Auteur Topic: [Mannentopic] Echte discussies over het EK  (gelezen 22599 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
[Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Gepost op: 13-05-2004, 16:48:58 »
Iedereen weet het, maar niemand durft het nog hardop te zeggen: Vrouwen hebben geen verstand van voetbal! Daarom is er dit topic, alleen voor mannen, die geen serieuze discussie uit de weg durven te gaan.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #1 Gepost op: 13-05-2004, 16:57:55 »
 >:(
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #2 Gepost op: 13-05-2004, 17:02:10 »
Dorine, heb jij een snor? een baard? een adamsappel? Nee? Wat doe je hier dan?

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #3 Gepost op: 13-05-2004, 17:05:07 »
Dorine, heb jij een snor? een baard? een adamsappel? Nee? Wat doe je hier dan?
Heb jíj een snor en een baard dan? :o :o :o
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #4 Gepost op: 13-05-2004, 17:06:30 »
nee heb ik niet, maar jij moet niet zo lelijk tegen mij doen.  >:( nergens voor nodig  ::ohno:: , ik voelde me alleen buitengesloten  :\'( en als ik niet welkom ben hier kan je dat ook op een andere mainer duidelijk maken.

 ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #5 Gepost op: 13-05-2004, 17:10:53 »
Oke dan....


Dorine, je bent een schatje, maar dit is een MANNENTOPIC. Zou je alsjeblieft hiet niet meer willen posten? 

Zo beter, lieve Dorine  ::angelsmilie::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #6 Gepost op: 13-05-2004, 17:14:00 »
[onderdanigemodus] oke Chriz, ik zal het niet meer doen, het spijt me dat ik niet meteen gelsuiterd heb [/onderdanigemodus]

ik open wel een topic waarin de mogelijkheid geborden word om commentaar te leveren op dit topic  >:D 
Mijn prinsje is chriz!!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Mannen en Vrouwentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #7 Gepost op: 13-05-2004, 17:17:41 »
nee heb ik niet, maar jij moet niet zo lelijk tegen mij doen.  >:( nergens voor nodig  ::ohno:: , ik voelde me alleen buitengesloten  :\'( en als ik niet welkom ben hier kan je dat ook op een andere mainer duidelijk maken.

 ;D

Ik vind dat je hier wel welkom bent, dit forum is voor iedereen

Waarom kunnen wij geen discussies voeren?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #8 Gepost op: 13-05-2004, 18:02:53 »
Dat staat toch in de eerste post. Omdat jullie niks van voetbal weten >:D

Trouwens, jullie hebben toch ook je eigen topic.

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #9 Gepost op: 13-05-2004, 18:09:34 »
Ik leef al jaren samen met een ex-prof voetballer die zegt dat ik er verstand van heb. ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Dat teld veeeeeeeeeeeeeel zwaarder als de mening van een paar  enthousiaste mannelijke fans, die hun "kennis" alleen ontlenen aan hun sexe.  ::oink:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo::
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #10 Gepost op: 13-05-2004, 18:23:05 »
Feeks mag best hier komen vindt ik. Ik weet dat ze de waarheid spreekt dus...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #11 Gepost op: 13-05-2004, 19:04:39 »
Ik hou me hier helemaal afzijdig in: gewoon discussieren..
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #12 Gepost op: 13-05-2004, 22:44:03 »
Lekker topic dit. ::) Al enig spoor te ontdekken van een zinvolle discussie over VOETBAL????
Geniet nooit met mate...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #13 Gepost op: 13-05-2004, 22:45:50 »
Ja, ik wou net zeggen, gaan jullie dan wel netjes weer gewoon on-topic allemaal? Of zijn er geen mannen die 'echt'  kunnen discussieren?

 ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #14 Gepost op: 13-05-2004, 22:47:29 »
goh ::) écht wel echte discussie

een serieuze discussie gaat dus over serieuze zakan (that does NOT include het kijken naar voetballers als mannen) dus bij deze:

Gaan er wel de terechte landen naar t EK? Als je dan hoort dat Roemenie dik van Duitsland wint ga je je wel dingen afvragen.

