijn er al afgevallen. Zij wisten te weinig over de identiteit van de mol. Helaas moet er vandaag, in navolging van Elmar, Floortje, Eidm, Verdi en Molcrazy opnieuw iemand afvallen. Zullen we maar beginnen met de executie, wie wil er eerst???
Bertha531? GROEN!
Molice? ROOD!”
Molice staat op en neemt afscheid. Bertha531: “Wat moet ik nou met al die dames!” A&K: “Ik zal je missen Molice!” Molice: “Ik jou ook A&K, zet ‘m op, gelukkig ben je weer helemaal hersteld!” Molemaster: “Molice, je bent een eind gekomen, maar helaas houdt het avontuur hier voor jou op.” Molice zwaait nog éénmaal naar de andere kandidaten en stapt dan in de auto, opweg naar het vliegveld … bestemming: thuis.

AFLEVERING 8
Na opnieuw een lange vlucht stappen de kandidaten uit in … Brazilië! De kandidaten zijn beland in Rio de Janeiro. Molemaster: “Beste kandidaten, jullie zijn nog met 5 personen. Met de komende opdracht kunnen jullie 5000 euro winnen. We bevinden ons nu op het strand van Ipanema. Vanaf hier start een excursie door de stad. Straks vertrekt er een bus, die enkele mooie punten van de stad bezoekt. In totaal zijn er in deze stad 4 punten. Bij elk van deze punten wordt een kandidaat afgezet. Jullie moeten elkaar gaan zoeken. Degene die als laatste is uitgestapt moet dan degene die voor hem of haar is uitgestapt zoeken, die vervolgens samen diegene die daarvoor is uitgestapt etc. Als jullie binnen 2 uur weer op het strand aankomen. Stappen jullie maar in, de tijd gaat in als de laatste kandidaat is uitgestapt. Succes!”

Na 5 minuten rijden stopt de bus voor het eerst bij een museum. Niemand wil als eerst eruit, dus wordt er geloot: het wordt Tijgertje. Als de bus weg rijdt besluit Tijgertje maar een ijsje te gaan halen. Opnieuw 5 minuten later stopt de bus voor een 2e keer, bij een fontijn dit maal. Opnieuw wordt er geloot en Bertha531 stapt uit. Bij de 3e stop, bij een ander strand, wordt A&K de bus uitgezet, en bij het laatste punt is het uiteindelijk Dorine uit. Dorine rent gelijk terug. Ze heeft goed opgelet waar A&K is afgezet en na een kwartier heeft ze het park dan ook gevonden … maar geen A&K. Dorine begint te schreeuwen. “A&K waar ben je!” klinkt ‘t. Pas na een kwartier ziet ze A&K. A&K: “Sorry, ik had ’t zo heet, ik was ff onder een boom gaan zitten.” Dorine: “Nou ja, ik heb je gevonden. Weet je nog een beetje waar we heen moeten. A&K knikt en samen lopen ze richting de plek waar Bertha531 zich zou moeten bevinden. Als ze halverwege de tijdslimiet zitten komen ze eindelijk bij de fontein. Ze waren verkeerd gelopen, maar nu eenmaal aangekomen blijkt bertha nog steeds onvindbaar. Dorine: “Zullen we splitsen?” A&K: “Lijkt me niet handig, dan zijn we elkaar straks ook kwijt.” Ze gaan samen verder zoeken. Na een kwartier zoeken wordt uiteindelijk Bertha531 gevonden. Hij was op een terrasje gaan zitten. Bertha531: “Wat moet ik anders doen?” Dorine: “We hebben ons rot lopen zoeken man.” Bertha531: “Nou sorry hoor, maar we kunnen beter Tijgertje gaan zoeken. Hoe lang hebben we nog.” Dorine: “Nog 3 kwartier.” Het duo holt achter A&K aan, die inmiddels al is vertrokken.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #31 Gepost op: 13-04-2004, 16:51:25 »
Met nog 20 minuten te gaan wordt gelukkig Tijgertje wel snel gevonden. Tijgertje: “Ik heb me in de tussentijd wat laten informeren over de korste route naar het strand. We kunnen zo en zo afsteken. A&K: “We vertrouwen je maar op je woord. Waar moeten we heen.” Het 3-tal holt achter Tijgertje aan. Door kleine steegjes en smalle straatjes komen ze uiteindelijk op de hoofdweg naar het strand uit. Het 4-tal holt zich uit de naad. Dan wordt Molemaster gevonden. Molemaster: “Lieve kandidaten. Jullie hebben het gered. Het strand is gevonden. Maar het was kiele kiele. Hebben jullie het op tijd gehaald?” Dorine: “Laat ons niet langer in spanning!” Molemaster: “Nou vooruit, jullie hadden nog 2 minuten over. Gefeliciteerd!” Tijgertje: “Yes!” A&K: “Eindelijk weer eens succes.” Bertha531: “Mooi weer 5000 euro verdiend!” Molemaster: “Goed gedaan hoor. Jullie verdienen na deze dag ff goed te eten, daarna reizen we door naar de volgende locatie.

