Poll

Winnen we van Duitsland?

Ja, we winnen
13 (46.4%)
Nee, we verliezen
12 (42.9%)
Het wordt gelijk spel
3 (10.7%)

Totaal aantal stemmen: 27

Auteur Topic: Winnen we van Duitsland?  (gelezen 12542 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Winnen we van Duitsland?
« Gepost op: 2-06-2004, 20:28:20 »
De nieuwe woordvoerder van de KNVB weet het wel!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #1 Gepost op: 2-06-2004, 22:30:30 »
Neem aan dat je het over die eerste wedstrijd hebt? ... Nou die verliezen ' we', maar als ' we' daarna in het toernooi gegroeid zijn en ' we' komen ze nog een keer tegen... dan gaan ' we' ze verpletteren 8)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #2 Gepost op: 2-06-2004, 23:01:08 »
 ::tandpastasmiley::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #3 Gepost op: 2-06-2004, 23:14:21 »


'Ze' zijn nog even bezig met de keuze van de juiste bal. Maar als 'ze' daarmee klaar zijn, zou het wel eens uit kunnen draaien op een (voor beide partijen niet ongunstig) gelijk spel.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #4 Gepost op: 2-06-2004, 23:19:20 »
Uit de archieven...  :P

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #5 Gepost op: 3-06-2004, 09:51:44 »
De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaar...

 ::)
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #6 Gepost op: 3-06-2004, 11:32:52 »
Ik ga ook voor een gelijkspel. Eerste wedstrijd is toch vaak een beetje aftasten. Beide ploegen zijn bang om gelijk drie punten te verliezen dus dan maar op veilig en elk een puntje...  ;)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #7 Gepost op: 3-06-2004, 11:33:26 »
Tuurlijk wint Nederland niet van Duitsland... kom op zeg ::)

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #8 Gepost op: 3-06-2004, 11:33:42 »
 ::rofl:: Hij is leuk, Verdi !  ::ok::

1 vraagje echter... Was Gullit toen wel spelgerechtigd als 12-jarige  ???

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #9 Gepost op: 3-06-2004, 14:54:48 »
Advocaat kiest voor 4-4-2 tegen Duitsland

Lang wordt er al gespeculeerd over de speelwijze van het Nederlands elftal tegen Duitsland. Bondscoach Dick Advocaat hielp gisteren alle speculaties de wereld uit door te bevestigen dat zijn selectie met twee spitsen en een ruit op het middenveld Duitsland gaat bestrijden.

Doordat Arjen Robben nog niet geheel fit is en Overmars en Van der Meijde en slecht seizoen achter de rug hebben is een 4-3-3 opstelling niet realistisch zo oordeelt de bondscoach.

"De simpele feiten zijn dat een 4-3-3 formatie met pure buitenspelers momenteel niet reëel is in een duel op topniveau", aldus Advocaat.

Het lijkt er op dat het basiselftal tegen de Faraoer de mannen zijn die het moeten gaan doen tegen onze oosterburen. Kluiver en Van Nistelrooy krijgen de voorkeur in de aanval, ondersteunt met Van der Vaart, die vlak achter hen moet gaan spelen.

"Van der Vaart is mijn nummer 10. Hij is op die plek de meest doelgerichte speler", verklaart de bondscoach.

Op het middenveld lijkt de voorkeur uit te gaan naar Wesley Sneijder, Edgar Davids en een defensief ingestelde Philip Cocu. Alleen in verdedigend opzicht kunnen nog enige mutaties ontstaan. Tegen de Faraoer bestond de verdediging uit; Reiziger, Bouma, Stam en Van Bronckhorst, maar de technische staf overweegt nog om Reizger te vervangen door Paul Bosvelt. Hiermee beschikt men over en ‘valse’ rechtsback, waardoor er meer druk naar voor komt. In de goal lijkt Edwin van der Sar onomstreden.

bron: voetbalzone.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #10 Gepost op: 3-06-2004, 14:59:26 »
Iedereen volgt het tenminste wel:

Parlement verzet debat voor voetbal
Ook de heren en dames politici zijn blijkbaar gek op voetbal: De Tweede Kamer heeft een debat verplaatst omdat het Nederlands elftal dan de wedstrijd speelt tegen Duitsland op het EK in Portugal.

