Auteur Topic: Film: Troy  (gelezen 11587 keer)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Film: Troy
« Reactie #20 Gepost op: 24-05-2004, 18:32:30 »
op
 
http://home.wanadoo.nl/~varro/ilias_werkvertaling.htm

staat een werkvertaling in het Nederlands van de Illias.

Deze examenkandidaten hebben slechts een heel klein stukje van de Ilias vertaald?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Film: Troy
« Reactie #21 Gepost op: 24-05-2004, 18:34:06 »
foutje..... ::schaam::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Film: Troy
« Reactie #22 Gepost op: 6-06-2004, 21:49:21 »
Ik heb hem vrijdag gezien in de bios!! :)

Hij was echt vett! In 't begin vatte ik er nog niet zoveel van.. maar met al dat vechten enzo.. cool! Hector was echt  ::ok:: Wel erg zielig.. :\'( Ik kende het verhaal maar half dus die veranderingen stoorde me ook niet echt ofzo. Die schepen waren wel een b-tje overdone.. tenminste dat leek zo

Al met al een aanrader om een keer gezien te hebben, maar zeker geen klasse die zich kan meten met bijvoorbeeld LOTR, helaas.
Precies. ::ok:: Had ik ook niet verw8 ofzo.. ;-)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Loeske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Film: Troy
« Reactie #23 Gepost op: 13-06-2004, 23:25:55 »
LotR is idd nog leuker/mooier dan Troy, jaja echt mogelijk. Ga binnenkort een marathon LotR vieren. Komen 14 mensjes bij me en we gaan de hele nacht genieten van Aragorn, Legolas, Frodo en alle andere reisgenoten en helden. Vrees alleen wel dat het een lange nacht gaat worden... Als we tegen 20:00 uur beginnen zijn we pas rond 5:00 uur klaar... ::oink::

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: Film: Troy
« Reactie #24 Gepost op: 21-07-2004, 15:43:47 »
Ik vond de film tegenvallen, dit merkte ik omdat ik elke keer op mijn horloge zat te kijken. Ik kende het verhaal al, dus je gaat er al helemaal heen van: dit en dat zal er gebeuren. Ik ergerde me aan alle dingen die niet klopten en ik vond dat Brad Pitt weer de redder van de Grieken moest zijn, terwijl dat in het echt niet zo is. Ik vond het een beetje gevecht-niks-gevecht-niks zijn. Wat Compuart al zei met die schepen, ben ik het helemaal mee eens. De makers wilden daar alleen mee imponeren met wat ze kunnen met special effects.
Toch bedankt!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Film: Troy
« Reactie #25 Gepost op: 22-10-2004, 20:31:23 »
Ik heb dan eindelijk de film gezien!! :D Ik vond het  een goede film ::ok:: Soms waren de special effects wel wat overdone, maar ik stoorde me er niet aan. Hij was geweldig!! ::bravo::
Smiling isn't a crime..

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Film: Troy
« Reactie #26 Gepost op: 22-10-2004, 23:41:05 »
Hij was geweldig!! ::bravo::
::kotssmiley::


Wat een BAGGERfilm. Slecht geregisseerd, slecht gefilmd, slecht geschreven, compleet humorloos. Dit is de eerste film waarbij het acteerwerk van Orlando Bloom een van de pluskanten is. Verschrikkelijk!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline *stephanie*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Film: Troy
« Reactie #27 Gepost op: 12-11-2004, 17:20:18 »
ik vond ut een hele goeie film!
zielig ook wel.. maar egt niet bagger!! Zeker niet!
er spelen echt supergoeie acteurs in de film die ook nog es heeeeul erg lekker zijn. Dat sommige dingen dan niet kloppen vind ik helemaal niet erg.
ik vond um toppie!
« Laatst bewerkt op: 12-11-2004, 17:22:15 door *stephanie* »
recht zo die gaat!!

Offline Fabio

  • Forumlid
Re: Film: Troy
« Reactie #28 Gepost op: 16-11-2004, 22:41:01 »
vond het een erg goede film ::ok::
mooi verhaal, goed geacteerd, dus zeker een toppertje :D

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Film: Troy
« Reactie #29 Gepost op: 23-11-2004, 23:11:13 »

BLA BLA

Tja... je houdt ervan of je houdt er niet van :) .

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Film: Troy
« Reactie #30 Gepost op: 27-11-2004, 13:18:20 »
Ik vond Troy geen goede film.

Ten eerste hou ik zo veel van het originele verhaal dat een 'gebaseerd op' gewoon een slap aftreksel is. Plus er zaten daardoor ook grove fouten in.  ::niet-ok::

Ten tweede vond ik Orlande Bloom enorm irritant. Paris is ook een sukkel, maar god wat acteerde hij ergerlijk.

Ten derde werd ik gek van die crane shots die moesten laten zien hoeveel mensen en/of boten er wel niet uit een computer getoverd kunnen worden.

No Milk today???

Offline Nikki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everyone hail to the pumpkin song!
Re: Film: Troy
« Reactie #31 Gepost op: 30-11-2004, 20:57:35 »
Leuk dat zoveel mensen 'em leuk vonden, maar ik vond er echt geen klap aan.

Brad Pitt die dan weer als held overal uit moet komen, Orlando Bloom als  irritant 'kijk-mij-nou-ik-ben-geweldig-met-mn-gestolen-vrouw'- persoon, en de rest was ook niet erg geweldig.

Die boten scene vond ik wel weer mooi, ook al was het overduidelijk nep.
Het gaf toch een impact.

Maar toch, ik had meer verwacht voor mn geld.  ::ohno::
- I am the one hiding under your bed..