Na een uitgebreid diner, een korte nachrust en een nieuwe vlucht komen de kandidaten aan op hun nieuwe bestemming. Molemaster: “Beste Tijgertje, Dorine, Bertha531 en uiteraard ook A&K. Welkom in Suriname. Vlak voor het de laatste echte executie, waar voor het laatst iemand naar huis moet, spelen wij toch nog een mooie opdracht. We bevinden ons in Suriname. Toch weer een klein beetje thuis, want de meeste mensen spreken hier Nederlands. Vandaag gaan jullie helpen voor het goede doel. Jullie helpen in een kinderdorp, waar kinderen zonder ouders een thuis hebben gevonden. Jullie helpen mee met diverse activiteiten. Jullie moeten inschatten wie dat het beste kan doen. Jullie maken ieder een top 4. We middelen dat en daar komt een algemene top 4. Op 1 staat de beste entertainer, op 4 de minste. Aan het eind v/d dag laten we de kinderen stemmen. Klopt de mening van de kinderen volledig met jullie inschatting, verdienen jullie 5000 euro. Kloppen er 2, verdienen jullie 2000 euro, en klopt er 1 nog 500 euro. Is het volledig fout, verdienen jullie niks, maar dat is logisch. Nou, we zijn er nu. Dit is het dorp, ik wens jullie veel plezier vandaag. Lever jullie lijstjes maar in en ga jullie gang!”

Het 4-tal wordt hartelijk ontvangen door de kinderen. De groepsleider roept de vier bij zich. “Hallo kandidaten, van harte welkom. Vandaag is een sport en speldag. Jullie gaan deze leiden. De activiteiten zijn: voetbal, volleybal, basketbal en sjoelen. Jullie mogen zelf beslissen wie bij welke activiteit komt te staan. We hebben de kinderen in 4 groepen van elk 10 kinderen verdeeld, zodat elke groep elk spel 1x doet. Het gaat niet om wie er vandaag wint, maar om hoe jullie het doen. Aan het eind van de dag houden we een stemming en beslissen de 40 kinderen wie de beste begeleider van. De rest weten jullie. Veel plezier vandaag!”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen (1e afl. online!)
« Reactie #32 Gepost op: 13-04-2004, 16:51:46 »
Na overleg wordt besloten dat Dorine het voetbal gaat begeleiden, Bertha531 het volleybal (Dorine: “Onze grote volleyballer!”), A&K gaat basketballen en Tijgertje zich ontfermt over het sjoelen. Dorine voelt zich helemaal thuis met al die kinderen. Ze maakt 2 teams van 5 en is zelf de scheidsrechter. Af en toe legt ze het spel stil om iets uit te leggen en de kinderen hebben veel plezier. Bertha531 is als winnaar van het beachvolleybal uiteraard begeleider bij het volleybal. Hij heeft het druk, want de kinderen zijn er niet goed in. Regelmatig beland de bal in het basketbalveld, waar A&K de grootste lol heeft, maar zich irriteert aan Bertha531. A&K: “Bertha, maak er niet zo’n zooitje van.” Tijgertje legt de kinderen sjoelen uit, maar ze zijn er niet zo goed in. De steden vliegen amper de hokjes en belanden regelmatig buiten de bak. Maar dat mag de pret niet drukken. De kinderen hebben plezier. Om 5 uur is de activiteitenmiddag voorbij.

Bertha531, Dorine, A&K en Tijgertje krijgen een luid applaus. De leidster doet een stap naar voren. “Lieve kandidaten. Zoals jullie misschien wel gezien hebben, hebben jullie de kandidaten de dag van hun leven bezorgd. Maar we gaan nu eens kijken wie de kinderen het beste vonden.” De kandidaten gaan op een rij staan. Alle kinderen moeten achter hun favoriet gaan zitten. Als alle kinderen hebben plaatsgenomen draaien de kandidaten draaien zich om. Achter Bertha531 zitten slechts 3 kinderen, terwijl Dorine de meeste heeft met maarliefst 21 kinderen. Achter A&K zitten 10 kandidaten en Tijgertje heeft er 6. Molemaster: “Nou nou, dat moge duidelijk zijn wie de favoriet was. Dorine gefeliciteerd. Maar levert het ook geld op, we gaan de lijstjes bekijken. Allereerst het lijstje van Dorine: 1: A&K 2: Dorine 3: Tijgertje 4: Bertha531. Het lijstje van Tijgertje: 1: Dorine 2: Bertha531 3: A&K 4: Tijgertje. Het lijstje van Bertha531: 1: Bertha531 2: A&K 3: Dorine 4: Tijgertje. En tenslotte het lijstje van A&K: 1: A&K 2: Dorine 3: Tijgertje 4: Bertha531. In totaal heeft Dorine 12 punten, A&K heeft 13 punten, Tijgertje heeft 6 punten en Bertha531 heeft 9 punten. Jullie voorspelling was dus 1: A&K, 2: Dorine, 3: Bertha531 en 4: Tijgertje. Helaas klopt geeneen voorspelling, dus jullie blijven met lege handen. Maar jullie hebben de kinderen een plezierige dag bezorgd, dat is het belangrijkst. Jullie kunnen afscheid van ze nemen, en dan is het tijd voor misschien wel de zwaarste executie tot nu toe. Degene vlak voor de finale. Degene die er nu uitvliegt, loopt misschien wel de meeste leuke dagen mis. De dag van de ontmaskering. Ik wens jullie ontzettend veel succes toe de komende uren met deze moeilijke test!”

======== DE LIJSTJES MOGEN WEER VERSTUURD WORDEN! VOOR A.S. ZATERDAG ======== 

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen
« Reactie #33 Gepost op: 17-04-2004, 10:23:21 »
Dan is het weer zover. Met bonzende harten zitten de 4 overgebleven kandidaten te wachten. Tijgertje heeft de zweetdruppeltjes op haar hoofd staan. Zou ze deze keer eindelijk de finale halen? Dan gaat de deur open en komt Molemaster binnenlopen. Onder zijn armen heeft hij zoals altijd zijn laptop. Molemaster: 'Welkom kandidaten, de 4de finale van de CMC zit er alweer aan te komen. Niemand wil graag als eerste afvallen, maar ook niemand wil graag als laatste afvallen. A&K, verliezend finalist van de eerste reeks. Je fanatisme in de afgelopen weken heeft bewezen hoe gebrand je erop bent om deze reeks te winnen en Tijgertje, ons eigen Tijgertje, alweer bezig aan de derde serie. Jij weet hoe het is om vlak voor de finale af te halen en dan zijn er natuurlijk nog Dorine en Bertha531. Als newbies wisten ze zich door alle rondes heen te slaan en lieten veel kandidaten achter zich. Wie er deze keer gaat afvallen? We zullen zien. Wie wil er eerst? Tijgertje steek haar hand op. Molemaster tikt de naam in
Tijgertje.......GROEN!
Tijgertje: WOEHOE! Man, I almost shitted my pants.
Bertha531: Ja, dat is te ruiken.
Bertha531's grapje doorbreekt even de gepannen sfeer, maar ondertussen heeft Molemaster de volgende naam ingetypt....
Alive & Kicking........GROEN!
A&K: Pffft
Bertha531 en Dorine kijken elkaar angstig in de ogen en geven elkaar een stevige hug....
Dorine........ROOD!
Dorine: Ah, gatsie!
Bertha531, A&K en Tijgertje geven Dorine een stevige knuffel. Dan stapt Dorine op: 'Kom op, jullie kunnen het!'

Molemaster: 'En daar gaat Dorine, ze gaat weer op weg naar huis. Gefeliciteerd jongens, jullie zitten in de finale. Het is tijd om zo zoetjes aan weer richting huis te gaan. We gaan naar Duitsland!

Aflevering 9

Molemaster: 'Welkom in Duitsland, Dortmund om precies te zijn. Ik zal de volgende opdracht uitleggen. Jullie krijgen drie raadsels die jullie moeten oplossen Zodra je het raadsel hebt opgelost, gaat jullie in van jullie in een kano, over deze rivier naar dat eilandje in het midden. Dan moeten de andere 2 het volgende raadsel oplossen en uiteindelijk 1 iemand de laatste.  Daar ligt onder de grond een schat begraven. Jullie hebben een half uur de tijd voor de hele opdracht. Met hoe meer mensen jullie op het eiland zijn, met hoe meer mensen jullie kunnen gaan graven. Maar let wel op, als de mol het geld vindt, gaat het feest niet door. 

En zo beginnen de drie met de raadsels.....

Bertha531 leest hardop voor: Als C gelijk staat aan 4 en M gelijk staat aan 5 Dan betekent dat CMC gelijk staat aan.....? Bertha531: 4x5x4 is eeeuhm.........80!  A&K: Die raadsels zijn niks voor mij. Ik pak de kano!' A&K sprint weg.

Tijgertje: Goed dan gaan wij verder. Als D gelijk staat aan 2,I gelijk aan 7, L gelijk aan 1, O gelijk aan 3 en S gelijk aan 9 dan staat IDOLS gelijk aan..... Bertha531: Alla zeg....dat kan toch geen mens zo uit het blote hoofd.' Tijgertje: 2x7 is 14x1= 14 en dan x 3 = 32 en dat dan x9......dat is......' Bertha531: '32x9= 278.............Nee, wacht 288' Bertha531 sprint al naar de kano toe, maar Molemaster fluit hem terug. Het antwoord is fout

Inmiddels is A&K al een eindje weg, maar begint opeens natte voeten te krijgen. A&K: 'Ach nee! Mijn kano is lek! Dat ga je niet menen!'