VVD, D66 en PvdA zijn hier tegenstander van, maar een meerderheid koos toch voor verplaatsing. Het verzoek voor het verplaatsen van het debat over de vrijheid van meningsuiting kwam van LPF-Kamerlid Eerdmans. "Als groot voetballiefhebber vind ik dat je een beladen wedstrijd als deze tegen Duitsland niet moet missen", aldus Eerdmans. Normaal heeft het kamerlid de mond vol over "een hardwerkend parlement". D66 en PvdA vinden het voorstel dan ook vreemd.

Toch zijn niet alle VVD'ers tegen. Kamerlid Van Beek heeft best begrip voor het verzetten van een debat voor voetbal. "Kamerleden zijn ook mensen". Kamervoorzitter Weisglas is echter fel tegen.

Bron: De Telegraaf
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #11 Gepost op: 4-06-2004, 14:50:05 »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #12 Gepost op: 5-06-2004, 11:36:28 »
Bij wie gaan we nu Nederland Duitsland kijken dan??

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #13 Gepost op: 6-06-2004, 10:23:37 »
van duitsland gaan we echt zwaar verliezen als ze zo slecht blijven spelen zoals gister. Ik heb me echt doodgeergd. Er was geen samenspel, totaal geen communicatie, de passes waren zo slecht dat kan ik mss nog beter en zelfs mensen die normaal gesproken vrij stabiel zijn in het elftal liepen te klooien. BAH!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #14 Gepost op: 6-06-2004, 12:24:20 »
Oranje tegen de Duitsers weer in 4-3-3 systeem
 
Het Nederlands Elftal zal op Euro 2004 toch in een 4-3-3 systeem gaan voetballen, zo maakte bondscoach Dick Advocaat dinsdagavond tegen de camera's van SBS6 bekend. "Dinsdag hebben we gesprekken met verschillende spelers. Maar het is duidelijk dat we teruggaan naar 4-3-3", zei de Hagenaar.

De keuze van Advocaat komt door de laatste oefenwedstrijden waarin het 'ruit-systeem' niet werkte. "Als spelers zich prettiger voelen bij een 4-3-3-systeem, dan gaan we dat spelen. Dat kan zijn met een centrale middenvelder met de punt naar voren of naar achteren. Dat hangt ook een beetje van Seedorf af."

bron: voetbalzone.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Apollo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let them eat cake she says...
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #15 Gepost op: 7-06-2004, 18:24:40 »
Sie fragen zum bekannter weg Heinz...
Wir gewinnen einfach mit einer wundermooie tor ins laaste Minute!

Wie immer!
Ik heb het allemaal bedacht, maar zeg je nooit waarom!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #16 Gepost op: 7-06-2004, 19:44:53 »
Sie fragen zum bekannter weg Heinz...
Wir gewinnen einfach mit einer wundermooie tor ins laaste Minute!

Wie immer!

dat je dan Duits spreekt OK, maar dat je er zulke spellingsfouten in laat zitten!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #17 Gepost op: 8-06-2004, 00:14:22 »
Een ding is zeker beide landen staan vierkant achter hun nationale teams.  ;D
Ze wensen de teams veel succes.  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Sehr clever Olli!

Herr Kahn gibt dem Spiegel ein Interview, hier einige Auszüge:
Nächste Woche gegen Holland wird sich eine völlig andere deutsche Mannschaft präsentieren - allerdings auch eine völlig andere holländische Mannschaft als bei ihren zwei vergangenen Niederlagen.

Die Stürmer sind sicher ein Teilproblem bei uns. Wir schießen einfach zu wenig Tore. Wir dürfen eigentlich gar nicht in Rückstand geraten, denn dann müssen wir schon zwei Tore schießen, um das Spiel noch zu drehen. Aber auch daran werden wir bis zum ersten Gruppenspiel noch arbeiten.

Danke Olli, jetzt wissen wir also wie wir diese EM gewinnen. Einfach nicht in Rückstand geraten! 

http://www.em-blog.de/

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #18 Gepost op: 8-06-2004, 15:56:42 »
Natuurlijk winnen we van Duitsland (hoop ik), en wel met 2-1. Van Nistelrooy en Makaay scoren!!

Zo niet, dan gaan ze niet eens verder dan de voorronde  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Winnen we van Duitsland?
« Reactie #19 Gepost op: 9-06-2004, 21:26:38 »

 ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos