Auteur Topic: 'molgod, hoe verzin je het! :-)  (gelezen 11855 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #20 Gepost op: 16-04-2002, 14:22:24 »

gewoon als leuke manier van converseren


zo'n conversaties voer je beter via de email of één of andere messenger imho, niet dat ik er mij aan gestoord heb zelle

Citaat
voor alle Vlaamse mollenvangers, newbie, expert, professor of god (gelukkig toch weer ontopic   )!


bedankt Jayne! :)

ciaooo
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #21 Gepost op: 16-04-2002, 14:36:31 »

zo'n conversaties voer je beter via de email of één of andere messenger imho, niet dat ik er mij aan gestoord heb zellebedankt Jayne! :)

ciaooo
vlaming


wat bedoel je nou toch steeds met zelle ???

groetjes een blondte julia







always look on the bright side of life

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #22 Gepost op: 16-04-2002, 14:39:44 »

wat bedoel je nou toch steeds met zelle ???

groetjes een blondte julia


sorry julia, jij bent niet blont hoor...dat is een vlaams woordje dat ik tegen beter weten in blijf gebruiken....

zelle = zenne = zulle =>>> hoor

bv. nee zulle! = nee hoor !

i hope this helps.......

groetjes van vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #23 Gepost op: 16-04-2002, 14:43:04 »
duidelijke uitleg voor een ech wel blonde moi.
gewoon blijven gebruiken, vin het wel leuk, dialect  ;)







always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #24 Gepost op: 16-04-2002, 14:43:23 »

Maar het is je alweer vergeven hoor kenzz, je doet het nu best aardig ;)


Zekers, Kennie heeft nu geleerd dat dit forum anders is als de chat!  :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel 'n beetje geirriteerd heb, maar niet om 't chattopic. Ik vond 't alleen vervelend dat op 'n gegeven moment alle topics hier in de huiskamer vol kwamen te staan met van die korte postjes die niet echt meer over 't onderwerp van 't topic gingen. Ik vond 't wel fijn dat jullie daar toen 'n apart topic voor gemaakt hadden.  :)

Maar nog effe on topic: ik hoop dat JOX en alle andere forummers nu weten dat we echt niet zo veel posten om mol-god te worden en dat ook wij geen belang hechten aan 't aantal postjes achter onze eigen of iemand anders z'n naam. Iedereen zal hier gerespecteerd worden (tenminste door de meeste forummers) en iedereen is welkom om zijn/haar mening of bijdrage te leveren aan discussies. En iedereen is natuurlijk welkom in de 'Molshoop' waar 't altijd heel gezellie is! Ik zou zeggen: kom allemaal 'ns 'n keertje langs en ik weet zeker dat 't dan heel gezellig wordt!  :)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #25 Gepost op: 16-04-2002, 16:07:33 »
Fijn dat jullie allemaal toch niet 'anti newbie' zijn, maar gewoon gezellig aan het "mollen" zijn. Ik zal zeker even een keer de molshoop een bezoekje brengen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #26 Gepost op: 16-04-2002, 18:20:31 »

Fijn dat jullie allemaal toch niet 'anti newbie' zijn, maar gewoon gezellig aan het "mollen" zijn. Ik zal zeker even een keer de molshoop een bezoekje brengen.


JA, DOEN!! Wij raken ook wel een beetje uitgekeken op al die goden!!! ;)








A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #27 Gepost op: 16-04-2002, 20:43:29 »

JA, DOEN!! Wij raken ook wel een beetje uitgekeken op al die goden!!! ;)



Maar gelukkig hebben ze ons (profs ;)) nog  :D








Offline imka

  • Forumlid
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #28 Gepost op: 16-04-2002, 22:29:47 »

naar aanleiding van bovenstaande post van Vlaming wil ik toch even zeggen dat ik het hartstikke leuk vind dat Vlaanderen en Nederland elkaar gevonden hebben op dit forum!

:-* voor alle Vlaamse mollenvangers, newbie, expert, professor of god (gelukkig toch weer ontopic  :D )!


dank je wel Jayne ! en ja, een gezellige Nederland-Vlaanderen derby !

