Auteur Topic: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?  (gelezen 4911 keer)

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Gepost op: 20-06-2004, 08:39:22 »
Wat te doen met onze bondscoach Dick Advocaat?
Het is voor mij nu duidelijk: Hij kan het op dit niveau gewoonweg niet aan!! De beste man van Nederland wisselt hij en haalt zodoende de angel uit Nederland, zijn eigen team!!!!!
Waar is die man nou in hemelsnaam  mee bezig?
Hij heeft heel een natie in rouw gedompeld zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. JE HHALT JE BESTE SPELER TOCH NIET VAN HET VELD!!!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #1 Gepost op: 20-06-2004, 10:26:31 »
nee voor mij ook onbegrijpelijk hoor....
loopt het eindelijk een beetje, dus we zaten nog: nou dit is dan de formule, aanvallend spelen, en het spel maken, niet gaan zitten afwachten wat die tjechen gaan doen. staan we 2-1 (krap dus)voor, gaat ie spel veranderen en verdediger erbij en laat hij die tjechen komen... >:( enja die bosveld kan nedved natuurlijk voor geen meter aan, dus dat gaat fout lopen dan, dat had ik nog kunnen bedenken.
kortom, advocaat is veel te behoudend, veels te bang om te verliezen, geen durf, geen lef, en daardoor verliezen we uiteindelijk. anti-nederlands-spel was de tweede helft. never change a winning team........

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #2 Gepost op: 20-06-2004, 10:34:52 »
ontslaan die man!! Slecht tactisch beleid tegen Duitsland en Tsjechië. Tegen DUitsland 2 linkspoten naast elkaar en dat is niet slim en Heitinga als rechtsback opstellen i.p.v. zijn vertrouwde centrumplek.
Hij had er gewoon Makaay in moeten zetten, want van Nistelrooij ging op een gegeven moment alleen maar overtredingen maken. Hij werkte wel hard, maar als je alleen overtredingen gaat maken heb je niks aan hem. En wat COra al zei: hij is veel te behoudend, maar waarom hebben we hem dan als bondscoach genomen terwijl we al wisten dat hij zo bij al zijn clubs was??! Als Advocaat de eerste ronde doorkomt (waarvoor hij weinig kans heeft) ,dan krijgt hij van mij een klein beetje vertrouwen terug. Maar wil hij ooit Europees/Wereld kampioen worden, dan moet hij wat doen aan zijn wisselbeleid, zijn tactische beleid.. Never change a winning team, zeg ik net als Cora..
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #3 Gepost op: 20-06-2004, 15:43:20 »
Normaal gesproken moet je Dickie nu niet helemaal afbranden... maar Dicky is zelf nogal defensief de laatste weekjes... en agressief naar de pers. Soms wordt hij gewoon boos omdat ie het antwoord op een pijnlijke vraag schuldig moet blijven. Van mij mag hij naar huis.


“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #4 Gepost op: 20-06-2004, 15:46:56 »
Normaal gesproken moet je Dickie nu niet helemaal afbranden... maar Dicky is zelf nogal defensief de laatste weekjes... en agressief naar de pers. Soms wordt hij gewoon boos omdat ie het antwoord op een pijnlijke vraag schuldig moet blijven. Van mij mag hij naar huis.



jaaa, voller zou zeggen: gehen sie schnell nach hause bitte jaaaa, sie sind wieder nicht dabei!!!  :P .com

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #5 Gepost op: 20-06-2004, 16:50:00 »
 ::niet-ok::...

het is gewoon triest....zaten die jongens er net lekker in en dan zoiets.....haal die witte zakdoekjes maar tevoorschijn... ::joehoe::
back again..

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #6 Gepost op: 20-06-2004, 16:55:29 »
We laten hem trainingsoefeningen doen tot ie erbij neervalt, dan gieten we er flink wat brandewijn in om hem te verdunnen. >:D
 Wanneer ie flink verdund is doen we een vloeibaar hout bij, tot ie uit het goeie hout kan worden gesneden. ::) ::joehoe::
En als het niet lukt, leveren we hem uit aan Zwarte Kip. ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 20-06-2004, 17:58:53 door feeks »
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #7 Gepost op: 20-06-2004, 17:59:05 »
Niks met dit topic te maken, Maar 't gaat het meeste over DIck ;)


Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #8 Gepost op: 20-06-2004, 18:03:25 »
mooi zo LC, deze kreeg ik via de mail:

Nederland oh Nederland wij worden kampioen

Vergeet het maar het ging weer mis door Dick die grote oen

De tegenstand die was voor ons een flinke maat te groot

Dus in ons fel Oranje hemd schamen wij ons halluv dood!!!!!!!!!!!

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wat moet er nu met onze Dickie gebeuren?
« Reactie #9 Gepost op: 21-06-2004, 16:13:32 »
Take a glorious bite out of the whole world