Bertha531 en Tijgertje zijn inmiddels nu wel bij het goede antwoord uitgekomen. Bertha531 is naar de kano gesprint.

Tijgertje: Als T gelijk staat aan 356 en A staat gelijk aan 31 en Pixelprikken staat gelijk aan 0 dan staat tatataaaaaaaa Pixelprikken gelijk aan........! Tijgertje: 'Pfft! 356x31x356x31x356x31 enzevoort enzevoort, dat kan ik toch nooit uitrekenen zo snel. Ik ga wel kijken hoe Bertha531 en A&K het doen.

Bertha531 en A&K doen het niet zo goed. De kano van A&K ligt op de bodem van de oceaan en Bertha531 moet tegen de stroming in. Bekaf bereikt Bertha531 uiteindelijk het eiland, maar dan fluit Molemaster af: 'De tijd is op!' Helaas, geen geld dit keer. Jullie mogen nu naar het hotel. Morgen gaan we weer verder.' 

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen
« Reactie #34 Gepost op: 17-04-2004, 10:24:03 »
In het hotel die avond barst de bom. A&K is woedend: 'Mollenstreek allah, maar mijn hele pak is nat. Dat vind ik niet leuk meer. Van die kutgeintjes op het einde.' Tijgertje: 'Vermoorde onschuld, een beetje zielig lopen doen, terwijl de kans nog altijd 33% is, dat je het waarschijnlijk zelf hebt gedaan.' Bertha531: 'Inderdaad, zelf erin gaan zitten zodat het net leek alsof ik of Tijgertje het had gesaboteerd.' A&K: 'Ach houd toch je kop, schijnheil. Het hele spel heb je geen flikker uitgevoerd en vandaag was je er opeens als de kippen bij om dat geld van het eiland af te halen, wel opvallend hoor, als Molemaster net heeft gezegd dat dat geld niet meer in de pot komt.' Bertha531: 'O, gaan we het zo spelen. Nou, ik maak niet 2 van die superdomme rekenfouten. Elke sukkel weet toch dat 0x iets altijd 0 is.' Tijgertje: 'Ja, jongens. Nu heb ik het zeker weer gedaan. Je hoeft mij niks meer te vertellen na die ik-saboteer-mijn-eigen-kano-actie van A&K is alles duidelijk geworden.' Bertha531: 'Na die ik-doe-net-of-ik-niet-rekenen-kan-actie is mij ook alles duidelijk.' A&K: 'Het is toch overduidelijk dat Bertha531 de mol is.' Bertha531: 'Ja hoor, ik ben de mol en jij bent een konijn.' 

De volgende ochtend staan de 3 overgebleven kandidaten naast elkaar met een chagrijnige kop. Niemand vertrouwt elkaar nog, de mol heeft zijn werk dus goed gedaan. Nog nooit was de concurrentiestrijd zo hevig, want iedereen wil winnen. Molemaster: 'Welkom kandidaten, vanmiddag zullen we dan eindelijk weten wie de winnaar is, wie de mol is en wie de verliezer is in de allesbeslissende finale-opdracht. Ik zal vast verklappen dat we daarvoor terug gaan naar Nederland, maar deze ochtend zijn we nog even in Duitsland. Vanmiddag om 14.00 uur verwacht ik jullie in Nederland voor de laatste opdracht die om 15.00 uur zal gaan beginnen. Voor elke kandidaat die voor 14.00 uur binnen is, krijgen jullie 10.000 euro in de pot erbij. Oh ja, jullie mogen geen geld gebruiken.  Veel succes en tot vanmiddag!

Bertha531: 'Grrmbll! Weet je wel hoe hard het regent?' A&K: 'Nou, daar staan we dan! We zullen moeten gaan liften.' Tijgertje: 'Zucht, ze hadden het beter Compuarts Express Competition kunnen noemen op deze manier.' Het drietal loopt bedroefd naar de snelweg toe en beginnen met liften, capuchons op, nat van de regen... Dan na een tijdje komt er opeens een limo aanrijden. Het raampje gaat naar beneden. Tijgertje: D**n! D**n: 'Ah, jongens! Lekker aan het liften!' Bertha531: 'Ah, neem ons alsjeblieft mee! We zijn nat en koud.' D**n: Vraag maar even aan de anderen.' Met een zwaai gooit A&K de achterdeur van de limo open. Daar liggen op een bankje naast elkaar Daisy, Intikker en Annuh, een glaasje champagne in de hand, kijkend naar de 'Finding Nemo-DVD'.  A&K: 'Nou ja zeg! Wij hier een beetje liften en de crew laat zich gewoon op stand vervoeren!' Tijgertje: 'Kunnen wij een lift krijgen?' Intikker: 'Het zit vol. Ik moet mijn benen nog wel kwijt kunnen.' Daisy: 'Hmmmm, vooruit 1 iemand mag mee.' Annuh: 'Tijgertje!' Daisy: 'Nou, eeuh...Chriz vond het goed dat we zijn limo leenden, maar stond er op dat Tijgertje er niet inkwam. Hij zei nog zo: 'Tijgertje komt er niet in hoor, die is altijd zo vervelend!' dus helaas' Annuh: 'Hmmm, goed dan een getal onder de 3.' A&K: '2' Bertha531: '1' Annuh: 'Bertha heeft het goed! Laten we gaan!' Snel springt Bertha531 de wagen in en de limo scheurt weg. 