Iedereen heeft het al gezegd (sorry, heb wat lees-achterstand), aantal posts is eigenlijk totaal niet belangrijk. En die feestjes ? Gewoon gezellig ! En het gebeurt wel vaker dat we in de bar elkaar feliciteren voor een bep. aantal berichten, en dat de persoon in kwestie het zelfs niet in de gaten had, dat hij/zij d'er weer x aantal bij had.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #29 Gepost op: 16-04-2002, 23:11:58 »
Nou, ik weet het wel hoor, ik sta nu op 450 en nog wat en ik ga voor de molgod status vóór zaterdag. Ik wil op Goddelijke wijze mijn intrede doen op de MFB!!!
Waarom toch iedereen nét voor een promotie van mij dat iedereen gaat roepen dat die stippeltjes niet belangrijk zijn....
*theatrale zucht*


 ;)Pino







« Laatst bewerkt op: 16-04-2002, 23:12:30 door Pino »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline rozefantje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #30 Gepost op: 16-04-2002, 23:42:14 »

JA, DOEN!! Wij raken ook wel een beetje uitgekeken op al die goden!!! ;)



Nou, je bent zelf anders ook al aardig op weg  :D
Maar het gaat vooral om de kwaliteit van de berichten he, en niet zozeer om de kwantiteit, hoewel er behoorlijk wat goden zijn die zinnige hints uitpluizen (en Vlaming die voor de hardwerkende klasse op maandag Schiffers.fm online zet).
Dus newbie of niet, als je iets te melden hebt, roep het dan vooral, ik kan me voorstellen dat je niet alle berichten bij kan lezen voor je iets post.
En volgens mij word ik met dit bericht toch nog op de valreep professor.


sandra








In het land der blinden is de mol koning

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #31 Gepost op: 17-04-2002, 01:02:55 »

Yes, mijn eerste reactie  ;)

Thanx blackmollie, dat geeft de burger weer moed.

Dan is hier meteen de tweede reactie, I guess! Met dit bericht word ik zogenaamd Molgod, maar dat was niet mijn ultieme doelstelling. Ik post in beide forums, maar heb net als Blackmollie wel eens de neiging om met serieus bedoelde opmerking wel eens de spot te drijven (niet om vervelend te zijn, maar wel omdat bep. bijdrages vaak erg vergezocht zijn en niets bijdragen aan het geheel). Ik wil dan iets leuks (in mijn ogen dan  ;)) zeggen om alles een beetje te relativeren, wordt al eens kwalijk genomen door andere mensen maar goed... dat is nu eenmaal de consequentie!
Er zijn mensen die in ALLES een aanwijzing zien! Vaak denk ik dan: waar halen ze het vandaan!  :P
Mijn goede raad: laat je niet intimideren door iemands status, maar post gewoon waar je zin in hebt (liefst in juiste forum), er bestaan (bijna) geen zinloze bijdrages moet je maar denken!

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #32 Gepost op: 17-04-2002, 01:05:30 »

ik ben het volledig eens met wat blackmollie hier hoven schreef! gewoon doen, hoewel het mij bij ook maar langzaam gegroeid is zulle, in't begin(een paar seizoenen geleden dan wel ;)) poste ik ook maar weinig, omdat ik dacht er niet bij te horen omdat ik vlaming ben ;)

Dat eeuwige minderwaardigheidsgevoel van Vlamingen hè!  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #33 Gepost op: 17-04-2002, 11:56:57 »

Dat eeuwige minderwaardigheidsgevoel van Vlamingen hè!  ;)
Ja, waar komt dat toch eigenlijk vandaan? (serieuze vraag)








Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #34 Gepost op: 17-04-2002, 12:18:36 »
En wat betekent nou in vredesnaam h衦nbsp? Zit ik al weken op te puzzelen, wil het toch graag voor de MFB opgelost hebben...  ???







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #35 Gepost op: 17-04-2002, 12:48:18 »
Ik vrees dat dat alleen betekent dat er iets misgaat als iemand speciale tekens wil typen. :P








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #36 Gepost op: 17-04-2002, 13:47:37 »

En wat betekent nou in vredesnaam h衦nbsp? Zit ik al weken op te puzzelen, wil het toch graag voor de MFB opgelost hebben...  ???


