Auteur Topic: Lachen...Gieren...Brullen...  (gelezen 299801 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1860 Gepost op: 28-06-2019, 08:45:58 »
Ik liep net langs een boom en hoorde ineens een stemmetje dingen zeggen als "Ik zie het niet meer zitten" en "Ik heb er geen kracht meer voor".

Bleek een eikendepressierups te zijn.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1861 Gepost op: 15-12-2019, 11:33:45 »
Van twitter geplukt:

Vrouw op een terrasje:

Wat is hier het WIFI-wachtwoord?

De kelner: ''U moet eerst iets bestellen''

De vrouw: ''Doe maar een kop koffie''.

En de kelner: ''Dat is dan 2,50''.

De vrouw: ''Mag ik dan nu het WIFI-wachtwoord?''

En de kelner: ''umoeteerstietsbestellen''. Zonder spaties, en alleen kleine letters.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1862 Gepost op: 15-12-2019, 15:14:55 »
Van twitter geplukt:

Vrouw op een terrasje:

Wat is hier het WIFI-wachtwoord?

De kelner: ''U moet eerst iets bestellen''

De vrouw: ''Doe maar een kop koffie''.

En de kelner: ''Dat is dan 2,50''.

De vrouw: ''Mag ik dan nu het WIFI-wachtwoord?''

En de kelner: ''umoeteerstietsbestellen''. Zonder spaties, en alleen kleine letters.
::rofl::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1863 Gepost op: 15-12-2019, 20:14:35 »
 ::rofl:: ::rofl::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1864 Gepost op: 11-06-2020, 08:27:35 »
Tante Marie, een verhaal met een moraal.

Meester Koen vroeg in de klas, of iemand een verhaal met een moraal kon vertellen.

Hans wist er wel één, en begon te vertellen.


"Mijn tante Marie was gevechtspiloot, en had niets anders aan boord van haar toestel dan haar schietstoel met parachute, een literfles Johnny Walker, en een overlevingsmes.

Toen ze op een dag neergeschoten werd boven Irak, dronk ze eerst de fles whisky leeg, voordat ze de schietstoel activeerde. Ze kwam neer in een legerkamp, waar ze eerst wild om zich heen stak met haar mes, waarbij 30 soldaten het leven lieten, en nadat ze haar mes verloor, wurgde ze de overige soldaten met haar blote handen."

Mooi verhaal, zei meester Koen, maar wat is de moraal hier nou van?


En Hans vervolgde: "Blijf zo ver mogelijk uit de buurt van Tante Marie, als ze gedronken heeft".

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1865 Gepost op: 13-06-2020, 23:50:56 »
Nou vooruit. Ik weet niet meer waar ik 'm hoorde of zag:

Vanwege het warme weer had het KNMI gisteren bij Kim Holland code bloot afgegeven.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1866 Gepost op: 14-06-2020, 10:39:02 »
Ik zal mijn slechtste grap hier ook eens neerzetten:

Waarom gaat Jantje op vrijdag langs het raam naar buiten?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1867 Gepost op: 5-08-2020, 18:58:16 »
Beste mop ooit wat mij betreft:



Hilarisch nietwaar? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1868 Gepost op: 9-10-2020, 10:54:57 »


Ik wacht op de 2020 versie nu ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1869 Gepost op: 11-08-2023, 13:05:14 »
Jantje van 6 mocht voor het eerst alleen naar de grote school. Om daar te komen, moest hij echter een drukke verkeersweg over. Thuis had hij geleerd: "links kijken -rechts kijken - en weer links kijken, daarna pas oversteken als er niets aankomt".

Bij die oversteekplaats zag hij echter dat er een mus tegen een passerende auto aanvloog. Het diertje overleefde de aanrijding niet, en Jantje pakte het voorzichtig op.

Op weg richting school passeerde hij de pastorie, waar hij aanbelde met het diertje in zijn hand. Meneer pastoor deed de deur open, en had meteen te doen met Jantje, waarop hij het vogeltje van hem overnam.

Jantje zei, het is maar een mus, maar dat wil niet zeggen dat het diertje geen waardige begrafenis verdient. Dat was de pastoor met hem eens, en liep naar de kast, waar hij een kistje met een duur merk sigaren had staan, dat hij nog van de Bisschop had gekregen. Hij haalde de twee resterende exemplaren uit het kistje, en legde die terug in de kast.

Samen met Jantje liep hij naar de boom in de tuin, en groef een gat, waarin ze het kistje met het vogeltje achterlieten.

Plotseling begon Jantje hard te lachen, en de pastoor wilde weten wat er ineens zo grappig was. Jantje zei: "ik moet ineens aan Petrus denken, die nu aan de hemelpoort staat. Hij ziet dadelijk het kistje, en denkt dat daar heel dure sigaren in zitten. Maar als hij het open maakt, wordt hij blij gemaakt met een dooie mus".
« Laatst bewerkt op: 11-08-2023, 14:52:37 door Bodejos »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1870 Gepost op: 14-08-2023, 11:45:11 »
Het is groot, grijs en heeft een slabbetje om?

Een kwijlpaard...  ;D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1871 Gepost op: 14-08-2023, 11:51:25 »
 ::bakkertje::
...maar soms even niet :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1872 Gepost op: 24-08-2023, 11:37:17 »
Hoe vragen frietjes een hamburger ten huwelijk?


Waarom eten Amerikanen geen slakken?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1873 Gepost op: 24-08-2023, 12:41:07 »
Hoe vragen frietjes een hamburger ten huwelijk?