Tijgertje: 'Wat een heer' A&K: 'Dames gaan voor heeft hij zeker nog nooit van gehoord.' 

Ook Tijgertje en A&K weten uiteindelijk een auto aan te houden en gezamenlijk gaan ze richting Kaatsheuvel. Alleen de familie waar ze mee reizen stopt om de zoveel tijd voor een plaspauze. Tijgertje: 'Shit, het is bijna 14.00 uur. 10.000 euro zou toch mooi zijn meegenomen.' A&K: 'Daar zijn ze al.' Duitse man: 'Ach so, noch 1mal durchfähren en wir sollen im Kaatsheuvel ankomen.' A&K: 'Wacht, ik moet nog plassen!' Tijgertje ergert zich dood als ze weer een paar minuten moet wachten, maar uiteindelijk bereiken om ze om 14.50 de Kaatsheuvel voor het sprookjeskasteel zien ze een aangenaam tafereel wat hen chagrijinige gezichtjes weer helemaal op doen klaren.....

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen
« Reactie #35 Gepost op: 24-04-2004, 08:41:29 »
Aflevering 10

Tijgertje, A&K en Bertha531 zijn in de Efteling aangekomen.....
Molemaster: 'Tijgertje, Bertha531 en A&K. Jullie hebben het geweldig gedaan. Jullie zijn een heel eind gekomen. Dit is voor jullie...'

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen
« Reactie #36 Gepost op: 24-04-2004, 08:42:14 »
Fata Morgana, Efteling
 
Een deur wordt geopend en in een heuse erehaag worden de 3 kandidaten ontvangen met een staande ovatie ontvangen. Molemaster: 'Wij presenteren aan u: De voltallige CMC-crew: Daan, Intikker, Daisy en Annuh, de kandidaten uit deze serie: Elmar, Floortje, EIDM, Molcrazy, Molice, Dorine en Verdi, de kandidaten uit CMC 3: Juultjuh, Lampje, Avron, Mollenvanger, Maapie en Kolko, de kandidaten uit CMC 2: Chriz, Giorgio, Little Creep, Ville, Groenenman en uit CMC 1: Doris, @miesh, e, Lautjuh, Heinz, Lucretia, Fennie, Milk en de host uit CMC 1: Robbieazerty oftewel alle mensen die ooit meegewerkt hebben aan CMC. Als allerlaatste beslissende opdracht gaan we een race houden met al deze mensen en jullie gaan zelf ook meedoen. Het parcours gaat door de hele Efteling heen en het wordt dus extra spannend. We zijn met 34 mensen personen daarop zijn de prijzen berekend. De eerste prijs is 34.000 euro en dat gaat per plaats 1000 euro naar beneden, dus als je bijv. 5de wordt, krijg je 30.000 euro. Vals spelen is toegestaan! Veel succes met de race.'