Blij dat jij het vraagt Master3L, ik durfde niet  :-[







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #37 Gepost op: 17-04-2002, 14:05:52 »

Ja, waar komt dat toch eigenlijk vandaan? (serieuze vraag)


Ik heb daar voor school eens een onderzoek over gedaan. De meeste Belgen zijn helemaal niet patriotistisch (wat een 'klote' woord om te typen) dit komt omdat België door verschillende nationaliteiten 'invaded' is geweest (kan niet meer op het NL woord van invaded komen... :( ) zoals bijvoorbeeld door Oostenrijkers, Duitsers, Spanjaarden, Habsburgers. Zoveel dat we verschillende invloeden hebben meegekregen en we onze identiteit moeilijk in één vakje kunnen plaatsen.
Dan is er ook nog het feit dat er 3 verschillende talen gesproken worden in België.
En ook nog dat België niet echt een identiteit heeft. Bij NEderland denkt men aan molens, klompen en tulpen. Bij Frankrijk wijn en brood, enzovoorts... Omdat België zoveel verschillen heeft (plat in het noorden, heuvelachtig in het zuiden bijvoorbeeld) is het moeilijk daar één stempel op te plakken. Velen weten niet eens waar België ligt of kennen het bestaan er niet van. (in alle andere continenten en zelfs in Europa zelf (de oostbloklanden kennen België vaak ook niet))
Het enige waar we misschien voor bekend kunnen staan zijn spruiten (Brussel Sprouts) maar wie is daar nu trots op, op die vieze dingen? En Jean-Claude Vandamme (al helemaal iets om je voor te schamen). België heeft de lekkere frietjes uitgevonden, maar heel de wereld noemt ze FRENCH Fries. Waar we vaak nog wel bekend voor staan is de Belgian Chocolate.

Ennieweej dat is de 'geleerde' uitleg, weet niet of er veel van waar is....

terug on topic.... euh... iets over molgod heh? Oh ja, gefeliciteerd met je godendom Ambijans!








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #38 Gepost op: 17-04-2002, 14:11:22 »

Ik heb daar voor school eens een onderzoek over gedaan. De meeste Belgen zijn helemaal niet patriotistisch (wat een 'klote' woord om te typen) dit komt omdat België ¤oor verschillende nationaliteiten 'invaded' is geweest (kan niet meer op het NL woord van invaded komen... :( ) zoals bijvoorbeeld door Oostenrijkers, Duitsers, Spanjaarden, Habsburgers. Zoveel dat we verschillende invloeden hebben meegekregen en we onze identiteit moeilijk in é©® vakje kunnen plaatsen.
Dan is er ook nog het feit dat er 3 verschillende talen gesproken worden in Belgi뮊En ook nog dat Belgi렮iet echt een identiteit heeft. Bij NEderland denkt men aan molens, klompen en tulpen. Bij Frankrijk wijn en brood, enzovoorts... Omdat Belgi렺oveel verschillen heeft (plat in het noorden, heuvelachtig in het zuiden bijvoorbeeld) is het moeilijk daar 驮 stempel op te plakken. Velen weten niet eens waar Belgi렬igt of kennen het bestaan er niet van. (in alle andere continenten en zelfs in Europa zelf (de oostbloklanden kennen Belgi렶aak ook niet))
Het enige waar we misschien voor bekend kunnen staan zijn spruiten (Brussel Sprouts) maar wie is daar nu trots op, op die vieze dingen? En Jean-Claude Vandamme (al helemaal iets om je voor te schamen). België ¨eeft de lekkere frietjes uitgevonden, maar heel de wereld noemt ze FRENCH Fries. Waar we vaak nog wel bekend voor staan is de Belgian Chocolate.

Ennieweej dat is de 'geleerde' uitleg, weet niet of er veel van waar is....

terug on topic.... euh... iets over molgod heh? Oh ja, gefeliciteerd met je godendom Ambijans!


Bij Belgie denk ik nou niet meteen aan spruiten, wel aan friet  ;D








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:'molgod, hoe verzin je het! :-)
« Reactie #39 Gepost op: 17-04-2002, 14:12:21 »
maar het ging toch over vlamingen? volgens mij is er een groot verschil tussen walen & vlamingen, en kun je dat niet veralgemenen naar belgen. wie voelt zich nog belg als er de rode duivels niet spelen?

maar wij, vlamingen, hebben toch onze frieten, ons bier, onze chocolade en DE MOL!!!!

ambijans is molgod?
niet eens gemerkt! gefeliciteerd zelle!!! :-*

groeten
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying