Auteur Topic: Dit was het nieuws  (gelezen 90357 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #40 Gepost op: 7-06-2007, 15:07:12 »
Oooh wat was er afgelopen aflevering een verschrikkelijk mens te gast. Geen idee wie 't was, maar ze zat de hele tijd domme opmerkingen tussendoor te gooien. "Ik geloof dat we nou even in een dipje zitten"
Ze snapte 't hele programma ook niet geloof ik. Ik snapte echt niet wat ze daar deed. Was een beetje jammer.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #41 Gepost op: 7-06-2007, 17:31:11 »
Volgens mij was dat Marlies Dekkers (van het design ondergoed) die geen idee had in wat voor programma ze terecht was gekomen. Ze kende het programma niet en dacht dat ze in een serieus nieuwsprogramma zat. Niet dus! :D

Ik vond haar trouwens wel grappig hoor. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #42 Gepost op: 7-06-2007, 18:02:31 »
Ik viel er ook maar halverwege in, maar je informeert toch wel eerst even in wat voor programma je precies gaat meedoen  ::rofl:: Ik kom er soms ook wel om lachen, maar dat was meer omdat ik 't zo genant vond. Oh ja dat was ook zo suf, staat er een gewone krantenkop: "Ja, maar dat is toch helemaal niet grappig."  ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #43 Gepost op: 7-06-2007, 18:02:47 »

Ik vond haar trouwens wel grappig hoor. ;D
Same here  ::rofl::
maar vooral die opmerking van Raoul,toen ze het over de donorshow had: "ik kan uw nieren van hier zien"  ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #44 Gepost op: 13-11-2007, 21:27:34 »
 Het was zaterdag weer   ::rofl:: ::rofl::  ::ok::  Maar blijkbaar kijkt er in Nederland geen kat naar Dit was het nieuws?  ??? ??? Da's toch een leuk programma? En net na Mooi! Weer De Leeuw? met jan j..en.. ach laat maar ....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #45 Gepost op: 13-11-2007, 21:50:43 »
Is zeker een heel leuk programma. En ik wist dat het weer is begonnen. Ik ben alleen vergeten te kijken... :-[
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #46 Gepost op: 14-11-2007, 09:28:56 »
Het was zaterdag weer   ::rofl:: ::rofl::  ::ok::  Maar blijkbaar kijkt er in Nederland geen kat naar Dit was het nieuws?  ??? ??? Da's toch een leuk programma? En net na Mooi! Weer De Leeuw? met jan j..en.. ach laat maar ....
Ik hou niet van Paul de Leeuw, dus ik vermijd die zender op zaterdag (en wist dus niet dat het begon :-X)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #47 Gepost op: 14-11-2007, 16:47:03 »
Ik vond het vorige seizoen niet zo sterk, vaak wat te serieus en niet zulke leuke gasten.
Maar de eerste aflevering van dit seizoen was wel leuk!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #48 Gepost op: 14-11-2007, 19:08:29 »
aha, toch nog  ::ok:: tja daar ik de commerciele Nederlandse zenders niet kan ontvangen,dacht ik dat er leukere programma's daar uitgezonden worden op hetzelfde tijdstip. Ik vind het wel een beetje jammer dat een seizoen DWHN maar zo kort duurt  :-\\ :-\\

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #49 Gepost op: 14-11-2007, 19:20:05 »
Ze weten het altijd nog aardig te rekken, met een compilatie aan het begin, aan het einde en in het midden van de serie, plus een compilatie van de compilaties.
Volgens mij heeft Harm Edens persoonlijk het woord compilatie uitgevonden!  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #50 Gepost op: 15-11-2007, 20:45:59 »
Ik kijk er altijd naar en als ik het een keertje mis kijk ik de herhaling! Jammer dat het zo kort duurt, de engelse versie duurt twee keer zo lang...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #51 Gepost op: 15-11-2007, 20:51:57 »
Ik kijk er altijd naar en als ik het een keertje mis kijk ik de herhaling! Jammer dat het zo kort duurt, de engelse versie duurt twee keer zo lang...
Is er ook een Engelse versie? Nee,daar kijk ik niet naar,want voor mij is het soms al moeilijk als men een grap maakt over iets of iemand om te begrijpen over wat of wie het gaat  ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #52 Gepost op: 15-11-2007, 22:47:28 »
De Engelse versie is echt niet te volgen. Althans dat vind ik dan. Terwijl ik andere programma's op de BBC wel kan volgen. Maar goed, de helft van de tijd gaat het gewoon idd over mensen die je niet kent enzo daar. Maar Raoul Heertje heeft volgens mij wel een keer meegedaan met de Britse versie.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #53 Gepost op: 17-11-2007, 14:36:00 »
Vanavond zijn de 2 gasten 2 mensen die ik niet ken,een schrijver-dichter ofzo,en nog iemand. ???
Maar wat me opgevallen is;die 2 foto's(eentje voor Jan-jaap en eentje voor Raoul)waar ze op het einde een titel bij moeten verzinnen,die waren er vorige week niet  ??? ???

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #54 Gepost op: 25-11-2007, 09:33:37 »
Die uitleg van Raoul over de Belgische minister van buitenlandse zaken   ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #55 Gepost op: 25-11-2007, 12:42:08 »
Dat verhaal van Jan Jaap over rijden onder invloed  ::rofl:: ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #56 Gepost op: 1-12-2007, 22:28:07 »
De gasten van vanavond kende ik niet, maar wat een mooi figuur was die filosoof  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #57 Gepost op: 1-12-2007, 22:44:35 »
Oh echt, ik vond 'm verschrikkelijk. Soms ook wel grappig trouwens. Volgens mij gaat ie dikke vriendjes worden met Raoul na de uitzending  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #58 Gepost op: 1-12-2007, 22:56:57 »
Ik moest zo lachen om de kop die hij trok toen Harm vroeg of hij ook sportte  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit was het nieuws
« Reactie #59 Gepost op: 1-12-2007, 22:58:55 »
Maar hij had net daarvoor gezegd dat sporten zo gezond was voor de hersentjes van kinderen.  ::rofl::