De 34 kartjes worden naast elkaar opgesteld. Molemaster staat klaar met een vlag en zwaait af. Dan vliegen de 34 kartjes weg. Zoals we nog weten uit CMC 2 heeft Groenenman nogal problemen met sturen, hij vliegt de eerste de beste bocht uit. De andere 33 schieten door de bocht en gaan linksaf langs de bobsleebaan. Langs de bobsleebaan heen schieten de karts langs het sprookjesbos heen, Langnek ziet dat Annuh op kop gaat, geen wonder, ze kent het park op haar duimpje. Chriz zit er vlak achter en ook Daisy, Intikker en D**n doen mee aan de kop. Bertha531 bevindt zich ook in de top 10. A&K zit in de middenmoot, terwijl Tijgertje achterinzit, zo'n kart rijdt toch wat minder dan een Subaru. De Droomvlucht wordt gepasseerd, maar Bertha531 kijkt niet goed uit, in volle vaart schiet hij Villa Volta in. Bij het 'Volk van Laaf' loopt een dwaze Laaf over het spoor heen. *Flats*, daar gaat Robbieazerty onderuit, zijn botsing met de laaf, maakt zijn kart aan het spinnen. Giorgio die erachter rijdt, kijkt niet goed uit en knalt frontaal op Robbieazerty. A&K profiteert ervan en wringt zich naar de 10de plaats. Tijgertje en Bertha531 liggen nog steeds ergens achteraan. Bij de Stoomcarroussel zit een nare bocht. Annuh, die tot dan toe ver op kop ligt, vliegt de bocht uit en komt terug op de 5de plek. Ook A&K vliegt daar de bocht uit. Als A&K de bocht door is, vliegt Mollenvanger in volle vaart tegen de Stoomcarroussel op. Nou ja, we zien hem wel weer tijdens de reünie. Ook hij is uitgeschakeld. Tijgertje en Bertha531 komen veilig de bocht in en zien vlak voor zich opeens: A&K! Koploper D**n heeft inmiddels moeite met het redelijk smalle pad tussen de attracties: 'Monsieur Cannibale' 'Carnaval Festival' en 'Vogel Rok'. Maar hij komt er goed doorheen. Net als de volgende 9. De nummers 10, 11 en 12 op dat moment zijn A&K, Bertha531 en Tijgertje. Ook zij komen er goed doorheen. Groenenman, Doris en Mollenvanger rijden daar vlak achter. De ex-molletjes kruipen nog 1x in de huid van Mol en zetten hun karts dwars over het smalle parcours. Het gevolg is een enorme kettingbotsing. Er blijven nog maar 12 kandidaten over, als ze op de helft zijn. De stand is dan als volgt:

1. D**n
2. Daisy
3. Chriz
4. Ville
5. Annuh
6. Intikker
7. EIDM
8. Verdi
9. Elmar
10. A&K
11. Tijgertje
12. Bertha531

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen
« Reactie #37 Gepost op: 24-04-2004, 08:45:50 »
Ville wil koste wat koste een plekje in de top3 bemachtigen en vliegt controle over het stuur. Intikker en Annuh lachen haar uit, als ze het water bij de Gondoletta invliegt. 'D'Oude Tuffer' en 'Halve Maen' worden gepasseerd. Bij de Polka Marina wordt het lastiger, want iedereen moet daar een rondje omheen. Daisy en Chriz zijn slim en snijden D**n in de bocht af. D**n verdwijnt naar de 3de plek. Tijgertje heeft zichzelf (door ook de binnenbocht te nemen naar boven gewerkt, naar de 6de plek). De Python wordt gepasseerd en daarna 'de Pegasus', nog 1 bocht en de Fata Morgana is in zicht, maar die lastige bocht is een lastige. Er is met olie gesmeerd. Iedereen glijdt uit over de olie en de overgebleven 11 kartjes staan stil. Bertha531 weet als eerste weer het parcours te vinden, met gierende banden wil hij wegscheuren, maar verliest opnieuw de controle over het stuur, omdat er nog olie op de banden zat. Met een halve haal gaat hij opeens de verkeerde kant op. Daar staat de kart van A&K en ja, hoor, beide karts crashen. D**n, Daisy, Chriz, Annuh en Intikker zijn inmiddels als eersten weer uit de olie en in een eindsprint gaan zij bepalen wie er eerste wordt. Valsspelen mag, dus rijdt D**n Intikker klem. Annuh ziet het gebeuren en knalt dan zelf ook maar op de kart van D**n. Daisy, Annuh en Chriz rijden met zijn 3-en naast elkaar. Maar Chriz lacht stiekum en drukt op het Turbo-knopje. Hij wordt eerste.Daisy: 'Hoe kon jij nou een Turbo-knopje hebben?' Chriz: 'He, ik blijf natuurlijk wel het Mastermind he?' Tijgertje weet uiteindelijk als 6de te eindigen. Bertha wordt 10de en A&K 11de.

Molemaster: 'Gefeliciteerd, Tijgertje heeft 29.000 euro voor de pot verdient, Bertha531 25.000 euro en A&K 24.000 euro. Ik heb een verrassing voor jullie, omdat het voorlopig de laatste CMC is worden de vorige potten van CMC 1 tm 3 bij jullie pot opgeteld. Even rekenen....nou, dat is toevallig.....dat is precies 1 miljoen euro! Het spel is gespeeld, het prijzengeld is bekend. Het is tijd voor de ontknoping.

De 3 kandidaten worden meegevoerd naar de Picknickweide.
Molemaster: 'De ontknoping komt eraan. Hoe we dit gaan doen is nog een verrassing. Ik heb hier een blinddoek voor jullie. Die moeten jullie omdoen..........Goed, dan is het nu tijd voor de ontknoping.' Opeens komen er van alle kanten (ex-)kandidaten, crew, mollen en hosts uit het niets lopen met......verfballonnen. 2 van de 3 finalisten worden bekogeld onder rode en groene verfbommetjes, terwijl de 3de finalist (de Mol) er stiekem al tussenuit is geslopen. Dan wordt het stil. Molemaster: 'Goed, jullie mogen meekomen, houd je blinddoek nog even op.' De 2 finalisten worden meegenomen naar een zaal waarin het pikdonker is. Molemaster: 'De VERLIEZER van CMC 4 is geworden.........' Een spotlight glijdt door de donkere kamer heen en richt zich op......ALIVE & KICKING!' A&K's pak zit dan ook onder de rode vlekken. Molemaster: 'Helaas, A&K het was niet genoeg. Maar dan zijn er nog 2 over. De Mol en de winnaar. Mol, het is tijd om je bekend te maken. De spotlight wordt weer door de kamer gestuurd. Molemaster: 'De mol is...........' De spotlight stopt en schijnt op.........Doris, Groenenman en Mollenvanger. De drie grijnzen stiekem. Groenenman: 'Nog een allerlaatste mollenstreekje van ons.' Molemaster: 'Maar de mol uit CMC 4 is.............' De spotlight stopt, de muziek van 'Catch' (Kosheen) begint en daar staat DE MOL BERTHA531. Molemaster: 'Als Bertha531 de Mol is, betekent dat TIJGERTJE de winnaar is van CMC 4. Gefeliciteerd!' Een luid gejoel volgt. En er ontstaat een feeststemming. Iedereen feliciteert Tijgertje en natuurlijk ook Bertje met zijn geweldige mollenacties. Dorine: 'Het spreekwoord 'Hoe een koe een mol vangt' ging dus niet op' Bertha531: 'Helaas'. Tijgertje: 'Kan ik toch nog een nieuwe Subaru kopen!'

Die avond wordt een groot feest. Al snel zijn Molice en Verdi bezig met de Sirtaki en Dorine leert Molcrazy de Cha-cha-cha. De hele avond wordt er doorgefeest, totdat Molemaster iedereen tot de orde roept voor een laatste speech. Molemaster: 'Dit waren 4 seizoenen CMC, ik hoop dat jullie genoten hebben, ik wel in ieder geval. Wij willen in stijl afscheid nemen. Een applaus voor ons molleke Bertha531. Hij zingt 'Afscheid' van 'Volumia' De begintonen beginnen van het nummer 'Afscheid' worden gestart. Nu is er dan echt een einde gekomen aan CMC. Kandidaten en kijkers bedankt namens de voltallige crew!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen
« Reactie #38 Gepost op: 24-04-2004, 08:47:59 »
Maar niet zo snel natuurlijk. Jullie hebben nog wat te goed. De hints en de mollenstreken!

Hints:
In tegenstelling tot voorgaande jaren zaten er niet zoveel hints ingestopt, omdat jullie zulke goede speurders waren. Maar ze waren er wel.
*Bertha531 ipv bertha531: omdat ons koetje hier altijd over klaagde, besloten we dit er maar in te stoppen. Alleen begon het na 1 aflevering wel erg op te vallen en al heel snel zat iedereen op het juiste spoor.
* In aflevering 5 zat ook een hint. Pak het eerste en laatste woord van de 1e alinea en doe datzelfde met de laatste alinea en je krijgt: de mol is bertha531!
*In aflevering 9 zat ook een hint. M staat gelijk aan 5, O staat gelijk aan 3 en L staat gelijk aan 1. Dus MOL staat gelijk aan 531.
*Daarbij zien sommige mensen de mol zelfs nog niet, als de mol het zelf zegt. In de hotelruzie zegt Bertha531 immers tegen A&K: 'Ja hoor, ik ben de mol en jij bent een konijn.'

Mollenstreken:
Aflevering 2:
*Bertha531: 'In het begin moet je jezelf op de achtergrond houden. Ik ging dus heel braaf bij de telefooncel staan, zoals iedereen van mij verwachtte. Ik kon dit best wel doen, ik wist toch al dat het geld weer ingeleverd zou worden.'
Aflevering 3:
*Bertha531: 'Ja, dat was balen, dat ze me zo snel vonden bij de eerste opdracht. Daardoor kon ik nog maar weinig uitvreten. Bij de 2de opdracht liet ik me afschieten, waardoor de schatgraafster die ik dekking gaf ook gemakkelijk kon worden afgeschoten. Toen voelde ik me voor de eerste keer een echte mol. Je had die beteuterde gezichtjes moeten zien.'
Aflevering 4:
*Bertha531: 'Ik mocht de opdracht voorlezen en kon er zo mijn eigen draai aan geven. Geen van de kandidaten was zo slim op de opdracht nog even na te lezen, dus makkie voor mij. Daarna kwam ik die man bij het bushokje tegen en ik begon in een Almeloos accent tegen hem te lullen, die man begreep er de ballen van en voordat hij het doorhad waren we weer een uurtje verder. In het kasteel was het lastiger, Molice is een aardige jongen, maar in dat kasteel was hij knap lastig. Hij wou elke keer terug, terwijl ik wou verdwalen, zodat we de bus zouden missen.
Aflevering 5:
*Bertha531: 'Ik houd niet van wandelen, anders had ik natuurlijk veel meer kilometers afgelegd. Man, ik ben nog sneller dan Ellen van Lange en Dolf Jansen bij elkaar. Ik heb in het begin al mijn energie verspilt daardoor was ik echt doodmoe, dat hoefde ik niet eens te faken. Tsja, dat ritje in die smart was me geen pretje. Niemand vond het fijn, dus dat ik 'opeens' naar de wc moest, vond niemand vreemd. Toen we voor de zoveelste keer stil stonden, en ik maar weer eens een plasje ging plegen. Zag ik mijn kans schoon. Molcrazy en Verdi stonden zich even te rekken en strekken en lette niet op de auto. Tsja, dat moet je met de mol in de buurt niet doen. Helaas hadden we nog zoveel tijd over, dat we de opdracht alsnog gehaald hebben. Gelukkig stond daarna een bed klaar, heerlijk, haha! Alsof ik nog niet genoeg was uitgerust viel ik bij die ene opdracht ook nog in slaap zodat de opdracht mislukte.
Aflevering 6:
*Bertha531: 'Als niemand wil zien, dat ik de mol ben, dan kan ik ook wel meer fratsen gaan uithalen. Ik had het water even gevoeld en het was best lekker, mijn in scene-gezette-val-van-het-vlot was dan ook geslaagd. Toen Tijgertje de Subaru kon winnen deed ik net of ik het beste met haar voor heb. Pfft! Get real! 's Avonds in het hotel sliep ze in de kamer naast ons en dat gesnurk! Ondraaglijk. Het liefste zag ik Tijgertje met Subaru en al verdwijnen.
Aflevering 7:
*Bertha531: 'Ik wist dat ze Dorine hadden aangewezen als winnaar, dus ik moest er alles aan doen om te zorgen dat zij niet won. De ultieme mollenstreek is het dan natuurlijk helemaal, als ik zelf heel fanatiek overkom door mijn winst. Yeah, I am one hell of a volleyball-player. Bij de moppenvertelwedstrijd zag ik Tijgertje vlak voor ze op moest. Ik zei: 'Break a leg' en zag toevallig een bananenschil liggen. Ik deed net of ik uitgleed waardoor Tijgertje voor haar optreden als in de lach schoot.
Aflevering 8:
*Bertha531: 'Ik stond al wel 2 minuten op de plek waar ik was afgezet en toen was ik het zat. Iemand op het terras riep 'biertje?' en toen dacht ik mezelf: 'Ja, waarom niet.' Mollenstreken waar ik zelf beter van wordt, dat is de manier waarop het moet! Toen ik in Suriname kwam en die kinderen moest leren volleyballen, heb ik me opgesteld als Louis van Gaal. Ik dacht wel dat ik als beste entertainer uit de bus zou komen, want ik ben gewoon leuk. Maar ik heb die kinderen helemaal af lopen bekken. Toen ik zei dat Clarence Seedorf niet kon voetballen, was de boot helemaal aan, had ik opeens een horde boze Surinaamse kinderen achter me aanlopen. Later heb ik er toch nog 3 omgekocht om toch achter me te gaan staan, zodat het niet al te veel opviel.'

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC 4: De afleveringen
« Reactie #39 Gepost op: 24-04-2004, 08:48:55 »
Aflevering 9:
*Bertha531: 'Bij de eerste opdracht had ik maar 1 taak en dat was de kandidaten uitschakelen. De meest rechtse kano had ik lekgeprikt en ik wist dat ik die niet mee moest nemen. Ik had zelf geen zin in een koud pak. Man, je moest eens weten hoeveel moeite ik had om A&K daar met een nat pak zien te staan. Vervolgens besloot ik zelf als tweede te gaan, zodat ik zeker wist dat Tijgertje de tijd niet meer had om het eiland te halen. Zoals altijd fakete ik mijn gedrevenheid om het eiland te bereiken. Helaas had A&K het dit keer door. Na die hotelruzie was ik flink pissed. Niet vanwege die ruzie, maar omdat de Duitse Erwin Kroll, Ulrich Kröl voorspeld had dat het zou gaan regenen de volgende dag. Ik heb bij de CMC-crew gesmeekt of ze me wouden meenemen in hun limo en dat is dus gebeurt. Tijgertje en A&K konden het mooi zelf uitzoeken.
Aflevering 10:
*Bertha531: 'De slotopdracht....de race ging geweldig en tot mijn eigen schrik ging ik bijna winnen. Ik deed net of ik door de olie slipte en knalde volop Alive&Kicking. Gnagna, mijn persoonlijke revanche vanwege de hotelruzie, doordat ze pot heeft gewonnen, heeft ze wel schadevergoeding genoeg gehad. Al met al was het een leuke ervaring en met Tijgertje als winnaar en A&K als finalist een terechte uitslag.