Auteur Topic: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??  (gelezen 34761 keer)

Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Gepost op: 20-04-2004, 18:42:33 »
Hallo ??
Halloooho ??
Iemand thuis ?

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #1 Gepost op: 20-04-2004, 18:58:56 »
Hihihi...hallo....is er iets??? ::trots::
back again..

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2004, 19:16:17 »
Nou zeg ut maar....welke aanwijzingen heb je voor me???
Wel graag duidelijke antwoorden en niet dat ik nog eens moet gaan puzzelen..hahah ;D
back again..

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2004, 19:17:07 »
 ::)
That's all

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #4 Gepost op: 20-04-2004, 19:21:43 »
Of er iets is ?
Het zal nog niet zijn ! Ik moet hier 6 weken komen invallen voor de vaste resjespioniste, en ik ben al sinds vanmorgen op zoek naar de grote baas en niemand weet waar die ergens naar toe is ! Dat kan toch niet ! En nu ligt mijn mooie kapsel al helemaal in de war van die stomme airconditioning,heb ik een vlek op mijn schoon,splinternieuw Diorreke en is mijne mascara helemaal uitgelopen. Zie mij hier nu staan, dat kan nu toch niet meer hé !
Ik zou er bijna bij gaan bleiten van misère, snik,snik...

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2004, 19:23:38 »
Rustig..rustig....ga even zitten..hier een glaasje water..en kom even tot jezelf. :-\\

Wat brengt jou hier en waarom moet je hier invallen????
back again..

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #6 Gepost op: 20-04-2004, 19:33:43 »
Awel, ik moest van het interimbureau vanaf vandaag naar hier komen om de vaste resjespioniste te vervangen die zwanger is.
En dat moest zo'n 6 weken gaan duren.
Och, ik had al veel beter kunnen blijven bij de NMBS waar ik vroeger werkte. Het was daar altijd maar hetzelfde,altijd weer kaartjes knippen, maar daar moest ik tenminste niet hele dagen zoeken naar de stationschef,daar wist ik tenminste dat hij lag te slapen in zijn buroke...

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #7 Gepost op: 20-04-2004, 19:37:59 »
Oke duidelijk......maar misschien kan je na die 6 weken gewoon weer terug naar je oude baan...toch???

back again..

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #8 Gepost op: 20-04-2004, 19:50:06 »
Och, was daar maar waar. Ik werkte daar wel graag bij den NMBS, maar opeens kreeg ik daar te horen dat ik niet meer aan het loket mocht zitten om de kaartjes te knippen, maar dat ik in de kelder de verloren voorwerpen moest gaan sorteren.Omdat ik te oud was. Jaja, ge hebt mij goed verstaan, ik was te oud ! Ge ziet mij hier nu toch zitten, zeg nu zelf, zo oud zie ik er nu toch nog niet uit ? Misschien een rimpeltje hier of daar, en misschien een heel klein beetje cellulose, maar dat valt toch niet op ? En dat ziet ge van hier hé, dat ik mij laat doen door zo nen omhooggevallen stukske stationschef, dat zal wel zijn. Met alle Portugezen, maar niet met ons Mireilleke, als ze dat maar vergeten !
Ik heb gezegd dat hij zijn verloren voorwerpen mocht steken op een plaats waar dat ze ze nooit meer zouden terugvinden, en ik ben naar Suzanne van Interlabor gegaan. Zo'n vriendelijk dutske, kent gij die soms ook ?

Offline alathea

  • Forumlid
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #9 Gepost op: 20-04-2004, 19:58:24 »
ik vind jou er in ieder geval nog niet zo oud uit zien  ::jaja::


moet nog wel ff wennen geloof ik
« Laatst bewerkt op: 20-04-2004, 20:09:32 door triciapoeh »
It's not  that easy beeing green

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #10 Gepost op: 20-04-2004, 20:11:38 »
Bedankt zenne, Madam Poeh, dat doe mij nu iets sé,zo een beetje warmte en vergetelheid, ik krijg al weer de tranen in mijn ogen.Hebde gij soms een poederdooske in Uwe saccoche, die ik eens mag bezigen om mijne voorgevel een beetje bij te plamuren ?

Maar enfin, ge moest eens weten wat ze daar bij die verloren voorwerpen in Antwerpen allemaal bijeenkrijgen, ge kunt U dat zo zot niet voorstellen of ze hebben het daar !
Het strafste dat ze ooit hebben gevonden was een schilderij dat miljoenen waard was, van den ene of den andere Franse kladschilder die graag van die grote wilde poezen schilderde...
Amai,toen was het paniek zeg !

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #11 Gepost op: 20-04-2004, 20:29:28 »
als u op station antwerpen centraal werkte dan heb u zeker wel veel last gehad van die jare lange verbouwing daar
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #12 Gepost op: 20-04-2004, 20:43:22 »
Och Jeroen, schatje, ge moest eens weten wat een miserie dat we daar al mee gehad hebben...Het begon al met het leegmaken van de kelder der verloren voorwerpen. Moesten we allemaal gaan helpen, want de werkmannen alleen gingen dat nooit op tijd klaar krijgen.
Stond daar toch wel 20 cm water in die kelder zeker! Moesten we via planken die ze op stenen hadden gelegd al die rekken leegmaken. Ikke, met mijn naaldhakskes, over zo van die schotse en scheve planken, ziet ge mij daar al bezig ?...

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #13 Gepost op: 20-04-2004, 20:47:14 »
ja dat lijntje aanleggen heb heel wat rare dingen tot gevolg
iets voorbij het station richting nederland bv worden gebouwen 30 meter opgeschoven om over een paar jaar weer terug gezet teworden

antwerpen heb nu een station dat ijs en ijs koud is
alleen in de premetro op diamant vind je nog wat warmte
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #14 Gepost op: 20-04-2004, 23:56:21 »
Ah, Diamant, daar kom ik graag hé, Jeroentje. Ik zal U daar eens iets over vertellen sé. Ik was een keertje in London, kom ik daar toch wel nummer 7 van de film tegen zeker. Ikke daar direct naar toe met mijnen diepste décolleté en mijne schoonste glimlach en ik vraag hem heel vriendelijk in mijn beste Engels :       
" James,sweetart, can I have a handdrawing, please ? "
Kwestie van het ijs een beetje te breken hé, zo'n openerke.
Ik wilde immers geen handtekening, ik wou heel zijn hand !
Weet ge wat die clown met een groot air antwoordt ? "James Bont and diamonds are the girls best friends"
Diamants, direct akkoord, James ook, als hij niet te veel zaagt eens dat we getrouwd zijn, maar bont,ha nee hé,zo niet hé.
Al die lieve,soms al wel eens een beetje dulle konijntjes of zeehondjes die dood moeten voor zo een bontfrakske voor die bekakte madammekes met een bontjas, daar doet ons Mireilleke niet aan mee, vergeet dat maar.
Ik heb dan ook tegen de James gezegd :" You can keep your handdrawing, I dont wont it animeer " en heb hem laten staan waar hij stond !
Geef mij dan nog maar liever die Franse kladschilder met zijn verloren schilderij dan diene dierenbeul van ne James Bont numero 7...

En daarbij, als ik dan nog mag kiezen, dan heb ik nog liever een stukske goud...
« Laatst bewerkt op: 21-04-2004, 00:22:06 door Blondine van de Helpdesk »

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #15 Gepost op: 21-04-2004, 08:45:01 »
Diene kladschilder dacht waarlijk dat ie Christus was, Mireille meiske. Maar toen Mel Gibson het bedrog inzag heeft ie hem maar vlug van het kruis gehaald. De man werd er van schrik kortademig van en toen de Mel hem probeerde te kalmeren door hem wat ademhalingstechnieken bij te brengen, sloeg hij helemaal in een knoop. Hij had de schietgrage producer dan ook totaal verkeerd geinterpreteerd in zijn woorden: "Be careful with that axe Eugene". Teveel psychedelische roze rock gesnoven wellicht in zijn jonge creatieve jaren.

Iig, ze hadden een hele fles WC-eend van een ander merk nodig om hem terug bij zijn positieven te krijgen, maar zelfs dan nog was er niemand die hem echt herkende of wat hij daar eik aan dat kruis kwam doen. Ze hebben er dan maar zijn ome Arie bij gehaald voor meer tekst en uitleg...
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #16 Gepost op: 21-04-2004, 11:38:20 »
Helaba Knuddeke, gij zijt ook een klein slimmerikske hé, gij hebt geen 2 woorden nodig hé, se kapoentje...

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #17 Gepost op: 22-04-2004, 00:23:56 »
Allez vooruit, mijnen eersten dag zit er op, en ik moet zeggen, het valt hier nogal goed mee. Buiten een opgewonden Westvlaming die in zijn koeterwaals iets brabbelde over Promolidioten of zoiets die de oplossing zijn en wat gestoef over dat hij op het juiste spoor zat in zijn zoektocht naar een verloren Goudschat is het hier vandaag heel rustig geweest. Het is te hopen dat dat zo blijft. Enfin ik heb tegen die Westvlaamse meneer gezegd dat hij hier niet op het Centraal Station was en dat ik hem niet kon zeggen welk het juiste spoor is als hij mij niet zei waar hij naartoe wou. En zijne verloren Goudschat, daar heb ik hem heel goed mee geholpen. Ik heb hem van naaldje tot draadje uitgelegd hoe hij moest gaan naar de kelder van de verloren voorwerpen en dat hij het daar maar eens moest vragen, ze zouden hem zijne Goudschat wel heel rap teruggeven. Ik heb hem ook gezegd dat hij moest zeggen dat hij gestuurd was van Mireille Maaske van den Helpdesk, dan zou het wat beter vooruitgaan. Maar tegen den tijd dat ik heel mijnen uitleg gedaan had was die gast al terug vertrokken. En 't was nog zo ne nette, ik kreeg al veel goesting om hem te vragen of hij met mij geen Hasselts koffieke wou gaan drinken, maar hij was al vertrokken met de westenwind. Hij ging waarschijnlijk liever kijken op den TV naar de meiden van De Wit dan met een klassedame als ik een koffieke te gaan drinken.
Awel, dat hij de Peking Express pakt en afstapt in Siberië in putteke winter,voila !

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #18 Gepost op: 22-04-2004, 08:25:53 »
Een Hasseltse koffie valt me nogal zwaar Mireille, vooral omdat die meiden van De Wit me naar donkere oorden vol onderaardse krochten gevuld met gevaarlijke gassen hebben gevoerd waar ik liever was weg gebleven.
Maar wat dacht ge van een sprankelend glaasje Blanquette de Limoux, dat loopt er bij U ook wel binnen dacht ik zo? Alhoewel, dat voert ons dan weer naar hogere oorden en voor ge 't weet hangt ge dan met uw Diorreke in de Waddenzee. Ik hou het dan liever ook wat meer neutraal. Een Oranjeboompje mss, het oudste bier van Nederland; dat past een beetje in heel deze context...
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Paterke Karel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zalig hij die het water aan de onderkant bijt.
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #19 Gepost op: 22-04-2004, 12:24:51 »
Déne schilder waar ge daar van spreekt, heeft dé ooit eens ni wa opgeblazen frakskes voor snobs onder zijnen naam uitgebracht ?
Kon een vraag van Pieken Paultje zijn !!!