Met uienringen...

Waarom eten Amerikanen geen slakken?
Omdat ze alleen fastfood eten.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1874 Gepost op: 24-08-2023, 13:38:27 »
Antwoord op die eerste vraag kan worden aangevuld met "met een happy-meal"....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1875 Gepost op: 20-10-2023, 10:02:13 »
Wanneer je te hard into WIDM/De Mol bent....

Een paar dagen geleden in gesprek vertelde een meisje (dat ik nog niet echt ken) over een vriendin. "Die heeft heel erge tunnelvisie." Ik had bijna geantwoord met "Huh, hoezo? Op wie dan?" en dacht van huh er is momenteel toch geen Mol reeks bezig??

Gelukkig zweeg ik, maar ze zag waarschijnlijk aan mijn gezicht dat ik in de war was, dus legde ze uit dat die vriendin dus echt heel weinig kon zien.  :-[
Echt, de oorspronkelijke, echte betekenis van tunnelvisie was blijkbaar volledig uit mijn hoofd gewist.  :-\\

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1876 Gepost op: 20-10-2023, 11:18:22 »
Wanneer je te hard into WIDM/De Mol bent....

Een paar dagen geleden in gesprek vertelde een meisje (dat ik nog niet echt ken) over een vriendin. "Die heeft heel erge tunnelvisie." Ik had bijna geantwoord met "Huh, hoezo? Op wie dan?" en dacht van huh er is momenteel toch geen Mol reeks bezig??

Gelukkig zweeg ik, maar ze zag waarschijnlijk aan mijn gezicht dat ik in de war was, dus legde ze uit dat die vriendin dus echt heel weinig kon zien.  :-[
Echt, de oorspronkelijke, echte betekenis van tunnelvisie was blijkbaar volledig uit mijn hoofd gewist.  :-\\
::rofl::  Ik snapte er ook niks van totdat je zei dat het letterlijk ging over weinig zien.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1877 Gepost op: 20-10-2023, 12:07:41 »
Jantje (weer hij...) zit op een woensdagmiddag met zijn moeder in een overvolle tram in Amsterdam. Bij een halte stapt een vrouw in met een jong kind op de arm. Ze zoekt merkbaar een zitplaats maar die zijn allemaal bezet.

Jantjes moeder zegt: "Toe Jantje, sta jij eens op voor die mevrouw?"
Met frisse tegenzin doet Jantje dat en de vrouw zegt: "Dat is nou heel aardig, dank je wel. Je bent een echte gentleman!!" Jantje heeft geen idee wat het betekent maar ze reizen verder.

De volgende ochtend op school is er taalles. De juf vraagt: "Lieve jongens en meisjes, wie kan mij vertellen wat een gentleman is?"

Jantje denkt even na, steekt zijn vinger op en zegt...
"Juf, een gentleman is iemand die een vrouw met een kind laat zitten..."

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1878 Gepost op: 16-11-2023, 19:49:48 »
Dit was een keer gebeurd bij een dierentuin in de buurt. Deze dierentuin is populair vanwege hun apenverblijf.

Maar op een ochtend komen ze er achter dat hun meest geliefde gorilla is komen te overlijden. Omdat ze het geld nodig hebben en ze bang zijn bezoekers te verliezen, brengen ze het nieuws hierover niet naar buiten. Echter kiezen ze ervoor om een van de medewerkers in een gorillapak te hijsen.

De bezoekers merken er niks van en genieten juist van de levendigheid en rare kunstjes en acties die deze gorilla onderneemt. De gorilla ofwel medewerker wordt steeds baldaadiger. Hij zoekt interactie met zijn publiek en de bezoekers smullen ervan.

Ook met de dierentuin zelf gaat het goed, ze hebben nog nooit zoveel kaartjes verkocht. De gorilla begon met zijn ultieme stunt. Iedere bezoeker stond voor het verblijf en zag hoe de Gorilla langzaam in de boom klom en aan de tak boven het leeuwenverblijf hing. Deze kon echter het gewicht niet aan en brak af. De gorilla viel met een rotgang in het leeuwenverblijf.

Een van de leeuwen sloop langzaam naar de Gorilla toe. De Gorilla hield het niet meer, raakte in paniek en schreeuwde om hulp. De leeuw was bijna bij zijn prooi, hij ging met zijn kop naar het hoofd van de gorilla. Toen hoorde de gorilla een fluister van de leeuw: "houd je kop joh, anders zijn we beide de sigaar."
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1879 Gepost op: 13-01-2024, 11:07:49 »
Uit de tijd dat er nog (actieve en zichtbare) grensbewaking was:

Op een dag zag een douanebeambte een man met een kruiwagen met zand erin de slagboom naderen. Met een schepje en een harkje werd dat zand helemaal nageplozen, maar er werd niets onwettelijks gevonden.

Dus al dat zand weer in die kruiwagen, en de man mocht doorlopen. Zonder zand en zonder kruiwagen kwam hij enkele uren weer terug de grens over.

Zo ging dat een paar dagen door, en de douanebeambte begon dat zat te worden, en vroeg aan de passant: "nu begint het me toch wat te vervelen, ik vertrouw het niet meer."

Voor de 5e keer werd de kruiwagen omgekiept, en opnieuw was er niets te vinden.

De douaneman zei: En nú wil ik het weten, ik beloof je dat ik je niet zal aanhouden als je me eerlijk zegt wat je nou aan het smokkelen bent......

De passant was nogal kort van stof, en zei: "kruiwagens".