Moet Italie nou niet eens ophouden met dat immer-laffe gecounter? Als je kwalitatief minder bent kan ik het snappen, maar in Italie zitten ze toch ook niet bepaald om een aanvallertje verlegen.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #15 Gepost op: 13-05-2004, 22:50:55 »
Ik had hier héél graag willen discussiëren, maar vermits de Rode Duivels niet gekwalificeerd zijn, ga ik niet kijken en interesseert het EK me ook geen (voet)bal.  :P

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #16 Gepost op: 14-05-2004, 01:04:48 »
Gaan er wel de terechte landen naar t EK? Als je dan hoort dat Roemenie dik van Duitsland wint ga je je wel dingen afvragen.

Tuurlijk gaan de terechte landen naar het EK, Roemenie had zich maar moeten kwalificeren.
En die Duitsers zijn heel goed bezig zich in de unterdog positie te werken...  ::niet-ok:: Heel erg niet ok, omdat NL zich altijd veel te graag in de favorieten-rol laat duwen...


Citaat
Moet Italie nou niet eens ophouden met dat immer-laffe gecounter? Als je kwalitatief minder bent kan ik het snappen, maar in Italie zitten ze toch ook niet bepaald om een aanvallertje verlegen.

Tja, het oog wil ook wat (in de zin van mooi voetbal zien dus he!  >:(), maar aant end van het liedje gaat het erom wie er wint dus ik snap ze helemaal. (Maar ben er natuurlijk geen fan van.) Het is gewoon effectief, kun je wel boos om zijn, maar wat heb je daaraan.

Over nog zo'n effectief trucje gesproken:
Een mooie nieuwe regel voor het EK lijkt me dat wanneer later terug te zien is dat iemand absoluut een schwalbe maakt (int strafschopgebied) en dus echt de intentie had de boel op te lichten dat diegene dan geschorst wordt voor 3 wedstrijden ofzo.
Zou dan preventief werken denk ik en dat levert mooier voetbal op want tegenwoordig hoeven ze maar iets te voelen of ze storten schreeuwend ter aarde. (Werkt alleen niet in de finale.   :-\\ )

Ik had hier héél graag willen discussiëren, maar vermits de Rode Duivels niet gekwalificeerd zijn, ga ik niet kijken en interesseert het EK me ook geen (voet)bal.  :P

Nou, ik ben diep teleurgesteld simon, want ik heb ook de Belgen gekeken afgelopen WK (en als dat doelpunt gewoon goedgekeurd was en Belgie 1-0 voor was komen te staan tegen Brazilie was alles anders gelopen... ;D )

Treurig...
 ::ohno::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #17 Gepost op: 14-05-2004, 10:40:59 »
Nou, ik ben diep teleurgesteld simon, want ik heb ook de Belgen gekeken afgelopen WK (en als dat doelpunt gewoon goedgekeurd was en Belgie 1-0 voor was komen te staan tegen Brazilie was alles anders gelopen... ;D )

Treurig...
 ::ohno::

Een voetbalkenner !  ::ok::  ::jaja::

Denk dat er geen ontkomen aan is en ik best wel 'n paar wedstrijden zal meepikken - ondanks het wrange gevoel  :-\\
's FF kijken naar dat schema...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #18 Gepost op: 14-05-2004, 13:13:32 »
Op zich heeft bé helemaal gelijk, had Roemenië (en/of België) zich maar moeten kwalificeren. Maar aan de andere kant kun je ook gewoon pech hebben als je in een moeilijke kwalificatiepoule zit. Als je bv. kijkt naar de WK-kwalificatie dan wordt het voor Roemenië weer lastig tegen oa Tsjechië en Nederland.  :-\\

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #19 Gepost op: 14-05-2004, 14:14:37 »


Over nog zo'n effectief trucje gesproken:
Een mooie nieuwe regel voor het EK lijkt me dat wanneer later terug te zien is dat iemand absoluut een schwalbe maakt (int strafschopgebied) en dus echt de intentie had de boel op te lichten dat diegene dan geschorst wordt voor 3 wedstrijden ofzo.
Zou dan preventief werken denk ik en dat levert mooier voetbal op want tegenwoordig hoeven ze maar iets te voelen of ze storten schreeuwend ter aarde. (Werkt alleen niet in de finale.   :-\\ )

Hier ben ik het dus volledig mee eens, ik heb wel gehad met Inzaghi's die zich ter aarde storten terwijl ie niet eens aangeraakt wordt. Helemaal voor dus